Primaquote:Op zondag 20 april 2008 09:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor mij, dus we fixen 't morgen wel?
Haalt 4,5 ster als midquote:Hoor eens, Marco den Turk is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel, dan zou deze jongen wel eens klasse kunnen zijn. Train dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Verdedigen wordt!
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Enige goede is dat ie een redelijk leider isquote:Marco den Turk [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 230, 17 jaar en 90 dagen, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Nieuwste aanwinst uit de jeugdopleiding, maar weer dramatisch passen.quote:Radboud van Driessen [playerid=200360926]
17 jaar en 10 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 31-07-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 472 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
ik heb er nog nooit 1 gehadquote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
Hebben jullie ook zoveel moeite met het vinden van een fatsoenlijke keeper in je jeugdteam?
Ik wel.
Ik had er eentje, maar die is inmiddels gepromoveerd en verkocht. Nu liet ik deze week 1 scout op Keepers selecteren, en die kwam op de proppen met een vleugelspeler...Dus vanavond speel ik zonder echte keeperquote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
Hebben jullie ook zoveel moeite met het vinden van een fatsoenlijke keeper in je jeugdteam?
Ik wel.
Ik ben nu m'n 2e jeeugdkeep aan het trainenquote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik wel.
mja totdat ik er speciaal op ging scouten en toen kreeg ik er 2 achter elkaar..quote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik wel.
Ik had in m'n 2e week van keeperscouten een redelijk keeper gevonden, die goed kan worden.quote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik wel.
Ik heb wel een gaatje morgen.quote:Op zondag 20 april 2008 10:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
PrimaMijn voorkeurstijd is woensdagochtend, gezien ik dan ook m'n gewone friendly heb. 's Middag mag ook wel. Ik moet trouwens morgenochtend eerst werken (geen open internet), dus als jij mij uitdaagt accepteer ik in de loop van de dag wel. Locatie naar jouw keuze
Feli enzo.quote:Op zondag 20 april 2008 19:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik scout ook al een tijdje op keepers, maar krijg er van alles en nog wat uit, maar geen keeper
Zeker, kampioenen![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 20:45 schreef -J-D- het volgende:
0 - 0 is de ruststand.Hoolieganzen, dat een balbezit had van 52 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.
En nu sta ik gewoon met 10-0 voor tegen de nummer 3quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:34 schreef Ziewoarut het volgende:
Wat een competitie heb ik toch![]()
2 Weken geleden stond ik 5de![]()
Vorige week stond ik eerste![]()
Nu sta ik weer 5de
quote:20-04-2008 Je hebt een speler verkocht en 104 500 ¤ ontvangen.
Eind uitslag 1-2quote:FC RKDEO
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd Wedstrijd van het seizoen
Tactiek counter
Tactiekvaardigheid briljant
Middenveld zwak (heel laag)
Rechterverdediging uitstekend (hoog)
Centrale verdediging uitmuntend (laag)
Linkerverdediging goed (zeer hoog)
Rechteraanval matig (hoog)
Centrale aanval slecht (hoog)
Linkeraanval zwak (laag)
HatStats 180
Verdediging 97
Middenveld 39
Aanval 44
Real Hoolies
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd (verborgen)
Tactiek vleugelaanval
Tactiekvaardigheid formidabel
Middenveld matig (laag)
Rechterverdediging matig (hoog)
Centrale verdediging matig (laag)
Linkerverdediging matig (hoog)
Rechteraanval matig (zeer hoog)
Centrale aanval matig (laag)
Linkeraanval redelijk (hoog)
HatStats 171
Verdediging 56
Middenveld 54
Aanval 61
Maar :quote:Benjamin van Luin: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen zien. Daarin is hij inmiddels redelijk.
Dit gaat een leuke worden!!!quote:Benjamin van Luin (23142681)
16 jaar en 73 dagen Voeg toe aan je bookmarks
Voeg opmerking speler toe
Arriveerde bij de club: 02-03-2008 15:58 (49 dagen geleden)
Dat laatste is een stomme vraag natuurlijk.quote:Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Benjamin van Luin.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt. Zijn vaardigheden overall? Die zijn op dit moment matig volgens mij. Zonder verdere training denk ik dat hij matig zal blijven in Verdedigen.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Geen probleem mee. Mn 1e was meteen 5 sterren en had uiteindelijk matig in keepen. (heb ik nog kunnen verkopen ookquote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik wel.
Laat je wel ff weten wat t voor spelert is geworden want dat lijkt me een erg leuke speler te worden en je maakt me dan ook erg nieuwschierig. (ok ok en jaloersquote:Op zondag 20 april 2008 14:06 schreef Yankee_One het volgende:
Over 4 dagen ga ik spelerop 17 jaar 0 dagen pullen die 8 sterren haalde als verdediger, verder balde hij ook lekker als aanvaller, dus ik hoop op een dikke multiskill en de jackpot
Leuk jeugdelftal heb je! Met name de vrije doortocht voor Sacco Hoefnagels (8 treffers in 2 wedstrijden tegen je) waardeer ik zeerquote:Op zondag 20 april 2008 18:18 schreef Yankee_One het volgende:
zo, heb een vervangende mid gekocht voor vanavond. zo moet ik weer kunnen winnen en het gat uitbouwen naar 3 punten
quote:Op zondag 20 april 2008 10:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
PrimaMijn voorkeurstijd is woensdagochtend, gezien ik dan ook m'n gewone friendly heb. 's Middag mag ook wel. Ik moet trouwens morgenochtend eerst werken (geen open internet), dus als jij mij uitdaagt accepteer ik in de loop van de dag wel. Locatie naar jouw keuze
quote:JeugdVoetbal diepFries Zwijnenstal 23-04-2008 09:00 Normal Delete
Je coach vervangen.quote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef Grimm het volgende:
Ik sta nogal wat punten voor op de concurentie en ik win veel wedstrijden erg dik maar mijn teamgeest is nog steeds moorddadig, iemand een oplossing?
Checkquote:
Gisteravond met een PIC AO Centrumaanval 7-2 gewonnen van de hekkensluiter die vorige week m'n zegereeks verknalde.. Nouja, meer de schuld van de ME maar toch.. Nu dus nog steeds met 1 punt voorsprong aan de leiding, met de komende 4 wedstrijden 3x uit tegen respectievelijk de nr's 4 (sterke aanval), 5 (sterke verdediging) en 2 (te sterk middenveld).. Wordt dus interessantquote:23-04-2008 09:00 (Vriendschappelijke jeugdwedstrijd) Parels voor de zwijnen - JeugdVoetbal diepFries
Wat scudraket zegt. Een coach met hoger leiderschap zorgt er voor dat je TS sneller terug op de middenstand is na een MOTS (WvhS) en blijft langer er boven als je rustig speelt.quote:Op maandag 21 april 2008 13:36 schreef Grimm het volgende:
Ik sta nogal wat punten voor op de concurentie en ik win veel wedstrijden erg dik maar mijn teamgeest is nog steeds moorddadig, iemand een oplossing?
Puick.quote:
welkom en halloquote:Op maandag 21 april 2008 15:07 schreef Xtr3mE het volgende:
Hallo iedereen, Ik doe ook mee met Hattrick sinds kort. Ik ben overgehaald door collega's hier op het werk
In het begin beetje lastig hoe en wat, maar ze hebben het haarfijn uitgelegd en vind het enorm verslavend!
Mijn team ID: 212331 en competitie IX.756 (63075)
Toevallig mensen uit deze competitie hier ?
Verder zal ik dit topic in de gaten houden voor nuttige tips en info
ow en:
Ik zou de Fok! cup wel willen joinen maar speel hier al op het werk een soort van collega's onderonsje cupje
jonge, kan mij die uitslag schelen. als de spelers maar verkoopbaar zijn laterquote:Op maandag 21 april 2008 02:11 schreef ScudRaket het volgende:
1-1, een goedmaker van vorige week denk ik
Beste IM naar 8.5*
Heb nu 3 punten verschil met de streep
[..]
Leuk jeugdelftal heb je! Met name de vrije doortocht voor Sacco Hoefnagels (8 treffers in 2 wedstrijden tegen je) waardeer ik zeer
Uitgedaagdquote:Op maandag 21 april 2008 20:32 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
daag me maar uit.. ik accepteer wel..
Fijn, dat wordt weer een heel stel veranderingen, terwijl ik net veel geld heb uitgegeven om mijn team te verbeteren.quote:Samenvatting en hoe nu verder
Kort gezegd, extreme prijsniveaus (hoog en laag) zijn slecht voor het spel en de spelbeleving. Het is wachten op een economisch systeem dat kan omgaan met alle gebruikersacties (rationeel of emotioneel) en dat zichzelf in balans kan houden.
Tot die tijd moeten we de economie in de gaten houden en wijzigingen aanbrengen als dat nodig is. Zulke wijzigingen vinden we niet leuk (en we weten dat jullie dat ook niet vinden), maar soms moet het echt. Het economisch systeem wordt opnieuw opgebouwd, maar het gaat even duren voor dat klaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |