quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, van welk materiaal is zn pak gemaakt? *Bling bling*
Dit is toch niet mooi?
www.hansanders.nlquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, van welk materiaal is zn pak gemaakt? *Bling bling*
Dit is toch niet mooi?
Mooi.. wat is het voor spel?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:00 schreef Tain het volgende:
Alan Wake
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Oude trailerquote:Alan Wake is a psychological action thriller, a unique new take in the world of gaming. The game is set in an idyllic all-American small town and its surroundings in the state of Washington. Alan Wake, the game's protagonist, is a bestselling horror writer, who writes a novel about his darkest nightmares. In the game, those nightmares come true. As with Remedy's previous games, story and atmosphere are fundamental elements.
Reflectie op een soldatenuniformquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:08 schreef Emerica het volgende:
[..]
![]()
Zeker niet gewend he zulke licht reflecties op je Nintendo systeempjes. Dit is realisme jongen![]()
Je weet dat ie een metalen pak aan heeft?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reflectie op een soldatenuniform! Niets realistisch aan hoor
![]()
Klaar met trollen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
En metaal blinkt altijd jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Je weet dat ie een metalen pak aan heeft?
Metaal is altijd dof jaquote:
Een blinkende mario zou ook gewoon debiel zijnquote:Ik vind het er in ieder geval niet uitzien op deze manier. En dat het niets met de Xbox zelf te maken, ik vind het gewoon onzinnig. Een blinkende Mario zou ook de tyfus kunnen krijgen
Dus Halo3 kan de tyfus krijgenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En metaal blinkt altijd ja![]()
Ik vind het er in ieder geval niet uitzien op deze manier. En dat het niets met de Xbox zelf te maken, ik vind het gewoon onzinnig. Een blinkende Mario zou ook de tyfus kunnen krijgen
Nee, totaal niet, maar die blinde adorering hier vind ik gewoon apart. En elke keer als je een beetje kritiek hebt ben je aan het trollenquote:
Het wordt tijd dat je de auto van je ouders een gaat poetsen en dat ding dan de tyfus toewenst.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En metaal blinkt altijd ja![]()
Ik vind het er in ieder geval niet uitzien op deze manier. En dat het niets met de Xbox zelf te maken, ik vind het gewoon onzinnig. Een blinkende Mario zou ook de tyfus kunnen krijgen
Ja kom op zeg.. je hebt het wel over de Masterchief.. van fucking HALO3 .. Beter dan God zelf!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, maar die blinde adorering hier vind ik gewoon apart. En elke keer als je een beetje kritiek hebt ben je aan het trollen
Ligt er ook aan of je kritiek gegrond is ja of nee, maar ga zelf onder een paar van die lampen staan dan glim jij ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, maar die blinde adorering hier vind ik gewoon apart. En elke keer als je een beetje kritiek hebt ben je aan het trollen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:54 schreef Cheiron het volgende:
Zo een erge oorlog zal het dus niet wezen als hij tijd heeft om steeds zn armor te poetsen..
Precies, dan kan ie zelf de tyfus krijgenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je kritiek gegrond is ja of nee, maar ga zelf onder een paar van die lampen staan dan glim jij ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |