Daar klopt zowiezo niks van. Maar grappig is t welquote:Op woensdag 9 april 2008 21:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
moet je nu eens naar de transfervergelijking kijken..
De Supporters snappen t niet das inm algemeen bekentquote:Op woensdag 9 april 2008 21:53 schreef maniack28 het volgende:
Ow n ook de supporters he:
Ploegen Verwachting Resultaat Tevredenheid Weer Toeschouwers
Forza NKG - Kristiansund We zouden wel eens kunnen verliezen. 1 – 6 sturen je liefdesgedichten 31 741
Fellini - Kristiansund We zouden wel eens kunnen verliezen. 1 – 4 sturen je liefdesgedichten 47 026
Kristiansund - FlexStars Er zit misschien een overwinning in. 7 – 1 sturen je liefdesgedichten 40 000
Kristiansund - Triade VCT Er zit misschien een overwinning in. 5 – 1 sturen je liefdesgedichten 40 000
Royal Tequila Fountain Club Sealand - Kristiansund We zouden wel eens kunnen verliezen. 4 – 4 sturen je liefdesgedichten 41 730
Kristiansund - Gouwe We zijn elkaar waard. 0 – 8 kalm 40 000
Tegen de hele competitie, misschien winnen, kunnen verliezen... en tegen nummer 1 van IV, we zijn elkaar waard
Wat een kutsysteemSupporters nu kalm, zelfvertrouwen waardeloos... dag kampioenschap, want ik heb het de komende 2 weken nodig...
En nu?quote:Op woensdag 9 april 2008 22:05 schreef Yurzinho het volgende:
Kapitaal: 493 769 ¤ (9 918 571) ¤
5 van de 6 spelers zijn verkocht...
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:47 schreef maniack28 het volgende:
-klaag-
Allereerst, balen, kut enzo.. Ik begrijp dat je je gal wilt spuwen, etc., blabla...quote:Op woensdag 9 april 2008 21:53 schreef maniack28 het volgende:
-nog meer klaag-
SD=WoW'erquote:Op woensdag 9 april 2008 13:14 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jep, in dat geval is qyn een SD-er...
quote:Op woensdag 9 april 2008 21:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
moet je nu eens naar de transfervergelijking kijken..
quote:FC RKDEO raises for Yip Nieuwenhuis
Wurdsje FC raises for Yip Nieuwenhuis
FC RKDEO raises for Yip Nieuwenhuis
The Yanks raises for Yip Nieuwenhuis
YMFC raises for Yip Nieuwenhuis
YMFC raises for Yip Nieuwenhuis
Nee, niet zo erg... ik heb nog nooit waardeloos zelfvertrouwen gehad in mn hele HT-carriere...quote:Op woensdag 9 april 2008 23:32 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
[..]
Allereerst, balen, kut enzo.. Ik begrijp dat je je gal wilt spuwen, etc., blabla...
MAAR.....
...ik kan me voorstellen dat je als doorgewinterde HT'er al die wijzigingen wel een beetje geloofd. Echter, wat is er onlogisch aan het kelderen van het zelfvertrouwen na een 8-0 nederlaag? Was dit in de oude situatie niet ook al het geval?
Het gaat mij erom, dat ik 7 weken lang alleen maar gewonnen heb tegen teams die beter worden verondersteld. Als ik dan 1x verlies is het zelfvertoruwen niet opeens weg. Dat is onrealistisch. Zelfvetrouwen staat of valt niet met 1 wedstrijd en zeker niet tegen een veel beter team in een onbelangrijke beker waar een V team normaal gesproken toch de finale niet haalt (ronde 7 is gewoon al goed, de rest van mn comp was er al uit).quote:En je kunt heus nog wel scoren met slecht zelfvertrouwen als je betere ratings haalt, zit daar maar niet over in.. (in het Mythbusters-topic op Global is daar door HT-Tjecken recentelijk nog het één en ander over gezegd)
Daarnaast heb je wel het TS-voordeel van je PIC gehad, zonder PIC had je misschien minder verloren (= hoger zelfvertrouwen). 1x winnen en je zelfvertrouwen is weer terug..
Als je ging verliezen kon je in het verleden beter PICcen, want dan kwam een loss minder hard aan...quote:Dan die supporters, je verliest met 8-0, weet je hoeveel levels er nog beneden 'kalm' liggen? In de beker kan het thuisvoordeel een grote rol spelen. Wel moet het systeem nog aangepast worden op 'sterkte' van de teams, maar probeer dat maar eens fatsoenlijk te programmeren.. En natuurlijk is het een flinke drop, maar je krijgt dan ook flink klop. En daarnaast speelde je PIC, maw deden je spelers niet genoeg hun best en dan krijg je nog een kleine penalty bovenop je gewone 'fanmood'-drop. Makes perfectly sense.
HT moet de veranderingen die ze doorvoeren eerst eens testen op logica, want hier zit geen logica inquote:De nieuwe veranderingen maken mijns inziens, hoewel er de nodige schoonheidsfoutjes in zitten, het spel alleen maar interessanter/leuker.. Je moet je blijven ontwikkelen en daar is niets mis mee. Dat geldt namelijk voor iedereen
Ik heb nodig:quote:
Er is geen logica meer.. De supportersverwachtingen zouden realistischer worden en successen uit het verleden beter onthouden en daar is geen zak van te merken..quote:Op woensdag 9 april 2008 21:47 schreef maniack28 het volgende:
Wat is hattrick toch een triest spel. Je wint veel, komt ronde 7 beker en daar verlies je tegen iemand die een klasse hoger 1e staat. De supporters vinden ons aan elkaar gewaagd, maar tegen mn competitiegenoten zou ik moeten verliezen?
Verder heb ik de hele tijd compleet overdreven of anders iets lager maar nog steeds zeer hoog zelfvetrouwen. Ik picte vandaag, verlies 8-0 (met 2 a-spelers kapotgeschopt) en dan staat mn zelfvertrouwen uit het niets op fucking waardeloos. WAT IS DE BIG DEAL?
Kan iemand me de logica van HT uitleggen, graag...
Wat kostte dat geintje? 2,5 mln ofzo?quote:Op donderdag 10 april 2008 11:24 schreef Yurzinho het volgende:
Tering wat is alles duur! Maarja, ik heb de spelers wel nodig....dus die bijna 10 miljoen is zo weer op...
Keeper (20 jr, wereldklasse) is alvast binnen, nu ff hengelen naar een spits
Doe daar nog maar een berg geld bij ... compleet volgens de transfervergelijking heb ik er 3,9 mln voor betaaldquote:Op donderdag 10 april 2008 12:23 schreef rompompom het volgende:
Bij mij kloppen die supportersverwachtingen wel aardig hoor. Als je een wedstrijd waar ze "We might lose" zeggen luizig met 0-1 wint, is dat niet echt gek.
De impact op het zelfvertrouwen is minder logisch inderdaad. Alsof RKC hoge verwachtingen heeft als ze tegen PSV spelen in de beker.. Ze zouden eigenlijk de random factor in bekerwedstrijden moeten verhogen zodat er ook daadwerkelijk een verschil is tussen comp en beker. Nu is het alleen voor je supporters anders.
[..]
Wat kostte dat geintje? 2,5 mln ofzo?
dude, 4 miljoenquote:Op donderdag 10 april 2008 11:24 schreef Yurzinho het volgende:
Tering wat is alles duur! Maarja, ik heb de spelers wel nodig....dus die bijna 10 miljoen is zo weer op...
Keeper (20 jr, wereldklasse) is alvast binnen, nu ff hengelen naar een spits
Yep, en ik doe er gewoon lekker aan mee. Geld moet rollenquote:Op donderdag 10 april 2008 12:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dude, 4 miljoen
is dat normaal tegenwoordig?
haha, ja dus
quote:Gover Timmerman (40313080) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
29 jaar en 22 dagen, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Volgende verjaardag: 09-07-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 53 420
Loon: 34 110 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: YMFC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: reusachtig Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 164
Hattricks in carrière: 20
Competitiedoelpunten dit seizoen: 7
Bekerdoelpunten dit seizoen: 12
haha ik heb precies hetzelfde te koop staan. alleen jaartje jonger en wel nederlanderquote:Op donderdag 10 april 2008 12:45 schreef Yurzinho het volgende:
Nou, de spits is ook binnen. Had alleen later pas door dat het geen Nederlander is, maar een Belg![]()
2,5 mln, tevens een FC:
[..]
Ik had er 4 in dienst, nu 6... ik bedoel.. moet ik er dan 10 aannemen als ik denk een keer te verliezen?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Die supportersverwachtingen bij de beker zijn inderdaad kut. Maar dat is iets wat altijd al zo is geweest en waarschijnlijk ook zal blijven. Is weinig tegen te programmeren voorzover ik de opbouw van formules en HT in het algemeen snap..
Wat betreft het realisme, je ziet dat 'wedstrijdverwachtingen' aan het competitieverloop worden aangepast (nav stand/recente uitslagen, niet aan ratings. Dat laatste kan ook gewoon niet). Die resultaten uit het verleden worden vooral in je seizoensverwachtingen opgenomen en vormen een soort 'limiet' (aan boven- en onderkant) op je fanmood.. En we zijn pas 7 weken bezig, mag er ook nog wat 'finetuning' plaats vinden?
Owja, en maniack.. Als VVV zo ver in de beker komt en vervolgens tegen Ajax een B-team opstelt, met de rem er op speelt (PIC) en thuis 0-8 verliest, dan zijn de VVV-fans echt wel flink pissed off.. Een fanmood 'kalm' lijkt me dan nog best goed
Nogmaals, de beker is kut, maar was dat ook al wat betreft uitschakeling en invloed op zelfvertrouwen en fanmood.. Je hebt gewoon grote verschillen tussen divisies en teams onderling, daar is weinig/niets op te 'programmeren'. Gewoon geen PIC spelen (ook al 'kost' je dat TS) als je geen grotere daling wilt hebben. Ongeacht de tegenstander willen je fans nu eenmaal gewoon dat je wint.
Het grote verschil in zelfvertrouwen is wel opvallend, maar dat zal voornamelijk met het verschil qua doelpunten (0-8) te maken hebben. Bij een 0-3 of 0-4 was 't vast nog iets van sterk geweest.. Het heeft echter geen invloed op het aantal kansen dat je krijgt, maar 'slechts' op de scoringskans/conversie.. Als je ratings maar hoog genoeg zijn, dan haal je heus nog wel resultaat. En 1-2 keer winnen en het is weer lichtelijk overdreven, zo is het natuurlijk ook.. Had je trouwens ook sportpsychologen ingehuurd om de klap op te vangen?
Sommigen zijn nog duurder. Hoe oud is je keep?quote:Op donderdag 10 april 2008 12:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
dude, 4 miljoen
is dat normaal tegenwoordig?
haha, ja dus
die is 20quote:Op donderdag 10 april 2008 13:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Sommigen zijn nog duurder. Hoe oud is je keep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |