Wat een onzin, gewoon lekker Lushenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:01 schreef Vava het volgende:
[..]
O oik ga over 2 weken naar Den Bosch
en ik had me nog zo voorgenomen niet naar Lush te gaan
![]()
Ja nu moet ik welquote:
Hij heeft je huis gevonden, het is een wonderquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:57 schreef Vava het volgende:
Anitra en MissFrodo, jullie pakketjes zijn erecht heel erg bedankt ook voor alle extra dingetjes
wow wat een verrassing! Heel erg bedankt
![]()
Heb je nog gezien hoe het pakket hier is gekomenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:36 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hij heeft je huis gevonden, het is een wonder
Veel plezier ermee
Er zit een bruisbal in 2 zelfsin een gewoon plastic zakje, dat is Phucket cocos met safraan
Kan ik ook bestellingen doorgeven?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 16:01 schreef Vava het volgende:
[..]
O oik ga over 2 weken naar Den Bosch
en ik had me nog zo voorgenomen niet naar Lush te gaan
![]()
We mogen maar 1 stuk handbagage meenemenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:49 schreef JacMar het volgende:
[..]
StockhomlKan ik niet stiekem mee in jullie koffer?
![]()
Nou ik ben sowieso te zwaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We mogen maar 1 stuk handbagage meenemen. Hoe groot ben je?
Ik ga vanavond dat massageding al proberenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:16 schreef MissFrodo het volgende:
Vava, veel plezier met de spulletjes, ik ben blij dat ze zijn aangekomen.
quote:Marije en Anitra, ik hoop morgen of donderdag het Lush Duitsland pakket te hebben, ze hebben het afgelopen vrijdag al verstuurd. Normaal zijn ze veel sneller![]()
Jij bent er al eens geweestquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:57 schreef JacMar het volgende:
[..]
Nou ik ben sowieso te zwaar
Maar het is echt zo'n ontzettend mooie stad! Jullie gaan het vast en zeker heel erg leuk vinden![]()
En ze hebben ook veel leuke winkels daar! (kledingwinkel Indiska)
En natuurlijk Lush (om even ontopic te blijven)
Wat heb je een geweldige avatarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We mogen maar 1 stuk handbagage meenemen. Hoe groot ben je?
Alle eer gaat naar Dizer, die heeft 'm gemaaktquote:
Leuk bedacht van hem!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alle eer gaat naar Dizer, die heeft 'm gemaakt.
Nee, mijn stuk was egaal oranje... Dit lijkt wel opquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Leuk bedacht van hem!
Op de lush site staat happy nu dus ook, maar daar zitten er ook allemaal maf gekleurde stukken in![]()
Bij jullie stukken was dat toch niet? Kijk:
[afbeelding]
Die van mij was ook egaal oranje, nu de gele kleur van dat puntjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Leuk bedacht van hem!
Op de lush site staat happy nu dus ook, maar daar zitten er ook allemaal maf gekleurde stukken in![]()
Bij jullie stukken was dat toch niet? Kijk:
[afbeelding]
Help!! Ik krijg een deja vu!!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:16 schreef MissFrodo het volgende:
Vava, veel plezier met de spulletjes, ik ben blij dat ze zijn aangekomen.
Marije en Anitra, ik hoop morgen of donderdag het Lush Duitsland pakket te hebben, ze hebben het afgelopen vrijdag al verstuurd. Normaal zijn ze veel sneller![]()
Jij niet alleenquote:
Volgens mij werd dat pakket van ons ook op een vrijdag verzonden... Dus dan zou je de dader in de weekeindshift moeten zoekenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:43 schreef JacMar het volgende:
[..]
Het zal toch niet weer zo'n drama worden![]()
![]()
![]()
Dat is waar! Er is dus nog hoopquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:48 schreef Vava het volgende:
En, vergeet niet! Ze hebben keurig een tweede pakket verzonden toen de eerste verdwenen bleek
Ik heb er ook alle vertrouwen in hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:57 schreef MissFrodo het volgende:
Nog geen paniek, als het weekend ertussen zit duurt het wel vaker wat langer en tot nu toe zijn bij mij alle Duitsland pakketten aangekomen.
Wat zul jij lekker slapen na de Klaas Vaak barquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik ga vanavond dat massageding al proberen![]()
[..]
![]()
Wellicht morgenwe weten wat voor rare dingen de TPG kan doen
![]()
Ben tot 11 uur thuis, meestal komt de pakketpost voor die tijd.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:21 schreef Vava het volgende:
Je bent toch wel thuis morgenanders kan je met een steekkarretje naar het postkantoor
![]()
Hij ligt al klaar op mijn nachtkastjequote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:11 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Wat zul jij lekker slapen na de Klaas Vaak bar![]()
Wel even opletten met al die lavendelkruidjes, dat ze niet in je bed vallen. Krijg je het kruimels in bed effect en das niet zo fijn![]()
Ooo dat komt goedquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Ben tot 11 uur thuis, meestal komt de pakketpost voor die tijd.
Mochten ze later komen dan neemt of de bovenbuurman het aan en zet het in het halletje of ze komen donderdag nog een keertje.
Ja! Morgen als ik thuis ben laat ik het weten, ben er pas in de avond hoor!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:33 schreef MissFrodo het volgende:
Vava ik hoor graag wat je van de Klaas Vaak vindt, ik ga lekker de pc uitzetten en nog een beetje in bed lezen.
Ik ook! *stampvoet*quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat een prachtige avatar!Zo eentje wil ik ook!
Hmm, zal 'm binnenkort wel eens lief aankijkenquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm, zal 'm binnenkort wel eens lief aankijken.
Oiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Alle eer gaat naar Dizer, die heeft 'm gemaakt.
Er kan er maar één zijn met zo'n originele avatar, toch?quote:
Eigenlijk welquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er kan er maar één zijn met zo'n originele avatar, toch?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar als je er nou een andere naam in zet.. laten we zeggen bijvoorbeeld de naam Bob., dan zou hij anders zijn dan die van nou en blijft hij dus orgineelquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja. Vind ik ook. Mijn naam er bijvoorbeeld in, superorigineel!quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar als je er nou een andere naam in zet.. laten we zeggen bijvoorbeeld de naam Bob., dan zou hij anders zijn dan die van nou en blijft hij dus orgineel![]()
Ik was op tijd wakkerquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:33 schreef MissFrodo het volgende:
Vava ik hoor graag wat je van de Klaas Vaak vindt, ik ga lekker de pc uitzetten en nog een beetje in bed lezen.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:47 schreef Dizer het volgende:
Ik zal dit weekend voor jullie aan de slag gaan
Daar ben ik blij om Vava. Vind hem zelf ook lekker maar is toch altijd even afwachten wat een ander ervan vindquote:
Ik pas die van jou aan dat het exclusief blijftquote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 31 mei 2006 09:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik pas die van jou aan dat het exclusief blijft
Heb je net als ik nog gauw wat dingen besteld voor de tarieven verhoogd wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:18 schreef MissFrodo het volgende:
Heb dikke voorpret nu, als het goed is brengt de TPG mij morgen:
- Broodbakmachine
- Friteuse
- Lush pakket Duitsland
- Bestelling van de I-drogist
Dat wordt sjouwen![]()
Het is niet mijn dingquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:47 schreef Elefes het volgende:
Zeg, is er trouwens iemand die HIWTK niet lekker vindt?
Haha, dat vind ik ook weer zoietsquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Gewoon doen, Elefes.
Als ze het niet lekker vind hou je het zelf en koop je een bos bloemen
Je moet het uiteindelijk natuurlijk zelf weten.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik ook weer zoietsMaar ze pakken het ook altijd zo mooi in
Ziet er echt tip top uit (en daar wil ik best een (paar) euro voor bijbetalen
)
Alleen dus een beetje jammer dat het zo duur is, en je niet veel kunt geven...
Het heeft mij er al vaak van weerhouden om kadootjes tekopen bij Lush. het is te duur om het risico te nemen dat iemand het niet lekker vindtquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Haha, dat vind ik ook weer zoietsMaar ze pakken het ook altijd zo mooi in
Ziet er echt tip top uit (en daar wil ik best een (paar) euro voor bijbetalen
)
Alleen dus een beetje jammer dat het zo duur is, en je niet veel kunt geven...
Maar als het wel iets is wat ze lekker vinden, is het wel heel erg leuk om te krijgen vind ik!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het heeft mij er al vaak van weerhouden om kadootjes tekopen bij Lush. het is te duur om het risico te nemen dat iemand het niet lekker vindt
Nou ja, dat merk je dan meestal nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:54 schreef Aarti het volgende:
[..]
Het heeft mij er al vaak van weerhouden om kadootjes tekopen bij Lush. het is te duur om het risico te nemen dat iemand het niet lekker vindt
Dat is er wel maar kost bijna meer dan al die items losquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar als het wel iets is wat ze lekker vinden, is het wel heel erg leuk om te krijgen vind ik!
Ergens is het wel jammer dat ze niet net zoiets hebben als de soap story, daar kun je een doosje kopen met allemaal kleine stukjes verschillende zeep.
Wat stom zeg. Klagen!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:58 schreef heaven7 het volgende:
Pff, ik had voor het eerst sinds tijden weer wat besteld bij Lush, ze hebben de gevraagde proefjes er niet bijgestopt, nog geen één, en mijn cosmteic warrior is slechts voor de helft volHelaas ookal geen krantje en het was toch een bestelling van dik €50,-
En je kan niet naar een winkel in de buurt gaan? Wel jammer zeg dat het dan zo vaak fout is gegaan met bestellingen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:48 schreef heaven7 het volgende:
Dat is zo, hebben ze in het verleden vaker gedaan. Jammer alleen dat het niet in orde is na zo'n lange tijd weer bestellen, ik bestel nu zeker niet gauw nog een keer
De dichtsbijzijnde winkel is Den Bosch en dat is hier 110 km geloof ik vandaanquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:10 schreef GotC het volgende:
[..]
En je kan niet naar een winkel in de buurt gaan? Wel jammer zeg dat het dan zo vaak fout is gegaan met bestellingen?![]()
Geef mij ook zoon moederquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn moeder belde net vanuit Maastricht:
"Hoi, ik sta voor de Lush, moet ik nog wat voor je meenemen?"![]()
Nou neemt ze een stukje Happy Soap voor me mee
Mam
Mijn moeder vindt het vreselijk, dus ik vind haar helemaal dapper dat ze toch naar binnen is gegaan, de geurwalmen inquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:36 schreef Bob. het volgende:
[..]
Geef mij ook zo'n moeder![]()
Hier is het juist dat ik dingen voor mn moeder moet meenemen![]()
Dit ging volgens mij alleen over de tuut.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:11 schreef Melusine het volgende:
Ik heb even een vraagje over bestellen in Duitsland, hoop dat iemand het antwoord weet.
Hoe zat het ook alweer met dat gedichtje? Ik heb daar vaag iets over gehoord maar weet niet meer precies hoe je dat moest doen en waarom en wat het nieuwe gedichtje is....
Alvast bedankt!
Vervelend voor je en inderdaad moeten ze het gewoon in 1 keer goed doen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:58 schreef heaven7 het volgende:
Pff, ik had voor het eerst sinds tijden weer wat besteld bij Lush, ze hebben de gevraagde proefjes er niet bijgestopt, nog geen één, en mijn cosmteic warrior is slechts voor de helft volHelaas ookal geen krantje en het was toch een bestelling van dik €50,-
Dank je, ik ga het ook even op het Lushforum vragen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dit ging volgens mij alleen over de tuut.
Vorige keer wist Debby1973 het antwoord al wel.
Verder weet ik er niks van af.
Hai ss16quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Vervelend voor je en inderdaad moeten ze het gewoon in 1 keer goed doen.
Wat heb je nog meer besteld?
MissFrodo besteld regelmatig vanuit Duitsland. Misschien dat zij je ook nog een beetje kan helpen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:10 schreef Melusine het volgende:
[..]
Dank je, ik ga het ook even op het Lushforum vragen.
Lekker!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:21 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Hai ss16
Ocean Salt, Sympathy for the skin, Milky bar en Fresh Farmacy
Niet helemaal, hoewel deze slechte ervaring niet veel goeds bijdraagtquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Lekker!
Je bent dus niet helemaal afgekickt?![]()
quote:"Di soll's geb'n, solang's die Welt gibt,
und die Welt soll's immer geb'n,
ohne Angst und ohne Dummheit,
ohne Hochmut sollst Du leb'n."
Ja, je moet het in het mededelingenveld zetten en dan krijg je iets extra toch?quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:30 schreef Melusine het volgende:
Dank je wel, ik heb op het Duitse forum nagelezen waarvoor het is.
Fresh Farmacy en Ocean Salt zijn toch voor het gezicht?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Niet helemaal, hoewel deze slechte ervaring niet veel goeds bijdraagt
Maar ik gebruik Lush nog steeds, alleen niet meer voor alles. Ik heb nu gewone shampoo, puur omdat mijn haar er beter op reageert en ook voor het gezicht gebruikt ik geen Lush meer omdat ik er zo'n droge huid van kreeg maar alle cremes weer te vettig waren.
En de zeepjes blijven altijd lekker natuurlijk
Ocean Salt gebruik ik voor andere plekken op het lichaam omdat ie erg grof is, lekker voor je rug b.v.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Fresh Farmacy en Ocean Salt zijn toch voor het gezicht?
Maar ik snap em wel, ik gebruik voor mijn gezicht ook gewone nivea crème.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 07:47 schreef Dizer het volgende:
Ik zal dit weekend voor jullie aan de slag gaan
Dit gedichtje komt uit de mail die op 20 mei verstuurd is, komt er dan alweer een nieuwe morgenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:14 schreef MissFrodo het volgende:
Met het gedichtje krijg je inderdaad iets extra's als je in Duitsland besteld.
Vanaf morgen is er weer een nieuwe, weet nog niet welke want heb die email nog niet gekregen.
Ook de bestelling is nog niet binnen, ik hoop dat de post er morgen mee aan komt zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |