Hehe thx. die is vet iddquote:Op maandag 3 juli 2006 12:42 schreef wc-eend het volgende:
Zal wel..die van jou blijf ik meesterlijk vinden
SAINTS ROWquote:Op maandag 3 juli 2006 12:53 schreef Atuniel het volgende:
Grootte filmpjes van Saints Row.. heb er zin in
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=11639
http://www.gametrailers.com/player.php?id=11649&type=mov&pl=game
Vind het, in tegenstelling tot zijn PC broertje, een VRESELIJK onoverzichtelijk spel...quote:Op maandag 3 juli 2006 11:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ehh ik kan Battlefield 2 wel aanbevelen, heerlijke console shooter met clan support e.d
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:14 schreef MMaRsu het volgende:
AND CORALES GOES DOWN!
Lijkt me ook een hele vette game, al is het alleen om het wachten op GTA IV minder zwaar te maken.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:53 schreef Atuniel het volgende:
Grootte filmpjes van Saints Row.. heb er zin in
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=11639
http://www.gametrailers.com/player.php?id=11649&type=mov&pl=game
Als je een Harddisk erbij hebt, ja.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:01 schreef Ciscus het volgende:
Op de 360 kan je toch ook Xbox games spelen?
Kheb geen HD TV, misschien dat het daar aan ligt, maar ik vind het onoverzichtelijk en chaotisch...quote:Op maandag 3 juli 2006 13:08 schreef MMaRsu het volgende:
Serieus? Ik heb BF2 een tijd gespeeld op de PC, maar deze vind ik toch echt vetter. En ik hou normaal al helemaal niet van console shooters..
Jup, mijn meestgespeelde spel op de 360 is nog altijd de xbox versie van San Andreas.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:01 schreef Ciscus het volgende:
Op de 360 kan je toch ook Xbox games spelen?
Ohhhhh... ahhhhh.... hhihihihihihi.... ik wil het, nu!quote:Op maandag 3 juli 2006 13:42 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=8176
Voor een demo vindikhem te langzaam op gang komen. In een demo wil ik liever meteen kunnen knallen. Maar ja, dat is denk ik persoonlijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:07 schreef wolferl het volgende:
Ik heb nu sinds zaterdag de demo van Prey van XboxLive Marketplace gedownload. Hij is wel super hoor, die loopings, dat er van die blugs onder je staan en jij boven hun op het plafond of op de rond, tis maar nethoe je het ziet. Vooral het begin, dat je in cafe die twee zuiplappen kan dood slaan met je waterpomp tang.
Je nederlands wat doe jequote:Op maandag 3 juli 2006 17:09 schreef Heintje het volgende:
Ik vind het spellen aanbod echt niet slecht.
Ja als je een monster PC hebt en daar liever op speeld dan vallen er een hoop titels weg. Maar voor de meeste mensen is dat niet het geval.
Alleen jammer dat er maar voor weinig spellen uitbrijdingen komen en dat die dan ook nog eens veel te duur zijn. Dat zou de levensduur van veel spellen ver verlengen. Maar wat heb je aan extra maps als niemand van je vrienden ze heeft omdat ze die te duur vinden. Dan hadden ze die beter goedkoper kunnen maken en dan veel meer verkopen.
In dit topic is het zo vaak voorgekomen dat je echt op de kleinste details let...quote:
quote:Op maandag 3 juli 2006 17:58 schreef NX het volgende:
[..]
In dit topic is het zo vaak voorgekomen dat je echt op de kleinste details let...
Ik wil het niet zeggen, maar ik doe het voor iemand anders het doet; mierenneuker!![]()
![]()
Dikke blunts erbij en hoppa!!quote:Op maandag 3 juli 2006 18:23 schreef MMaRsu het volgende:
VIVA PINATA
Daar ga ik echt op spacen op die game
Je maakt een tuintje, daar komen pinata's op af. Als het ze genoeg bevalt, blijven ze.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:29 schreef Sjotime het volgende:
Heb serieus nog steeds geen idee wat je met dat spel moet doen.... is dat nu een soort Animal Crossing ofzo![]()
Leuk extra genre voor 360's game arsenaalquote:Op maandag 3 juli 2006 18:31 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Je maakt een tuintje, daar komen pinata's op af. Als het ze genoeg bevalt, blijven ze.
De tuin kan ook uitgebreid worden om zo andere type pinata's aan te trekken.
Een olijk, vrolijk spelletje dus.
just curious... hoeveel?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef Wessiej het volgende:
Over G is niks voor mij blijkt, verkoop hem maar dus.
Iemand hier?
ok i'll pass... thanks anywayquote:Op maandag 3 juli 2006 21:05 schreef Wessiej het volgende:
42,50 incl.
Is pas 1 keer gespeeld daarom.
Ben dus blij dat ik hem heb laten liggen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:50 schreef Wessiej het volgende:
Over G is niks voor mij blijkt, verkoop hem maar dus.
Iemand hier?
Ook wel bekend, maar toch coolquote:Toujours à l'occasion de l'IDEF 2006, Ubisoft a confirmé qu'Assassin’s Creed était actuellement en développement sur Xbox 360 et PC, en plus d’une version PlayStation 3 déjà annoncée depuis de nombreux mois. Les possesseurs de la console de Microsoft pourront donc eux aussi donner vie à un certain Altair, en pleine troisième Croisade. Plus d'informations prochainement, surtout concernant une éventuelle exclusivité temporaire pour la future machine de Sony.
Dat is leuker om te plaatsen in het PS3 topic, daar zitten nog steeds mensen die dit niet gelovenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ook wel bekend, maar toch cool.
//Oja, voor de mensen die 'oui' al niet snappen : Assassin's Creed komt naar de 360 en ook de PC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |