Eigenlijk welquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er kan er maar één zijn met zo'n originele avatar, toch?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar als je er nou een andere naam in zet.. laten we zeggen bijvoorbeeld de naam Bob., dan zou hij anders zijn dan die van nou en blijft hij dus orgineelquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja. Vind ik ook. Mijn naam er bijvoorbeeld in, superorigineel!quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar als je er nou een andere naam in zet.. laten we zeggen bijvoorbeeld de naam Bob., dan zou hij anders zijn dan die van nou en blijft hij dus orgineel![]()
Ik was op tijd wakkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:33 schreef MissFrodo het volgende:
Vava ik hoor graag wat je van de Klaas Vaak vindt, ik ga lekker de pc uitzetten en nog een beetje in bed lezen.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:47 schreef Dizer het volgende:
Ik zal dit weekend voor jullie aan de slag gaan
Daar ben ik blij om Vava. Vind hem zelf ook lekker maar is toch altijd even afwachten wat een ander ervan vindquote:
Ik pas die van jou aan dat het exclusief blijftquote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik pas die van jou aan dat het exclusief blijft
Heb je net als ik nog gauw wat dingen besteld voor de tarieven verhoogd wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:18 schreef MissFrodo het volgende:
Heb dikke voorpret nu, als het goed is brengt de TPG mij morgen:
- Broodbakmachine
- Friteuse
- Lush pakket Duitsland
- Bestelling van de I-drogist
Dat wordt sjouwen![]()
Het is niet mijn dingquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:47 schreef Elefes het volgende:
Zeg, is er trouwens iemand die HIWTK niet lekker vindt?
Haha, dat vind ik ook weer zoietsquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Gewoon doen, Elefes.
Als ze het niet lekker vind hou je het zelf en koop je een bos bloemen
Je moet het uiteindelijk natuurlijk zelf weten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik ook weer zoietsMaar ze pakken het ook altijd zo mooi in
Ziet er echt tip top uit (en daar wil ik best een (paar) euro voor bijbetalen
)
Alleen dus een beetje jammer dat het zo duur is, en je niet veel kunt geven...
Het heeft mij er al vaak van weerhouden om kadootjes tekopen bij Lush. het is te duur om het risico te nemen dat iemand het niet lekker vindtquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik ook weer zoietsMaar ze pakken het ook altijd zo mooi in
Ziet er echt tip top uit (en daar wil ik best een (paar) euro voor bijbetalen
)
Alleen dus een beetje jammer dat het zo duur is, en je niet veel kunt geven...
Maar als het wel iets is wat ze lekker vinden, is het wel heel erg leuk om te krijgen vind ik!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het heeft mij er al vaak van weerhouden om kadootjes tekopen bij Lush. het is te duur om het risico te nemen dat iemand het niet lekker vindt
Nou ja, dat merk je dan meestal nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het heeft mij er al vaak van weerhouden om kadootjes tekopen bij Lush. het is te duur om het risico te nemen dat iemand het niet lekker vindt
Dat is er wel maar kost bijna meer dan al die items losquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar als het wel iets is wat ze lekker vinden, is het wel heel erg leuk om te krijgen vind ik!
Ergens is het wel jammer dat ze niet net zoiets hebben als de soap story, daar kun je een doosje kopen met allemaal kleine stukjes verschillende zeep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |