abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38457391
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef noekje het volgende:
Ik heb wel eens een one night stand met John. John Frieda. Hij maakt mijn haar toch wel wat gladder, die boef. Ook Sebastian wil mijn haar nog wel eens ontwarren. Sebastian is alleen een beetje duur maar hij weet wel wat die met me moet doen als ik in bad lig, de schurk!
Oooh ja John Frieda! Het is dat ik mijn haar nu bruingeverfd heb, maar ik was altijd een groot afnemer van de Sheer Blonde produkten. Mijn vriendin heeft donker haar, en die heb ik verslaafd gekregen aan de Brilliant Brunette, maar dat durf ik niet te kopen, ik wil trouw zijn aan Lush
Bovendien vind ik Cynthia Sylvia Stout echt geweldig spul, en dat past vind ik echt bij bruin haar.
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:03:00 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38457440
Ik gebruik de Brilliant Brunette ook naast de Lush hoor . Lekker boeiend .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_38457493
Ik kan Lush niet altijd gebruiken als haarverzorging. Zeker niet als ik net voor 60 euro een spoeling bij de kapper heb laten doen. Lush stript binnen no time de verf uit mijn haar. Dan moet dat eerst vervaagd zijn. Zoals nu bijvoorbeeld maar ik ga zaterdag weer naar de kapper en dan pak ik toch die John of Sebastian weer lekker beet en duik mooi met ze het bad in.
Go hard or go home
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:05:37 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38457553
Ja dat is ook wat inderdaad... Heb gister wat lichtere plukjes in m'n haar laten doen en ik denk dat met Big ze razendsnel weer verdwenen zijn. Denk dat het met U.S. nog wel mee zal vallen.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_38457557
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gebruik de Brilliant Brunette ook naast de Lush hoor . Lekker boeiend .
Ja, dat is boeiend. Een affaire met John. Ik smul ervan.
Go hard or go home
pi_38457644
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dat is ook wat inderdaad... Heb gister wat lichtere plukjes in m'n haar laten doen en ik denk dat met Big ze razendsnel weer verdwenen zijn. Denk dat het met U.S. nog wel mee zal vallen.
BIG is echt een instant haarvervager vind ik. Hybrid ook. Zelfs The Strokes stript de kleur eruit bij mij. Ja, jammer de bammer. Dan even geen Lush in mijn haar. Al vind ik het wel heel lekker om een hele lushsessie te houden met alleen maar Lush maar ja, de kleur moet wel mooi blijven.

Volgens mij maakt het niet zoveel uit als je het haar lichter hebt laten kleuren. Het stript alleen de donkere kleuren eruit volgens mij. Mijn lichte plukken komen juist weer naar boven als ik het met Lush was en verzorg.
Go hard or go home
pi_38457901
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef Melusine het volgende:
Trouwens, ik wil het toch nog even met jullie delen...
Gisteren besteld:
Christmas Party
Christmas Soap Stack
Christmas Massage Bar
American Cream
Dream Cream
Two Timing Tart
Candy Fluff
Aqua Marina
Cynthia Sylvia Stout (deel ik met vriendje)
Seanik + doosje (voor vriendje)

Lekker!

Ik heb trouwens nooit gemerkt dat mijn haar lichter werd van Lush, en ik gebruik simpele Hema haarverf
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_38458272
Het hoeft ook niet persé lichter te worden. Het ligt er ook aan wat de kleur is wat je er onder hebt zitten. Ik heb vrij lang haar waar behoorlijk mee geknooid is, dan weer donker, dan weer bijna blonde plukken en dan weer rood. Sommige zijn permante kleuren geweest. Nu kleur ik het vaak in mijn eigen haarkleur, donkerbruin/zwart en als ik het dan ga wassen met Lush dan komen de blondere plukken van vorig jaar weer naar boven. Om de donkere kleur dus zolang mogelijk mooi te houden gebruik ik dus tijdelijk want ik doe vaak spoelingen of vervagende kleuringen, John ofzo. Het zit hem in de citroen die in de haarproducten zijn verwerkt.
Maar misschien is Hema verf gewoon retegoed en moet ik die eens nodig proberen. Misschien is die bestand tegen Lush. Ik weet het niet.
Go hard or go home
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:26:11 #284
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_38458355
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef Melusine het volgende:

[..]

En, ik ga ook wel eens vreemd hoor Gelukkig voor mijn vriend is mijn grootste zonde eens een keertje Garnier of L'oreal.
Daar is Two Timing Tart voor gemaakt
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_38458608
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:24 schreef noekje het volgende:
Het hoeft ook niet persé lichter te worden. Het ligt er ook aan wat de kleur is wat je er onder hebt zitten. Ik heb vrij lang haar waar behoorlijk mee geknooid is, dan weer donker, dan weer bijna blonde plukken en dan weer rood. Sommige zijn permante kleuren geweest. Nu kleur ik het vaak in mijn eigen haarkleur, donkerbruin/zwart en als ik het dan ga wassen met Lush dan komen de blondere plukken van vorig jaar weer naar boven. Om de donkere kleur dus zolang mogelijk mooi te houden gebruik ik dus tijdelijk want ik doe vaak spoelingen of vervagende kleuringen, John ofzo. Het zit hem in de citroen die in de haarproducten zijn verwerkt.
Maar misschien is Hema verf gewoon retegoed en moet ik die eens nodig proberen. Misschien is die bestand tegen Lush. Ik weet het niet.
Aaah okay, nou, bij mij zit er erg donker en middenbruin onder. Haarverf is donkerbruin. En de Hema haarverf is wel goedkoop
Let's plant a tree
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:34:07 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38458653
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef Vava het volgende:

[..]

Aaah okay, nou, bij mij zit er erg donker en middenbruin onder. Haarverf is donkerbruin. En de Hema haarverf is wel goedkoop
Ons bent zuunig
pi_38458710
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ons bent zuunig

Ons bin zuunig he!
Let's plant a tree
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:36:31 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38458736
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:35 schreef Vava het volgende:

[..]

Ons bin zuunig he!
Ook goed, geef me nou maar m'n boter .
pi_38458792
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ook goed, geef me nou maar m'n boter .
Zeeuws Meisje stroop
Let's plant a tree
pi_38458935
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik ruik trouwens heerlijk naar American Cream en Snowfairy, wat een combi he
Dé perfecte combi voor mijn haar! En het ruikt zo lekker daarna.
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef noekje het volgende:
Ik heb wel eens een one night stand met John. John Frieda. Hij maakt mijn haar toch wel wat gladder, die boef. Ook Sebastian wil mijn haar nog wel eens ontwarren. Sebastian is alleen een beetje duur maar hij weet wel wat die met me moet doen als ik in bad lig, de schurk!
!

En over dat Lush shampoo's verf uit je haar trekken, nou dat is echt zo! Ik had het met Hybrid en met Godiva. Ik heb bruin geverfd haar, en toen ik het pas had geverfd en daarna met Godiva waste, was het daarna een beetje lichter. En dat is nou net niet wat ik wil, licht haar.
En zaterdag heb ik een feestje! Dan ben ik 1 jaar Lushverslaafd
Back in business.
pi_38459051
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:43 schreef Shirley het volgende:
Krijgen we nu allemaal een Lush tractatie
Let's plant a tree
pi_38459169
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:43 schreef Shirley het volgende:

Ik wil binnenkort Lushen En als ik weer tijd heb ga ik ook weer een lekker lange sessie houden..
En morgen als ik opgestaan ben, ga ik lekker met Silky Underwear en mijn poederdons in de weer. Wat zal ik lekker ruiken
Oh en ik wil MoM, want daar kreeg ik zo'n zacht huidje van.. Weet iemand hoe lang die houdbaar is toevallig? Ik heb nog een beetje van mijn proefje over, maar dat heb ik al zo lang (paar maanden), dat ik niet weet of ik 't nog moet gebruiken...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38459238
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:47 schreef Vava het volgende:

[..]

Krijgen we nu allemaal een Lush tractatie
Whahaha....ik ga een éénpersoonsfeestje in bad houden. Champagne erbij, slingers en ballonnen en ik eet een taartje erbij.
Back in business.
pi_38459278
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:

[..]

Whahaha....ik ga een éénpersoonsfeestje in bad houden. Champagne erbij, slingers en ballonnen en ik eet een taartje erbij.
gezellig!

biglushoneyearonepersonsbathparty
Let's plant a tree
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:54:34 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38459282
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:

[..]

Egoïst .

pi_38459299
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:50 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik wil binnenkort Lushen En als ik weer tijd heb ga ik ook weer een lekker lange sessie houden..
En morgen als ik opgestaan ben, ga ik lekker met Silky Underwear en mijn poederdons in de weer. Wat zal ik lekker ruiken
Oh en ik wil MoM, want daar kreeg ik zo'n zacht huidje van.. Weet iemand hoe lang die houdbaar is toevallig? Ik heb nog een beetje van mijn proefje over, maar dat heb ik al zo lang (paar maanden), dat ik niet weet of ik 't nog moet gebruiken...
MoM is op zich lang houdbaar, ik heb het toevallig gister na lange tijd weer eens gebruikt omdat ik wat pukkeltjes boven m'n borst had, dus even gescrubt daar. Maar moest wel water erbij doen, het was bijna opgedroogd. Daarna maar weggegooid, duidelijk z'n langste tijd gehad. En de datum was tot november 2005
Back in business.
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:55:48 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38459322
big doet mijn hara trouwens laten pluizen en kreeg juist weer meer klitten
blij dat ik ene proefje gevraagd had
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_38459328
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Egoïst .

Back in business.
pi_38459359
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Egoïst .

Vriendelijkheid
Let's plant a tree
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:57:48 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38459390
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:56 schreef Vava het volgende:

[..]

Vriendelijkheid
Daar ben ik mee gestopt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')