Ja dat gaan we lekker niet verklappenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:59 schreef Bob. het volgende:
Kut van je pakje VavaWat zat er allemaal in?
Ik hoop het ook! Ben benieuwd hoor, leuk!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:16 schreef MissFrodo het volgende:
Vava jou pakketje is vandaag gepost, die met Blue Skies, de 2 handgemaakte zeepjes en een kadootje. Ik hoop dat die wel gewoon snel en veilig bij je aankomt.
Daar proberen ze het tenminste nog, die bij mij in de buurt denk dat ze een timmermansoog heeft, maar nee hoor dat heeft ze niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Staan ze daar achter hun balietje die envelop door de "model-brievenbus" te jetsen.
Ik heb nog wat laminaat op het balkon staan dat al eeuwen naar 't grofvuil moet... Ik ga het in stukjes zagen en als verpakkingsmateriaal gebruiken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:36 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Inderdaad ben ik meteen van die extra stenen in mijn tuin af.
Mja, bij die envelop van mij hoefde ze niet eens kracht te zetten om hem door die rode nepgleuf te krijgen... toch mocht hij niet meequote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:38 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Daar proberen ze het tenminste nog, die bij mij in de buurt denk dat ze een timmermansoog heeft, maar nee hoor dat heeft ze niet.![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:46 schreef Vava het volgende:
Whehe postbodes zijn toch zo dol op gleuvendan willen ze best even wat harder duwen
![]()
![]()
Dan hebben ze het verkeerde beroep gekozenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zullen ook heus wel postbodes zijn die niet van gleuven houden hoor.
"Cif anti-kalkaanslagspray".quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:01 schreef MissFrodo het volgende:
Ik denk dat ik gewoon het eerste de beste flesje uit de douche pak en mij daarmee ga wassen.
quote:
Oh, hier proppen ze dus gewoon alles door dat rode plasticje. Als ik denk "dat past nooooooooit" dan wurmt die vrouw het er gewoon doorheenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:30 schreef MissFrodo het volgende:
Weet je wat ook zo'n stomme instelling is, een service punt van TPG. Ze kunnen niet wegen, denken dat alles altijd een tarief zwaarder is dan het echt is. Ze kunnen niet zien dat iets van 2,5 cm dik wel door de brievenbus past en dus geen pakket is. En even het adres op het track en trace bonnetje schrijven kunnen ze ook niet, zucht.....
Als ik vanaf juni pakketjes moet versturen binnen Nederland en het moet met TPG dan spaar ik net zolang door tot het 9,9 kilo is en dus net in het basis tarief valt.
Dat hoop ik ook, zal wel dinsdag of woensdag worden denk ik.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:11 schreef JacMar het volgende:
Hier schijnt de zon ook![]()
Maar wij krijgen zo visite..dus binnen zitten![]()
Ik hoop dat de Duitslandbestelling snel komt![]()
Hier om en om zon en wolken, maar het is in ieder geval droogquote:
Deze post ga ik even opslaanquote:Op zondag 28 mei 2006 20:37 schreef Anitra het volgende:
Sorry Aarti, volgende die ik open zal speciaal voor jou worden
quote:Op zondag 28 mei 2006 15:21 schreef Anitra het volgende:
Ik heb vast een vooruitkijkende blik
Ben vandaag de slaapkamer aan het leeghalen, men wat een troep kan een mens verzamelen zeg. Maar kasten zijn eruit, bed is gesloopt en tv gaat nu van de muur af. Daarna ga ik de matrassen op de grond leggen en zelf ff op die matras liggen en daarna een bad met de Happy pill, want jemig wat kan je chagarijnig worden van het weggooien van je verleden.
Na een tip van Xcuz_Me was ik het eerst met een andere shampoo en daarna gebruik ik big, dan schuimt het meer, al wil het zelfs dan bij mij nog niet echtquote:Op zondag 28 mei 2006 22:48 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben verliefd op coolaulin gewordenlekker spulletje
![]()
hoe gebruiken jullie big ?
quote:Op zondag 28 mei 2006 23:05 schreef Vava het volgende:
Whooooiii!!!! Ik hoor net dat ik een Happy Pill krijg!![]()
Ja! Zomaarquote:
Tss....dat geluk heb ik nou nooit. Wel lekker hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 23:13 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja! Zomaarik ben gelijk blij
wat een geweldige werking heeft die pil toch
Ja heerlijk! Uitzondering hoor, dit gelukquote:Op zondag 28 mei 2006 23:18 schreef Shirley het volgende:
[..]
Tss....dat geluk heb ik nou nooit. Wel lekker hoorHoe is het trouwens met je arm?
Wauw wat een geluk!quote:Op zondag 28 mei 2006 23:05 schreef Vava het volgende:
Whooooiii!!!! Ik hoor net dat ik een Happy Pill krijg!![]()
Graag gedaan!quote:Op zondag 28 mei 2006 22:44 schreef Lotjeb het volgende:
Anitra, nogmaalsvoor de oude Hybrid
![]()
Ik heb er echt veel plezier van![]()
Toch niet van Lush he?quote:
Die lijkt me heerlijk!quote:Op maandag 29 mei 2006 12:00 schreef noekje het volgende:
Vava, ook de sunny side glitters zijn er af te spoelen.
Die ruikt echt naar sinaasappels vind ik en die glitters geven echt gouden wolkjes in bad. Héél mooi!
Waarom, nou zomaar eigenlijkquote:Op maandag 29 mei 2006 10:56 schreef Aarti het volgende:
Vava, waarom krijg je een happy pill, en van wie
Ik wou dat ik zulke tantes hadquote:Op maandag 29 mei 2006 13:11 schreef Vava het volgende:
[..]
Waarom, nou zomaar eigenlijkmijn tante belde, ze had wat voor me gekocht bij Lush dus ik vroeg wat en toen legde ze uit hoe hij er uit ziet
![]()
Dit gebeurt niet wekelijks hoorquote:
Succes met je examen morgen Bob!quote:Op maandag 29 mei 2006 20:43 schreef Bob. het volgende:
Ja he rustig hier
Ik heb morgen mijn laatste examenJammer alleen dat ik daar dan nu nog wel verschrikkelijk veel voor moet doen, maar je kunt niet alles hebben
Mijn karma begint trouwens te ontkleuren, net zoals dat happy zeepje van jou Vava
Dankje!quote:Op maandag 29 mei 2006 21:52 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Succes met je examen morgen Bob!
Mijn Karma verkleurt niet.
Mijn Happy verkleurt ook niet.
Ze ruiken wel precies hetzelfde![]()
![]()
![]()
M'n Happy ging zo vanuit de seal in m'n zeepbakje in de douche, bij de Karma is ie niet in de buurt geweest, maar bij de eerste druppel water die erop kwam moest ik echt kijken of ik wel echt de happy in m'n klauwtjes had.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dankje!
En ruiken je karma en happy hetzelfdeHeb je gewoon een beetje een maffe karma/happy of hebben ze te veel op elkaar gelegen??
Mooi, hij lijkt me wel lekker namelijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:26 schreef Aarti het volgende:
De happy zeep heb ik zien liggen in de lush Kalverstraat, Elefes
O oquote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:30 schreef PeRi het volgende:
Pop in the Bath en Still Life liggen ook al in de winkel als het goed is. Flosty Gritter en de Sunnyside schijnen over 2 weken in de winkel te komen.
Wat een onzin, gewoon lekker Lushenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:01 schreef Vava het volgende:
[..]
O oik ga over 2 weken naar Den Bosch
en ik had me nog zo voorgenomen niet naar Lush te gaan
![]()
Ja nu moet ik welquote:
Hij heeft je huis gevonden, het is een wonderquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:57 schreef Vava het volgende:
Anitra en MissFrodo, jullie pakketjes zijn erecht heel erg bedankt ook voor alle extra dingetjes
wow wat een verrassing! Heel erg bedankt
![]()
Heb je nog gezien hoe het pakket hier is gekomenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:36 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hij heeft je huis gevonden, het is een wonder
Veel plezier ermee
Er zit een bruisbal in 2 zelfsin een gewoon plastic zakje, dat is Phucket cocos met safraan
Kan ik ook bestellingen doorgeven?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:01 schreef Vava het volgende:
[..]
O oik ga over 2 weken naar Den Bosch
en ik had me nog zo voorgenomen niet naar Lush te gaan
![]()
We mogen maar 1 stuk handbagage meenemenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:49 schreef JacMar het volgende:
[..]
StockhomlKan ik niet stiekem mee in jullie koffer?
![]()
Nou ik ben sowieso te zwaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We mogen maar 1 stuk handbagage meenemen. Hoe groot ben je?
Ik ga vanavond dat massageding al proberenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:16 schreef MissFrodo het volgende:
Vava, veel plezier met de spulletjes, ik ben blij dat ze zijn aangekomen.
quote:Marije en Anitra, ik hoop morgen of donderdag het Lush Duitsland pakket te hebben, ze hebben het afgelopen vrijdag al verstuurd. Normaal zijn ze veel sneller![]()
Jij bent er al eens geweestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:57 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nou ik ben sowieso te zwaar
Maar het is echt zo'n ontzettend mooie stad! Jullie gaan het vast en zeker heel erg leuk vinden![]()
En ze hebben ook veel leuke winkels daar! (kledingwinkel Indiska)
En natuurlijk Lush (om even ontopic te blijven)
Wat heb je een geweldige avatarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We mogen maar 1 stuk handbagage meenemen. Hoe groot ben je?
Alle eer gaat naar Dizer, die heeft 'm gemaaktquote:
Leuk bedacht van hem!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alle eer gaat naar Dizer, die heeft 'm gemaakt.
Nee, mijn stuk was egaal oranje... Dit lijkt wel opquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Leuk bedacht van hem!
Op de lush site staat happy nu dus ook, maar daar zitten er ook allemaal maf gekleurde stukken in![]()
Bij jullie stukken was dat toch niet? Kijk:
[afbeelding]
Die van mij was ook egaal oranje, nu de gele kleur van dat puntjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Leuk bedacht van hem!
Op de lush site staat happy nu dus ook, maar daar zitten er ook allemaal maf gekleurde stukken in![]()
Bij jullie stukken was dat toch niet? Kijk:
[afbeelding]
Help!! Ik krijg een deja vu!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:16 schreef MissFrodo het volgende:
Vava, veel plezier met de spulletjes, ik ben blij dat ze zijn aangekomen.
Marije en Anitra, ik hoop morgen of donderdag het Lush Duitsland pakket te hebben, ze hebben het afgelopen vrijdag al verstuurd. Normaal zijn ze veel sneller![]()
Jij niet alleenquote:
Volgens mij werd dat pakket van ons ook op een vrijdag verzonden... Dus dan zou je de dader in de weekeindshift moeten zoekenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:43 schreef JacMar het volgende:
[..]
Het zal toch niet weer zo'n drama worden![]()
![]()
![]()
Dat is waar! Er is dus nog hoopquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:48 schreef Vava het volgende:
En, vergeet niet! Ze hebben keurig een tweede pakket verzonden toen de eerste verdwenen bleek
Ik heb er ook alle vertrouwen in hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:57 schreef MissFrodo het volgende:
Nog geen paniek, als het weekend ertussen zit duurt het wel vaker wat langer en tot nu toe zijn bij mij alle Duitsland pakketten aangekomen.
Wat zul jij lekker slapen na de Klaas Vaak barquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ga vanavond dat massageding al proberen![]()
[..]
![]()
Wellicht morgenwe weten wat voor rare dingen de TPG kan doen
![]()
Ben tot 11 uur thuis, meestal komt de pakketpost voor die tijd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:21 schreef Vava het volgende:
Je bent toch wel thuis morgenanders kan je met een steekkarretje naar het postkantoor
![]()
Hij ligt al klaar op mijn nachtkastjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:11 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Wat zul jij lekker slapen na de Klaas Vaak bar![]()
Wel even opletten met al die lavendelkruidjes, dat ze niet in je bed vallen. Krijg je het kruimels in bed effect en das niet zo fijn![]()
Ooo dat komt goedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Ben tot 11 uur thuis, meestal komt de pakketpost voor die tijd.
Mochten ze later komen dan neemt of de bovenbuurman het aan en zet het in het halletje of ze komen donderdag nog een keertje.
Ja! Morgen als ik thuis ben laat ik het weten, ben er pas in de avond hoor!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:33 schreef MissFrodo het volgende:
Vava ik hoor graag wat je van de Klaas Vaak vindt, ik ga lekker de pc uitzetten en nog een beetje in bed lezen.
Ik ook! *stampvoet*quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat een prachtige avatar!Zo eentje wil ik ook!
Hmm, zal 'm binnenkort wel eens lief aankijkenquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm, zal 'm binnenkort wel eens lief aankijken.
Oiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alle eer gaat naar Dizer, die heeft 'm gemaakt.
Er kan er maar één zijn met zo'n originele avatar, toch?quote:
Eigenlijk welquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er kan er maar één zijn met zo'n originele avatar, toch?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar als je er nou een andere naam in zet.. laten we zeggen bijvoorbeeld de naam Bob., dan zou hij anders zijn dan die van nou en blijft hij dus orgineelquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja. Vind ik ook. Mijn naam er bijvoorbeeld in, superorigineel!quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar als je er nou een andere naam in zet.. laten we zeggen bijvoorbeeld de naam Bob., dan zou hij anders zijn dan die van nou en blijft hij dus orgineel![]()
Ik was op tijd wakkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:33 schreef MissFrodo het volgende:
Vava ik hoor graag wat je van de Klaas Vaak vindt, ik ga lekker de pc uitzetten en nog een beetje in bed lezen.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:47 schreef Dizer het volgende:
Ik zal dit weekend voor jullie aan de slag gaan
Daar ben ik blij om Vava. Vind hem zelf ook lekker maar is toch altijd even afwachten wat een ander ervan vindquote:
Ik pas die van jou aan dat het exclusief blijftquote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik pas die van jou aan dat het exclusief blijft
Heb je net als ik nog gauw wat dingen besteld voor de tarieven verhoogd wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:18 schreef MissFrodo het volgende:
Heb dikke voorpret nu, als het goed is brengt de TPG mij morgen:
- Broodbakmachine
- Friteuse
- Lush pakket Duitsland
- Bestelling van de I-drogist
Dat wordt sjouwen![]()
Het is niet mijn dingquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:47 schreef Elefes het volgende:
Zeg, is er trouwens iemand die HIWTK niet lekker vindt?
Haha, dat vind ik ook weer zoietsquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Gewoon doen, Elefes.
Als ze het niet lekker vind hou je het zelf en koop je een bos bloemen
Je moet het uiteindelijk natuurlijk zelf weten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik ook weer zoietsMaar ze pakken het ook altijd zo mooi in
Ziet er echt tip top uit (en daar wil ik best een (paar) euro voor bijbetalen
)
Alleen dus een beetje jammer dat het zo duur is, en je niet veel kunt geven...
Het heeft mij er al vaak van weerhouden om kadootjes tekopen bij Lush. het is te duur om het risico te nemen dat iemand het niet lekker vindtquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik ook weer zoietsMaar ze pakken het ook altijd zo mooi in
Ziet er echt tip top uit (en daar wil ik best een (paar) euro voor bijbetalen
)
Alleen dus een beetje jammer dat het zo duur is, en je niet veel kunt geven...
Maar als het wel iets is wat ze lekker vinden, is het wel heel erg leuk om te krijgen vind ik!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het heeft mij er al vaak van weerhouden om kadootjes tekopen bij Lush. het is te duur om het risico te nemen dat iemand het niet lekker vindt
Nou ja, dat merk je dan meestal nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het heeft mij er al vaak van weerhouden om kadootjes tekopen bij Lush. het is te duur om het risico te nemen dat iemand het niet lekker vindt
Dat is er wel maar kost bijna meer dan al die items losquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar als het wel iets is wat ze lekker vinden, is het wel heel erg leuk om te krijgen vind ik!
Ergens is het wel jammer dat ze niet net zoiets hebben als de soap story, daar kun je een doosje kopen met allemaal kleine stukjes verschillende zeep.
Wat stom zeg. Klagen!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:58 schreef heaven7 het volgende:
Pff, ik had voor het eerst sinds tijden weer wat besteld bij Lush, ze hebben de gevraagde proefjes er niet bijgestopt, nog geen één, en mijn cosmteic warrior is slechts voor de helft volHelaas ookal geen krantje en het was toch een bestelling van dik ¤50,-
En je kan niet naar een winkel in de buurt gaan? Wel jammer zeg dat het dan zo vaak fout is gegaan met bestellingen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:48 schreef heaven7 het volgende:
Dat is zo, hebben ze in het verleden vaker gedaan. Jammer alleen dat het niet in orde is na zo'n lange tijd weer bestellen, ik bestel nu zeker niet gauw nog een keer
De dichtsbijzijnde winkel is Den Bosch en dat is hier 110 km geloof ik vandaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:10 schreef GotC het volgende:
[..]
En je kan niet naar een winkel in de buurt gaan? Wel jammer zeg dat het dan zo vaak fout is gegaan met bestellingen?![]()
Geef mij ook zoon moederquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn moeder belde net vanuit Maastricht:
"Hoi, ik sta voor de Lush, moet ik nog wat voor je meenemen?"![]()
Nou neemt ze een stukje Happy Soap voor me mee
Mam
Mijn moeder vindt het vreselijk, dus ik vind haar helemaal dapper dat ze toch naar binnen is gegaan, de geurwalmen inquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Geef mij ook zo'n moeder![]()
Hier is het juist dat ik dingen voor mn moeder moet meenemen![]()
Dit ging volgens mij alleen over de tuut.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:11 schreef Melusine het volgende:
Ik heb even een vraagje over bestellen in Duitsland, hoop dat iemand het antwoord weet.
Hoe zat het ook alweer met dat gedichtje? Ik heb daar vaag iets over gehoord maar weet niet meer precies hoe je dat moest doen en waarom en wat het nieuwe gedichtje is....
Alvast bedankt!
Vervelend voor je en inderdaad moeten ze het gewoon in 1 keer goed doen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:58 schreef heaven7 het volgende:
Pff, ik had voor het eerst sinds tijden weer wat besteld bij Lush, ze hebben de gevraagde proefjes er niet bijgestopt, nog geen één, en mijn cosmteic warrior is slechts voor de helft volHelaas ookal geen krantje en het was toch een bestelling van dik ¤50,-
Dank je, ik ga het ook even op het Lushforum vragen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dit ging volgens mij alleen over de tuut.
Vorige keer wist Debby1973 het antwoord al wel.
Verder weet ik er niks van af.
Hai ss16quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Vervelend voor je en inderdaad moeten ze het gewoon in 1 keer goed doen.
Wat heb je nog meer besteld?
MissFrodo besteld regelmatig vanuit Duitsland. Misschien dat zij je ook nog een beetje kan helpen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:10 schreef Melusine het volgende:
[..]
Dank je, ik ga het ook even op het Lushforum vragen.
Lekker!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:21 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hai ss16
Ocean Salt, Sympathy for the skin, Milky bar en Fresh Farmacy
Niet helemaal, hoewel deze slechte ervaring niet veel goeds bijdraagtquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Lekker!
Je bent dus niet helemaal afgekickt?![]()
quote:"Di soll's geb'n, solang's die Welt gibt,
und die Welt soll's immer geb'n,
ohne Angst und ohne Dummheit,
ohne Hochmut sollst Du leb'n."
Ja, je moet het in het mededelingenveld zetten en dan krijg je iets extra toch?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:30 schreef Melusine het volgende:
Dank je wel, ik heb op het Duitse forum nagelezen waarvoor het is.
Fresh Farmacy en Ocean Salt zijn toch voor het gezicht?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Niet helemaal, hoewel deze slechte ervaring niet veel goeds bijdraagt
Maar ik gebruik Lush nog steeds, alleen niet meer voor alles. Ik heb nu gewone shampoo, puur omdat mijn haar er beter op reageert en ook voor het gezicht gebruikt ik geen Lush meer omdat ik er zo'n droge huid van kreeg maar alle cremes weer te vettig waren.
En de zeepjes blijven altijd lekker natuurlijk
Ocean Salt gebruik ik voor andere plekken op het lichaam omdat ie erg grof is, lekker voor je rug b.v.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Fresh Farmacy en Ocean Salt zijn toch voor het gezicht?
Maar ik snap em wel, ik gebruik voor mijn gezicht ook gewone nivea crème.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:47 schreef Dizer het volgende:
Ik zal dit weekend voor jullie aan de slag gaan
Dit gedichtje komt uit de mail die op 20 mei verstuurd is, komt er dan alweer een nieuwe morgenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:14 schreef MissFrodo het volgende:
Met het gedichtje krijg je inderdaad iets extra's als je in Duitsland besteld.
Vanaf morgen is er weer een nieuwe, weet nog niet welke want heb die email nog niet gekregen.
Ook de bestelling is nog niet binnen, ik hoop dat de post er morgen mee aan komt zetten.
Dat lijkt me ook lekker inderdaad Ocean Salt op de rest van het lichaam.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ocean Salt gebruik ik voor andere plekken op het lichaam omdat ie erg grof is, lekker voor je rug b.v.En Fresh Farmacy doe ik op puistjes, dat droogt goed uit
Ai dat klinkt lastig.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:24 schreef _evenstar_ het volgende:
tip: geen lush zeep gebruiken op je net verbrande handen
Kans verkekenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:21 schreef Vava het volgende:
[..]hier las ik net helemaal overheen
maar, ik ben benieuwd!
![]()
Jaquote:
Dank je wel ervoor! Je krijgt inderdaad iets leuks bij je bestelling, maar alleen als je dat gedichtje invult.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, je moet het in het mededelingenveld zetten en dan krijg je iets extra toch?
Ik had de mail al in de prullenbak staandie was gelukkig nog niet geleegd
stomme kip ging spattenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ai dat klinkt lastig.
Hoe heb je je handen verbrand? Niet door de zon neem ik aan?
Auw toch wel goed gekoeld hoop ik??quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
stomme kip ging spattenmooie blaren op me hand
![]()
![]()
Heb je de kip op zijn donder gegeven?quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
en curry ketchup er op gesmeerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:37 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Auw toch wel goed gekoeld hoop ik??
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Thanx Anitra en MissF, de mister zal blij zijn
Evenstar, is dat niet dat grote blok dat je pas gekocht had? Absoluut mee terug gaan hoor!
Hybrid vond ik op zich wel fijn, maar van de conditoner die er in zat merkte ik vrij weinigquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand ervaring met hybrid?
We hebben een cadeautje uitgezocht voor mijn schoonmams;
helping hands
flying fox
rehab
american cream
Heb allemaal vrij simpele dingen uitgezocht, het is geen mens dat gaat uitvogelen hoe een shampoo bar of body butter werkt, denk ik. Dit is dan wat makkelijker om te gebruiken.
Lekker, kip!quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thanks!! Ben benieuwd!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:37 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb heel blond haar en hybrid geeft bij mij niet af.
Met Waylander die niet goed is zou ik inderdaad teruggaan.
Anitra, ik heb ook een Herbal Nights zeepje in je pakket gestopt. Was vergeten er een briefje in te doen en heb het al dichtgeplakt vandaar even zo.
Gefeli, zie je dat het werkt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:48 schreef Bob. het volgende:
Vandaag voor het eerst Big echt aan het schuimen gekregenJumping Juniper en Big is voor mij de perfecte combi
![]()
En Melusine ik geloof dat die zeep die Vava had niet van de Lush was, ik dacht iig dat Lush geen kaneelzeep had.
Waylander neigt inderdaad naar witte aanslag. Zou dat het puimsteeneffect zijn?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:27 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
en curry ketchup er op gesmeerddat haalt de hitte eruit.
doet dus nog steeds zeer![]()
Anitra moest je toevallig langs de lush?
onze waylander is helemaal raar gaan ruikn en een witte aanslag... moet niet mogen vokgens mij, zou je dta kunnen ruilen??
Heb ik ook van I should coco. En van Trichomania shampoo krijg ik droge hoofdhuid en jeuk, dus mss. ligt het aan de kokos. Je kan je even insmeren met een bodylotion, en anders een zeepje nemen wat niet zo uitdrogend is. De meeste andere zeepjes vind ik niet zo uitdrogend. Alkmaar is fijn. En anders Lemslip buttercream, die is zo vochtinbrengend dat ik geen bodylotion nodig heb zelfs.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:26 schreef Pure-Poison het volgende:
Nadat ik de vorige keer een beetje telurgesteld van de Lush-shop in Den Bosch terug kwam.Het ik gisteren toch een stuk "I schould coco" gekocht.Ik was bij mijn nichtje en die vertelde dat ze Lush ook zo heerlijk vind,dus ik denk koop wat mischien dat ik dan omsla (ik hou wel van die natuurlijke producten).Gisterenavond onder de douche en ik moet zeggen,de geur was echt HEERLIJKalleen kreeg ik er een beetje stroeve/droge huid van (normaal gebruik ik douchegel van dove ofzo).Is dit normaal of gebruik ik de verkeerde zeep ofzo? Maar ik weet iig wat ik voor mijn verjaardag ga vragen!
Nu werkt Big ook een stuk beter, volume.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Gefeli, zie je dat het werkt?
Bij mij werkt ie optimaal na I love Juicy.
Klinkt goed, welke lush heb je bezocht?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nu werkt Big ook een stuk beter, volume.![]()
Ik ben vandaag trouwens ook lang de lush geweest, lijstje:
aromarant
seanik
ultra bland
happy
ambosia
aqua mirablis
Happy ruikt echt lekker!En ik ben heel benieuwd naar ultra bland, ik heb een nogal droge huid en de meeste reinigende spullen drogen het nog meer uit, hopelijk doet dit dat wat minder.
En ik werd geholpen door een heel vriendelijk meisje in de winkel, ze heeft echt zowat de hale winkel op me gesmeerd joh.![]()
Joepie!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:55 schreef MissFrodo het volgende:
De bestelling is binnen!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kaneelzeep was een zeepje die ik gemaakt heb![]()
Ik heb 6 plankjes en die zijn bomvolquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:50 schreef Bob. het volgende:
Kalverstraat, die vind ik leuker dan de Leidse, al die verdiepingen zijn leuk.
Mijn Lush plankje begint trouwens een beetje overvol te raken.![]()
Ik vind de Leidse juist gezelliger. Ik word nooit goed geholpen in de Kalver.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:50 schreef Bob. het volgende:
Kalverstraat, die vind ik leuker dan de Leidse, al die verdiepingen zijn leuk.
Mijn Lush plankje begint trouwens een beetje overvol te raken.![]()
Als je dozen moet gebruiken om je Lush in te bewaren, dan heb je best veel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En verder hebben ik helemaal niet 3 dozen in de kast staan hoor, echt niet
Die heb ik nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:53 schreef Anitra het volgende:
Heb je lege cremedoosjes van Lush? Dan kan je het daar in doen, die zitten goed dicht en je kan er eventueel een plasticzakje om heen doen.
En je moet ruimte houden voor de terug weg natuurlijk
De 5e gaan jullie toch?
Haha ja in vergelijking met jullie is mijn collectie niks.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb 6 plankjes en die zijn bomvol.
En verder hebben ik helemaal niet 3 dozen in de kast staan hoor, echt niet
Is toch okay? Ik ben afgelopen weekend ook weggeweest en wilde erg graag mijn BIG meenemen. Ik durfde het niet. Zoveel verschil was er gelukkig niet te zien gelukkig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben aan het selecteren wat ik mee zal nemen naar Stockholm... Ik mag niet teveel meenemen, omdat we licht moeten reizen.
Het worden - denk ik - de volgende dingen:
- Ultimate Shine
- Soft Coeur
- Happy Soap
- Love Bug
Ik wil eigenlijk ook nog Big en Veganese meenemen, maar ik weet niet hoe ik dat reislichtvriendelijk mee moet nemen.
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 1 juni 2006 19:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Is toch okay? Ik ben afgelopen weekend ook weggeweest en wilde erg graag mijn BIG meenemen. Ik durfde het niet. Zoveel verschil was er gelukkig niet te zien gelukkig.
Leuk, dat kleurverschil!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Haha ja in vergelijking met jullie is mijn collectie niks.Maar ik ken Lush dan ook pas een half jaartje.
Hoe lang zitten jullie eigenlijk al aan de Lush?
Moet je trouwens zien hoe erg mijn karma is verkleurd:
[afbeelding]
Doet karma dat nou altijd of het gewoon een heel.. euh speciale.
Ik bedoel dat, toen ik het overwoog, ik het toch niet heb gedaan. Voor mijn haar maakte het niet zoveel verschil. Misschien dat doordat je iedere dag Big gebruikt, het er niet na één weekendje al helemaal uitgaat.quote:
Fotorolletjesdoosjes?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil eigenlijk ook nog Big en Veganese meenemen, maar ik weet niet hoe ik dat reislichtvriendelijk mee moet nemen.
Hmm... heb ik die nog...quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oooh ok, ik snapte het al niet helemaal.
MMU? Wat is dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:20 schreef MissFrodo het volgende:
Mijn Lushverslaving wordt steeds minder, behalve voor een aantal topdingen waar ik fan van blijf.
Maar vind op veel gebieden MMU beter/lekkerder.
Dat is waar het ziet er minder gezellig uit. wat dat betreft is Lush ook echt wel uniek vind ik met die kleuren en uitstraling.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, het spreekt me niet zo aan als Lush.
Van Lush word ik gelijk blij van de kleurtjes, namen en presentatie, en da's hier toch wat minder.
Klopt! Ik ben vreemd gegaan met een zeepje van MissFrodoquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:48 schreef Bob. het volgende:
En Melusine ik geloof dat die zeep die Vava had niet van de Lush was, ik dacht iig dat Lush geen kaneelzeep had.
Ik denk niet dat het mijn favoriet gaat worden. Maar we zijn weer de halve avond in de weer geweest met pannen kokend water, dus de mister kan hem nu testen in bad, het zou toch voor hem zijn (het is wat, geen warm water hebbenquote:
Wat leuk, ik wist niet dat MissFrodo zeep maakte!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:49 schreef Vava het volgende:
[..]
Klopt! Ik ben vreemd gegaan met een zeepje van MissFrodoheb er geen spijt van trouwens
Ben beneuwd wat hij er van vind.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het mijn favoriet gaat worden. Maar we zijn weer de halve avond in de weer geweest met pannen kokend water, dus de mister kan hem nu testen in bad, het zou toch voor hem zijn (het is wat, geen warm water hebbenHad ik al gezegd hoe blij ik ben met de vaatwasser?? Mén...)
Oooh ja John Frieda!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef noekje het volgende:
Ik heb wel eens een one night stand met John. John Frieda. Hij maakt mijn haar toch wel wat gladder, die boef. Ook Sebastian wil mijn haar nog wel eens ontwarren. Sebastian is alleen een beetje duur maar hij weet wel wat die met me moet doen als ik in bad lig, de schurk!
Ja, dat is boeiend. Een affaire met John. Ik smul ervan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gebruik de Brilliant Brunette ook naast de Lush hoor. Lekker boeiend
.
BIG is echt een instant haarvervager vind ik. Hybrid ook. Zelfs The Strokes stript de kleur eruit bij mij. Ja, jammer de bammer. Dan even geen Lush in mijn haar. Al vind ik het wel heel lekker om een hele lushsessie te houden met alleen maar Lush maar ja, de kleur moet wel mooi blijven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dat is ook wat inderdaad... Heb gister wat lichtere plukjes in m'n haar laten doen en ik denk dat met Big ze razendsnel weer verdwenen zijn. Denk dat het met U.S. nog wel mee zal vallen.
Lekker!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef Melusine het volgende:
Trouwens, ik wil het toch nog even met jullie delen...
Gisteren besteld:
Christmas Party
Christmas Soap Stack
Christmas Massage Bar
American Cream
Dream Cream
Two Timing Tart
Candy Fluff
Aqua Marina
Cynthia Sylvia Stout (deel ik met vriendje)
Seanik + doosje (voor vriendje)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar is Two Timing Tart voor gemaaktquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef Melusine het volgende:
[..]
En, ik ga ook wel eens vreemd hoorGelukkig voor mijn vriend is mijn grootste zonde eens een keertje Garnier of L'oreal.
![]()
Aaah okay, nou, bij mij zit er erg donker en middenbruin onder. Haarverf is donkerbruin. En de Hema haarverf is wel goedkoopquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:24 schreef noekje het volgende:
Het hoeft ook niet persé lichter te worden. Het ligt er ook aan wat de kleur is wat je er onder hebt zitten. Ik heb vrij lang haar waar behoorlijk mee geknooid is, dan weer donker, dan weer bijna blonde plukken en dan weer rood. Sommige zijn permante kleuren geweest. Nu kleur ik het vaak in mijn eigen haarkleur, donkerbruin/zwart en als ik het dan ga wassen met Lush dan komen de blondere plukken van vorig jaar weer naar boven. Om de donkere kleur dus zolang mogelijk mooi te houden gebruik ik dus tijdelijk want ik doe vaak spoelingen of vervagende kleuringen, John ofzo. Het zit hem in de citroen die in de haarproducten zijn verwerkt.
Maar misschien is Hema verf gewoon retegoed en moet ik die eens nodig proberen. Misschien is die bestand tegen Lush. Ik weet het niet.
![]()
Ons bent zuunigquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Aaah okay, nou, bij mij zit er erg donker en middenbruin onder. Haarverf is donkerbruin. En de Hema haarverf is wel goedkoop![]()
Ook goed, geef me nou maar m'n boterquote:
Zeeuws Meisje stroopquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook goed, geef me nou maar m'n boter.
Dé perfecte combi voor mijn haar!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik ruik trouwens heerlijk naar American Cream en Snowfairy, wat een combi he
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef noekje het volgende:
Ik heb wel eens een one night stand met John. John Frieda. Hij maakt mijn haar toch wel wat gladder, die boef. Ook Sebastian wil mijn haar nog wel eens ontwarren. Sebastian is alleen een beetje duur maar hij weet wel wat die met me moet doen als ik in bad lig, de schurk!
Krijgen we nu allemaal een Lush tractatiequote:Op donderdag 1 juni 2006 23:43 schreef Shirley het volgende:
En zaterdag heb ik een feestje! Dan ben ik 1 jaar Lushverslaafd![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:43 schreef Shirley het volgende:
En zaterdag heb ik een feestje! Dan ben ik 1 jaar Lushverslaafd![]()
Whahaha....ik ga een éénpersoonsfeestje in bad houden. Champagne erbij, slingers en ballonnen en ik eet een taartje erbij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Krijgen we nu allemaal een Lush tractatie![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whahaha....ik ga een éénpersoonsfeestje in bad houden. Champagne erbij, slingers en ballonnen en ik eet een taartje erbij.
Egoïstquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whahaha....ik ga een éénpersoonsfeestje in bad houden. Champagne erbij, slingers en ballonnen en ik eet een taartje erbij.
MoM is op zich lang houdbaar, ik heb het toevallig gister na lange tijd weer eens gebruikt omdat ik wat pukkeltjes boven m'n borst had, dus even gescrubt daar. Maar moest wel water erbij doen, het was bijna opgedroogd. Daarna maar weggegooid, duidelijk z'n langste tijd gehad. En de datum was tot november 2005quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:50 schreef Elefes het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wil binnenkort LushenEn als ik weer tijd heb ga ik ook weer een lekker lange sessie houden..
En morgen als ik opgestaan ben, ga ik lekker met Silky Underwear en mijn poederdons in de weer. Wat zal ik lekker ruiken
Oh en ik wil MoM, want daar kreeg ik zo'n zacht huidje van.. Weet iemand hoe lang die houdbaar is toevallig? Ik heb nog een beetje van mijn proefje over, maar dat heb ik al zo lang (paar maanden), dat ik niet weet of ik 't nog moet gebruiken...
Daar ben ik mee gestoptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |