Bieden dan!quote:Op donderdag 10 april 2008 13:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
die is 20
ik wil je jeugdspeler wel trouwens
Toch niet mijn trainie he!!!!!!!quote:Op donderdag 10 april 2008 00:36 schreef ScudRaket het volgende:
Btw in een friendly is een trainee er voor +7 eraf geschopt
Wat gaat er mis bij het trainen van de linksbackquote:Op donderdag 10 april 2008 09:50 schreef Wurdsje het volgende:
Ze maken alles gewoon kut bij HT.. Het trainen gaat kut tegenwoordig (bug vd linksback en geen speler is meer gestegen)..
Er was een bug....De linksbacks hebben tot en met afgelopen training dit hele seizoen alleen maar klaverjastraining gehad...quote:Op donderdag 10 april 2008 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat gaat er mis bij het trainen van de linksback
Elke keer als ik dat lees kan ik er weer pissig door worden.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:16 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Er was een bug....De linksbacks hebben tot en met afgelopen training dit hele seizoen alleen maar klaverjastraining gehad...
Is nu eindelijk opgelost, maar er komt waarschijnlijk geen compensatie voor de getroffen def-trainers
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 10 april 2008 14:24 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Elke keer als ik dat lees kan ik er weer pissig door worden..
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 14:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Toch niet mijn trainie he!!!!!!!
quote:Op donderdag 10 april 2008 13:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat klopt, en we zijn aan het madkowen
dus qyn is als sd zijnde aan het madkowen
ok ok Nog nietquote:Op donderdag 10 april 2008 14:45 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
En wie zegt dat het JOU trainee is?
Tsja, ik heb het een aantal maal aangegeven maar zelfs op mijn eventuele organisatie als niemand het wou doen kwam geen respons, dus iedereen is blijkbaar een beetje Fok!Cup-moe na de overheersing van een bepaald team de afgelopen jaren...quote:
quote:Op donderdag 10 april 2008 14:16 schreef Yurzinho het volgende:
[..]
Er was een bug....De linksbacks hebben tot en met afgelopen training dit hele seizoen alleen maar klaverjastraining gehad...
Is nu eindelijk opgelost, maar er komt waarschijnlijk geen compensatie voor de getroffen def-trainers
Ik wil in principe de organisatie best wel een keer op mij nemen. Helaas ben ik nu huis en internetloos (maar niet baanloos), dus op dit moment komt het mij niet zo goed uit...quote:Op donderdag 10 april 2008 15:35 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Tsja, ik heb het een aantal maal aangegeven maar zelfs op mijn eventuele organisatie als niemand het wou doen kwam geen respons, dus iedereen is blijkbaar een beetje Fok!Cup-moe na de overheersing van een bepaald team de afgelopen jaren...
Ik wil nog best de cup organiseren hoor, maar dan plemp ik hetzelfde schema als vorig jaar in elkaar en mag iedereen het vanaf wedstrijd 1 zelf uitzoeken...
quote:Op donderdag 10 april 2008 15:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik wil in principe de organisatie best wel een keer op mij nemen. Helaas ben ik nu huis en internetloos (maar niet baanloos), dus op dit moment komt het mij niet zo goed uit...
quote:
Was te verwachten he.quote:Je pas gekochte speler begon niet al te best. Hij bleek niet goed te kunnen opschieten met de rest van de spelersgroep. Hierdoor zakte de teamgeest.
Altijd lekkerquote:10-04-2008
Je club heeft 166 920 ¤ opgestreken, omdat je voormalige speler Jan Lifin (117123716) onlangs is verkocht voor 4 173 000 ¤.
Als madkow=wowquote:Op donderdag 10 april 2008 13:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
dat klopt, en we zijn aan het madkowen
dus qyn is als sd zijnde aan het madkowen
quote:Roger Höring [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 270, 20 jaar en 38 dagen, slecht in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider [Technisch]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
quote:Hakan Uygan [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 11 050, 20 jaar en 35 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: briljant
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
quote:Nik van der Camp [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 2 010, 18 jaar en 78 dagen, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
1 popper, ben tevreden.quote:Andre Mohn
TSI=15 240, 20 jaar en 51 dagen, goed in vorm
Zijn ervaring is waardeloos en zijn leiderschap matig.
Spelmaken: briljant Passen: uitstekend
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatten: waardeloos
Ja iets meer dan de bedoeling maar tis niet de duurste trainie tot nu toe hoor. En trouwens die Transver Vergelijking van Hattrick gaat nergens over. (klopt nl geen ene reet van!)quote:
ik vind het een nette prijsquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja iets meer dan de bedoeling maar tis niet de duurste trainie tot nu toe hoor. En trouwens die Transver Vergelijking van Hattrick gaat nergens over. (klopt nl geen ene reet van!)
En jij weer een leuk bedrachje r bij.
Mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja iets meer dan de bedoeling maar tis niet de duurste trainie tot nu toe hoor. En trouwens die Transver Vergelijking van Hattrick gaat nergens over. (klopt nl geen ene reet van!)
En jij weer een leuk bedrachje r bij.
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:13 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ik vind het een nette prijs
oke, hij zit super laag, maar hij is ook pas net 17
eindelijk +1.quote:Bla¸ Botonjič
TSI = 19 810, 21 jaar en 55 dagen, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider [Snel]
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Zeker niet je linksachterquote:Op vrijdag 11 april 2008 15:36 schreef Wurdsje het volgende:
TSI: 11030 (+12560/-1530)
Vorm: 4 (+7/-3)
Verdedigen: 1 (+1/-) (zoals eerder al vermeld wonderbaarlijk naar wereldklasse)
Conditie: 1 (+1/-)
In Rotterdam? Mijn pa loopt die ookquote:Op vrijdag 11 april 2008 23:19 schreef Grumpey het volgende:
welkom terug SD
I kben er ook nog steeds, al ben ik komende zondag een marathon lopen (mijn 1e) en de daarop volgende week op vakantie naar Munchen en Salzburg
Ik had overigens 68 uitdagingen
nope hij speelt altijd centraal.. mn linksachter stond net zo hoog in verdedigen als deze centrale verdediger (aan het begin van het seizoen tenminste)..quote:
Wat een teksten bij de jeugdquote:Na 77 minuten sneed Gerard Kleibeuker voor de zoveelste keer vanaf rechts het strafschopgebied in en maakte weer dezelfde houterige schijnbeweging als alle vorige keren. Vreemd genoeg trapte zijn tegenstander er nu opeens wel in: 2-1 voor FCRA1.
Das toch leuk voor een 18 jarige met slechts redelijk verdedigen met zwak passen en positiespel.quote:12-04-2008 Je hebt een speler verkocht en 66 499 ¤ ontvangen.
My thoughts exactly.quote:Op zondag 13 april 2008 02:20 schreef One_conundrum het volgende:
schiet niet op met die kutupdates
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |