Dat lijkt me ook lekker inderdaad Ocean Salt op de rest van het lichaam.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:13 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ocean Salt gebruik ik voor andere plekken op het lichaam omdat ie erg grof is, lekker voor je rug b.v.En Fresh Farmacy doe ik op puistjes, dat droogt goed uit
Ai dat klinkt lastig.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:24 schreef _evenstar_ het volgende:
tip: geen lush zeep gebruiken op je net verbrande handen
Kans verkekenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:21 schreef Vava het volgende:
[..]hier las ik net helemaal overheen
maar, ik ben benieuwd!
![]()
Jaquote:
Dank je wel ervoor! Je krijgt inderdaad iets leuks bij je bestelling, maar alleen als je dat gedichtje invult.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, je moet het in het mededelingenveld zetten en dan krijg je iets extra toch?
Ik had de mail al in de prullenbak staandie was gelukkig nog niet geleegd
stomme kip ging spattenquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ai dat klinkt lastig.
Hoe heb je je handen verbrand? Niet door de zon neem ik aan?
Auw toch wel goed gekoeld hoop ik??quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
stomme kip ging spattenmooie blaren op me hand
![]()
![]()
Heb je de kip op zijn donder gegeven?quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
en curry ketchup er op gesmeerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:37 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Auw toch wel goed gekoeld hoop ik??
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Thanx Anitra en MissF, de mister zal blij zijn
Evenstar, is dat niet dat grote blok dat je pas gekocht had? Absoluut mee terug gaan hoor!
Hybrid vond ik op zich wel fijn, maar van de conditoner die er in zat merkte ik vrij weinigquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand ervaring met hybrid?
We hebben een cadeautje uitgezocht voor mijn schoonmams;
helping hands
flying fox
rehab
american cream
Heb allemaal vrij simpele dingen uitgezocht, het is geen mens dat gaat uitvogelen hoe een shampoo bar of body butter werkt, denk ik. Dit is dan wat makkelijker om te gebruiken.
Lekker, kip!quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thanks!! Ben benieuwd!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:37 schreef MissFrodo het volgende:
Ik heb heel blond haar en hybrid geeft bij mij niet af.
Met Waylander die niet goed is zou ik inderdaad teruggaan.
Anitra, ik heb ook een Herbal Nights zeepje in je pakket gestopt. Was vergeten er een briefje in te doen en heb het al dichtgeplakt vandaar even zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |