Nee staat er niet inquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dude, check het Dynabyte systeem danEen week na de DR release, eind september.
Je kan m altijd veranderenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Skullullo is de gamertag geworden, zit er voor een jaar aan vast
Heeft Microsoft alweer ontkracht.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wordt trouwens wél serieus tijd voor bundels met gamesEr gaan geruchten dat er een bundel komt met de HDDVD uitbreiding, maar ik heb liever een game erbij denk ik
Ze kunnen zoveel vertellenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:24 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Heeft Microsoft alweer ontkracht.
Ik las je posts verkeerd, dacht dat je het had over een interne HD DVD ipv extern.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze kunnen zoveel vertellenIk geloof niets, ook geen ontkenningen
Al zeggen ze 100 keer dat die niet komt idd. Die komt er gewoonquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:27 schreef MMaRsu het volgende:
Net zoals bij FF7 remake he Roy
So ignorantquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Al zeggen ze 100 keer dat die niet komt idd. Die komt er gewoon
Wil hem niet laten veranderen johquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kan m altijd veranderenKost je wel punten en dus geld overigens.
Condemned, Kameo, CoD 2, Hitman...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:26 schreef Mordreth het volgende:
Na een aantal maanden wikken en wegen (en te weinig geld over hebben). Ga ik over 3 weekjes toch eindelijk een x360 kopen
. Ik zit alleen nog wel rond te kijken na een leuk spel. Vooral het verhaal en spelduur vind ik belangrijk
. Iemand een tip voor mij? (geen oblivion of prey.. die heb ik allebei voor de pc, naja prey nog niet maar ok
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |