NIet op dit forumquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef Wessiej het volgende:
Oh dan ben ik meteen een lompe boer.
Ik verkoop hem met hetzelfde gemak weer hoor.
Ik heb alleen de Demo van Chrome Hounds gespeeld, en dat was echt bagger... Weet niet in hoeverre Over G Fighters is, maar beide klinken als troep, gezien de commentaar van sommige hier, trailers, screens, etc...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:21 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Heh heh. Ik ga denk ik voor Over G Fighters als 'kutter'.
Ik wacht de reviews wel even af.... spel interesseert me.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:28 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee hoor, althans, ik vind van niet. Ik heb em al een geruime tijd en die valt echt vies tegen. O.a. slowdowns, lag, lang niet zulke mooie visuals etc. Besturing is aardig maar de gameplay heeft totaal geen tempo en dat is jammer. Geluid is zoals gewoonlijk wel goed maar goed dat zijn we wel gewend van EA.
Just you wait and see.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:35 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik wacht de reviews wel even af.... spel interesseert me.
20 euro bied ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:23 schreef Wessiej het volgende:
Oh dan ben ik meteen een lompe boer.
Ik verkoop hem met hetzelfde gemak weer hoor.
Dan is ie best wel goed, als je misselijk werd en ging kotsen van al die portals en upside down levels!!quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:24 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Dan is ie best wel goed, als je misselijk werd en ging kotsen van al die portals en upside down levels!!
MEESTERLIJKE (P)review van jou!!!
![]()
Kroketje uit de muur?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:01 schreef Wessiej het volgende:
Het is wel geinig ok, maar wat voor toegevoegde waarde heeft het aan de gameplay of het in Nederland of Duitsland afspeelt?
Zullen vast wat geinige dingen te herkennen zijn maar toch.
Denk bij dat Zuiderpark gebeuren.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Denk bij dat Zuiderpark gebeuren.
Ze zijn megagoedkoop, maar met een beetje pech wacht je anderhalve maand op je game.. He tain?.
Dat's wel erg slecht.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:32 schreef Tain het volgende:
Ik bestel er ook nooit meer iets btw. Op 24 mei NSMB en GR:AW besteld en afgelopen vrijdag NSMB binnengehad en GR:AW wacht ik nog steeds op.
quote:
quote:Dinsdag 04 juli 2006 - Konami heeft vandaag bevestigd dat hun aankomende footie, Pro Evolution Soccer 6, te zien, en misschien zelfs te spelen, is op de Games Convention in Duitsland. De ontwikkelaar van de game, Shingo 'Seabass' Takatsuka, wil de game persoonlijk presenteren. De game zal waarschijnlijk op de Xbox 360 worden gepresenteerd.
De Games Convention van dit jaar wordt wederom in Leipzig gehouden, van 23 tot 28 augustus.
Wtf ik had verwacht dat die game in september ofzo wel uit zou komenquote:misschien zelfs te spelen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, van welk materiaal is zn pak gemaakt? *Bling bling*
Dit is toch niet mooi?
www.hansanders.nlquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Serieus, van welk materiaal is zn pak gemaakt? *Bling bling*
Dit is toch niet mooi?
Mooi.. wat is het voor spel?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:00 schreef Tain het volgende:
Alan Wake
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Oude trailerquote:Alan Wake is a psychological action thriller, a unique new take in the world of gaming. The game is set in an idyllic all-American small town and its surroundings in the state of Washington. Alan Wake, the game's protagonist, is a bestselling horror writer, who writes a novel about his darkest nightmares. In the game, those nightmares come true. As with Remedy's previous games, story and atmosphere are fundamental elements.
Reflectie op een soldatenuniformquote:Op woensdag 5 juli 2006 03:08 schreef Emerica het volgende:
[..]
![]()
Zeker niet gewend he zulke licht reflecties op je Nintendo systeempjes. Dit is realisme jongen![]()
Je weet dat ie een metalen pak aan heeft?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reflectie op een soldatenuniform! Niets realistisch aan hoor
![]()
Klaar met trollen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
![]()
En metaal blinkt altijd jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Je weet dat ie een metalen pak aan heeft?
Metaal is altijd dof jaquote:
Een blinkende mario zou ook gewoon debiel zijnquote:Ik vind het er in ieder geval niet uitzien op deze manier. En dat het niets met de Xbox zelf te maken, ik vind het gewoon onzinnig. Een blinkende Mario zou ook de tyfus kunnen krijgen
Dus Halo3 kan de tyfus krijgenquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En metaal blinkt altijd ja![]()
Ik vind het er in ieder geval niet uitzien op deze manier. En dat het niets met de Xbox zelf te maken, ik vind het gewoon onzinnig. Een blinkende Mario zou ook de tyfus kunnen krijgen
Nee, totaal niet, maar die blinde adorering hier vind ik gewoon apart. En elke keer als je een beetje kritiek hebt ben je aan het trollenquote:
Het wordt tijd dat je de auto van je ouders een gaat poetsen en dat ding dan de tyfus toewenst.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En metaal blinkt altijd ja![]()
Ik vind het er in ieder geval niet uitzien op deze manier. En dat het niets met de Xbox zelf te maken, ik vind het gewoon onzinnig. Een blinkende Mario zou ook de tyfus kunnen krijgen
Ja kom op zeg.. je hebt het wel over de Masterchief.. van fucking HALO3 .. Beter dan God zelf!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, maar die blinde adorering hier vind ik gewoon apart. En elke keer als je een beetje kritiek hebt ben je aan het trollen
Ligt er ook aan of je kritiek gegrond is ja of nee, maar ga zelf onder een paar van die lampen staan dan glim jij ookquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, totaal niet, maar die blinde adorering hier vind ik gewoon apart. En elke keer als je een beetje kritiek hebt ben je aan het trollen
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:54 schreef Cheiron het volgende:
Zo een erge oorlog zal het dus niet wezen als hij tijd heeft om steeds zn armor te poetsen..
Precies, dan kan ie zelf de tyfus krijgenquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je kritiek gegrond is ja of nee, maar ga zelf onder een paar van die lampen staan dan glim jij ook
fifaquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:44 schreef chibibo het volgende:
Een willekeurige speler in FIFA 2006 glimt meer dan Master Chief.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:44 schreef chibibo het volgende:
Ban voor de 360 topic.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja kom op zeg.. je hebt het wel over de Masterchief.. van fucking HALO3 .. Beter dan God zelf!!
En een beetje kritiek.. je bent hier alleen maar om kritiek te komen leveren of te vertellen dat je toch binnenkort een 360 zal gaan halen...BORING
Te rustgevend.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:00 schreef Tain het volgende:
Alan Wake
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:44 schreef chibibo het volgende:
Een van de beter 360 spellen gaat dat worden denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:00 schreef Tain het volgende:
Alan Wake
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Want?quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Een van de beter 360 spellen gaat dat worden denk ik.
Ah, heeft iemand trouwens dit geweldige modeadvies opgemerkt?quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:16 schreef Retuobak het volgende:
Die coating staat de Master Chief echt niet
Hij had voor een matte finish moeten gaan men, evt. met accenten van chroom
Nee heb er nog helemaal niks van gezien.... staat er ergens een goede indruk clip of ander filmpje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:04 schreef Wessiej het volgende:
De spanning die je hebt als het donker begint te worden, overdag lekker zoeken en s'avonds rennen + knallen voor je leven, dat is het voor mij helemaald.
Makers van Max Payne, dus ik heb er ook veel vertrouwen in.
Heb je al eens zo'n filmpje gezien, ziet er echt goed en spannend uit.
Dit was eigelijk na Dead Rising de 2e game waar ik naar uitkeek voordat de 360 uit kwam.
Thanks.... ik ga dat eens downen !quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:11 schreef Wessiej het volgende:
Dit is een filmpje van anderhalf jaar oud, waardoor ik geinterreseerd raakte:
Filmpje Alan Wake
En dit is allemaal in-engine én anderhalf jaar oud.
Wow, wat een toffe trailer!quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:11 schreef Wessiej het volgende:
Dit is een filmpje van anderhalf jaar oud, waardoor ik geinterreseerd raakte:
Filmpje Alan Wake
En dit is allemaal in-engine én anderhalf jaar oud.
Gedowned en bekeken..... heeeeel interessant idd zeg... spannendquote:
Ja dat had ik ook..... die cloaks op het einde.... prachtige graphs ook! Of ben je sarcastisch met je +3 !quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow, wat een toffe trailer!
Intresse +3
Nee, ik meen het. Dat einde is inderdaad tof, rennen naar de vuurtoren, gesloten hek, zonsondergang en dan die dudesquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook..... die cloaks op het einde.... prachtige graphs ook! Of ben je sarcastisch met je +3 !
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, ik meen het. Dat einde is inderdaad tof, rennen naar de vuurtoren, gesloten hek, zonsondergang en dan die dudesZiet er spannend uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:47 schreef devv05 het volgende:
[..]Super Mario Bros 2 was ook maar een droomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Flatout viel me smerig tegen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:56 schreef devv05 het volgende:
Flatout 2 waarschijnlijk naar de Xbox 360
[afbeelding]
(screenshot van de Xbox versie)
Told yaquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gedowned en bekeken..... heeeeel interessant idd zeg... spannend
Vlgs mij haalt zo'n beetje heel fok hem op, worden leuke online matchesquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:01 schreef jogy het volgende:
gisteravond Prey gespeeld, godver wat vet.
!
ik wil een MLB game op de xbox 360quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:37 schreef masterdave het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk mis, en heel graag zou willen zien op de 360, zo'n bloedsnelle toekomst racegame, zoiets als Wipe-Out op de PlayStation. Vond ik echt helemaal geweldig, op de PS3 komt er alweer zo'n soort spel bij launch, Fatal Inertia heet ie geloof ik. Hopelijk komt er nog wel zoiets, daar kan je meestal ook wel de kracht van je spelcomputer zien vind ik.
Juist niet, omdat het zo snel gaat worden er voor de omgevingen low-res textures gebruikt omdat je het verschil toch niet zietquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:37 schreef masterdave het volgende:
Weet je wat ik eigenlijk mis, en heel graag zou willen zien op de 360, zo'n bloedsnelle toekomst racegame, zoiets als Wipe-Out op de PlayStation. Vond ik echt helemaal geweldig, op de PS3 komt er alweer zo'n soort spel bij launch, Fatal Inertia heet ie geloof ik. Hopelijk komt er nog wel zoiets, daar kan je meestal ook wel de kracht van je spelcomputer zien vind ik.
Hmmm ja daar heb je ook wel weer gelijk in, nou ja goed, ik vind zulk soort spellen gewoon supercool. Als het maar snel is, wipe-out was ik namelijk ook meester in, niemand heeft mij ooit verslagen met wipe-outquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Juist niet, omdat het zo snel gaat worden er voor de omgevingen low-res textures gebruikt omdat je het verschil toch niet ziet
Snap het niet helemaal, eerst zeg je, ik wil een MLB game, de zin eronder zeg je dat er een MLB game bestaat, dan moet je um kopen vriendquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik wil een MLB game op de xbox 360
er is er nu 1 major league baseball 2006 2k6
Ik vond de demo vrij saai en niet lekker spelen, dus ik haal 'm lekker nietquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:23 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Vlgs mij haalt zo'n beetje heel fok hem op, worden leuke online matches
Mja, toch vind ik F-Zero GX 1 van de mooiste spellen van de vorige generatie. (en ook zeker 1 van de tofstequote:Op donderdag 6 juli 2006 08:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Juist niet, omdat het zo snel gaat worden er voor de omgevingen low-res textures gebruikt omdat je het verschil toch niet ziet
Yep, F-Zero is veeeeel cooler dan WipeOut. Die zou ik wel graag naar de Xbox 360 willen, maarja dat gebeurt sowieso nooitquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mja, toch vind ik F-Zero GX 1 van de mooiste spellen van de vorige generatie. (en ook zeker 1 van de tofste)
Ik ben wel in voor RTS games voor consoles.... FPS kon ook niet op consoles een paar jaar geleden zeiden ze..... en kijk nu eensquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi, als dit een succes wordt krijgen we namelijk ook een port van de nieuwe Command & Conquer!
Meningen verschillen, ik vind de air-brakes die wipeout had gewoon geweldig, F-zero heb ik een paar keer gespeeld, maar vond ik persoonlijk weer een stuk minder.(graphics in ieder geval)quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yep, F-Zero is veeeeel cooler dan WipeOut. Die zou ik wel graag naar de Xbox 360 willen, maarja dat gebeurt sowieso nooit
Volgens mij is die al aangekondigd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Mooi, als dit een succes wordt krijgen we namelijk ook een port van de nieuwe Command & Conquer!
Zo'n spel moet je dan ook niet beoordelen op grafisch gebied. Op de Xbox 360 zou F-Zero prachtig kunnen zijn. Maarja, is uitgesloten want hij is altijd exclusief op Nintendo consoles verschenen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:08 schreef masterdave het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ik vind de air-brakes die wipeout had gewoon geweldig, F-zero heb ik een paar keer gespeeld, maar vond ik persoonlijk weer een stuk minder.(graphics in ieder geval)
8.2? Mwah, nog wel reëel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:40 schreef Sjotime het volgende:
He heerlijk
It's official: Real-time strategy games on consoles can work, which gives EA's beautiful hit PC game Battle for middle Earth 2 a second home on the Xbox 360.
Closing Comments
Lord of the Rings fans should get ready for some real hard-core and obscure Tolkien characters and battles in this videogame interpretation of the battle for Middle-earth. The bitter war was also fought in the North, and this is its tale, replete with the newer Goblin King, Gloin (father or Gimli), King Dain of Erebor, Grima Wormtongue, Shelob, Ents, Oliphants, and the Mouth of Sauron. True, the story is rather slim, but it's still good fun to see it enacted with such style.
While the console controls aren't perfect and by no means as good as those on the PC, they're good -- good enough to make a real-time strategy feel fun, fluid, and competent on Xbox 360. The game is deep with 16 single-player missions, and a hefty set of maps in five Xbox Live multiplayer modes should give it online legs. Like I've been saying all along, this is the sleeper hit of the summer on Xbox 360.
http://xbox360.ign.com/articles/716/716469p1.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |