quote:[Hattrick] deeltje 265: TopicStarter vraagt zich af waarom Ruudt m niet starte.
Voor die tijd heb ik m niet verkocht hoor als ik m kan kopen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
gewoon doen man, ik heb em toch pas voor volgende week nodig
Van mij kant wel ja.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:50 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
is dat een soort van gentlemens agreement?
Die is allang begonnen. Eindigt pas net na t einde van t senioren seizoen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan niet spelen in de Fok!jeugddivisie?
Dan zoek ik wel een andere op
Ik zal op z'n Brabants antwoord geven:quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
Hehe was bijna klaar met mijn topic.
Voor ik m door drukte toch eerst nog ff kijken of er niet iemand anders sneller was.
Vond mijn TT wel beter![]()
Dan kan ik nog lang wachtenquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die is allang begonnen. Eindigt pas net na t einde van t senioren seizoen.
Ik spreek geen brabands en ik weet niet wat je zocht maareh...........quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:19 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik zal op z'n Brabants antwoord geven:
Da zocht ik nie!
Als je r 1 uitzoekt die eindigd rond de zelfde tijd kan je tzt wel mee doen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:35 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan kan ik nog lang wachten
Ik heb al eeen andere divisie op het oog.
Dat ik er geen zin in had.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik spreek geen brabands en ik weet niet wat je zocht maareh...........
[..]
Als je r 1 uitzoekt die eindigd rond de zelfde tijd kan je tzt wel mee doen.
Doe es uitslag raden allemaal.....quote:Rapport
Iron Guard
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek normaal
Tactiekvaardigheid (geen speciale tactiek)
Middenveld waardeloos (hoog)
Rechterverdediging waardeloos (hoog)
Centrale verdediging waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging slecht (laag)
Rechteraanval slecht (heel laag)
Centrale aanval zwak (laag)
Linkeraanval slecht (hoog)
HatStats 80
LoddarStats 2.84
PStats 8.76
GardierStats 88
SC diepFries
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid goed
Middenveld slecht (hoog)
Rechterverdediging slecht (heel laag)
Centrale verdediging waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging waardeloos (laag)
Rechteraanval slecht (laag)
Centrale aanval waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval zwak (zeer hoog)
HatStats 90
LoddarStats 4.33
PStats 10.27
GardierStats 104
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja, en ik trapte er na 40 minuten nog een 18-jarige scoren-trainee van 'm voor 5 weken eraf
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Ik heb er nog geen reet van gemerkt.. Ik heb juist het idee dat het trainen veeeeeeel trager gaat..quote:Op woensdag 9 april 2008 10:00 schreef Yurzinho het volgende:
Vraagje:
Heeft er iemand al bewijs van het sneller trainen van lagere skills? En zo ja, hoeveel sneller gaat dit? Volgens mij valt daar best veel winst in te behalen, zeker als het een redelijk snelheidsverschil is
Dan moet je je conditie lager dan die 25% zetten.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen reet van gemerkt.. Ik heb juist het idee dat het trainen veeeeeeel trager gaat..
Ik heb al ff niet meer ge-skilltraded (ofzo), maar deze zit volgens mij misschien wel hoog in zowel verdedigen als passen?quote:17 jr, 91 dagen
Volgende verjaardag: 30-04-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 414 ¤/week
Eigenaar: YMFC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: waardeloos
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Jep, in dat geval is qyn een SD-er...quote:Op woensdag 9 april 2008 11:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
Een van de betere tt van de afgelopen jaren vind ik.
Afijn, SD, is dat niet die WoW'er?
quote:09-04-2008 Bug linksbacks opgelost
Sinds het begin van het seizoen hebben we een nieuw trainingssysteem. Dit gaat uit van het aantal gespeelde minuten in een wedstrijd. Helaas hebben verschillende managers ons gemeld dat hierin een bug zit. Door deze bug hebben spelers die op de linksbackpositie speelden sinds de start van het seizoen geen verdedigen-training gehad. Het is ons gelukt om deze lastige bug te vinden en op te lossen. Helaas is het te ingewikkeld om de verloren training te compenseren, of om de training over te doen voor de betrokken spelers. We bieden alle betrokken managers onze excuses aan voor de problemen die deze bug heeft veroorzaakt.
quote:
Te koop:quote:Sergio Portillo [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 940, 17 jaar en 40 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Marcel van Lierop [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 51 290, 28 jaar en 94 dagen, goed in vorm
Heeft goed ervaring en is een matig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: reusachtig Spelhervatting: zwak
godver.. sjezus wat een dikke prutsers..quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:38 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
godver.. sjezus wat een dikke prutsers..![]()
![]()
logisch dat de training geen zak op schiet natuurlijk..![]()
Nou idd!! KAN niet BESTAAT nietquote:Op woensdag 9 april 2008 15:59 schreef GeneraalUli het volgende:
Er zou eigenlijk gecompenseerd moeten worden, maarja, Hattrick.
Nou...de skilltrader is er in de 37ste minuut groggy vanaf gegaanquote:Op woensdag 9 april 2008 11:43 schreef Yurzinho het volgende:
Ik heb ff geen trainees meer gekocht, dus dat wilde ik vandaag gaan doen:
17 jr, 13 dagen
salaris 536
Goed def, redelijk passen, matig vleugel
Maar die prijzen, die zijn echt niet meer normaal: 1.241.000![]()
Dus dat hebben we maar ff niet gedaan....In plaats daarvan heb ik een vermoedelijk skilltradertje gekocht:
[..]
Ik heb al ff niet meer ge-skilltraded (ofzo), maar deze zit volgens mij misschien wel hoog in zowel verdedigen als passen?
Nouja, voor 1k kan ik me er geen buil aan vallen, lijkt me
Ik train scorenquote:Ik zeg niet dat de huidige training niets oplevert voor Daymon Hoog, maar denk eraan dat hij vooral getalenteerd is op het vlak van Scoren.
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:05 schreef sir_dalord het volgende:
ow verdomd, dit is het wow topic helemaal niet!
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:48 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Nou...de skilltrader is er in de 37ste minuut groggy vanaf gegaan
quote:Vraagprijs: 0.0 ¤
Hoogste bod:
6 000 ¤ door FC RKDEO
Plaats een bod op deze speler:
¤
Transfervergelijking
Fok bidwarquote:
lol en dat met 1000 per bodquote:
In dit topic ook nog maar een keer spammen dan.quote:Hilbrand Deelstra [playerid=198020792]
17 jaar en 1 dagen, redelijk in vorm
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 29-07-2008
Total Skill Index (TSI): 1 070
Loon: 613 ¤/week
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
Gewoon een commentaar over je tweede trainingsvorm (dus naast scoren), dat tov die trainingsvorm scoren nuttiger zou zijn... Jammer inderdaad dat ze daar niets over hebben ingebouwd, een soort blokkering voor die onzintekst wanneer je andere trainingsvorm wel al scoren is.. Ik vind het echter nog steeds beter dan de reeds in het vorige topic geposte (en nu herhaalde, want ik moet het weer even kwijt) serie rapporten over m'n jeugdkeeper...quote:
Dan train je gemiddeld 1x per 2 weken een sessie Vleugelspel (naast verdedigen, keepen, passen en scoren - teveel 'halve' talenten), is 't zo ongeveer de enige speler waarover überhaupt iets mbt Vleugelspel is gezegd.. En als ze dan nog vertellen hoe hoog/welke skill hij in Vleugelspel heeft, maar nee hoor...quote:Opmerkingen trainer
07-04-2008 21:50
Wedstrijd Willy Petersen: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Vleugelspel. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
31-03-2008 21:50
Wedstrijd Willy Petersen: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Vleugelspel.
17-03-2008 21:50
Wedstrijd Willy Petersen: Training op het gebied van Vleugelspel zal geen effect meer op hem hebben.
13-03-2008 14:50
Wedstrijd Willy Petersen: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Vleugelspel. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
21-02-2008 18:45
Da's vervelendquote:Op woensdag 9 april 2008 19:18 schreef Ruudt het volgende:
Godver, vergeten m'n b-team op te stellen..
27-jarig midje 4 weken eruit.
oopsquote:Op woensdag 9 april 2008 19:18 schreef Ruudt het volgende:
Godver, vergeten m'n b-team op te stellen..
27-jarig midje 4 weken eruit.
Ik kon dat bod niet maken omdat ik een paar duzend tekort kwam.quote:09-04-2008 Real Club de Cul Apocalypse Cows 509 000 ¤
quote:Op woensdag 9 april 2008 20:06 schreef Outpost76 het volgende:
Wel verdraaidedorie!!
[ afbeelding ]
Ok ok :
[ afbeelding ]
quote:
quote:Hoogste bod:
12 000 ¤ door YMFC
¤
Transfervergelijking
Nee sorrie, da's teveel voor me...quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 20:26 schreef Ruudt het volgende:
Verkoop van mijn speler is een beetje tegengevallen.
Ik zach t ja. Ik kon helaas niet meer bieden, had r niet genoeg geld ervoor. Had m anders graag willen hebben. Ik train ze altijd zelf naar goed passen in t tussen seizoen en was erg benieuwd waar hij uit gekomen was.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:26 schreef Ruudt het volgende:
Verkoop van mijn speler is een beetje tegengevallen.
23456quote:
quote:Wieger van Orsouw (194452927)
18 jaar en 13 dagen, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 17-07-2008
Total Skill Index (TSI): 1 040
Loon: 332 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
24680quote:Op woensdag 9 april 2008 20:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
23456
Edit: heb zelf ook een spelert te koop gezet. Dies mij te oud om door te trainen.
[..]
quote:
quote:Transferlijst: Centrale verdediger
Deadline: 10-04-2008 om 17:24
Vraagprijs: 0.0 ¤
Hoogste bod:
45 678 ¤ door Wurdsje FC
Zo spammen we wel dit hele topic volquote:
Hoogste bod:
68 246 ¤ door FC RKDEO
¤
Transfervergelijking
Hoogste bod:
101 010 ¤ door FC RKDEO
¤
Transfervergelijking
haha denk niet dat ik dat ga redden qua financiën..quote:Op woensdag 9 april 2008 20:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo spammen we wel dit hele topic vol
[..]
Hoeveel heb je te besteden? Als ik denk dat je m wel betalen kan trek ik me wel terug.quote:Op woensdag 9 april 2008 20:56 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
haha denk niet dat ik dat ga redden qua financiën..
104401
mn geld is nu op.. dus biedt meer.. het was wel even leuk zo..quote:Op woensdag 9 april 2008 20:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je te besteden? Als ik denk dat je m wel betalen kan trek ik me wel terug.
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:01 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mn geld is nu op.. dus biedt meer.. het was wel even leuk zo..
quote:Transferlijst: Centrale verdediger
Deadline: 10-04-2008 om 17:24
Vraagprijs: 0.0 ¤
Hoogste bod:
202 020 ¤ door FC RKDEO
¤
Daar klopt zowiezo niks van. Maar grappig is t welquote:Op woensdag 9 april 2008 21:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
moet je nu eens naar de transfervergelijking kijken..
De Supporters snappen t niet das inm algemeen bekentquote:Op woensdag 9 april 2008 21:53 schreef maniack28 het volgende:
Ow n ook de supporters he:
Ploegen Verwachting Resultaat Tevredenheid Weer Toeschouwers
Forza NKG - Kristiansund We zouden wel eens kunnen verliezen. 1 – 6 sturen je liefdesgedichten 31 741
Fellini - Kristiansund We zouden wel eens kunnen verliezen. 1 – 4 sturen je liefdesgedichten 47 026
Kristiansund - FlexStars Er zit misschien een overwinning in. 7 – 1 sturen je liefdesgedichten 40 000
Kristiansund - Triade VCT Er zit misschien een overwinning in. 5 – 1 sturen je liefdesgedichten 40 000
Royal Tequila Fountain Club Sealand - Kristiansund We zouden wel eens kunnen verliezen. 4 – 4 sturen je liefdesgedichten 41 730
Kristiansund - Gouwe We zijn elkaar waard. 0 – 8 kalm 40 000
Tegen de hele competitie, misschien winnen, kunnen verliezen... en tegen nummer 1 van IV, we zijn elkaar waard
Wat een kutsysteemSupporters nu kalm, zelfvertrouwen waardeloos... dag kampioenschap, want ik heb het de komende 2 weken nodig...
En nu?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:05 schreef Yurzinho het volgende:
Kapitaal: 493 769 ¤ (9 918 571) ¤
5 van de 6 spelers zijn verkocht...
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:47 schreef maniack28 het volgende:
-klaag-
Allereerst, balen, kut enzo.. Ik begrijp dat je je gal wilt spuwen, etc., blabla...quote:Op woensdag 9 april 2008 21:53 schreef maniack28 het volgende:
-nog meer klaag-
SD=WoW'erquote:Op woensdag 9 april 2008 13:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep, in dat geval is qyn een SD-er...
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
moet je nu eens naar de transfervergelijking kijken..
quote:FC RKDEO raises for Yip Nieuwenhuis
Wurdsje FC raises for Yip Nieuwenhuis
FC RKDEO raises for Yip Nieuwenhuis
The Yanks raises for Yip Nieuwenhuis
YMFC raises for Yip Nieuwenhuis
YMFC raises for Yip Nieuwenhuis
Nee, niet zo erg... ik heb nog nooit waardeloos zelfvertrouwen gehad in mn hele HT-carriere...quote:Op woensdag 9 april 2008 23:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Allereerst, balen, kut enzo.. Ik begrijp dat je je gal wilt spuwen, etc., blabla...
MAAR.....
...ik kan me voorstellen dat je als doorgewinterde HT'er al die wijzigingen wel een beetje geloofd. Echter, wat is er onlogisch aan het kelderen van het zelfvertrouwen na een 8-0 nederlaag? Was dit in de oude situatie niet ook al het geval?
Het gaat mij erom, dat ik 7 weken lang alleen maar gewonnen heb tegen teams die beter worden verondersteld. Als ik dan 1x verlies is het zelfvertoruwen niet opeens weg. Dat is onrealistisch. Zelfvetrouwen staat of valt niet met 1 wedstrijd en zeker niet tegen een veel beter team in een onbelangrijke beker waar een V team normaal gesproken toch de finale niet haalt (ronde 7 is gewoon al goed, de rest van mn comp was er al uit).quote:En je kunt heus nog wel scoren met slecht zelfvertrouwen als je betere ratings haalt, zit daar maar niet over in.. (in het Mythbusters-topic op Global is daar door HT-Tjecken recentelijk nog het één en ander over gezegd)
Daarnaast heb je wel het TS-voordeel van je PIC gehad, zonder PIC had je misschien minder verloren (= hoger zelfvertrouwen). 1x winnen en je zelfvertrouwen is weer terug..
Als je ging verliezen kon je in het verleden beter PICcen, want dan kwam een loss minder hard aan...quote:Dan die supporters, je verliest met 8-0, weet je hoeveel levels er nog beneden 'kalm' liggen? In de beker kan het thuisvoordeel een grote rol spelen. Wel moet het systeem nog aangepast worden op 'sterkte' van de teams, maar probeer dat maar eens fatsoenlijk te programmeren.. En natuurlijk is het een flinke drop, maar je krijgt dan ook flink klop. En daarnaast speelde je PIC, maw deden je spelers niet genoeg hun best en dan krijg je nog een kleine penalty bovenop je gewone 'fanmood'-drop. Makes perfectly sense.
HT moet de veranderingen die ze doorvoeren eerst eens testen op logica, want hier zit geen logica inquote:De nieuwe veranderingen maken mijns inziens, hoewel er de nodige schoonheidsfoutjes in zitten, het spel alleen maar interessanter/leuker.. Je moet je blijven ontwikkelen en daar is niets mis mee. Dat geldt namelijk voor iedereen
Ik heb nodig:quote:
Er is geen logica meer.. De supportersverwachtingen zouden realistischer worden en successen uit het verleden beter onthouden en daar is geen zak van te merken..quote:Op woensdag 9 april 2008 21:47 schreef maniack28 het volgende:
Wat is hattrick toch een triest spel. Je wint veel, komt ronde 7 beker en daar verlies je tegen iemand die een klasse hoger 1e staat. De supporters vinden ons aan elkaar gewaagd, maar tegen mn competitiegenoten zou ik moeten verliezen?
Verder heb ik de hele tijd compleet overdreven of anders iets lager maar nog steeds zeer hoog zelfvetrouwen. Ik picte vandaag, verlies 8-0 (met 2 a-spelers kapotgeschopt) en dan staat mn zelfvertrouwen uit het niets op fucking waardeloos. WAT IS DE BIG DEAL?
Kan iemand me de logica van HT uitleggen, graag...
Wat kostte dat geintje? 2,5 mln ofzo?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:24 schreef Yurzinho het volgende:
Tering wat is alles duur! Maarja, ik heb de spelers wel nodig....dus die bijna 10 miljoen is zo weer op...
Keeper (20 jr, wereldklasse) is alvast binnen, nu ff hengelen naar een spits
Doe daar nog maar een berg geld bij ... compleet volgens de transfervergelijking heb ik er 3,9 mln voor betaaldquote:Op donderdag 10 april 2008 12:23 schreef rompompom het volgende:
Bij mij kloppen die supportersverwachtingen wel aardig hoor. Als je een wedstrijd waar ze "We might lose" zeggen luizig met 0-1 wint, is dat niet echt gek.
De impact op het zelfvertrouwen is minder logisch inderdaad. Alsof RKC hoge verwachtingen heeft als ze tegen PSV spelen in de beker.. Ze zouden eigenlijk de random factor in bekerwedstrijden moeten verhogen zodat er ook daadwerkelijk een verschil is tussen comp en beker. Nu is het alleen voor je supporters anders.
[..]
Wat kostte dat geintje? 2,5 mln ofzo?
dude, 4 miljoenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:24 schreef Yurzinho het volgende:
Tering wat is alles duur! Maarja, ik heb de spelers wel nodig....dus die bijna 10 miljoen is zo weer op...
Keeper (20 jr, wereldklasse) is alvast binnen, nu ff hengelen naar een spits
Yep, en ik doe er gewoon lekker aan mee. Geld moet rollenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dude, 4 miljoen
is dat normaal tegenwoordig?
haha, ja dus
quote:Gover Timmerman (40313080) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
29 jaar en 22 dagen, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 09-07-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 53 420
Loon: 34 110 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: reusachtig Spelhervatting: goed
Doelpunten in carričre: 164
Hattricks in carričre: 20
Competitiedoelpunten dit seizoen: 7
Bekerdoelpunten dit seizoen: 12
haha ik heb precies hetzelfde te koop staan. alleen jaartje jonger en wel nederlanderquote:Op donderdag 10 april 2008 12:45 schreef Yurzinho het volgende:
Nou, de spits is ook binnen. Had alleen later pas door dat het geen Nederlander is, maar een Belg![]()
2,5 mln, tevens een FC:
[..]
Ik had er 4 in dienst, nu 6... ik bedoel.. moet ik er dan 10 aannemen als ik denk een keer te verliezen?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Die supportersverwachtingen bij de beker zijn inderdaad kut. Maar dat is iets wat altijd al zo is geweest en waarschijnlijk ook zal blijven. Is weinig tegen te programmeren voorzover ik de opbouw van formules en HT in het algemeen snap..
Wat betreft het realisme, je ziet dat 'wedstrijdverwachtingen' aan het competitieverloop worden aangepast (nav stand/recente uitslagen, niet aan ratings. Dat laatste kan ook gewoon niet). Die resultaten uit het verleden worden vooral in je seizoensverwachtingen opgenomen en vormen een soort 'limiet' (aan boven- en onderkant) op je fanmood.. En we zijn pas 7 weken bezig, mag er ook nog wat 'finetuning' plaats vinden?
Owja, en maniack.. Als VVV zo ver in de beker komt en vervolgens tegen Ajax een B-team opstelt, met de rem er op speelt (PIC) en thuis 0-8 verliest, dan zijn de VVV-fans echt wel flink pissed off.. Een fanmood 'kalm' lijkt me dan nog best goed
Nogmaals, de beker is kut, maar was dat ook al wat betreft uitschakeling en invloed op zelfvertrouwen en fanmood.. Je hebt gewoon grote verschillen tussen divisies en teams onderling, daar is weinig/niets op te 'programmeren'. Gewoon geen PIC spelen (ook al 'kost' je dat TS) als je geen grotere daling wilt hebben. Ongeacht de tegenstander willen je fans nu eenmaal gewoon dat je wint.
Het grote verschil in zelfvertrouwen is wel opvallend, maar dat zal voornamelijk met het verschil qua doelpunten (0-8) te maken hebben. Bij een 0-3 of 0-4 was 't vast nog iets van sterk geweest.. Het heeft echter geen invloed op het aantal kansen dat je krijgt, maar 'slechts' op de scoringskans/conversie.. Als je ratings maar hoog genoeg zijn, dan haal je heus nog wel resultaat. En 1-2 keer winnen en het is weer lichtelijk overdreven, zo is het natuurlijk ook.. Had je trouwens ook sportpsychologen ingehuurd om de klap op te vangen?
Sommigen zijn nog duurder. Hoe oud is je keep?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dude, 4 miljoen
is dat normaal tegenwoordig?
haha, ja dus
die is 20quote:Op donderdag 10 april 2008 13:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Sommigen zijn nog duurder. Hoe oud is je keep?
Bieden dan!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
die is 20
ik wil je jeugdspeler wel trouwens
Toch niet mijn trainie he!!!!!!!quote:Op donderdag 10 april 2008 00:36 schreef ScudRaket het volgende:
Btw in een friendly is een trainee er voor +7 eraf geschopt
Wat gaat er mis bij het trainen van de linksbackquote:Op donderdag 10 april 2008 09:50 schreef Wurdsje het volgende:
Ze maken alles gewoon kut bij HT.. Het trainen gaat kut tegenwoordig (bug vd linksback en geen speler is meer gestegen)..
Er was een bug....De linksbacks hebben tot en met afgelopen training dit hele seizoen alleen maar klaverjastraining gehad...quote:Op donderdag 10 april 2008 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat gaat er mis bij het trainen van de linksback
Elke keer als ik dat lees kan ik er weer pissig door worden.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:16 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Er was een bug....De linksbacks hebben tot en met afgelopen training dit hele seizoen alleen maar klaverjastraining gehad...
Is nu eindelijk opgelost, maar er komt waarschijnlijk geen compensatie voor de getroffen def-trainers
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 10 april 2008 14:24 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat lees kan ik er weer pissig door worden..
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch niet mijn trainie he!!!!!!!
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat klopt, en we zijn aan het madkowen
dus qyn is als sd zijnde aan het madkowen
ok ok Nog nietquote:Op donderdag 10 april 2008 14:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
En wie zegt dat het JOU trainee is?
Tsja, ik heb het een aantal maal aangegeven maar zelfs op mijn eventuele organisatie als niemand het wou doen kwam geen respons, dus iedereen is blijkbaar een beetje Fok!Cup-moe na de overheersing van een bepaald team de afgelopen jaren...quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:16 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Er was een bug....De linksbacks hebben tot en met afgelopen training dit hele seizoen alleen maar klaverjastraining gehad...
Is nu eindelijk opgelost, maar er komt waarschijnlijk geen compensatie voor de getroffen def-trainers
Ik wil in principe de organisatie best wel een keer op mij nemen. Helaas ben ik nu huis en internetloos (maar niet baanloos), dus op dit moment komt het mij niet zo goed uit...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:35 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het een aantal maal aangegeven maar zelfs op mijn eventuele organisatie als niemand het wou doen kwam geen respons, dus iedereen is blijkbaar een beetje Fok!Cup-moe na de overheersing van een bepaald team de afgelopen jaren...
Ik wil nog best de cup organiseren hoor, maar dan plemp ik hetzelfde schema als vorig jaar in elkaar en mag iedereen het vanaf wedstrijd 1 zelf uitzoeken...
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wil in principe de organisatie best wel een keer op mij nemen. Helaas ben ik nu huis en internetloos (maar niet baanloos), dus op dit moment komt het mij niet zo goed uit...
quote:
Was te verwachten he.quote:Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Altijd lekkerquote:10-04-2008
Je club heeft 166 920 ¤ opgestreken, omdat je voormalige speler Jan Lifin (117123716) onlangs is verkocht voor 4 173 000 ¤.
Als madkow=wowquote:Op donderdag 10 april 2008 13:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat klopt, en we zijn aan het madkowen
dus qyn is als sd zijnde aan het madkowen
quote:Roger Höring [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 270, 20 jaar en 38 dagen, slecht in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Technisch]
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:Hakan Uygan [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 11 050, 20 jaar en 35 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Nik van der Camp [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 2 010, 18 jaar en 78 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
1 popper, ben tevreden.quote:Andre Mohn
TSI=15 240, 20 jaar en 51 dagen, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig.
Spelmaken: briljant Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatten: waardeloos
Ja iets meer dan de bedoeling maar tis niet de duurste trainie tot nu toe hoor. En trouwens die Transver Vergelijking van Hattrick gaat nergens over. (klopt nl geen ene reet van!)quote:
ik vind het een nette prijsquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja iets meer dan de bedoeling maar tis niet de duurste trainie tot nu toe hoor. En trouwens die Transver Vergelijking van Hattrick gaat nergens over. (klopt nl geen ene reet van!)
En jij weer een leuk bedrachje r bij.
Mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja iets meer dan de bedoeling maar tis niet de duurste trainie tot nu toe hoor. En trouwens die Transver Vergelijking van Hattrick gaat nergens over. (klopt nl geen ene reet van!)
En jij weer een leuk bedrachje r bij.
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:13 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vind het een nette prijs
oke, hij zit super laag, maar hij is ook pas net 17
eindelijk +1.quote:Bla¸ Botonjič
TSI = 19 810, 21 jaar en 55 dagen, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider [Snel]
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Zeker niet je linksachterquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:36 schreef Wurdsje het volgende:
TSI: 11030 (+12560/-1530)
Vorm: 4 (+7/-3)
Verdedigen: 1 (+1/-) (zoals eerder al vermeld wonderbaarlijk naar wereldklasse)
Conditie: 1 (+1/-)
In Rotterdam? Mijn pa loopt die ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:19 schreef Grumpey het volgende:
welkom terug SD
I kben er ook nog steeds, al ben ik komende zondag een marathon lopen (mijn 1e) en de daarop volgende week op vakantie naar Munchen en Salzburg
Ik had overigens 68 uitdagingen
nope hij speelt altijd centraal.. mn linksachter stond net zo hoog in verdedigen als deze centrale verdediger (aan het begin van het seizoen tenminste)..quote:
Wat een teksten bij de jeugdquote:Na 77 minuten sneed Gerard Kleibeuker voor de zoveelste keer vanaf rechts het strafschopgebied in en maakte weer dezelfde houterige schijnbeweging als alle vorige keren. Vreemd genoeg trapte zijn tegenstander er nu opeens wel in: 2-1 voor FCRA1.
Das toch leuk voor een 18 jarige met slechts redelijk verdedigen met zwak passen en positiespel.quote:12-04-2008 Je hebt een speler verkocht en 66 499 ¤ ontvangen.
My thoughts exactly.quote:Op zondag 13 april 2008 02:20 schreef One_conundrum het volgende:
schiet niet op met die kutupdates
Haalt 6,5 ster als vleugelverdediger.quote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Nils Elberts.
Zijn overall vaardigheden zijn redelijk. Dus wellicht is hij wat voor ons. Kijken we naar zijn Verdedigen-vaardigheden, dan is deze jongeman getalenteerd. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens goed kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Toch netjesquote:Nils Elberts (198499728)
17 jaar en 59 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 05-06-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 710
Loon: 416 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Niet veel bijzonders, dus.quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Claus Rood heet en 16 jaar oud is.
Ik zou zeggen dat het een redelijk allrounder is. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' matig op het gebied van Vleugelspel wordt! Deze speler is matig in Scoren op dit moment in zijn loopbaan.
Zo ben ik ook in de VI div terecht gekomen.quote:Op zondag 13 april 2008 15:06 schreef Re het volgende:
ik snap niets van dat hattrick he
met alle stats sta ik op de laatste plaats maar hoe ver je wel niet kunt komen met een beetje countervoetbal
flutbroekjes
Zo ben ik ook in de VI div terecht gekomen.quote:Op zondag 13 april 2008 15:06 schreef Re het volgende:
ik snap niets van dat hattrick he
met alle stats sta ik op de laatste plaats maar hoe ver je wel niet kunt komen met een beetje countervoetbal
flutbroekjes
Niet dusquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das toch leuk voor een 18 jarige met slechts redelijk verdedigen met zwak passen en positiespel.
Ben benieuwd of deze meer op brengt:
[ afbeelding ]
Edit:
Toch leuk om te zien bij HAM. Ik heb voor t eerst 11 spelers die meer dan 1 miljoen waard zijn
quote:Op zondag 13 april 2008 18:33 schreef The_Hives het volgende:
Hey,
ik ben nieuw hier. Hattrick is dat een leuke game? Kan je het met meerdere mensen tegelijkertijd spelen?
bedankt voor het antwoord
nog net zo eenquote:Op zondag 13 april 2008 18:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog zo 1 net als SD
![]()
![]()
Hoe is t verder? nog een team? of ben je gestopt?
Geen idee gehad daar over nee.quote:Op zondag 13 april 2008 18:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nog net zo een. Hebben jullie dan nooit door gehad dat SD een clown van mij was
Met mij goed. Maanden niet op fok geweest, wat een leven
. Heb geen team meer. Ben eruit gestapt met 20 miljoen op de bank. Weet niet of dat tegenwoordig nog veel is
.
En jij (jullie) nog altijd even fanatiek?
Nee, dat is weinig.quote:Op zondag 13 april 2008 18:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nog net zo een. Hebben jullie dan nooit door gehad dat SD een clown van mij was
Met mij goed. Maanden niet op fok geweest, wat een leven
. Heb geen team meer. Ben eruit gestapt met 20 miljoen op de bank. Weet niet of dat tegenwoordig nog veel is
.
En jij (jullie) nog altijd even fanatiek?
Goed is niet zo hoog hoorquote:Op zondag 13 april 2008 20:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, dat is weinig.
Heb 24 miljoen en maar 1 goede speler
quote:Lauge Rath-Friis (198147765) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 48 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 16-06-2008
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 413 ¤/week
Eigenaar: cebulbas
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
quote:Duncan Bastiaensen (198496320)
17 jaar en 12 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 22-07-2008
Total Skill Index (TSI): 930
Loon: 453 ¤/week
Eigenaar: TeamKoekje
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
quote:Real Hoolies
Tactiek normaal
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging redelijk (heel laag)
Linkerverdediging matig (zeer hoog)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval matig (laag)
Linkeraanval redelijk (laag)
HatStats 176
Verdediging 60
Middenveld 57
Aanval 59
FC RKDEO
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid briljant
Middenveld slecht (heel laag)
Rechterverdediging formidabel (laag)
Centrale verdediging briljant (heel laag)
Linkerverdediging formidabel (heel laag)
Rechteraanval slecht (hoog)
Centrale aanval slecht (hoog)
Linkeraanval matig (heel laag)
HatStats 174
Verdediging 108
Middenveld 27
Aanval 39
ik speelde tegen de nummer 1 en ondanks bewolking 44.000 toeschouwersquote:Op zondag 13 april 2008 21:56 schreef maniack28 het volgende:
Stadion : The Viking Hall
Publiek: 26796
Wat een BS.. met 2200+ leden... sjonge jonge
Daar gaat de kans om mijn keeper te kunnen verkopen.quote:Zenon Cetnarski van Twello moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug. Zijn vervanger was Ferdinand Haringman.
Hij de eerste helft 4 kansen (waarvan 2 doelpunten) over rechts.. ik geen kansenquote:Balbezit 51% - 49%
45% - 55%
Rapport
Wisman
Tactiek normaal
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging slecht (zeer hoog)
Centrale verdediging zwak (laag)
Linkerverdediging zwak (laag)
Rechteraanval waardeloos (zeer hoog)
Centrale aanval slecht (laag)
Linkeraanval slecht (laag)
HatStats 113
LoddarStats 6.2
PStats 12.86
GardierStats 129
SC diepFries
Type wedstrijd normaal
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid uitmuntend
Middenveld zwak (laag)
Rechterverdediging slecht (heel laag)
Centrale verdediging slecht (hoog)
Linkerverdediging slecht (zeer hoog)
Rechteraanval redelijk (heel laag)
Centrale aanval zwak (heel laag)
Linkeraanval redelijk (zeer hoog)
HatStats 132
LoddarStats 8.03
PStats 14.78
GardierStats 163
6-1 winst, maar +1's bij beide spitsen, anders had ik een sterren record gehad. nu eerste met 16 punten met de beste uit mijn comp op 14 punten. En die krijg ik nog thuis. Dus met een beetje mazzel...quote:13-04-2008 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 501 393 ¤ aan entreegeld.
quote:Rapport
K.F.C. Minnertsga
Type wedstrijd normaal
Tactiek normaal
Middenveld redelijk (laag)
Rechterverdediging goed (heel laag)
Centrale verdediging formidabel (laag)
Linkerverdediging redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval slecht (zeer hoog)
Centrale aanval goed (zeer hoog)
Linkeraanval goed (laag)
Going for Kicks
Tactiek normaal
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging formidabel (heel laag)
Centrale verdediging goed (laag)
Linkerverdediging uitstekend (hoog)
Centrale aanval redelijk (heel laag)
Linkeraanval waardeloos (zeer hoog)
Ik sta 1, hij 5 denk ik... maar goed.. het uitteam zou minder invloed hebben... Het zal wel aan die verrekte supportersmood liggen door mn verlies in de beker afgelopen woensdag... 2 blessures ook toen en nu weer 1... gaat lekker dus...quote:Op zondag 13 april 2008 22:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik speelde tegen de nummer 1 en ondanks bewolking 44.000 toeschouwers
positie maakt dus nog steeds heel veel uit
quote:bbz:
1ste helft: 33% - 67%
2de helft: 41% - 59%
Wurdsje FC
Type wedstrijd normaal
Tactiek counter
Middenveld zwak (hoog)
Rechterverdediging uitstekend (laag)
Centrale verdediging formidabel (zeer hoog)
Linkerverdediging formidabel (heel laag)
Rechteraanval uitmuntend (laag)
Centrale aanval matig (zeer hoog)
Linkeraanval waardeloos (zeer hoog)
HatStats 210
Verdediging 99
Middenveld 45
Aanval 66
LoddarStats 14.25
Farmboys
Tactiek normaal
Middenveld goed (zeer hoog)
Rechterverdediging matig (heel laag)
Centrale verdediging zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging zwak (laag)
Centrale aanval matig (heel laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
HatStats 170
Verdediging 47
Middenveld 84
Aanval 39
LoddarStats 12.58
quote:YMFC
Type wedstrijd speel het rustig
Tactiek counter
Middenveld matig (hoog)
Rechterverdediging goed (hoog)
Centrale verdediging uitstekend (zeer hoog)
Linkerverdediging goed (hoog)
Centrale aanval uitstekend (laag)
Linkeraanval slecht (zeer hoog)
HatStats 197
Verdediging 86
Middenveld 57
Aanval 54
bramvaria
Tactiek normaal
Middenveld matig (zeer hoog)
Rechterverdediging redelijk (hoog)
Centrale verdediging goed (hoog)
Linkerverdediging goed (hoog)
Centrale aanval redelijk (laag)
Linkeraanval goed (heel laag)
HatStats 194
Verdediging 77
Middenveld 60
Aanval 57
quote:Ladderzatsquad
Player rating and team formation
Team Attitude Normal
Tactic Normal
Tactic skill (no tactic)
Midfield excellent (very low)
Right Defence formidable (very low)
Central Defence formidable (high)
Left Defence formidable (high)
Right Attack excellent (very high)
Central Attack excellent (very low)
Left Attack solid (low)
Hatstats:
Tot:277
Def: 103
Mid: 87
Att: 87
topaanbieding.com
Team Attitude (Hidden)
Tactic Play creatively
Tactic skill -
Midfield solid (high)
Right Defence formidable (high)
Central Defence formidable (low)
Left Defence outstanding (very low)
Right Attack passable (very high)
Central Attack solid (low)
Left Attack solid (low)
Hatstats:
Tot:263
Def: 106
Mid: 81
Att: 76
je bentn niet de enigequote:Op maandag 14 april 2008 14:04 schreef Yurzinho het volgende:
Maar ik weiger gewoon om echte waailaptrainees te kopen
hee grappig, je moest tegen een oud collega van mijquote:Op maandag 14 april 2008 13:33 schreef ScudRaket het volgende:
2-2 gelijk tegen de koploper.
Had eigenlijk moeten winnen:
[..]
En dan dit:quote:Cash funds: 162 514 ¤ (393 305) ¤
Ik snap er de ballen van; waarom wordt m'n recette niet meegenomen in die rekensom?quote:You do not have enough cash to hire this coach. You only have 162 514 ¤ and the hiring cost would be 586 900 ¤. The bank is only willing to loan up to 200 000 ¤. Please try again when you have saved up enough money.
quote:Op maandag 14 april 2008 14:04 schreef Yurzinho het volgende:
Het is echt bijna onmogelijk om leuke trainees te kopen zonder achterlijk hoge bedragen te betalen...Maar ik weiger gewoon om echte waailaptrainees te kopen
Wat denk je dat deze gekost heeft dan? Eigenlijk belachelijk maar goed. Ik vind m wel erg leuk.quote:
maximaal 5 toin wil ik er voor uit trekken.quote:Op maandag 14 april 2008 14:04 schreef Yurzinho het volgende:
Het is echt bijna onmogelijk om leuke trainees te kopen zonder achterlijk hoge bedragen te betalen...Maar ik weiger gewoon om echte waailaptrainees te kopen
Das kan helaas niet bij t vervangen van je coach. Jammer maar helaas. Toch nog ff een weekje wachten.quote:Op maandag 14 april 2008 16:38 schreef rompompom het volgende:
Dit:
[..]
En dan dit:
[..]
Ik snap er de ballen van; waarom wordt m'n recette niet meegenomen in die rekensom?
quote:Op maandag 14 april 2008 17:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
maximaal 5 toin wil ik er voor uit trekken.
en dan heb ik een leuke van jong 17 met passen
quote:Jarkko Rautaoja (198211252) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 15 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 20-07-2008
Nationaliteit: flag Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 210
Loon: 472 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: The Yanks
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ook erg leuk!quote:
550kquote:Luis Citjo [playerid=196277125]
17 jaar en 42 dagen, goed in vorm, gezond
Volgende verjaardag: 23-06-2008
Nationaliteit: Espańa
Total Skill Index (TSI): 1 760
Loon: 423 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
ik ben nog zoekende maar deze prijzen zijn me echt te grotig.. en ik heb het momenteel niet..quote:Op maandag 14 april 2008 21:46 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
550k![]()
Maar ik heb nu ieder geval weer een volledig gevulde trainee-bak, dus voorlopig hoef ik ff geen nieuwe te kopen
Klopt, zoals ik al zei, ik vind de prijzen echt niet normaal. Maar ik had het nu eenmaal wel liggen, en ik wilde persé een multiskill trainee hebben. Gewoon een kwestie van optrainen, en niet meer aan het aankoopbedrag denken...quote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik ben nog zoekende maar deze prijzen zijn me echt te grotig.. en ik heb het momenteel niet..
quote:Jaap Colthof [playerid=198781748]
17 jaar en 86 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Volgende verjaardag: 10-05-2008
Total Skill Index (TSI): 2 230
Loon: 1 915 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: redelijk
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Werkte jij ook bij www.topaanbieding.com?quote:Op maandag 14 april 2008 16:23 schreef RemCOW het volgende:
[..]
hee grappig, je moest tegen een oud collega van mij
lol, nee dat nietquote:Op dinsdag 15 april 2008 01:31 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Werkte jij ook bij www.topaanbieding.com?
quote:Jelko D'aine (161449405)
20 jaar en 87 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Volgende verjaardag: 10-05-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 8 250
Loon: 1 788 ¤/week inclusief een 20% bonus
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Woehoe.quote:Money for former player
15-04-2008
Your team has received 116 280 ¤ because Joakim Danielsson (125747433), who was formerly a member of your squad, was recently sold for 3 876 000 ¤
Hoiquote:Op zondag 13 april 2008 18:33 schreef The_Hives het volgende:
Hey,
ik ben nieuw hier. Hattrick is dat een leuke game? Kan je het met meerdere mensen tegelijkertijd spelen?
quote:... Verslag eerste helft....
Deze helft was Wurdsje met 53 procent het meest aan de bal.
Wurdsje had met 57 procent balbezit een veldoverwicht.
mijn god...quote:Op zondag 13 april 2008 18:33 schreef The_Hives het volgende:
Hey,
Verkocht voor 650k, met nog 3 weken blessure te gaan.quote:Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Daar gaat de kans om mijn keeper te kunnen verkopen.
Thx je hielp mij herinneren dat ik Yurzinhoquote:Op woensdag 16 april 2008 13:42 schreef Wurdsje het volgende:
Verdikke helemaal vergeten dat ik vanochtend een wedstrijd had.. gelukkig had ik de opstelling zondag al gemaakt..
De wedstrijd mooi zonder blessures af kunnen sluiten en een 0 - 2 overwinning voor zover die er toe doet.. en een erg spannende 2de helft
[..]
Yankee_Onequote:16-04-2008 17:05 (Vriendschappelijk) The Yanks - FC RKDEO
Een YP van mij waarop slechts Fok!kers op hebben geboden speelt zijn eerste echte wedstrijd tegen een medeFok!ker.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx je hielp mij herinneren dat ik Yurzinho zn Jeugdpull nog moest opstellen. (Die Yankee_One ook wilde hebben)
Laat dit nou mn 1e wedstrijd zijn met Yip in mn basis
[..]
Yankee_One
hoger nog!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:10 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ja??? Staat hij zo hoog bij je in aanzien????
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:24 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een YP van mij waarop slechts Fok!kers op hebben geboden speelt zijn eerste echte wedstrijd tegen een medeFok!ker.
Alle inteeltverhalen worden ineens werkelijkheid
quote:In de 44e minuut kwam, na fenomenaal samenspel op links, Yip Nieuwenhuis van RKDEO recht voor het doel uit. Een laatste schijnbeweging en hij scoorde voor de bezoekers.
quote:Siedo Aalmans van Yanks moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug.
Denk jij na 2 winst partijen dat vvv kampioen wordt??quote:Op donderdag 17 april 2008 08:25 schreef Yurzinho het volgende:
Laatste twee wedstrijden weer eens gewonnen, en toch liepen na beide wedstrijden supporters weg.
Nepsupporters
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk jij na 2 winst partijen dat vvv kampioen wordt??
Zo je supporters dus ook niet. Na weeen van de wedstrijden ervoor.
Edit:
Leuk dat zo iemand meteen 400.000 meer bied dan de vraag prijs maar ik hoop toch dat er nog overheen geboden gaat worden. Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje weinig.![]()
[ afbeelding ]
Beetje weinig maar goed. dan had ik maar een ander tijdstip moeten nemen.quote:17-04-2008 van FC RKDEO aan Fc Little D voor 1 548 000 ¤
Klopt maar als een redelijk van 17 al voor 500.000 weg gaat vind ik een 20 jarige met uitmuntend en goed passen meer waard.quote:
Daarom zei ik al ik had een ander tijdstip moeten nemenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:53 schreef One_conundrum het volgende:
true, mooie leeftijd om door te trainen, maar daar heeft niemand geld voor
Waarom geen passen of Vleugelspel?quote:Christiaan Broeders (200034296) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 07-08-2008
Total Skill Index (TSI): 190
Loon: 292 ¤/week
Positiespel: slecht Passen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Alfredo Zorita [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=6 110, 18 jaar en 93 dagen, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Onvoorspelbaar]
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatten: waardeloos
quote:Jarkko Rautaoja [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 330, 17 jaar en 19 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
*Kick, *ban...quote:Op zondag 13 april 2008 18:33 schreef The_Hives het volgende:
Hey,
Misschien heeft hij algemeen getraind?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TSI: 1060 (+1860/-800)
Vorm: -2 (+5/-7)
Middenveld: 2 (+2/-)
Conditie: 2 (+2/-)
2 PM-stijgers, 21j14d formidabel -> uitmuntend, 17j37d redelijk -> goed
Conditie voor de zelfde 17-jarige zwak->matig en een reserve-winger/trainee van matig->redelijk
Vorm6 basisspelers gedaald, 1 gestegen
En die tegenstander (hekkensluiter) van me heeft na z'n +13/-0 vormupdate vorige week nu een +10/-1 waarbij inmiddels 4 spelers in uitstekende vorm met een zwak trainer (waardeloos leiderschap). Dat slaat toch helemaal nergens op, ook al zou hij [Algemeen] trainen.. Het hele seizoen presteert 'ie waardeloos (kutratings/kutvormen) en in de dubbele ontmoeting tegen mij gaat 'ie er vol voor (profiteert 'ie van een bug?)
Nouja, zeg maar dat met de titel/promotiekansen, want ook deze wedstrijd zal ik nu waarschijnlijk puntverlies gaan lijdenVolgende week de zware uitwedstrijd bij de nr3 en over 3 weken uit naar de nr2 (VII-degradant - die een veel hoger middenveld haalt).
Dat schreef ik zelf ook al, maar dan nog? Heeft de kwaliteit van een trainer geen invloed op wat je kunt bereiken? Een stijging van +23/-1 over 2 weken met een zwak trainer vind ik wel erg hoog, ook al train je Algemeen..quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:32 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Misschien heeft hij algemeen getraind?
Je middenveld was lager dan het zijne, daarop heb je verloren. Met een omgekeerd thuisvoordeel (hij daalt 1-2 sublevels, jij stijgt 1-2 sublevels) moet je 'm kunnen pakken zondag. Jouw aanval is sterker dan zijn verdediging. Jouw verdediging ongeveer even sterk als zijn aanval. Let wel even op de spreiding links/rechts/centraal, zodat je jouw sterke punten benut en zijn zwakke kanten afstraft..quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:31 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ratings Stars
__________________ ___________________
Team Tactic (skill) Goals Loddar Total Def Mid Att Total Def Mid Att
reboundcrew Attack on wings (solid) 4 5.24 104 33 36 35 30.0 9.5 15.5 5.0
F.C. Gokwerk Normal (disastrous) 1 5.34 114 35 30 49 34.5 10.0 16.0 8.5
Afgelopen zondag dus met 4-1 verloren terwijl ik verwacht had te winnen (van te voren) Nog tips voor aankomende zondag (moet dan thuis tegen hem)
Aardige update, vorm is voornamelijk gestegen bij m'n A-team.quote:Jon Aalbrecht:18y60d
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van uitstekend naar formidabel.
黄 (Huang) 鼎豪 (Dinghao) : 18y21d
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van goed naar uitstekend.
Hij speelt elke wedstrijd met 2 centrale verdedigers en een linkervleugel verdediger (10 comp. wedstrijden achtereen)quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je middenveld was lager dan het zijne, daarop heb je verloren. Met een omgekeerd thuisvoordeel (hij daalt 1-2 sublevels, jij stijgt 1-2 sublevels) moet je 'm kunnen pakken zondag. Jouw aanval is sterker dan zijn verdediging. Jouw verdediging ongeveer even sterk als zijn aanval. Let wel even op de spreiding links/rechts/centraal, zodat je jouw sterke punten benut en zijn zwakke kanten afstraft..
Kijk even naar welke ratings hij daar haalt, maar z'n rechtervleugel lijkt dus open te liggen en waarschijnlijk is z'n centrumverdediging sterker dan z'n linkerkant.. Vleugelaanval (mits je voldoende passen in je selectie hebt) is dan een goede optiequote:Op vrijdag 18 april 2008 15:09 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Hij speelt elke wedstrijd met 2 centrale verdedigers en een linkervleugel verdediger (10 comp. wedstrijden achtereen)
Nog tips daartegen?
Bij mijn aanvallers is dat redelijk en matig, mijn vleugelspelers en middenvelders hebben allemaal redelijk passing, alleen de verdedigers slecht of erger......quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kijk even naar welke ratings hij daar haalt, maar z'n rechtervleugel lijkt dus open te liggen en waarschijnlijk is z'n centrumverdediging sterker dan z'n linkerkant.. Vleugelaanval (mits je voldoende passen in je selectie hebt) is dan een goede optie
Kut, gaat m'n TS.quote:16-04-2008 De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst.
18-04-2008 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Hij kostte ook wat (vooral gezien de afschrijving qua leeftijd), maar deze jongen moet me dan de komende 4 weken alsnog maar aan het kampioenschap helpen. En anders gaat 'ie net zo hard de deur weer uitquote:Michał Gołębski (41970299)
30 jaar en 72 dagen, redelijk in vorm, gezond
Hij heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 29-05-2008
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 4 500
Loon: 1 596 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig
Vraagprijs: 0, Hoogste bod totnogtoe (hij loopt morgen, 12:51u af): 1 000quote:Wiebrand Wind [198538042]
17 jaar en 98 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 332 ¤/week
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
23 in totaal.quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das matig ja. Hoeveel spelers heb je nu?
Was t r dan 1 met een hoog leiderschap?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:29 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
23 in totaal..
11 basis-spelers en de andere 12 bestaan uit trainee's en reservespelers.
Anders snap ik hier geen zak van.quote:16-04-2008 De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst.
Deze snap ik wel dat gebeurt wel vaker. En is niks raars:quote:18-04-2008 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
leiderschap boeit wat dat betreft nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was t r dan 1 met een hoog leiderschap?
[..]
Anders snap ik hier geen zak van.
[..]
Deze snap ik wel dat gebeurt wel vaker. En is niks raars:
Maar die 1e
Het was er een met rampzalig leiderschap.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was t r dan 1 met een hoog leiderschap?
[..]
Anders snap ik hier geen zak van.
[..]
Deze snap ik wel dat gebeurt wel vaker. En is niks raars:
Maar die 1e
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:34 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat een competitie heb ik toch![]()
2 Weken geleden stond ik 5de![]()
Vorige week stond ik eerste![]()
Nu sta ik weer 5de
Nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
leiderschap boeit wat dat betreft niet
alleen het karakter
Nah zeg dan snap ik er helemaal geen zak van.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:48 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Het was er een met rampzalig leiderschap..
Karakter: Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
TS hit:quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nietow dacht van wel.
[..]
Nah zeg dan snap ik er helemaal geen zak van.
Wat heb jij voor looser in je team joh dat ze dan al gaan twijfelen
Zat ie soms al heeeeeel lang in je team?
Voor het eerst dat ik zo'n overduidelijke hint richting specialty krijg!quote:Anyway, Kornelis Rubinstein is 16 years old and from what I have seen of him I must say I am impressed.
I would say as an allrounder, he's inadequate. Coach this player right and you will get inadequate Winger before you know it! Right now I would say his Playmaking capabilities are around the weak level.
The boy is taller than most of his age, and he knows how to use the advantage. Count on him to do a decent header.
Is met de update van afgelopen week ingevoerd. Net zoals je dus nu de reeds door je trainer gerapporteerde specialiteiten zichtbaar hebt bij je jeugdspelers (ze worden niet zichtbaar als ze alleen in het wedstrijdrapport, dmv SE, zijn voorbij gekomen)quote:Op zondag 20 april 2008 03:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik zo'n overduidelijke hint richting specialty krijg!!
17j40d al.. Gescout als verdediger, dus daar ga ik 'm in m'n friendly komende week maar even uitproberen.. Mocht hij nog redelijk verdedigen (kunnen) halen, dan is het een leuke multiskill met z'n matig PM en [Snel] als interessante specialiteit tegen [Snel] aanvallers/vleugelspelersquote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Imko Corsmit en hij is 17 jaar.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Dit type speler is nuttig, hij is erg snel, nu moet hij alleen nog net zo goed leren voetballen.
Zelfde geldt voor mij, dus we fixen 't morgen wel?quote:Op zondag 20 april 2008 09:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En nu ik het toch over jeugdfriendly heb, iemand interesse?
JeugdVoetbal diepFries (748936)
Kan vanaf 21-04-2008 weer geboekt/uitgedaagd worden..
Primaquote:Op zondag 20 april 2008 09:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij, dus we fixen 't morgen wel?
Haalt 4,5 ster als midquote:Hoor eens, Marco den Turk is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Verdedigen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Enige goede is dat ie een redelijk leider isquote:Marco den Turk [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 230, 17 jaar en 90 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Nieuwste aanwinst uit de jeugdopleiding, maar weer dramatisch passen.quote:Radboud van Driessen [playerid=200360926]
17 jaar en 10 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Volgende verjaardag: 31-07-2008
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 472 ¤/week
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
ik heb er nog nooit 1 gehadquote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
Hebben jullie ook zoveel moeite met het vinden van een fatsoenlijke keeper in je jeugdteam?
Ik wel.
Ik had er eentje, maar die is inmiddels gepromoveerd en verkocht. Nu liet ik deze week 1 scout op Keepers selecteren, en die kwam op de proppen met een vleugelspeler...Dus vanavond speel ik zonder echte keeperquote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
Hebben jullie ook zoveel moeite met het vinden van een fatsoenlijke keeper in je jeugdteam?
Ik wel.
Ik ben nu m'n 2e jeeugdkeep aan het trainenquote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik wel.
mja totdat ik er speciaal op ging scouten en toen kreeg ik er 2 achter elkaar..quote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik wel.
Ik had in m'n 2e week van keeperscouten een redelijk keeper gevonden, die goed kan worden.quote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik wel.
Ik heb wel een gaatje morgen.quote:Op zondag 20 april 2008 10:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
PrimaMijn voorkeurstijd is woensdagochtend, gezien ik dan ook m'n gewone friendly heb. 's Middag mag ook wel. Ik moet trouwens morgenochtend eerst werken (geen open internet), dus als jij mij uitdaagt accepteer ik in de loop van de dag wel. Locatie naar jouw keuze
Feli enzo.quote:Op zondag 20 april 2008 19:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik scout ook al een tijdje op keepers, maar krijg er van alles en nog wat uit, maar geen keeper
Zeker, kampioenen![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 20:45 schreef -J-D- het volgende:
0 - 0 is de ruststand.Hoolieganzen, dat een balbezit had van 52 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.
En nu sta ik gewoon met 10-0 voor tegen de nummer 3quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:34 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat een competitie heb ik toch![]()
2 Weken geleden stond ik 5de![]()
Vorige week stond ik eerste![]()
Nu sta ik weer 5de
quote:20-04-2008 Je hebt een speler verkocht en 104 500 ¤ ontvangen.
Eind uitslag 1-2quote:FC RKDEO
Type wedstrijd Wedstrijd van het seizoen
Tactiek counter
Middenveld zwak (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (hoog)
Centrale verdediging uitmuntend (laag)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval slecht (hoog)
Linkeraanval zwak (laag)
HatStats 180
Verdediging 97
Middenveld 39
Aanval 44
Real Hoolies
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid formidabel
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging matig (laag)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval matig (zeer hoog)
Centrale aanval matig (laag)
Linkeraanval redelijk (hoog)
HatStats 171
Verdediging 56
Middenveld 54
Aanval 61
Maar :quote:Benjamin van Luin: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels redelijk.
Dit gaat een leuke worden!!!quote:Benjamin van Luin (23142681)
16 jaar en 73 dagen Voeg toe aan je bookmarks
Voeg opmerking speler toe
Arriveerde bij de club: 02-03-2008 15:58 (49 dagen geleden)
Dat laatste is een stomme vraag natuurlijk.quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Benjamin van Luin.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen.
Geen probleem mee. Mn 1e was meteen 5 sterren en had uiteindelijk matig in keepen. (heb ik nog kunnen verkopen ookquote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik wel.
Laat je wel ff weten wat t voor spelert is geworden want dat lijkt me een erg leuke speler te worden en je maakt me dan ook erg nieuwschierig. (ok ok en jaloersquote:Op zondag 20 april 2008 14:06 schreef Yankee_One het volgende:
Over 4 dagen ga ik spelerop 17 jaar 0 dagen pullen die 8 sterren haalde als verdediger, verder balde hij ook lekker als aanvaller, dus ik hoop op een dikke multiskill en de jackpot
Leuk jeugdelftal heb je! Met name de vrije doortocht voor Sacco Hoefnagels (8 treffers in 2 wedstrijden tegen je) waardeer ik zeerquote:Op zondag 20 april 2008 18:18 schreef Yankee_One het volgende:
zo, heb een vervangende mid gekocht voor vanavond. zo moet ik weer kunnen winnen en het gat uitbouwen naar 3 punten
quote:Op zondag 20 april 2008 10:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
PrimaMijn voorkeurstijd is woensdagochtend, gezien ik dan ook m'n gewone friendly heb. 's Middag mag ook wel. Ik moet trouwens morgenochtend eerst werken (geen open internet), dus als jij mij uitdaagt accepteer ik in de loop van de dag wel. Locatie naar jouw keuze
quote:JeugdVoetbal diepFries Zwijnenstal 23-04-2008 09:00 Normal Delete
Je coach vervangen.quote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef Grimm het volgende:
Ik sta nogal wat punten voor op de concurentie en ik win veel wedstrijden erg dik maar mijn teamgeest is nog steeds moorddadig, iemand een oplossing?
Checkquote:
Gisteravond met een PIC AO Centrumaanval 7-2 gewonnen van de hekkensluiter die vorige week m'n zegereeks verknalde.. Nouja, meer de schuld van de ME maar toch.. Nu dus nog steeds met 1 punt voorsprong aan de leiding, met de komende 4 wedstrijden 3x uit tegen respectievelijk de nr's 4 (sterke aanval), 5 (sterke verdediging) en 2 (te sterk middenveld).. Wordt dus interessantquote:23-04-2008 09:00 (Vriendschappelijke jeugdwedstrijd) Parels voor de zwijnen - JeugdVoetbal diepFries
Wat scudraket zegt. Een coach met hoger leiderschap zorgt er voor dat je TS sneller terug op de middenstand is na een MOTS (WvhS) en blijft langer er boven als je rustig speelt.quote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef Grimm het volgende:
Ik sta nogal wat punten voor op de concurentie en ik win veel wedstrijden erg dik maar mijn teamgeest is nog steeds moorddadig, iemand een oplossing?
Puick.quote:
welkom en halloquote:Op maandag 21 april 2008 15:07 schreef Xtr3mE het volgende:
Hallo iedereen, Ik doe ook mee met Hattrick sinds kort. Ik ben overgehaald door collega's hier op het werk
In het begin beetje lastig hoe en wat, maar ze hebben het haarfijn uitgelegd en vind het enorm verslavend!
Mijn team ID: 212331 en competitie IX.756 (63075)
Toevallig mensen uit deze competitie hier ?
Verder zal ik dit topic in de gaten houden voor nuttige tips en info
ow en:
Ik zou de Fok! cup wel willen joinen maar speel hier al op het werk een soort van collega's onderonsje cupje
jonge, kan mij die uitslag schelen. als de spelers maar verkoopbaar zijn laterquote:Op maandag 21 april 2008 02:11 schreef ScudRaket het volgende:
1-1, een goedmaker van vorige week denk ik
Beste IM naar 8.5*
Heb nu 3 punten verschil met de streep
[..]
Leuk jeugdelftal heb je! Met name de vrije doortocht voor Sacco Hoefnagels (8 treffers in 2 wedstrijden tegen je) waardeer ik zeer
Uitgedaagdquote:Op maandag 21 april 2008 20:32 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
daag me maar uit.. ik accepteer wel..
Fijn, dat wordt weer een heel stel veranderingen, terwijl ik net veel geld heb uitgegeven om mijn team te verbeteren.quote:Samenvatting en hoe nu verder
Kort gezegd, extreme prijsniveaus (hoog en laag) zijn slecht voor het spel en de spelbeleving. Het is wachten op een economisch systeem dat kan omgaan met alle gebruikersacties (rationeel of emotioneel) en dat zichzelf in balans kan houden.
Tot die tijd moeten we de economie in de gaten houden en wijzigingen aanbrengen als dat nodig is. Zulke wijzigingen vinden we niet leuk (en we weten dat jullie dat ook niet vinden), maar soms moet het echt. Het economisch systeem wordt opnieuw opgebouwd, maar het gaat even duren voor dat klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |