die moet ik ook nogquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:30 schreef Gamedemon het volgende:
Oblivion mischien?
14 Juli PREY, misschien niet iets voor jou, maar geloof me, van wat we tot nu toe gezien hebben wordt het een geweldig, gruwelijk spel! Die ga ik zeker halenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:25 schreef Ciscus het volgende:
Nou piepel, ik heb geluisterd hoor. Ik ben de trotse bezitter van een X Box Premium. Ik hoop 'm voor woensdag uit de doos te hebben! Weet iemand nog een leuke game om mee te beginnen (sport/ adventure?), ik moet nog niet teveel schieten enzo, dat gaat te snel voor dit trage brein.
(misschien heeft iemand iets te koop?)
Al rechtstreeks op modem proberen aan te sluiten? Anders alles uitzetten, modem powercyclen, 5 minuten wachten, router powercyclen, 5 minuten wachten, X360 aanzetten, LIVE testen... succes!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Bij testing Xbox Live Connection zijn dit de resultaten:
Network Adapter: Wired
IP adress: confirmed
DNS: confirmed
MTU: confirmed
ICMP: confirmed
Xbox Live: failed
Waar kan dit aan liggen?
Kheb gewoon Chello Light, router ertussen en PC werkt prima...
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:01 schreef NX het volgende:
[..]
14 Juli PREY, misschien niet iets voor jou, maar geloof me, van wat we tot nu toe gezien hebben wordt het een geweldig, gruwelijk spel!
Bla bla bla
Waarschijnlijk omdat er meer ongecomprimeerde dingen in zitten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
Waarom is de xbox360 demo nou weer meer dan 2 keer zo groot als de pc demo?
Het is ook de bedoeling dat je over 2 weken het hele spel koopt, en de demo weer delete.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:38 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
samen met die chapter 2 van GRAW zit je dan toch zo weer op 2Gb :\
maar over 4 tot 5 jaar :\quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je over 2 weken het hele spel koopt, en de demo weer delete.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:25 schreef Ciscus het volgende:
Nou piepel, ik heb geluisterd hoor. Ik ben de trotse bezitter van een X Box Premium. Ik hoop 'm voor woensdag uit de doos te hebben! Weet iemand nog een leuke game om mee te beginnen (sport/ adventure?), ik moet nog niet teveel schieten enzo, dat gaat te snel voor dit trage brein.
(misschien heeft iemand iets te koop?)
Als je GRAW: Chapter 2 een poos niet speelt, dan gooi je t toch gewoon van je HDD af, en download je t weer als je t weer wil spelen. Wat doe je moeilijk.quote:
Gedaan, geeft geen oplossing... Tres vague. Als ik google op Chello + Live dan blijkt dat ik mijn Xbox een beetje met mijn eigen PC moet gaan doorlussen... Ja dag...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:01 schreef NX het volgende:
Al rechtstreeks op modem proberen aan te sluiten?
Nee staat er niet inquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dude, check het Dynabyte systeem danEen week na de DR release, eind september.
Je kan m altijd veranderenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Skullullo is de gamertag geworden, zit er voor een jaar aan vast
Heeft Microsoft alweer ontkracht.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt trouwens wél serieus tijd voor bundels met gamesEr gaan geruchten dat er een bundel komt met de HDDVD uitbreiding, maar ik heb liever een game erbij denk ik
Ze kunnen zoveel vertellenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:24 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Heeft Microsoft alweer ontkracht.
Ik las je posts verkeerd, dacht dat je het had over een interne HD DVD ipv extern.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel vertellenIk geloof niets, ook geen ontkenningen
Al zeggen ze 100 keer dat die niet komt idd. Die komt er gewoonquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:27 schreef MMaRsu het volgende:
Net zoals bij FF7 remake he Roy
So ignorantquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al zeggen ze 100 keer dat die niet komt idd. Die komt er gewoon
Wil hem niet laten veranderen johquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan m altijd veranderenKost je wel punten en dus geld overigens.
Condemned, Kameo, CoD 2, Hitman...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:26 schreef Mordreth het volgende:
Na een aantal maanden wikken en wegen (en te weinig geld over hebben). Ga ik over 3 weekjes toch eindelijk een x360 kopen
. Ik zit alleen nog wel rond te kijken na een leuk spel. Vooral het verhaal en spelduur vind ik belangrijk
. Iemand een tip voor mij? (geen oblivion of prey.. die heb ik allebei voor de pc, naja prey nog niet maar ok
).
Interessant, dat zekerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Filmpje over de motion capture van RS:Vegas:
http://www.gfdata.de/archiv06-2006-gamefront/1847.html
Best aardig om te zien, maar niets nieuws eigenlijk
slecht vergelijkings materiaalquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:28 schreef quantas het volgende:
Xbox 360
[afbeelding]
vs.
PS3
[afbeelding]
hier meer
En het grote verschil is... waar eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:28 schreef quantas het volgende:
Xbox 360
[afbeelding]
vs.
PS3
[afbeelding]
hier meer
Condemned en Kameo lijken me wel wat maar hebben niet echt een lange speelduurquote:
GR:AW PC is zeker niet hetzelfde als GR:AW 360quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:40 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Condemned en Kameo lijken me wel wat maar hebben niet echt een lange speelduur.
GR:AW en hitman had ik beiden al op de pc.. en om dan nog eens 60 euro uit te geven...
CoD2 is niet wat voor mij.
Denk toch dat ik voor condemned ga + een racespel ofzo... hmmz of prey. Maar volgens mij is zo'n spel leuker op de pc.. iemand die me dat kan vertellen?
Condemned is een topgamequote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:33 schreef CecilBDemented het volgende:
condemned zou ik niet doen
is kort redelijk saai en heeft totaal geen replay value.
kameo is kort en uiteindelijk voor mijn gevoel afgeraggeld op sommige punten.
neem gewoon prey
en een leuke racer
Dead Risingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Onwijs veel nieuwe screens
Nieuwe filmpjes
Zeer positieve preview op gamespot
En tevens TVP..
Welke?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen misschien nog een game kopen in de stad
Ohhh,... hier wacht ik met smart opquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:25 schreef quantas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Had had ik laast nog wat over gelezen:quote:Op dinsdag 27 juni 2006 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil Texas Hold 'Em Poker gewoon kunnen downloaden. Waarom duurt dat zo lang???
Bron: http://xbox360poker.com/blogs/news/archive/2006/06/23/118.aspxquote:Xbox LIVE's Major Nelson's (Larry Hyrb) latest podcast on Sunday, June 18th had quite a bit of content... One of the guest's was his good friend 'Ross' (no last name apparently), who works on the Xbox LIVE Arcade team. Of course the first questions coming to mind revolved around the pending release of Street Fighter on Xbox LIVE Arcade. Essentially it is coming down to Capcom wanting to make sure that playing the game over Xbox LIVE has no latency/lag issues as timing is everything when playing Street Fighter...
Next big question on the podcast revolved around the free texas hold 'em poker game. In summary, it sounds as if the game is complete, but they are nailing down the 'sponsorship issues' with/without RiverBelle (since this is a free game). It sounds like the game will probably come out in the next month or two, but Ross was not willing to commit to a time frame (once bitten twice shy, right?). He did mention there will be an offline single player mode, in addition to tournaments, laddering and of course match making.
Here are the snippets from the Poker interview:
Major Nelson: whats going on with poker
Ross: alright... poker is the other one where people are probably scratching their heads on.
Major Nelson: or screaming.. or swearing at us.. whatever...
Ross: or screaming... uh... we also announced poker, actually Bill Gates and Peter Moore did at CES as well. We also announced that it would be a FREE game of Texas Hold 'em. Its not all kinds of poker, but Texas Hold 'em. and uh that would be done through sponsorship. and uh.. the game has come along really well. and its also a really challenging game when you break down uh.. more than just the concept and the mechanics of playing cards and playing. You do have single player modes of play in this game, so their is an AI component to think about, as well as the tournament and laddering and matchmaking elements thats associated with it. Its not obviously a tremendously complex game graphically or anything like that. We do have a nice client built for it.
Um, the situation for it not shippng so far really boils down to the complexity once again of dealing with, more on my side on this time, of simply sponsorship issues. We have what we call an ad sponsership team that works with the sponsors, making sure we have the right sponsor, all the right agreements are in play, and their needs to be buy offs on both sides, and anytime, uh those sort of things get involved then certainly lawyers get involved...
Major Nelson: uh ohh... parties over...
Ross: Love our lawyer... Don's a great guy but...
Major Nelson: they want to make sure everything is buttoned up...
Ross: there is lots of complexity to agreements on both sides regarding logos and brands and everything else starts getting involved so,
The game is uh... come along really really well. I think we are just really looking to really nail down what our sponsorship position is going to be. So looking pretty good there.
Major Nelson: So do you think thats months, weeks?
Ross: uh... I'm gonna... I'm gonna... wuss out on that and not give you one of those yet..
Major Nelson: ok
Ross: cause uh..
Major Nelson: yeah once you get legal involved than all bets are off...
Ross: yeah theres just no way to be perfectly predictable
Major Nelson: sure
Ross: its not, I would say month... month.. I'm not sure about the plural of that
Major Nelson: sure
Ross: we'll leave it at that...
Major Nelson: this summer...
Ross: who knows... I think so.. but I'm optimistic and I'm an internal optimist so...
um... I hope that thats the case.
Het is het proberen waard...quote:Op zondag 2 juli 2006 15:27 schreef Heintje het volgende:
Ik heb sinds gisteren eindelijk Hitman.
Leuk spel, maar volgens mij is er niet echt veel meer aan als ik alle achievements heb. Gelukig ben ik nog niet zover. En ik zal vanavond ook eens de Prey demo gaan proberen.
Pffffffffffff...wachten dan maar.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:22 schreef lordteddybeer het volgende:
Had had ik laast nog wat over gelezen:
[..]
Bron: http://xbox360poker.com/blogs/news/archive/2006/06/23/118.aspx
quote:Op maandag 3 juli 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden Black gekocht...schijnt wel lekker te lopen op de 360
FPS op een console vind ik eigenlijk al helemaal niks, veel te langzaam, met live anywhere gaan we eindelijk zien of dit werkelijk ook zo is, want dan kan je pc tegen 360 laten spelen, dat is echt meesterlijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:30 schreef devv05 het volgende:
Ik vind het spelaanbod zwaar goed, dus lijkt me nogal een gevalletje van smaak.
Call of Duty 2, Oblivion, Fight Night 3, Condemned, Kameo, PGR3, Burnout, Ghost Recon: AW, Hitman: Blood Money, Tomb Raider, FIFA World Cup, Table Tennis, Top Spin 2 zijn allemaal prima games en er zijn er nog heel veel op komst. Daarnaast heb je nog de redelijke games en dan zijn er maar een paar echt slechte.
Bovendien is dit pas de eerste generatie games en worden de PS3 games gewoon van dezelfde kwaliteit. De lineup van de Xbox 360 is licht uitgedrukt indrukwekkend, dus dat komt allemaal wel goed. Vooral op een HDTV zijn de spellen gewoonDie jij dus blijkbaar niet hebt
Nou karteltjes en randjes heb ik op mijn HDTV echt geen last van. Dat het niet jouw smaak is kan natuurlijk, ik had het andersom bij de PS2, daar vond ik ook maar zeer weinig goede games tussenzitten. Om nog maar niet te spreken over de Gamecube, waar hooguit 5 redelijke games op zijn uitgekomen. De Xbox 360 ligt mij gewoon een stuk beter, maar dat is persoonlijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:40 schreef masterdave het volgende:
[..]
FPS op een console vind ik eigenlijk al helemaal niks, veel te langzaam, met live anywhere gaan we eindelijk zien of dit werkelijk ook zo is, want dan kan je pc tegen 360 laten spelen, dat is echt meesterlijk.
De games die jij noemt is idd niet mijn smaak, CoD2 vind ik op de pc fijner en net zo mooi, table tennis heb ik ook, die is leuk, maar na een paar weken ben ik er op uitgekeken. GRAW is mooi en leuk, klaar. Top Spin2 is niet mijn spel.
Ik heb trouwens een Samsung Le32M61B, dus das goed genoeg dacht ik zo.
Oh ja, die was ik nog vergeten. En nog wel meer games, het ondergewaardeerde Perfect Dark Zero, King Kong etc.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ehh ik kan Battlefield 2 wel aanbevelen, heerlijke console shooter met clan support e.d
Kartelranden zie ik eigenlijk bijna alleen bij PGR3, dat kan op jouw tv niet weg zijn, aangezien dit echt een algemeen bekend feit is, de FSAA staat of uit, of op 1x of zo, in ieder geval veel te weinig. PS2 vond ik ook mager idd, de PS3 komt voor mij ook nog geen hol voor uit wat me boeit, dus die laat ik vooralsnog ook links liggen.quote:Op maandag 3 juli 2006 11:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou karteltjes en randjes heb ik op mijn HDTV echt geen last van. Dat het niet jouw smaak is kan natuurlijk, ik had het andersom bij de PS2, daar vond ik ook maar zeer weinig goede games tussenzitten. Om nog maar niet te spreken over de Gamecube, waar hooguit 5 redelijke games op zijn uitgekomen. De Xbox 360 ligt mij gewoon een stuk beter, maar dat is persoonlijk.
Overigens deelde ik op de PS2 jouw mening over FPS games. Nu echter niet meer, na eventjes oefenen leent de Xbox 360 zich er meer dan prima voor. (al zul je altijd een klein nadeel ondervinden ten opzichte van PC-gamers, maar dat geldt bij sommige genres juist weer andersom)
Whehehe, kep vorige week me eigen record weer eens verbroken, 3,4 mil, en ik kan je garanderen, deze gaat gruwelijk verbroken worden, want me gemiddelde scores liggen nu rond de 2,5 tot 3 mil, hoeft maar 1 keer een goed leven weer tussen te zitten met multiplier 10x, en hoppa je bent zo een miljoen punten verder. Voeg me gamertag toe als je wiltquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:33 schreef Mystikvm het volgende:
Het is me nu toch gelukt om meer dan 1,000,000 in Geometry Wars te scoren. Helaas verloor ik van de weeromstuit wel 5 levens binnen 4,000 punten...Heb dus maar net de grens van het miljoen doorbroken, maar er zit nog steeds progressie in mijn prestaties
Hehe thx. die is vet iddquote:Op maandag 3 juli 2006 12:42 schreef wc-eend het volgende:
Zal wel..die van jou blijf ik meesterlijk vinden
SAINTS ROWquote:Op maandag 3 juli 2006 12:53 schreef Atuniel het volgende:
Grootte filmpjes van Saints Row.. heb er zin in
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=11639
http://www.gametrailers.com/player.php?id=11649&type=mov&pl=game
Vind het, in tegenstelling tot zijn PC broertje, een VRESELIJK onoverzichtelijk spel...quote:Op maandag 3 juli 2006 11:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ehh ik kan Battlefield 2 wel aanbevelen, heerlijke console shooter met clan support e.d
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
AND CORALES GOES DOWN!
Lijkt me ook een hele vette game, al is het alleen om het wachten op GTA IV minder zwaar te maken.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:53 schreef Atuniel het volgende:
Grootte filmpjes van Saints Row.. heb er zin in
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=11639
http://www.gametrailers.com/player.php?id=11649&type=mov&pl=game
Als je een Harddisk erbij hebt, ja.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:01 schreef Ciscus het volgende:
Op de 360 kan je toch ook Xbox games spelen?
Kheb geen HD TV, misschien dat het daar aan ligt, maar ik vind het onoverzichtelijk en chaotisch...quote:Op maandag 3 juli 2006 13:08 schreef MMaRsu het volgende:
Serieus? Ik heb BF2 een tijd gespeeld op de PC, maar deze vind ik toch echt vetter. En ik hou normaal al helemaal niet van console shooters..
Jup, mijn meestgespeelde spel op de 360 is nog altijd de xbox versie van San Andreas.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:01 schreef Ciscus het volgende:
Op de 360 kan je toch ook Xbox games spelen?
Ohhhhh... ahhhhh.... hhihihihihihi.... ik wil het, nu!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:42 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8176
Voor een demo vindikhem te langzaam op gang komen. In een demo wil ik liever meteen kunnen knallen. Maar ja, dat is denk ik persoonlijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:07 schreef wolferl het volgende:
Ik heb nu sinds zaterdag de demo van Prey van XboxLive Marketplace gedownload. Hij is wel super hoor, die loopings, dat er van die blugs onder je staan en jij boven hun op het plafond of op de rond, tis maar nethoe je het ziet. Vooral het begin, dat je in cafe die twee zuiplappen kan dood slaan met je waterpomp tang.
Je nederlands wat doe jequote:Op maandag 3 juli 2006 17:09 schreef Heintje het volgende:
Ik vind het spellen aanbod echt niet slecht.
Ja als je een monster PC hebt en daar liever op speeld dan vallen er een hoop titels weg. Maar voor de meeste mensen is dat niet het geval.
Alleen jammer dat er maar voor weinig spellen uitbrijdingen komen en dat die dan ook nog eens veel te duur zijn. Dat zou de levensduur van veel spellen ver verlengen. Maar wat heb je aan extra maps als niemand van je vrienden ze heeft omdat ze die te duur vinden. Dan hadden ze die beter goedkoper kunnen maken en dan veel meer verkopen.
In dit topic is het zo vaak voorgekomen dat je echt op de kleinste details let...quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:58 schreef NX het volgende:
[..]
In dit topic is het zo vaak voorgekomen dat je echt op de kleinste details let...
Ik wil het niet zeggen, maar ik doe het voor iemand anders het doet; mierenneuker!![]()
![]()
Dikke blunts erbij en hoppa!!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
VIVA PINATA
Daar ga ik echt op spacen op die game
Je maakt een tuintje, daar komen pinata's op af. Als het ze genoeg bevalt, blijven ze.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:29 schreef Sjotime het volgende:
Heb serieus nog steeds geen idee wat je met dat spel moet doen.... is dat nu een soort Animal Crossing ofzo![]()
Leuk extra genre voor 360's game arsenaalquote:Op maandag 3 juli 2006 18:31 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Je maakt een tuintje, daar komen pinata's op af. Als het ze genoeg bevalt, blijven ze.
De tuin kan ook uitgebreid worden om zo andere type pinata's aan te trekken.
Een olijk, vrolijk spelletje dus.
just curious... hoeveel?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef Wessiej het volgende:
Over G is niks voor mij blijkt, verkoop hem maar dus.
Iemand hier?
ok i'll pass... thanks anywayquote:Op maandag 3 juli 2006 21:05 schreef Wessiej het volgende:
42,50 incl.
Is pas 1 keer gespeeld daarom.
Ben dus blij dat ik hem heb laten liggen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef Wessiej het volgende:
Over G is niks voor mij blijkt, verkoop hem maar dus.
Iemand hier?
Ook wel bekend, maar toch coolquote:Toujours à l'occasion de l'IDEF 2006, Ubisoft a confirmé qu'Assassin’s Creed était actuellement en développement sur Xbox 360 et PC, en plus d’une version PlayStation 3 déjà annoncée depuis de nombreux mois. Les possesseurs de la console de Microsoft pourront donc eux aussi donner vie à un certain Altair, en pleine troisième Croisade. Plus d'informations prochainement, surtout concernant une éventuelle exclusivité temporaire pour la future machine de Sony.
Dat is leuker om te plaatsen in het PS3 topic, daar zitten nog steeds mensen die dit niet gelovenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ook wel bekend, maar toch cool.
//Oja, voor de mensen die 'oui' al niet snappen : Assassin's Creed komt naar de 360 en ook de PC.
Ik dacht dat ik dit soort reacties wel zou kunnen tegengaan met mijn signature. Maar dat valt dus weer tegen.quote:
quote:Bungie's excellent marketing tool Weekly Update spurts some new information on Halo 3's development before shuffling off for the holiday weekend.
Running around in the game's campaign mode is now officially underway, with the daily multiplayer sessions expanding into the testing of single-player environments and AI. From the update:
"The lab formerly known as the multiplayer lab is now also the single player lab, where folks may go in at just about any time and start playing through a selection of single player Campaign missions.
At this point, they're testing out the new AI and encounters as much as anything else. The graphics range from completely untextured placeholder surfaces, too [sic] brilliantly lit and detailed objects."
There's more underway than just single-player testing, as the multiplayer testing includes a brand new gametype that Bungie Community Manager Frank O'Connor describes as "super fun, yet utterly terrifying at the same time. I have never, ever heard so much frightened screaming during a play test of anything."
In addition to confirming the return of the warthog (duh) a couple of updates ago, this week, Frankie talks with Tom Doyle, a weapon designer for Halo 3 and they reveal that the Covenant sniper rifle -- the Beam Rifle -- will make a return in H3: "wanted to go back and make everything better. The Covenant sniper is one of my favorite weapons - it just feels so powerful. I wanted to emphasize that in the new version, so we're adding some detail that will really show off the building energy in the weapon." Judging from this, expect the Beam Rifle to return, but with some new visuals accompanying the weapon.
Additionally, Bungie is extending the popular idea of "user-created content" to its Matchmaking Playlists for Halo 2. They will be culling gametypes from various communities and organizations to create a fan-made Matchmaking Playlist for Xbox Live.
This latest update from Bungie poses more questions than it answers. Considering Halo 3 is expected in fall of 2007, how far along is Bungie in the development cycle considering they have well over a year before the game will go gold? Are they better off in their development right now than they were with Halo 2? The single-player testing sounds pretty early, but the game is up and playable, when will the first hands-on for Halo 3 be reported? Sometime this year? Early next year?
Hmmm yummie en nog meer eens yummie...quote:
Ik denk gewoon bungie.comquote:Op dinsdag 4 juli 2006 02:56 schreef NX het volgende:
[..]
Hmmm yummie en nog meer eens yummie...HALO
![]()
Vanaf het eerste moment dat ik HALO op de XBOX heb gespeeld, ben ik helemaal gek (fan geworden) van het spel en verhaal, HALO 2 is een en al geweldig... Ik kan gewoon niet wachten, tis gewoon klote dat we nu een lange tijd van te voren (dus voor de releasedate) al te horen krijgen wat de status (progress) van het spel is... vroeger had je dit niet, je wist dat een spel zou komen maar geen 'progress' berichten die je gek maakten, of intervieuws, of trailers, enzv!
Ach jah, alles was beter* vroeger!
*behalve seks met ongeschoren, bushed up vrouwen!![]()
// EDIT
Wat is de source van dit bericht? Thanx!
Nog een paar maandjesquote:
Oh was het al lang bekend?quote:
Gewoon dat visual ding wat ook in winamp zit bedoel je tochquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:52 schreef jogy het volgende:
Gisteren een audio-cd erin gegooid. MIJN. GOD. wat een geile visuals.
Ja, maar nu in HD kwaliteit op een groot scherm en de hoogste resolutie, zonder haperen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Gewoon dat visual ding wat ook in winamp zit bedoel je toch
Mja.. dan ga ik liever ff gamenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, maar nu in HD kwaliteit op een groot scherm en de hoogste resolutie, zonder haperen.
Ik in principe ook wel, maar het was gewoon leuk om te zien, heb 20 minuten lopen staren voor ik ging slapenquote:
Ligt aan jou uiteindelijk maar ik had wel hetzelfde..... lukt mij ook echt nietquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ligt dat aan mij, of is GR:AW op Hard soms echt bijna onmogelijk?.
Dan zit je 8 uur lang te kijkenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik in principe ook wel, maar het was gewoon leuk om te zien, heb 20 minuten lopen staren voor ik ging slapen. Volgende keer met paddo's op
.
Wat een straf zegquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:44 schreef =HellFire= het volgende:
Pas in september wordt het weer écht genieten op de 360. For the time being zullen we het nog met Oblivion, Tabletennis en GRAW moeten doen vrees ik.
Ik gok toch op LotR BfmE2 half Juli.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:44 schreef =HellFire= het volgende:
Pas in september wordt het weer écht genieten op de 360. For the time being zullen we het nog met Oblivion, Tabletennis en GRAW moeten doen vrees ik.
GRAW uitspelen en daarna Ninja Gaiden Blackquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:47 schreef Sjotime het volgende:
Ik gok toch op LotR BfmE2 half Juli.
Ben ik inderdaad ook mee bezig.. en straks Prey dan. Heb Kameo liggen moet ik nog in verder, en net Lara geleend. Vermaak me welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:44 schreef =HellFire= het volgende:
Denk rond november.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:51 schreef ErwinEHVNL het volgende:
wanneer Forza 2?! SNEL!!!
ziet er gaaf uit, toch ga ik in het begin brother in arms 3 kopen omdat het in nederland afspeeldquote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ziet er gaaf uit, toch ga ik in het begin brother in arms 3 kopen omdat het in nederland afspeeld
Ja BIA lijkt me ook beter.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ziet er gaaf uit, toch ga ik in het begin brother in arms 3 kopen omdat het in nederland afspeeld
wat nouquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ubisoft heeft trouwens op hun forum weer ontkent dat Assassin's Creed op de 360 komt.
ja bij voorkeur nederlandquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:59 schreef Wessiej het volgende:
Nouja, moet niet ontkennen dat BIA wat beter is, maar iets kopen omdat het in Nederland afspeelt, wtf!?!.
En ik moest lachen om afspeeld met een d![]()
Lijkt mij ook cool, een spel wat zich afspeelt in Nederlantquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:01 schreef Wessiej het volgende:
Het is wel geinig ok, maar wat voor toegevoegde waarde heeft het aan de gameplay of het in Nederland of Duitsland afspeelt?
Zullen vast wat geinige dingen te herkennen zijn maar toch.
Nee hoor, althans, ik vind van niet. Ik heb em al een geruime tijd en die valt echt vies tegen. O.a. slowdowns, lag, lang niet zulke mooie visuals etc. Besturing is aardig maar de gameplay heeft totaal geen tempo en dat is jammer. Geluid is zoals gewoonlijk wel goed maar goed dat zijn we wel gewend van EA.quote:
Prey wordt tof.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ben ik inderdaad ook mee bezig.. en straks Prey dan. Heb Kameo liggen moet ik nog in verder, en net Lara geleend. Vermaak me wel![]()
He jij bent de review manquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:33 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is trouwens kutter, Chromehounds of Over G Fighters? Ik ben er nog niet over uit.
Anderhalve maand is vrij snel tochquote:
Beide...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:33 schreef =HellFire= het volgende:
Wat is trouwens kutter, Chromehounds of Over G Fighters? Ik ben er nog niet over uit.
NIet op dit forumquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef Wessiej het volgende:
Oh dan ben ik meteen een lompe boer.
Ik verkoop hem met hetzelfde gemak weer hoor.
Ik heb alleen de Demo van Chrome Hounds gespeeld, en dat was echt bagger... Weet niet in hoeverre Over G Fighters is, maar beide klinken als troep, gezien de commentaar van sommige hier, trailers, screens, etc...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Heh heh. Ik ga denk ik voor Over G Fighters als 'kutter'.
Ik wacht de reviews wel even af.... spel interesseert me.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:28 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee hoor, althans, ik vind van niet. Ik heb em al een geruime tijd en die valt echt vies tegen. O.a. slowdowns, lag, lang niet zulke mooie visuals etc. Besturing is aardig maar de gameplay heeft totaal geen tempo en dat is jammer. Geluid is zoals gewoonlijk wel goed maar goed dat zijn we wel gewend van EA.
Just you wait and see.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik wacht de reviews wel even af.... spel interesseert me.
20 euro bied ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef Wessiej het volgende:
Oh dan ben ik meteen een lompe boer.
Ik verkoop hem met hetzelfde gemak weer hoor.
Dan is ie best wel goed, als je misselijk werd en ging kotsen van al die portals en upside down levels!!quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:24 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Dan is ie best wel goed, als je misselijk werd en ging kotsen van al die portals en upside down levels!!
MEESTERLIJKE (P)review van jou!!!
![]()
Kroketje uit de muur?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:01 schreef Wessiej het volgende:
Het is wel geinig ok, maar wat voor toegevoegde waarde heeft het aan de gameplay of het in Nederland of Duitsland afspeelt?
Zullen vast wat geinige dingen te herkennen zijn maar toch.
Denk bij dat Zuiderpark gebeuren.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk bij dat Zuiderpark gebeuren.
Ze zijn megagoedkoop, maar met een beetje pech wacht je anderhalve maand op je game.. He tain?.
Dat's wel erg slecht.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:32 schreef Tain het volgende:
Ik bestel er ook nooit meer iets btw. Op 24 mei NSMB en GR:AW besteld en afgelopen vrijdag NSMB binnengehad en GR:AW wacht ik nog steeds op.
quote:
quote:Dinsdag 04 juli 2006 - Konami heeft vandaag bevestigd dat hun aankomende footie, Pro Evolution Soccer 6, te zien, en misschien zelfs te spelen, is op de Games Convention in Duitsland. De ontwikkelaar van de game, Shingo 'Seabass' Takatsuka, wil de game persoonlijk presenteren. De game zal waarschijnlijk op de Xbox 360 worden gepresenteerd.
De Games Convention van dit jaar wordt wederom in Leipzig gehouden, van 23 tot 28 augustus.
Wtf ik had verwacht dat die game in september ofzo wel uit zou komenquote:misschien zelfs te spelen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, van welk materiaal is zn pak gemaakt? *Bling bling*
Dit is toch niet mooi?
www.hansanders.nlquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, van welk materiaal is zn pak gemaakt? *Bling bling*
Dit is toch niet mooi?
Mooi.. wat is het voor spel?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:00 schreef Tain het volgende:
Alan Wake
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Oude trailerquote:Alan Wake is a psychological action thriller, a unique new take in the world of gaming. The game is set in an idyllic all-American small town and its surroundings in the state of Washington. Alan Wake, the game's protagonist, is a bestselling horror writer, who writes a novel about his darkest nightmares. In the game, those nightmares come true. As with Remedy's previous games, story and atmosphere are fundamental elements.
Reflectie op een soldatenuniformquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:08 schreef Emerica het volgende:
[..]
![]()
Zeker niet gewend he zulke licht reflecties op je Nintendo systeempjes. Dit is realisme jongen![]()
Je weet dat ie een metalen pak aan heeft?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reflectie op een soldatenuniform! Niets realistisch aan hoor
![]()
Klaar met trollen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
En metaal blinkt altijd jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Je weet dat ie een metalen pak aan heeft?
Metaal is altijd dof jaquote:
Een blinkende mario zou ook gewoon debiel zijnquote:Ik vind het er in ieder geval niet uitzien op deze manier. En dat het niets met de Xbox zelf te maken, ik vind het gewoon onzinnig. Een blinkende Mario zou ook de tyfus kunnen krijgen
Dus Halo3 kan de tyfus krijgenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En metaal blinkt altijd ja![]()
Ik vind het er in ieder geval niet uitzien op deze manier. En dat het niets met de Xbox zelf te maken, ik vind het gewoon onzinnig. Een blinkende Mario zou ook de tyfus kunnen krijgen
Nee, totaal niet, maar die blinde adorering hier vind ik gewoon apart. En elke keer als je een beetje kritiek hebt ben je aan het trollenquote:
Het wordt tijd dat je de auto van je ouders een gaat poetsen en dat ding dan de tyfus toewenst.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En metaal blinkt altijd ja![]()
Ik vind het er in ieder geval niet uitzien op deze manier. En dat het niets met de Xbox zelf te maken, ik vind het gewoon onzinnig. Een blinkende Mario zou ook de tyfus kunnen krijgen
Ja kom op zeg.. je hebt het wel over de Masterchief.. van fucking HALO3 .. Beter dan God zelf!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, maar die blinde adorering hier vind ik gewoon apart. En elke keer als je een beetje kritiek hebt ben je aan het trollen
Ligt er ook aan of je kritiek gegrond is ja of nee, maar ga zelf onder een paar van die lampen staan dan glim jij ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, maar die blinde adorering hier vind ik gewoon apart. En elke keer als je een beetje kritiek hebt ben je aan het trollen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:54 schreef Cheiron het volgende:
Zo een erge oorlog zal het dus niet wezen als hij tijd heeft om steeds zn armor te poetsen..
Precies, dan kan ie zelf de tyfus krijgenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je kritiek gegrond is ja of nee, maar ga zelf onder een paar van die lampen staan dan glim jij ook
fifaquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:44 schreef chibibo het volgende:
Een willekeurige speler in FIFA 2006 glimt meer dan Master Chief.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:44 schreef chibibo het volgende:
Ban voor de 360 topic.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja kom op zeg.. je hebt het wel over de Masterchief.. van fucking HALO3 .. Beter dan God zelf!!
En een beetje kritiek.. je bent hier alleen maar om kritiek te komen leveren of te vertellen dat je toch binnenkort een 360 zal gaan halen...BORING
Te rustgevend.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:00 schreef Tain het volgende:
Alan Wake
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:44 schreef chibibo het volgende:
Een van de beter 360 spellen gaat dat worden denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:00 schreef Tain het volgende:
Alan Wake
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Want?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Een van de beter 360 spellen gaat dat worden denk ik.
Ah, heeft iemand trouwens dit geweldige modeadvies opgemerkt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:16 schreef Retuobak het volgende:
Die coating staat de Master Chief echt niet
Hij had voor een matte finish moeten gaan men, evt. met accenten van chroom
Nee heb er nog helemaal niks van gezien.... staat er ergens een goede indruk clip of ander filmpje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:04 schreef Wessiej het volgende:
De spanning die je hebt als het donker begint te worden, overdag lekker zoeken en s'avonds rennen + knallen voor je leven, dat is het voor mij helemaald.
Makers van Max Payne, dus ik heb er ook veel vertrouwen in.
Heb je al eens zo'n filmpje gezien, ziet er echt goed en spannend uit.
Dit was eigelijk na Dead Rising de 2e game waar ik naar uitkeek voordat de 360 uit kwam.
Thanks.... ik ga dat eens downen !quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:11 schreef Wessiej het volgende:
Dit is een filmpje van anderhalf jaar oud, waardoor ik geinterreseerd raakte:
Filmpje Alan Wake
En dit is allemaal in-engine én anderhalf jaar oud.
Wow, wat een toffe trailer!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:11 schreef Wessiej het volgende:
Dit is een filmpje van anderhalf jaar oud, waardoor ik geinterreseerd raakte:
Filmpje Alan Wake
En dit is allemaal in-engine én anderhalf jaar oud.
Gedowned en bekeken..... heeeeel interessant idd zeg... spannendquote:
Ja dat had ik ook..... die cloaks op het einde.... prachtige graphs ook! Of ben je sarcastisch met je +3 !quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow, wat een toffe trailer!
Intresse +3
Nee, ik meen het. Dat einde is inderdaad tof, rennen naar de vuurtoren, gesloten hek, zonsondergang en dan die dudesquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook..... die cloaks op het einde.... prachtige graphs ook! Of ben je sarcastisch met je +3 !
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Dat einde is inderdaad tof, rennen naar de vuurtoren, gesloten hek, zonsondergang en dan die dudesZiet er spannend uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:47 schreef devv05 het volgende:
[..]Super Mario Bros 2 was ook maar een droomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Flatout viel me smerig tegen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:56 schreef devv05 het volgende:
Flatout 2 waarschijnlijk naar de Xbox 360
[afbeelding]
(screenshot van de Xbox versie)
Told yaquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gedowned en bekeken..... heeeeel interessant idd zeg... spannend
Vlgs mij haalt zo'n beetje heel fok hem op, worden leuke online matchesquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:01 schreef jogy het volgende:
gisteravond Prey gespeeld, godver wat vet.
!
ik wil een MLB game op de xbox 360quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:37 schreef masterdave het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk mis, en heel graag zou willen zien op de 360, zo'n bloedsnelle toekomst racegame, zoiets als Wipe-Out op de PlayStation. Vond ik echt helemaal geweldig, op de PS3 komt er alweer zo'n soort spel bij launch, Fatal Inertia heet ie geloof ik. Hopelijk komt er nog wel zoiets, daar kan je meestal ook wel de kracht van je spelcomputer zien vind ik.
Juist niet, omdat het zo snel gaat worden er voor de omgevingen low-res textures gebruikt omdat je het verschil toch niet zietquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:37 schreef masterdave het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk mis, en heel graag zou willen zien op de 360, zo'n bloedsnelle toekomst racegame, zoiets als Wipe-Out op de PlayStation. Vond ik echt helemaal geweldig, op de PS3 komt er alweer zo'n soort spel bij launch, Fatal Inertia heet ie geloof ik. Hopelijk komt er nog wel zoiets, daar kan je meestal ook wel de kracht van je spelcomputer zien vind ik.
Hmmm ja daar heb je ook wel weer gelijk in, nou ja goed, ik vind zulk soort spellen gewoon supercool. Als het maar snel is, wipe-out was ik namelijk ook meester in, niemand heeft mij ooit verslagen met wipe-outquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Juist niet, omdat het zo snel gaat worden er voor de omgevingen low-res textures gebruikt omdat je het verschil toch niet ziet
Snap het niet helemaal, eerst zeg je, ik wil een MLB game, de zin eronder zeg je dat er een MLB game bestaat, dan moet je um kopen vriendquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik wil een MLB game op de xbox 360
er is er nu 1 major league baseball 2006 2k6
Ik vond de demo vrij saai en niet lekker spelen, dus ik haal 'm lekker nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Vlgs mij haalt zo'n beetje heel fok hem op, worden leuke online matches
Mja, toch vind ik F-Zero GX 1 van de mooiste spellen van de vorige generatie. (en ook zeker 1 van de tofstequote:Op donderdag 6 juli 2006 08:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Juist niet, omdat het zo snel gaat worden er voor de omgevingen low-res textures gebruikt omdat je het verschil toch niet ziet
Yep, F-Zero is veeeeel cooler dan WipeOut. Die zou ik wel graag naar de Xbox 360 willen, maarja dat gebeurt sowieso nooitquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mja, toch vind ik F-Zero GX 1 van de mooiste spellen van de vorige generatie. (en ook zeker 1 van de tofste)
Ik ben wel in voor RTS games voor consoles.... FPS kon ook niet op consoles een paar jaar geleden zeiden ze..... en kijk nu eensquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi, als dit een succes wordt krijgen we namelijk ook een port van de nieuwe Command & Conquer!
Meningen verschillen, ik vind de air-brakes die wipeout had gewoon geweldig, F-zero heb ik een paar keer gespeeld, maar vond ik persoonlijk weer een stuk minder.(graphics in ieder geval)quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yep, F-Zero is veeeeel cooler dan WipeOut. Die zou ik wel graag naar de Xbox 360 willen, maarja dat gebeurt sowieso nooit
Volgens mij is die al aangekondigd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi, als dit een succes wordt krijgen we namelijk ook een port van de nieuwe Command & Conquer!
Zo'n spel moet je dan ook niet beoordelen op grafisch gebied. Op de Xbox 360 zou F-Zero prachtig kunnen zijn. Maarja, is uitgesloten want hij is altijd exclusief op Nintendo consoles verschenen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:08 schreef masterdave het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ik vind de air-brakes die wipeout had gewoon geweldig, F-zero heb ik een paar keer gespeeld, maar vond ik persoonlijk weer een stuk minder.(graphics in ieder geval)
8.2? Mwah, nog wel reëel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:40 schreef Sjotime het volgende:
He heerlijk
It's official: Real-time strategy games on consoles can work, which gives EA's beautiful hit PC game Battle for middle Earth 2 a second home on the Xbox 360.
Closing Comments
Lord of the Rings fans should get ready for some real hard-core and obscure Tolkien characters and battles in this videogame interpretation of the battle for Middle-earth. The bitter war was also fought in the North, and this is its tale, replete with the newer Goblin King, Gloin (father or Gimli), King Dain of Erebor, Grima Wormtongue, Shelob, Ents, Oliphants, and the Mouth of Sauron. True, the story is rather slim, but it's still good fun to see it enacted with such style.
While the console controls aren't perfect and by no means as good as those on the PC, they're good -- good enough to make a real-time strategy feel fun, fluid, and competent on Xbox 360. The game is deep with 16 single-player missions, and a hefty set of maps in five Xbox Live multiplayer modes should give it online legs. Like I've been saying all along, this is the sleeper hit of the summer on Xbox 360.
http://xbox360.ign.com/articles/716/716469p1.html
Dus eigenlijk is die game best goedquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:08 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
8.2? Mwah, nog wel reëel.Kan ik nog mee inkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |