quote:Op donderdag 3 april 2008 19:38 schreef -J-D- het volgende:
姚 (Yao) 衡棕 (Hengzong) (185032945)
M'n nieuwe speler.
Hij kan overigens niets.
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:38 schreef -J-D- het volgende:
姚 (Yao) 衡棕 (Hengzong) (185032945)
M'n nieuwe speler.
Hij kan overigens niets.
[Snel], redelijk scoren, goed verdedigen, matig passen, zwak vleugelspel en zwak PM.. Leuke opvulling voor m'n B-team en als stand-in t/m VIIIquote:许 (Xu) 楠霖 (Nanlin) (177599189)
Ja hierquote:Op donderdag 3 april 2008 20:35 schreef nicomart het volgende:
Iemand nog een friendly volgende week?
Dynamo Delftquote:
Geaccepteerd!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dynamo Delft
Aftrap: 09-04-2008 om 17:10
Speelterrein: Nino Wannet Stadion, bekerregels. Intrekken!
TSI: 1890 (+2640/-750)quote:Sadurní Carmona [playerid=190669973]
17 jaar en 76 dagen, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Krachtig
Volgende verjaardag: 10-05-2008
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 850
Loon: 444 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Altino Sequeira [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 36 620, 21 jaar en 108 dagen, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: bovennatuurlijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Zo te zien is er geen fokcup dit seizoenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
ben ik weer eens
ook uit de beker met 265 hatstats tegen 236, maar aanval van m toch wat te gortig... waar is het fokcup topic??
grump, wanneer zijn we welkom in A'dam?
Als jij stopt heeft een fokcup voor mij ook geen zin meer................quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zo te zien is er geen fokcup dit seizoen
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:20 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zo te zien is er geen fokcup dit seizoen
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:35 schreef -J-D- het volgende:
nicomart
VK: Vind het allemaal best. Moet je ook m'n saldo hebben?
Zo te zien heb je in V wel wat te zoeken. Alleen die magisch IM is er te duur.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:29 schreef FortunaHome het volgende:
Ik meld me ook maar weer eens hier. Zit al geruime tijd in de VI. Soms vrijwillig.
Denken jullie dat ik klaar ben voor een V of nog een jaartje lekker in de VI blijven?
Ook triest dat ik lekker ver in de beker kom maar alleen maar met bagger weer... lever nog bijna geen drol op dus
Team: FC Breudje
TeamID: 209913
is me ook opgevallen... zal de nieuwe engine zijn? daar de meeste geen vleugelspel/positiespel hebben?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:00 schreef ScudRaket het volgende:
Is er iemand opgevallen dat de defs individueel minder presteren dan vorig seizoen? Heeft dat te maken met de veranderingen van het seizoen of is het een bug?
quote:RKDEO - Insane ones : 1- 7
Kud,. ben vergeten om m'n jeugdfriendly in te stellen en die was 2 dagen geledenquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
Beter laat dan nooit. Maar wat ben ik af geslacht zeg!!
[..]
![]()
Owja ik ben er soms weer. heb nl nog heeeel veeeel te doen voor ik echt gesetteld ben![]()
Wel lekker zo een appartementje voor je zelf!![]()
Tja dan heb je r tenminste 1 gehad. Ik was uitgedaagd door Nico maar die had kennelijk geen geduld. En nu ben ik dus nog op zoek naar iemand die een jeugd friendly wil spelen. Ik begrijp dat ik daar niet voor bij jou moet zijn.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kud,. ben vergeten om m'n jeugdfriendly in te stellen en die was 2 dagen geleden![]()
HAHAHAHAHA beter die gele kaarten vorige week. Ik zie net dat ik tegen een bot team moet morgen. Wat een perfecte timing zeg!quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
Wat een tiefus wedstrijd vorige week zondag trouwens :
2 spelers een gele kaart. Waar door ze nu allebij geschorst zijn.
En 1 blesure van een andere speler. Zo heb ik morgern dus 3 A spelers minder!!![]()
Owja en ik had 4-2 verloren.![]()
![]()
Je mood verandert sneller dan die van een emoquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA beter die gele kaarten vorige week. Ik zie net dat ik tegen een bot team moet morgen. Wat een perfecte timing zeg!![]()
![]()
![]()
10x liever hun nu die spelers missen dan volgende week!
Ja gek he! Zou jij t leuk vinden om 3 A spelers te moeten missen? Bij mij valt t gelukkig in een wedstrijd tegen een bot team zag ik later. Moet ik die vorige post dan weer verwijderen? Neu joh ik heb de afgelopen dagen veel te weinig gepost. Want die topics gaan veel te langzaam.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:41 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je mood verandert sneller dan die van een emo
Ik constateer alleen maarquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja gek he! Zou jij t leuk vinden om 3 A spelers te moeten missen? Bij mij valt t gelukkig in een wedstrijd tegen een bot team zag ik later. Moet ik die vorige post dan weer verwijderen? Neu joh ik heb de afgelopen dagen veel te weinig gepost. Want die topics gaan veel te langzaam.
tis dat je dit nu post.. anders had ik al niet eens meer geweten dat er een jeugdwedstrijd was gespeeld..quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kud,. ben vergeten om m'n jeugdfriendly in te stellen en die was 2 dagen geleden![]()
Gat in de markt!quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:37 schreef -J-D- het volgende:
Pfff, ik zoek een site waar je je HT-team te koop kan aanbieden.
Voor alle spellen is er zo'n site, maar niet voor Hattrick
Zet een advertentie, dan is het binnen een kwartier geregeld.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja dan heb je r tenminste 1 gehad. Ik was uitgedaagd door Nico maar die had kennelijk geen geduld. En nu ben ik dus nog op zoek naar iemand die een jeugd friendly wil spelen. Ik begrijp dat ik daar niet voor bij jou moet zijn.
Als keeper haalde hij 7,5 ster, daarna heb ik hem als verdediger gezet en daar haalt ie nu 2 sterrenquote:Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Mel Niëns is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.
Volgens mij is deze speler hopeloos op het gebied van Vleugelspel. Ik zou zeggen dat het een slecht allrounder is.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Die ga ik mooi doortrainenquote:Mel Niëns (197786859) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar en 0 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 27-07-2008
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 3 720
Loon: 2 609 ¤/week
Eigenaar: Dynamo Delft
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: slecht
Scoren: rampzalig Spelhervatting: redelijk
Forum Opties | |