Waarom onderdrukken? Haal er gewoon één!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:50 schreef Wii het volgende:
Ik moet iedere keer de neiging onderdrukken er eentje te kopen.
Dat zou redelijke cash-flow problemen opleveren waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom onderdrukken? Haal er gewoon één!
Mag UNO nog nog steedsquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:14 schreef Wessiej het volgende:
Iemand Burnout of Fifa of UNOOOOOOOOO nu?
online komen dan. Wie nog meer rondje UNO?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef Wessiej het volgende:
Maar natuurlijk, zit nu uit wanhoop hetsongfestival
te kijken.
demo kun je niet mee online, wij hebben dus allemaal de volledige versie aangeschaftquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef devv05 het volgende:
Speelt iedereen hier de Uno demo of heeft iedereen 'm al aangeschaft? Ik ga de demo maar eens binnenhalen want ik hoor wel erg enthousiaste geluiden.
Ehm, nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef Diablos79 het volgende:
Ik zat laatst trouwens game kings te kijken en die hadden het over xbox-live. En die hadden het erover dat je bij PGR3(weet of dat ook voor anders spellen is) soms moet verliezen om een betere rating te krijgen? Nu vraag ik me af, is dat echt waar?![]()
Volgens hun was je dan sympathiek, als je zo nu en dan verloor en daardoor ging je rating omhoog, of zoiets.. Vond het zelf maar vaag klinken.quote:
Het is Gamekingsquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Volgens hun was je dan sympathiek, als je zo nu en dan verloor en daardoor ging je rating omhoog, of zoiets.. Vond het zelf maar vaag klinken.
Niet? zijn die gasten van de PU beste gamesblad van nederlandquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is Gamekings(tof programma hoor, maar niet altijd even betrouwbaar)
Druk op start, klik op "help en options" (oid) en lees het eens door zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef devv05 het volgende:
Wat is die challenge in Uno? Opeens krijg je er soms dan een stuk of 4 kaarten bij. Verder zijn de standaard regels niet zo ingewikkeld maar dat heb ik nog ff niet door...
Er zijn zo weinig regels dat je best ff de helpfile kunt doornemenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef devv05 het volgende:
Wat is die challenge in Uno? Opeens krijg je er soms dan een stuk of 4 kaarten bij. Verder zijn de standaard regels niet zo ingewikkeld maar dat heb ik nog ff niet door...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:47 schreef Martijn85 het volgende:
Net even PGR 3 gespeeld maar die ziet er toch minder uit als dat ik had gehoopt (heb de settings van de 360 wel op 720p staan)
Niet slecht voor een console met slechts een geupgrade videokaart hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:23 schreef Sjotime het volgende:
Zoooooooo,.. net die Huxley trailer bekeken..... die downed hier een stuk sneller zeg... kippenvel trailer
http://xboxyde.com/news_3021_en.html
[afbeelding]
Gijs je hoeft mij de coolheid van de 360 niet uit te leggen hoor. Ben geen fanboy,... hou van alle consoles.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet slecht voor een console met slechts een geupgrade videokaart he
Ik denk het ook !quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:46 schreef masterdave het volgende:
FEAR is toch nog niet verkrijgbaar op de 360? Overigens is FEAR op de PC echt wel meesterlijk, dus ben bang dat het aan jou ligt.
Het ligt aan jou inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:37 schreef Sjotime het volgende:
FEAR stelde me echt teleur.... vind het spel niet mooi en het lijkt me echt niet cool. Dat terwijl iedereen zo laaiend was over de PC versie.... zal wel aan mij liggen !
Inderdaad, ik kijk echt zwaar naar F.E.A.R. uit. Hoop alleen dat de overgang naar 360 niet kut verloopt. Hoop dat ie net zo goed wordt als Condemned, maar dan nog mooier.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het ligt aan jou inderdaad.
F.E.A.R. is een van de beste shooters van de afgelopen jaren.
Grappig spelletje, maar vond het niet super bijzonder ofzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:09 schreef devv05 het volgende:
Een nieuw deel van Zone of the Enders zal overigens misschien naar PS3 en Xbox 360 komen. Niet dat ik de game ken, nouja alleen van naam...
Ik wacht Amerikaanse en Europese reviews af.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, nog mensen die voor Over G Fighters gaan?
nieuwe filmpjes
bovenste 2 zijn nieuwste
Had ik hier gister al gemeldquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
Klikkerdeklik
Dan toch meer Final Fantasy op de 360?
Het zal een actietitel worden, denk ik. Net zoals FFVII: Dirge of Cerberus. Niet heel bijzonder, dus. Ben meer benieuwd naar hun Project Sylph.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Had ik hier gister al gemeldMaar zou inderdaad mooi zijn, als het geen domme MMORPG wordt dan.
Overigens verschijnt de demo van prey op 22 juni
Dacht dat de titel ook in de winkel zou liggen in Juni, maar zie net dat 14 Juli is (op zn vroegst)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Had ik hier gister al gemeldMaar zou inderdaad mooi zijn, als het geen domme MMORPG wordt dan.
Overigens verschijnt de demo van prey op 22 juni
Too human lijkt me helemaal niksquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:03 schreef devv05 het volgende:
Ik hoop eigenlijk zowel SP als MP demo.
Overigens hier nog een multiplayer filmpje van Prey en hier een nieuwe trailer van Too Human die vandaag online is gezet.
Zonde. Je houdt niet van games van het type God of War/Devil May Cry?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zonde. Je houdt niet van games van het type God of War/Devil May Cry?
35 euro in Europa toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:29 schreef Wessiej het volgende:
Zal er vast niet komen, komt volgende week al uit of hij komt pas een stuk daarna.
Maar hé, hij is maar 30 euro als je even zoekt, dus budget+top game (ja, heb het zelf gespeeld) = table tennis.
Kaartspel. Is gewoon pesten met een ander type kaarten. Hier vind je ook nog een korte uitleg over het spel.quote:
VETquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef Martijn85 het volgende:
Eventjes los van de spellen
Casemod je XBOX 360 zonder te kloten met spuitbussen etc..
http://www.360covers.com/(...)=XBOX+360+full+skins
Stickersquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef Martijn85 het volgende:
Sommige zijn best cool.. maar ik denk niet dat het heel lekker blijft plakken op een apparaat wat steeds warm word en weer koud. Ik denk dat het op den duur beetje los gaat zitten. Maar goed tis inderdaad niet veel geld.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef Martijn85 het volgende:
Doe maar nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:23 schreef BMH het volgende:
Ik kan een limited edition 360 premium pack kopen voor 250 euro... Nieuw....
Dat is wel heel erg verleidelijk
If things seem to good to be true....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:23 schreef BMH het volgende:
Nee, ik hoef geen wekelijkse anti-360 rant van jouw kantquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:23 schreef BMH het volgende:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:18 schreef devv05 het volgende:
Controller presteert beter dan toetsenbord en muis
We maken ze af die PC nerdjes
Lijkt me nogal logisch.. Toetsenbord is voor typen, muis is bedoeld om dingen mee te kunnen aanwijzenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:18 schreef devv05 het volgende:
Ja, stuur maar een invite, tot die tijd hou ik me wel bezig met Oblivion.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:11 schreef Wessiej het volgende:
UNO nu?
Hij is inmiddels 2 euro duurderquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef Wessiej het volgende:
Daarom zeg ik, als je even zoekt.
Had hem bij zuiderpark voor 31 gekocht.
De eerstvolgende die nu zegt dat-ie Huxley voor de PC gaat kopen omdat muis/keyboard beter is verdient een banquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:18 schreef devv05 het volgende:
Ik heb hetzelfde een keer gehoord van Ensemble Studios. Die hadden aardig wat geld gestoken in het ontwikkelen van een configuratie waarmee je op de controller RTS games kon spelen. Diegene die Age of Empires 3 met de controller spelen wonnen altijd van de mensen die het met muis en keyboard speelden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:18 schreef devv05 het volgende:
Daggla is verdacht stil inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De eerstvolgende die nu zegt dat-ie Huxley voor de PC gaat kopen omdat muis/keyboard beter is verdient een ban.
Ik koop hem voor de PC, maar niet om die redenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De eerstvolgende die nu zegt dat-ie Huxley voor de PC gaat kopen omdat muis/keyboard beter is verdient een ban.
Agh ja, het is erger dat we verslagen worden door diezelfde pc >_<quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:34 schreef Heintje het volgende:
Uno is wel leuk online, Alleen jammer dat als je niet met 4 man bent je steeds op de computer moet wachten.
En geen enkele volledige zwarte?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef Martijn85 het volgende:
Ik wil hem in het zilver, past het tenminste naast mijn zilveren cube en zilveren ps2quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:47 schreef Wii het volgende:
[..]
En geen enkele volledige zwarte?
Ben ik dan de enige die ( bij eventuele aanschaf van zo'n ding) die z'n 360 graag zwart wil hebben?
Volgens kan je dan je garantie wel vergeten.quote:For those of us who aren't afraid to crack open our Xbox 360, we're pleased to offer you a choice in case colors. This kit includes everything you need to give your bland white console a total facelift: a new gloss black faceplate, gloss black replacement case and two special tools to allow easy dissasembly and detailed step-by-step instructions.
Dat denk ik ook ja, die van mij loopt af in december, dus dan kan het prima.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:54 schreef Wii het volgende:
[..]
Volgens kan je dan je garantie wel vergeten.
Jij hebt je Xbox-360 in december al 2 jaar?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, die van mij loopt af in december, dus dan kan het prima.
Ik geloof dat ik maar 1 jaar garantie heb. (Of zit er standaard 2 op?)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:02 schreef Wii het volgende:
[..]
Jij hebt je Xbox-360 in december al 2 jaar?
meldtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:05 schreef Wessiej het volgende:
Standaard 2, iemand zo nog UNO (wel minimaal 3 mensen)?
Wat is UNO?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:05 schreef Wessiej het volgende:
Standaard 2, iemand zo nog UNO (wel minimaal 3 mensen)?
Was inderdaad leuk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:59 schreef Wessiej het volgende:
Potje UNO met zijn 4-en was tof.
5x 2 kaarten pakken doorgeven.
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:27 schreef Framed het volgende:
Je moet toch betalen ofzo voor Uno full? Ik heb de trial gespeeld en vind het verdomde leuk. Maar je moet die points waar je hem mee kan downloaden dus kopen?
80 euro vind ik ook te deur, plus het feit dat we nog geen draadloze router hebben, dus kost nog meerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:10 schreef kubi55 het volgende:
Ik wil nog een wireless adapter halen voor mn xboxje. Mijn vraag is nu of er geen alternatief bestaat voor die van MS, aangezien deze 80 pleuros kost..Hoe bedoel je monopolie
![]()
Zo een ding lijkt me namelijk wel handiggg![]()
jup, met je creditcard of gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:27 schreef Framed het volgende:
Je moet toch betalen ofzo voor Uno full? Ik heb de trial gespeeld en vind het verdomde leuk. Maar je moet die points waar je hem mee kan downloaden dus kopen?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:36 schreef Morthill het volgende:
UNO is echt te verslavend, van 17.00-23.30 gespeeld
Zijn jullie nog een uur doorgegaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:36 schreef Morthill het volgende:
UNO is echt te verslavend, van 17.00-23.30 gespeeld
Muis en toetsenbord >>> controllerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bioshockquote:Quote:
Beste actie game: Gears of War
Beste FPS: Brothers In Arms: Hell's Highway
Beste MMO: Huxley
Beste racegame: MotoGP 06
Beste RPG: BioShock
Beste strategie game: Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth 2
Beste sports game: NBA 2K7
Beste Xbox Live Arcade Game: Lumines Live!
Beste grafische technologie: Mass Effect
Beste artistic design: BioShock
Beste multiplayer game: Gears of War
Technological Excellence: Live Anywhere
Meest innovatief: Mass Effect
Beste niet-speelbare presentatie: Halo 3
Grootste verrassing: De hoge kwaliteit van de Xbox 360 games
Beste overall game: BioShock
Lijkt mij gewoon een scene uit die trailer?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:53 schreef devv05 het volgende:
Nou eindelijk de eerste echte screenshot van Halo 3
Gewoon stukjes geknipt uit de trailerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:53 schreef devv05 het volgende:
Hehe ik kan er zo nog 100 voor je schieten als je wilt, de trailer staat op mijn harde schijfquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:53 schreef devv05 het volgende:
Nog even over dit stukje, waarom is AoE3 dan nooit op een console uitgebracht als het zo goed zou werken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:24 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde een keer gehoord van Ensemble Studios. Die hadden aardig wat geld gestoken in het ontwikkelen van een configuratie waarmee je op de controller RTS games kon spelen. Diegene die Age of Empires 3 met de controller spelen wonnen altijd van de mensen die het met muis en keyboard speelden.
Zeg, waarom is AoE3 dan niet op de 360 verschenen? Het lijkt me dat een timed exclusive AoE3 voor de 360 heel wat beter zou zijn voor Microsoft's doeleinden dan een PC exclusive. Iets zegt mij dat wat je gehoord hebt bullshit isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:24 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde een keer gehoord van Ensemble Studios. Die hadden aardig wat geld gestoken in het ontwikkelen van een configuratie waarmee je op de controller RTS games kon spelen. Diegene die Age of Empires 3 met de controller spelen wonnen altijd van de mensen die het met muis en keyboard speelden.
maar het is nog steeds een stukje uit de trailerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:32 schreef devv05 het volgende:
Heb even gekeken en is toch echt een screenshot die vandaag is vrijgegeven op de officiele Bungie website
www.bungie.net
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:32 schreef devv05 het volgende:
Heb even gekeken en is toch echt een screenshot die vandaag is vrijgegeven op de officiele Bungie website
www.bungie.net
RTS op console, mja.. Ben eerst wel eens benieuwd hoe die LOTR uitpakt, en dan vooral qua controls enzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeg, waarom is AoE3 dan niet op de 360 verschenen? Het lijkt me dat een timed exclusive AoE3 voor de 360 heel wat beter zou zijn voor Microsoft's doeleinden dan een PC exclusive. Iets zegt mij dat wat je gehoord hebt bullshit is.
Ja, maar als zoals Ereinion zegt het beter werkt dan op de PC dan zie ik geen enkele reden voor een PC exclusive. Als dat echt zo was dan zou Microsoft AoE3 timed exclusive hebben gemaakt voor de 360. En gezien het feit dat dat niet gebeurd is durf ik best dat gerucht als zijnde bullshit te verklarenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
RTS op console, mja.. Ben eerst wel eens benieuwd hoe die LOTR uitpakt, en dan vooral qua controls enzo
Welke site?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:48 schreef Wessiej het volgende:
E3 awards voor de 360:
[..]
Bioshock, al had ik daar eerder GoW gezien.
zeg dat tegen IGN, schijnbaar is het dus een RPG. (Misschien een shooter met flinke RPG elementen)quote:
RPGquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
zeg dat tegen IGN, schijnbaar is het dus een RPG. (Misschien een shooter met flinke RPG elementen)
Nu moet ik hem echt hebbenquote:This hybrid first-person shooter from the creators of System Shock 2 combines elements of sci-fi and role-playing genres.
Role, role, roleplaying games...!!111quote:
Ik ookquote:
Tsja, BMH, ik weet nog steeds eigenlijk niet wat voor games je tof vindtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:10 schreef BMH het volgende:
Ik twijfel nog steeds over de aankoop van een limited edition Premium pack nieuw voor 250 euro.
Het is natuurlijk een goede investering voor de toekomst.. Mhhhh... ADVIES!
Dan moet het spel natuurlijk eerst geport worden naar de Xbox 360, en het is nog maar de vraag of er ook een markt is voor RTS games op consoles. Maar Ensemble schijnt wel bezig te zijn met een nieuw spel voor de Xbox 360 (naast dat ze Artoon helpen met Blue Dragon).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog even over dit stukje, waarom is AoE3 dan nooit op een console uitgebracht als het zo goed zou werken?
De Wii komt er sowieso. Ik ben altijd wel een multi-platform gamer geweest.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, BMH, ik weet nog steeds eigenlijk niet wat voor games je tof vindtDus das lastig advies geven. De 360 heeft vele grote titels in opkomst en die al uit zijn, maar of jij die leuk vindt. Volgens mij moet jij maar op de Wii wachten overigens
Voortaan net iets verder in de topic lezen Kabouter, het staat in de posts eronder al aangegevenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nope
Tis net zoals System Shock een hybrid. FPS/RPG combo.
Denk aan titels aan Splinter Cell, daar heb je je toch redelijk lang mee vermaakt toch?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:16 schreef BMH het volgende:
[..]
De Wii komt er sowieso. Ik ben altijd wel een multi-platform gamer geweest.
De grootste reden waarom ik een 360 wil kopen is de Wii. Dit klinkt logischer als je kijkt naar het spelaanbod van de Wii. Waar de wii vooral alternatieve en nieuwe soorten games krijgt vind je er geen klassieke of veel westerse games. De Wii60 is dankzij de prijs van de PS3 en deze geweldige aanbieding een haast perfecte oplossing.....
Maar toch twijfel ik omdat ik totaal teleurgesteld was door het zwakke (IMO) spelaanbod van de Xbox 1. Alle Triple A titels vielen mij tegen (Fable, Halo, Full spectrum, Kotor, PGR etc).
Had het topic al een tijdje open staanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Voortaan net iets verder in de topic lezen Kabouter, het staat in de posts eronder al aangegeven
Fable triple A titelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:16 schreef BMH het volgende:
[..]
De Wii komt er sowieso. Ik ben altijd wel een multi-platform gamer geweest.
De grootste reden waarom ik een 360 wil kopen is de Wii. Dit klinkt logischer als je kijkt naar het spelaanbod van de Wii. Waar de wii vooral alternatieve en nieuwe soorten games krijgt vind je er geen klassieke of veel westerse games. De Wii60 is dankzij de prijs van de PS3 en deze geweldige aanbieding een haast perfecte oplossing.....
Maar toch twijfel ik omdat ik totaal teleurgesteld was door het zwakke (IMO) spelaanbod van de Xbox 1. Alle Triple A titels vielen mij tegen (Fable, Halo, Full spectrum, Kotor, PGR etc).
Splinter cell 2 & 3 waren de enige games die ervoor zorgten dat mijn Xbox niet weg ging na 2 maandquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk aan titels aan Splinter Cell, daar heb je je toch redelijk lang mee vermaakt toch?
De reden waarom ik PSP games afzeik is omdat ze slechte ports zijn van games die ik op me consoles kan spelen. Door de steeds groeiende hardware eis op PC gebied om een game te spelen vind ik ports voor de 360 geen negatieve factor meer.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar kijk naar wat de 360 te bieden heeft nu al en wat er nog gaat komen. Veel ports ja, das waar, (de reden dat je zo enorm op de PSP zit te zeiken),
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:41 schreef Sjotime het volgende:
Oblivion uitgespeeldWat een avontuur.... dikke 129 uur op de teller
Wat een oeverloos saai gelulquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)letennis/videos/365/
deze gaat hem worden
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat een oeverloos saai gelul
De spelers zuigen overigens allebei
TIS TAFELTENNIS!!quote:Wat kun je vertellen over het concept van deze game?
Agh ja, Insidegamer he, voor een fatsoenlijke video(p)review ga ik wel naar IGN, Gamespot of zelfs Gamekings.quote:
Gamekings... Die mensen kunnen elkaar niet laten uitpraten of elkanders mening accepteren... Het lijkt wel FOK!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh ja, Insidegamer he, voor een fatsoenlijke video(p)review ga ik wel naar IGN, Gamespot of zelfs Gamekings.
Ook de reacties. Deze game wordt beter dan Top Spin 2 want hij is mooier en goedkoper. 2006 en nog steeds dat soort opmerkingen -.-
Agh, tis iig stukken vermakelijker dan deze rotzooi.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamekings... Die mensen kunnen elkaar niet laten uitpraten of elkanders mening accepteren... Het lijkt wel FOK!
![]()
Op IG maken ze zóveel spelfouten. Ongelooflijk, het doet gewoon pijn aan mijn ogen. En het publiek is ook van 'Hoogst genoten opleiding? Antw: Basisschool' niveau....Alleen maar fanboys.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, tis iig stukken vermakelijker dan deze rotzooi.
Weer een reden om WEL een 360 te kopen. GAMEDEMON!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:19 schreef Gamedemon het volgende:
BMH koop aub geen 360 anders ga je weer iedere week lopen kankeren op hoe hard M$$$ zuigt enzo, daar zit niemand op te wachten
Tsja koop voor die 250 euro liever een mooie wc bril, dan kan je er tenminste terecht op zeikenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Weer een reden om WEL een 360 te kopen. GAMEDEMON!!
?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja koop voor die 250 euro liever een mooie wc bril, dan kan je er tenminste terecht op zeiken
Ik wacht het ff af, voorlopig niks meer gezien dan beeldmateriaal, over de gameplay weten we nog 0.0.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:23 schreef devv05 het volgende:
Nieuwe screenshots van Haze
Doet me wat denken aan Crysis en Far Cry, maar lijkt me erg leuk worden
250 euro om te kunnen pestenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:27 schreef Morthill het volgende:
Agh, je kunt prima een 360 kopen. Voor 250 doe je geen miskoop. Zeker Xbox Live Arcade is echt fantastisch. Hoe sneu het ook klinkt, maar UNO is echt een van de meest verslavende 360 games momenteel.
Ik zou toch zeker voor die van MS gaan, heb zeer goede verhalen dr over gehoord en gelezen. Een grote pluspunt boven die van Linksys is dat het geen aparte voeding nodig heeft, stroom gaat via usb-poort.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:56 schreef Martijn85 het volgende:
Ik wil de 360 draadloos aansluiten op mn netwerk voor XBOX Live, maakt het dan nog uit welke van de onderstaande 2 adapters ik koop?
LINKSYS WGA-54G Game adapter
[knip]
MICROSOFT Xbox 360 wireless netwerkadapter
[knip]
Die is best grappigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja koop voor die 250 euro liever een mooie wc bril, dan kan je er tenminste terecht op zeiken
Zwarte 360? dan heb ik wel interesse!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:05 schreef BMH het volgende:
Een limited edition Premium pack en ook nog nieuw(ik weet niet welke limited.. Misschien zo'n zwarte of zo'n fifa ding..).
Maar is 't een zwarte uitvoering dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat ding is nieuw! Hij heeft 3 weken in een kast gelegen
dat filmpje ziet er best wel goed uitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:07 schreef Wessiej het volgende:
Net eerste 7 minuten van Just Cause gezien, toch niet zo lelijk als de screens.
Inderdaad, veel beter dan wat ik naar aanleiding van de screens verwachtte. Deze wil ik welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:24 schreef thedude0 het volgende:
[..]
dat filmpje ziet er best wel goed uit
Lijkt me ook cool inderdaadquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Inderdaad, veel beter dan wat ik naar aanleiding van de screens verwachtte. Deze wil ik wel
quote:Het meest opmerkelijke aan Just Cause is toch de immens grote wereld die het moet bezitten. Zo zal het 1.225 vierkante mijl bedekken en dat alles opgevuld met zee, bergen, jungle en dorpjes. Daarbij kun je ook nog de lucht in gaan met een vliegtuig en zullen er een aantal andere voertuigen inzitten om de grote afstanden af te leggen.
Ben benieuwd hoe de graphics zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:39 schreef Retuobak het volgende:
Linkje naar dat Just Cause filmpje? Nu ben ik benieuwd
Was nix mis met de lens, want nu mn HDD weer opgeschoond is heb ik nergens meer last vanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:47 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb daar altijd nog zo'n hendige cd voor met een soort van kleine bezemhaartjes eronder geplakt (of hoe je dat wilt noemen)
Doe je erin, gaat er een lomp muziekje spelen en hij maakt de lens schoon ed.
world cup 2006? hoeveel?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef Wessiej het volgende:
Ik ben dat Fifa helemaal zat.
100 fouten in 1, hoorayyy.
*Verkoopt
Damn... Das behoorlijk klote, ik wil op mn console geen PC gedoe hebben, daarom game ik op een console.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef GokuSFE het volgende:
Vanmiddag mn 360 maar es opgeschoond. Oblivion kwam niet meer door de laadschermen heen, en in het spel zelf ook om de 15m serieus 10sec blijven hangen. Totale traagheid dus...
Ff mn 2 laatste savegames op de memcard, samen met de savegames van andere games. Toen ff HDD format, gamertag recoveren, savegames terug gezet en alles loopt weer als een trein![]()
En ik kan niet wachten op tafeltennis volgende week, en MotoGP06. En Huxley uiteraard![]()
Welcome to the next generation.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Damn... Das behoorlijk klote, ik wil op mn console geen PC gedoe hebben, daarom game ik op een console.
Geen gezeik hoor, alelen oblivion is zo buggy als de tyfus en die wil nog weleens traag gaan lopen doordat die prutsers het geprogammeert hebben via een progamma die ze gekocht hebben bij TellSellquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Damn... Das behoorlijk klote, ik wil op mn console geen PC gedoe hebben, daarom game ik op een console.
Verplichte updates zijn prima mits ze binnenkomen zoals het op live gebeurt, Game erin . Do you want to update now? Yes, klaarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:26 schreef Wii het volgende:
[..]
Welcome to the next generation.
Vergeet trouwens ook de (verplichte) updates niet hè.
Ik erger me ook nog steeds de tering.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef Wessiej het volgende:
Ik ben dat Fifa helemaal zat.
100 fouten in 1, hoorayyy.
*Verkoopt
Verplichte updates? En wat nu als je niet op live zit?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:26 schreef Wii het volgende:
[..]
Welcome to the next generation.
Vergeet trouwens ook de (verplichte) updates niet hè.
Dan heb je ze niet nodig.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Verplichte updates? En wat nu als je niet op live zit?
Hoe denk je dat de console weet dat je updates nodig heeft?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
je xbox360 gebruikt een deel van je HDD als cache. helaas kunnen de mensen van Bethesda daar niet helemaal lekker mee omgaan: ze slaan alles op en overschrijven weinig, dit leidt dan tot enorme laadtijden. je kan die cache ook gewoon legen door bij het opstarten van je 360 A in te blijven drukken. daarna loopt ie ook weer perfectquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef GokuSFE het volgende:
Vanmiddag mn 360 maar es opgeschoond. Oblivion kwam niet meer door de laadschermen heen, en in het spel zelf ook om de 15m serieus 10sec blijven hangen. Totale traagheid dus...
Ff mn 2 laatste savegames op de memcard, samen met de savegames van andere games. Toen ff HDD format, gamertag recoveren, savegames terug gezet en alles loopt weer als een trein![]()
En ik kan niet wachten op tafeltennis volgende week, en MotoGP06. En Huxley uiteraard![]()
inbakken in nieuwe games?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
wij danken Bethesda dan ook voor de brakke codequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wel als je ermee op Live wilquote:
Ik zit toch alleen meer kei hard te vloeken op FIFA. Wat een waardeloos spel is het toch echt. De AI van mijn spelers is werkelijk zo sneu, maar de tegenstander staat bij elke pass gelijk met 3 man om de bal. Als de computer al passt zoals ik wil, werkelijk niets gaat daarheen waar het heen moet. 3 spelers vrij, dan passt ie wel naar degene die gedekt staat. Ongelofelijk wat een bullshit zegquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:52 schreef Wessiej het volgende:
Nog meer kansloze mensen die uit verveling UNO willen spelen.
Ja, het gaat totaal nergens over. Elke gigantische kans gaat wel op de paal plots of zo >_< Supersimpele kopballen gaan vrijwel altijd over.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:32 schreef Wessiej het volgende:
True, bagger spel.
En scoren willen ze ook niet, lekker 10x voor open goal staan en altijd 100 meter naast, sure _0/
Waarom zou je ingodesnaam een Xbox360 kopen als je vervolgens niet op live gaat?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Alsof de 360 behalve Live niets te bieden heeft...quote:Op zondag 21 mei 2006 10:45 schreef Wii het volgende:
[..]
Waarom zou je ingodesnaam een Xbox360 kopen als je vervolgens niet op live gaat?
Live is een van de sterkste selling-points van 't ding.
Als dat ding geen live had dan had ik em waarschijnlijk niet gekochtquote:Op zondag 21 mei 2006 10:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alsof de 360 behalve Live niets te bieden heeft...
Ik zekerste weten nog wel. Ik zat ook nooit op Live met de Xbox. Nu wel ja, dus voor mij is het een flinke plus. Het zou pas gek worden als je helemaal niet online kon.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als dat ding geen live had dan had ik em waarschijnlijk niet gekocht
StarCraft Ghost gok ikquote:Op zondag 21 mei 2006 11:07 schreef devv05 het volgende:
Blizzard bezig met nieuwe Xbox 360 en Playstation 3 game?
Er vanuit gaande dat het zo is, welke Blizzard game zouden jullie het liefst op de 360 zien en welke leent zich er het best voor? Ik ga toch voor Warcraft 4. World of Warcraft nooit gespeeld dus weet niet goed wat dat inhoudt (maar maandelijks betalen is kut) en Starcraft: Ghost mja.. niet zoveel verwachtingen van, liever de oude Starcraft
Ik heb hem al voor de PS2, maar een SE met updated graphics voor een fijne console ga ik dan zeker wel opnieuw kopen.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:42 schreef devv05 het volgende:
Niet Devil May Cry 4 maar Devil May Cry 3 SE komt misschien naar de Xbox 360
Een geheel nieuwe franchise.quote:
Tis alleen weer een MoH serie.quote:Op zondag 21 mei 2006 08:12 schreef Bastard het volgende:
Was de HD trailer van MoH: Ariborne al langs gekomen?
Haze kan wel bijzonder worden.quote:
Doet me veel denken aan Crysis, en die was niet echt bijzonder op de 360.quote:
die bedoel ik inderdaadquote:Op zondag 21 mei 2006 12:59 schreef SToRM81 het volgende:
Is Crysis er al voor de 360 dan?![]()
Ik denk dat je FarCry bedoeld
Een MMO voor de x360 zou ik al helemaal niet voor willen betalen, je betaalt al 5 euro per maand voor LIVE, en dan ook nog 10 euro ofzo natuurlijk voor dat spel, en dat spel kost 60 euro, alsof ik al miljardair ben terwijl ik studeerquote:Op zondag 21 mei 2006 11:07 schreef devv05 het volgende:
Blizzard bezig met nieuwe Xbox 360 en Playstation 3 game?
Er vanuit gaande dat het zo is, welke Blizzard game zouden jullie het liefst op de 360 zien en welke leent zich er het best voor? Ik ga toch voor Warcraft 4. World of Warcraft nooit gespeeld dus weet niet goed wat dat inhoudt (maar maandelijks betalen is kut) en Starcraft: Ghost mja.. niet zoveel verwachtingen van, liever de oude Starcraft
Ik, maar ik speel met muis en joystick.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
ik kom niet verder op het einde, aan het begin dat je een sniper bent en veel punten moet veroverenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:55 schreef Morthill het volgende:
Zit weer helemaal CoD2 te spelen, die game is zo extreem vet op Veteran.
Serieus? Speelt dat fatsoenlijk?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik, maar ik speel met muis en joystick..
Zonder TB.
Bijna een soort Wii opstellingquote:Op zondag 21 mei 2006 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik, maar ik speel met muis en joystick..
Zonder TB.
Ja, joystick links om te lopen en te dodgen met de POV.quote:
Pff, ik heb pas net de Russische campaign op Veteran gedaan. Nu bezig met de Engelse.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik kom niet verder op het einde, aan het begin dat je een sniper bent en veel punten moet veroveren
Ik hoop em deze week binnen te krijgen, de demo speelde in ieder geval ERG lekkerquote:Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben CoD2 meteen op Veteran begonnen en heb hem zo ook helemaal uitgespeeld.Geweldige ervaring was dat
Ben ook erg blij dat ik hem op veteran ben begonnenquote:Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben CoD2 meteen op Veteran begonnen en heb hem zo ook helemaal uitgespeeld.Geweldige ervaring was dat
Ik ben op normal begonnen in december, maar daar was weinig aan. Op veteran is het echt zweten, stukje voor stukje de Duitsers terugdringen. Heerlijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben ook erg blij dat ik hem op veteran ben begonnen
Wacht maar tot je bij het eind van de britse campagne komt, of de Amerikaanse, de Russische is daar echt ontzettend makkelijk bij vergeleken.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben op normal begonnen in december, maar daar was weinig aan. Op veteran is het echt zweten, stukje voor stukje de Duitsers terugdringen. Heerlijk.
Wordt nog lachen dan, ik zat nu soms al half uur vast. Duitse bestorming van City Hall bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij het eind van de britse campagne komt, of de Amerikaanse, de Russische is daar echt ontzettend makkelijk bij vergeleken.
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:56 schreef Tain het volgende:
PES 6 shots (wel pc)
[afbeelding]
[afbeelding]
en een scherpe shot
[afbeelding]
Bereid je maar voor op heel erg frustrerende momentenquote:Op zondag 21 mei 2006 17:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wordt nog lachen dan, ik zat nu soms al half uur vast. Duitse bestorming van City Hall bijvoorbeeld.
Another one bites the dust.quote:
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je verbinding is. Bij mij is het totaal geen probleem.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:41 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met lag als hem draadloos op internet aansluit?
Maximaal haal ik 600+ kb/s (via kabels)quote:Op zondag 21 mei 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je verbinding is. Bij mij is het totaal geen probleem.
Ik bedoelde meer hoe je draadloze verbinding is. Of je veel storing hebt doordat alles door muren moet of omdat er andere draadloze dingen in de buurt staan.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:47 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Maximaal haal ik 600+ kb/s (via kabels)
Ah op die manierquote:Op zondag 21 mei 2006 19:48 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer hoe je draadloze verbinding is. Of je veel storing hebt doordat alles duur muren moet of omdat er andere draadloze dingen in de buurt staan.
Betonnen vloeren? Want dan kan je beter voor een kabeltje gaanquote:Op zondag 21 mei 2006 19:53 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ah op die manier
Hij moet wel naar de router die 2 verdiepingen lager staat, en verder staan geen draadloze dingen in de buurt, behalve de antenne van de digitale tv.
Ik zal volgende week wel zo'n adapter halen en dan zie ik wel hoe het gaat.
Nee geen betonnen vloer, de plafonts zijn gewoon gipsplaten.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Betonnen vloeren? Want dan kan je beter voor een kabeltje gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |