quote:... Verslag eerste helft....
Deze helft was Wurdsje met 53 procent het meest aan de bal.
Wurdsje had met 57 procent balbezit een veldoverwicht.
mijn god...quote:Op zondag 13 april 2008 18:33 schreef The_Hives het volgende:
Hey,
ik ben nieuw hier. Hattrick is dat een leuke game? Kan je het met meerdere mensen tegelijkertijd spelen?
bedankt voor het antwoord
Verkocht voor 650k, met nog 3 weken blessure te gaan.quote:Op zondag 13 april 2008 22:07 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Daar gaat de kans om mijn keeper te kunnen verkopen.
Thx je hielp mij herinneren dat ik Yurzinhoquote:Op woensdag 16 april 2008 13:42 schreef Wurdsje het volgende:
Verdikke helemaal vergeten dat ik vanochtend een wedstrijd had.. gelukkig had ik de opstelling zondag al gemaakt..
De wedstrijd mooi zonder blessures af kunnen sluiten en een 0 - 2 overwinning voor zover die er toe doet.. en een erg spannende 2de helft
[..]
Yankee_Onequote:16-04-2008 17:05 (Vriendschappelijk) The Yanks - FC RKDEO
Een YP van mij waarop slechts Fok!kers op hebben geboden speelt zijn eerste echte wedstrijd tegen een medeFok!ker.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx je hielp mij herinneren dat ik Yurzinho zn Jeugdpull nog moest opstellen. (Die Yankee_One ook wilde hebben)
Laat dit nou mn 1e wedstrijd zijn met Yip in mn basis
[..]
Yankee_One
hoger nog!quote:Op woensdag 16 april 2008 14:10 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Ja??? Staat hij zo hoog bij je in aanzien????
quote:Op woensdag 16 april 2008 16:24 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een YP van mij waarop slechts Fok!kers op hebben geboden speelt zijn eerste echte wedstrijd tegen een medeFok!ker.
Alle inteeltverhalen worden ineens werkelijkheid
quote:In de 44e minuut kwam, na fenomenaal samenspel op links, Yip Nieuwenhuis van RKDEO recht voor het doel uit. Een laatste schijnbeweging en hij scoorde voor de bezoekers.
quote:Siedo Aalmans van Yanks moest per brancard van het veld en keerde niet meer terug.
Denk jij na 2 winst partijen dat vvv kampioen wordt??quote:Op donderdag 17 april 2008 08:25 schreef Yurzinho het volgende:
Laatste twee wedstrijden weer eens gewonnen, en toch liepen na beide wedstrijden supporters weg.
Nepsupporters
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk jij na 2 winst partijen dat vvv kampioen wordt??
Zo je supporters dus ook niet. Na weeen van de wedstrijden ervoor.
Edit:
Leuk dat zo iemand meteen 400.000 meer bied dan de vraag prijs maar ik hoop toch dat er nog overheen geboden gaat worden. Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje weinig.![]()
[ afbeelding ]
Beetje weinig maar goed. dan had ik maar een ander tijdstip moeten nemen.quote:17-04-2008 van FC RKDEO aan Fc Little D voor 1 548 000 ¤
Klopt maar als een redelijk van 17 al voor 500.000 weg gaat vind ik een 20 jarige met uitmuntend en goed passen meer waard.quote:
Daarom zei ik al ik had een ander tijdstip moeten nemenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:53 schreef One_conundrum het volgende:
true, mooie leeftijd om door te trainen, maar daar heeft niemand geld voor
Waarom geen passen of Vleugelspel?quote:Christiaan Broeders (200034296) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 07-08-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 190
Loon: 292 ¤/week
Eigenaar: FC RKDEO
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Alfredo Zorita [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je favorieten]
TSI=6 110, 18 jaar en 93 dagen, goed in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatten: waardeloos
quote:Jarkko Rautaoja [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 330, 17 jaar en 19 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
*Kick, *ban...quote:Op zondag 13 april 2008 18:33 schreef The_Hives het volgende:
Hey,
ik ben nieuw hier. Hattrick is dat een leuke game? Kan je het met meerdere mensen tegelijkertijd spelen?
bedankt voor het antwoord
Misschien heeft hij algemeen getraind?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
TSI: 1060 (+1860/-800)
Vorm: -2 (+5/-7)
Middenveld: 2 (+2/-)
Conditie: 2 (+2/-)
2 PM-stijgers, 21j14d formidabel -> uitmuntend, 17j37d redelijk -> goed
Conditie voor de zelfde 17-jarige zwak->matig en een reserve-winger/trainee van matig->redelijk
Vorm6 basisspelers gedaald, 1 gestegen
En die tegenstander (hekkensluiter) van me heeft na z'n +13/-0 vormupdate vorige week nu een +10/-1 waarbij inmiddels 4 spelers in uitstekende vorm met een zwak trainer (waardeloos leiderschap). Dat slaat toch helemaal nergens op, ook al zou hij [Algemeen] trainen.. Het hele seizoen presteert 'ie waardeloos (kutratings/kutvormen) en in de dubbele ontmoeting tegen mij gaat 'ie er vol voor (profiteert 'ie van een bug?)
Nouja, zeg maar dat met de titel/promotiekansen, want ook deze wedstrijd zal ik nu waarschijnlijk puntverlies gaan lijdenVolgende week de zware uitwedstrijd bij de nr3 en over 3 weken uit naar de nr2 (VII-degradant - die een veel hoger middenveld haalt).
Dat schreef ik zelf ook al, maar dan nog? Heeft de kwaliteit van een trainer geen invloed op wat je kunt bereiken? Een stijging van +23/-1 over 2 weken met een zwak trainer vind ik wel erg hoog, ook al train je Algemeen..quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:32 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Misschien heeft hij algemeen getraind?
Je middenveld was lager dan het zijne, daarop heb je verloren. Met een omgekeerd thuisvoordeel (hij daalt 1-2 sublevels, jij stijgt 1-2 sublevels) moet je 'm kunnen pakken zondag. Jouw aanval is sterker dan zijn verdediging. Jouw verdediging ongeveer even sterk als zijn aanval. Let wel even op de spreiding links/rechts/centraal, zodat je jouw sterke punten benut en zijn zwakke kanten afstraft..quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:31 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ratings Stars
__________________ ___________________
Team Tactic (skill) Goals Loddar Total Def Mid Att Total Def Mid Att
reboundcrew Attack on wings (solid) 4 5.24 104 33 36 35 30.0 9.5 15.5 5.0
F.C. Gokwerk Normal (disastrous) 1 5.34 114 35 30 49 34.5 10.0 16.0 8.5
Afgelopen zondag dus met 4-1 verloren terwijl ik verwacht had te winnen (van te voren) Nog tips voor aankomende zondag (moet dan thuis tegen hem)
Aardige update, vorm is voornamelijk gestegen bij m'n A-team.quote:Jon Aalbrecht:18y60d
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van uitstekend naar formidabel.
黄 (Huang) 鼎豪 (Dinghao) : 18y21d
Zag zijn mate van verdedigen toenemen van goed naar uitstekend.
Hij speelt elke wedstrijd met 2 centrale verdedigers en een linkervleugel verdediger (10 comp. wedstrijden achtereen)quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:43 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je middenveld was lager dan het zijne, daarop heb je verloren. Met een omgekeerd thuisvoordeel (hij daalt 1-2 sublevels, jij stijgt 1-2 sublevels) moet je 'm kunnen pakken zondag. Jouw aanval is sterker dan zijn verdediging. Jouw verdediging ongeveer even sterk als zijn aanval. Let wel even op de spreiding links/rechts/centraal, zodat je jouw sterke punten benut en zijn zwakke kanten afstraft..
Kijk even naar welke ratings hij daar haalt, maar z'n rechtervleugel lijkt dus open te liggen en waarschijnlijk is z'n centrumverdediging sterker dan z'n linkerkant.. Vleugelaanval (mits je voldoende passen in je selectie hebt) is dan een goede optiequote:Op vrijdag 18 april 2008 15:09 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Hij speelt elke wedstrijd met 2 centrale verdedigers en een linkervleugel verdediger (10 comp. wedstrijden achtereen)
Nog tips daartegen?
Bij mijn aanvallers is dat redelijk en matig, mijn vleugelspelers en middenvelders hebben allemaal redelijk passing, alleen de verdedigers slecht of erger......quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Kijk even naar welke ratings hij daar haalt, maar z'n rechtervleugel lijkt dus open te liggen en waarschijnlijk is z'n centrumverdediging sterker dan z'n linkerkant.. Vleugelaanval (mits je voldoende passen in je selectie hebt) is dan een goede optie
Kut, gaat m'n TS.quote:16-04-2008 De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst.
18-04-2008 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Hij kostte ook wat (vooral gezien de afschrijving qua leeftijd), maar deze jongen moet me dan de komende 4 weken alsnog maar aan het kampioenschap helpen. En anders gaat 'ie net zo hard de deur weer uitquote:Michał Gołębski (41970299)
30 jaar en 72 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 29-05-2008
Nationaliteit: flag Polska
Total Skill Index (TSI): 4 500
Loon: 1 596 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig
Vraagprijs: 0, Hoogste bod totnogtoe (hij loopt morgen, 12:51u af): 1 000quote:Wiebrand Wind [198538042]
17 jaar en 98 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 332 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
23 in totaal.quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Das matig ja. Hoeveel spelers heb je nu?
Was t r dan 1 met een hoog leiderschap?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:29 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
23 in totaal..
11 basis-spelers en de andere 12 bestaan uit trainee's en reservespelers.
Anders snap ik hier geen zak van.quote:16-04-2008 De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst.
Deze snap ik wel dat gebeurt wel vaker. En is niks raars:quote:18-04-2008 Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
leiderschap boeit wat dat betreft nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was t r dan 1 met een hoog leiderschap?
[..]
Anders snap ik hier geen zak van.
[..]
Deze snap ik wel dat gebeurt wel vaker. En is niks raars:
Maar die 1e
Het was er een met rampzalig leiderschap.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Was t r dan 1 met een hoog leiderschap?
[..]
Anders snap ik hier geen zak van.
[..]
Deze snap ik wel dat gebeurt wel vaker. En is niks raars:
Maar die 1e
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:34 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat een competitie heb ik toch![]()
2 Weken geleden stond ik 5de![]()
Vorige week stond ik eerste![]()
Nu sta ik weer 5de
Nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
leiderschap boeit wat dat betreft niet
alleen het karakter
Nah zeg dan snap ik er helemaal geen zak van.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:48 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Het was er een met rampzalig leiderschap..
Karakter: Een sympathiek persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
TS hit:quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nietow dacht van wel.
[..]
Nah zeg dan snap ik er helemaal geen zak van.
Wat heb jij voor looser in je team joh dat ze dan al gaan twijfelen
Zat ie soms al heeeeeel lang in je team?
Voor het eerst dat ik zo'n overduidelijke hint richting specialty krijg!quote:Anyway, Kornelis Rubinstein is 16 years old and from what I have seen of him I must say I am impressed.
I would say as an allrounder, he's inadequate. Coach this player right and you will get inadequate Winger before you know it! Right now I would say his Playmaking capabilities are around the weak level.
The boy is taller than most of his age, and he knows how to use the advantage. Count on him to do a decent header.
Is met de update van afgelopen week ingevoerd. Net zoals je dus nu de reeds door je trainer gerapporteerde specialiteiten zichtbaar hebt bij je jeugdspelers (ze worden niet zichtbaar als ze alleen in het wedstrijdrapport, dmv SE, zijn voorbij gekomen)quote:Op zondag 20 april 2008 03:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik zo'n overduidelijke hint richting specialty krijg!!
17j40d al.. Gescout als verdediger, dus daar ga ik 'm in m'n friendly komende week maar even uitproberen.. Mocht hij nog redelijk verdedigen (kunnen) halen, dan is het een leuke multiskill met z'n matig PM en [Snel] als interessante specialiteit tegen [Snel] aanvallers/vleugelspelersquote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Imko Corsmit en hij is 17 jaar.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Passen te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens slecht kunnen worden.
Dit type speler is nuttig, hij is erg snel, nu moet hij alleen nog net zo goed leren voetballen.
Zelfde geldt voor mij, dus we fixen 't morgen wel?quote:Op zondag 20 april 2008 09:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En nu ik het toch over jeugdfriendly heb, iemand interesse?
JeugdVoetbal diepFries (748936)
Kan vanaf 21-04-2008 weer geboekt/uitgedaagd worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |