Wat een onzin, gewoon lekker Lushenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:01 schreef Vava het volgende:
[..]
O oik ga over 2 weken naar Den Bosch
en ik had me nog zo voorgenomen niet naar Lush te gaan
![]()
Ja nu moet ik welquote:
Hij heeft je huis gevonden, het is een wonderquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:57 schreef Vava het volgende:
Anitra en MissFrodo, jullie pakketjes zijn erecht heel erg bedankt ook voor alle extra dingetjes
wow wat een verrassing! Heel erg bedankt
![]()
Heb je nog gezien hoe het pakket hier is gekomenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:36 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hij heeft je huis gevonden, het is een wonder
Veel plezier ermee
Er zit een bruisbal in 2 zelfsin een gewoon plastic zakje, dat is Phucket cocos met safraan
Kan ik ook bestellingen doorgeven?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:01 schreef Vava het volgende:
[..]
O oik ga over 2 weken naar Den Bosch
en ik had me nog zo voorgenomen niet naar Lush te gaan
![]()
We mogen maar 1 stuk handbagage meenemenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:49 schreef JacMar het volgende:
[..]
StockhomlKan ik niet stiekem mee in jullie koffer?
![]()
Nou ik ben sowieso te zwaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We mogen maar 1 stuk handbagage meenemen. Hoe groot ben je?
Ik ga vanavond dat massageding al proberenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:16 schreef MissFrodo het volgende:
Vava, veel plezier met de spulletjes, ik ben blij dat ze zijn aangekomen.
quote:Marije en Anitra, ik hoop morgen of donderdag het Lush Duitsland pakket te hebben, ze hebben het afgelopen vrijdag al verstuurd. Normaal zijn ze veel sneller![]()
Jij bent er al eens geweestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:57 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nou ik ben sowieso te zwaar
Maar het is echt zo'n ontzettend mooie stad! Jullie gaan het vast en zeker heel erg leuk vinden![]()
En ze hebben ook veel leuke winkels daar! (kledingwinkel Indiska)
En natuurlijk Lush (om even ontopic te blijven)
Wat heb je een geweldige avatarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We mogen maar 1 stuk handbagage meenemen. Hoe groot ben je?
Alle eer gaat naar Dizer, die heeft 'm gemaaktquote:
Leuk bedacht van hem!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alle eer gaat naar Dizer, die heeft 'm gemaakt.
Nee, mijn stuk was egaal oranje... Dit lijkt wel opquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Leuk bedacht van hem!
Op de lush site staat happy nu dus ook, maar daar zitten er ook allemaal maf gekleurde stukken in![]()
Bij jullie stukken was dat toch niet? Kijk:
[afbeelding]
Die van mij was ook egaal oranje, nu de gele kleur van dat puntjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Leuk bedacht van hem!
Op de lush site staat happy nu dus ook, maar daar zitten er ook allemaal maf gekleurde stukken in![]()
Bij jullie stukken was dat toch niet? Kijk:
[afbeelding]
Help!! Ik krijg een deja vu!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:16 schreef MissFrodo het volgende:
Vava, veel plezier met de spulletjes, ik ben blij dat ze zijn aangekomen.
Marije en Anitra, ik hoop morgen of donderdag het Lush Duitsland pakket te hebben, ze hebben het afgelopen vrijdag al verstuurd. Normaal zijn ze veel sneller![]()
Jij niet alleenquote:
Volgens mij werd dat pakket van ons ook op een vrijdag verzonden... Dus dan zou je de dader in de weekeindshift moeten zoekenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:43 schreef JacMar het volgende:
[..]
Het zal toch niet weer zo'n drama worden![]()
![]()
![]()
Dat is waar! Er is dus nog hoopquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:48 schreef Vava het volgende:
En, vergeet niet! Ze hebben keurig een tweede pakket verzonden toen de eerste verdwenen bleek
Ik heb er ook alle vertrouwen in hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:57 schreef MissFrodo het volgende:
Nog geen paniek, als het weekend ertussen zit duurt het wel vaker wat langer en tot nu toe zijn bij mij alle Duitsland pakketten aangekomen.
Wat zul jij lekker slapen na de Klaas Vaak barquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ga vanavond dat massageding al proberen![]()
[..]
![]()
Wellicht morgenwe weten wat voor rare dingen de TPG kan doen
![]()
Ben tot 11 uur thuis, meestal komt de pakketpost voor die tijd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:21 schreef Vava het volgende:
Je bent toch wel thuis morgenanders kan je met een steekkarretje naar het postkantoor
![]()
Hij ligt al klaar op mijn nachtkastjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:11 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Wat zul jij lekker slapen na de Klaas Vaak bar![]()
Wel even opletten met al die lavendelkruidjes, dat ze niet in je bed vallen. Krijg je het kruimels in bed effect en das niet zo fijn![]()
Ooo dat komt goedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Ben tot 11 uur thuis, meestal komt de pakketpost voor die tijd.
Mochten ze later komen dan neemt of de bovenbuurman het aan en zet het in het halletje of ze komen donderdag nog een keertje.
Ja! Morgen als ik thuis ben laat ik het weten, ben er pas in de avond hoor!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:33 schreef MissFrodo het volgende:
Vava ik hoor graag wat je van de Klaas Vaak vindt, ik ga lekker de pc uitzetten en nog een beetje in bed lezen.
Ik ook! *stampvoet*quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat een prachtige avatar!Zo eentje wil ik ook!
Hmm, zal 'm binnenkort wel eens lief aankijkenquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm, zal 'm binnenkort wel eens lief aankijken.
Oiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alle eer gaat naar Dizer, die heeft 'm gemaakt.
Er kan er maar één zijn met zo'n originele avatar, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |