Oooh ja John Frieda!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef noekje het volgende:
Ik heb wel eens een one night stand met John. John Frieda. Hij maakt mijn haar toch wel wat gladder, die boef. Ook Sebastian wil mijn haar nog wel eens ontwarren. Sebastian is alleen een beetje duur maar hij weet wel wat die met me moet doen als ik in bad lig, de schurk!
Ja, dat is boeiend. Een affaire met John. Ik smul ervan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gebruik de Brilliant Brunette ook naast de Lush hoor. Lekker boeiend
.
BIG is echt een instant haarvervager vind ik. Hybrid ook. Zelfs The Strokes stript de kleur eruit bij mij. Ja, jammer de bammer. Dan even geen Lush in mijn haar. Al vind ik het wel heel lekker om een hele lushsessie te houden met alleen maar Lush maar ja, de kleur moet wel mooi blijven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja dat is ook wat inderdaad... Heb gister wat lichtere plukjes in m'n haar laten doen en ik denk dat met Big ze razendsnel weer verdwenen zijn. Denk dat het met U.S. nog wel mee zal vallen.
Lekker!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef Melusine het volgende:
Trouwens, ik wil het toch nog even met jullie delen...
Gisteren besteld:
Christmas Party
Christmas Soap Stack
Christmas Massage Bar
American Cream
Dream Cream
Two Timing Tart
Candy Fluff
Aqua Marina
Cynthia Sylvia Stout (deel ik met vriendje)
Seanik + doosje (voor vriendje)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar is Two Timing Tart voor gemaaktquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef Melusine het volgende:
[..]
En, ik ga ook wel eens vreemd hoorGelukkig voor mijn vriend is mijn grootste zonde eens een keertje Garnier of L'oreal.
![]()
Aaah okay, nou, bij mij zit er erg donker en middenbruin onder. Haarverf is donkerbruin. En de Hema haarverf is wel goedkoopquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:24 schreef noekje het volgende:
Het hoeft ook niet persé lichter te worden. Het ligt er ook aan wat de kleur is wat je er onder hebt zitten. Ik heb vrij lang haar waar behoorlijk mee geknooid is, dan weer donker, dan weer bijna blonde plukken en dan weer rood. Sommige zijn permante kleuren geweest. Nu kleur ik het vaak in mijn eigen haarkleur, donkerbruin/zwart en als ik het dan ga wassen met Lush dan komen de blondere plukken van vorig jaar weer naar boven. Om de donkere kleur dus zolang mogelijk mooi te houden gebruik ik dus tijdelijk want ik doe vaak spoelingen of vervagende kleuringen, John ofzo. Het zit hem in de citroen die in de haarproducten zijn verwerkt.
Maar misschien is Hema verf gewoon retegoed en moet ik die eens nodig proberen. Misschien is die bestand tegen Lush. Ik weet het niet.
![]()
Ons bent zuunigquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:32 schreef Vava het volgende:
[..]
Aaah okay, nou, bij mij zit er erg donker en middenbruin onder. Haarverf is donkerbruin. En de Hema haarverf is wel goedkoop![]()
Ook goed, geef me nou maar m'n boterquote:
Zeeuws Meisje stroopquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ook goed, geef me nou maar m'n boter.
Dé perfecte combi voor mijn haar!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik ruik trouwens heerlijk naar American Cream en Snowfairy, wat een combi he
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:59 schreef noekje het volgende:
Ik heb wel eens een one night stand met John. John Frieda. Hij maakt mijn haar toch wel wat gladder, die boef. Ook Sebastian wil mijn haar nog wel eens ontwarren. Sebastian is alleen een beetje duur maar hij weet wel wat die met me moet doen als ik in bad lig, de schurk!
Krijgen we nu allemaal een Lush tractatiequote:Op donderdag 1 juni 2006 23:43 schreef Shirley het volgende:
En zaterdag heb ik een feestje! Dan ben ik 1 jaar Lushverslaafd![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:43 schreef Shirley het volgende:
En zaterdag heb ik een feestje! Dan ben ik 1 jaar Lushverslaafd![]()
Whahaha....ik ga een éénpersoonsfeestje in bad houden. Champagne erbij, slingers en ballonnen en ik eet een taartje erbij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Krijgen we nu allemaal een Lush tractatie![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whahaha....ik ga een éénpersoonsfeestje in bad houden. Champagne erbij, slingers en ballonnen en ik eet een taartje erbij.
Egoïstquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whahaha....ik ga een éénpersoonsfeestje in bad houden. Champagne erbij, slingers en ballonnen en ik eet een taartje erbij.
MoM is op zich lang houdbaar, ik heb het toevallig gister na lange tijd weer eens gebruikt omdat ik wat pukkeltjes boven m'n borst had, dus even gescrubt daar. Maar moest wel water erbij doen, het was bijna opgedroogd. Daarna maar weggegooid, duidelijk z'n langste tijd gehad. En de datum was tot november 2005quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:50 schreef Elefes het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wil binnenkort LushenEn als ik weer tijd heb ga ik ook weer een lekker lange sessie houden..
En morgen als ik opgestaan ben, ga ik lekker met Silky Underwear en mijn poederdons in de weer. Wat zal ik lekker ruiken
Oh en ik wil MoM, want daar kreeg ik zo'n zacht huidje van.. Weet iemand hoe lang die houdbaar is toevallig? Ik heb nog een beetje van mijn proefje over, maar dat heb ik al zo lang (paar maanden), dat ik niet weet of ik 't nog moet gebruiken...
Daar ben ik mee gestoptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |