Bieden dan!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
die is 20
ik wil je jeugdspeler wel trouwens
Toch niet mijn trainie he!!!!!!!quote:Op donderdag 10 april 2008 00:36 schreef ScudRaket het volgende:
Btw in een friendly is een trainee er voor +7 eraf geschopt
Wat gaat er mis bij het trainen van de linksbackquote:Op donderdag 10 april 2008 09:50 schreef Wurdsje het volgende:
Ze maken alles gewoon kut bij HT.. Het trainen gaat kut tegenwoordig (bug vd linksback en geen speler is meer gestegen)..
Er was een bug....De linksbacks hebben tot en met afgelopen training dit hele seizoen alleen maar klaverjastraining gehad...quote:Op donderdag 10 april 2008 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat gaat er mis bij het trainen van de linksback
Elke keer als ik dat lees kan ik er weer pissig door worden.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:16 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Er was een bug....De linksbacks hebben tot en met afgelopen training dit hele seizoen alleen maar klaverjastraining gehad...
Is nu eindelijk opgelost, maar er komt waarschijnlijk geen compensatie voor de getroffen def-trainers
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 10 april 2008 14:24 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat lees kan ik er weer pissig door worden..
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch niet mijn trainie he!!!!!!!
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat klopt, en we zijn aan het madkowen
dus qyn is als sd zijnde aan het madkowen
ok ok Nog nietquote:Op donderdag 10 april 2008 14:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
En wie zegt dat het JOU trainee is?
Tsja, ik heb het een aantal maal aangegeven maar zelfs op mijn eventuele organisatie als niemand het wou doen kwam geen respons, dus iedereen is blijkbaar een beetje Fok!Cup-moe na de overheersing van een bepaald team de afgelopen jaren...quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:16 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Er was een bug....De linksbacks hebben tot en met afgelopen training dit hele seizoen alleen maar klaverjastraining gehad...
Is nu eindelijk opgelost, maar er komt waarschijnlijk geen compensatie voor de getroffen def-trainers
Ik wil in principe de organisatie best wel een keer op mij nemen. Helaas ben ik nu huis en internetloos (maar niet baanloos), dus op dit moment komt het mij niet zo goed uit...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:35 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het een aantal maal aangegeven maar zelfs op mijn eventuele organisatie als niemand het wou doen kwam geen respons, dus iedereen is blijkbaar een beetje Fok!Cup-moe na de overheersing van een bepaald team de afgelopen jaren...
Ik wil nog best de cup organiseren hoor, maar dan plemp ik hetzelfde schema als vorig jaar in elkaar en mag iedereen het vanaf wedstrijd 1 zelf uitzoeken...
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wil in principe de organisatie best wel een keer op mij nemen. Helaas ben ik nu huis en internetloos (maar niet baanloos), dus op dit moment komt het mij niet zo goed uit...
quote:
Was te verwachten he.quote:Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Altijd lekkerquote:10-04-2008
Je club heeft 166 920 ¤ opgestreken, omdat je voormalige speler Jan Lifin (117123716) onlangs is verkocht voor 4 173 000 ¤.
Als madkow=wowquote:Op donderdag 10 april 2008 13:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat klopt, en we zijn aan het madkowen
dus qyn is als sd zijnde aan het madkowen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |