Gamekings... Die mensen kunnen elkaar niet laten uitpraten of elkanders mening accepteren... Het lijkt wel FOK!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh ja, Insidegamer he, voor een fatsoenlijke video(p)review ga ik wel naar IGN, Gamespot of zelfs Gamekings.
Ook de reacties. Deze game wordt beter dan Top Spin 2 want hij is mooier en goedkoper. 2006 en nog steeds dat soort opmerkingen -.-
Agh, tis iig stukken vermakelijker dan deze rotzooi.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamekings... Die mensen kunnen elkaar niet laten uitpraten of elkanders mening accepteren... Het lijkt wel FOK!
![]()
Op IG maken ze zóveel spelfouten. Ongelooflijk, het doet gewoon pijn aan mijn ogen. En het publiek is ook van 'Hoogst genoten opleiding? Antw: Basisschool' niveau....Alleen maar fanboys.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, tis iig stukken vermakelijker dan deze rotzooi.
Weer een reden om WEL een 360 te kopen. GAMEDEMON!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:19 schreef Gamedemon het volgende:
BMH koop aub geen 360 anders ga je weer iedere week lopen kankeren op hoe hard M$$$ zuigt enzo, daar zit niemand op te wachten
Tsja koop voor die 250 euro liever een mooie wc bril, dan kan je er tenminste terecht op zeikenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Weer een reden om WEL een 360 te kopen. GAMEDEMON!!
?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja koop voor die 250 euro liever een mooie wc bril, dan kan je er tenminste terecht op zeiken
Ik wacht het ff af, voorlopig niks meer gezien dan beeldmateriaal, over de gameplay weten we nog 0.0.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:23 schreef devv05 het volgende:
Nieuwe screenshots van Haze
Doet me wat denken aan Crysis en Far Cry, maar lijkt me erg leuk worden
250 euro om te kunnen pestenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:27 schreef Morthill het volgende:
Agh, je kunt prima een 360 kopen. Voor 250 doe je geen miskoop. Zeker Xbox Live Arcade is echt fantastisch. Hoe sneu het ook klinkt, maar UNO is echt een van de meest verslavende 360 games momenteel.
Ik zou toch zeker voor die van MS gaan, heb zeer goede verhalen dr over gehoord en gelezen. Een grote pluspunt boven die van Linksys is dat het geen aparte voeding nodig heeft, stroom gaat via usb-poort.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:56 schreef Martijn85 het volgende:
Ik wil de 360 draadloos aansluiten op mn netwerk voor XBOX Live, maakt het dan nog uit welke van de onderstaande 2 adapters ik koop?
LINKSYS WGA-54G Game adapter
[knip]
MICROSOFT Xbox 360 wireless netwerkadapter
[knip]
Die is best grappigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja koop voor die 250 euro liever een mooie wc bril, dan kan je er tenminste terecht op zeiken
Zwarte 360? dan heb ik wel interesse!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:05 schreef BMH het volgende:
Een limited edition Premium pack en ook nog nieuw(ik weet niet welke limited.. Misschien zo'n zwarte of zo'n fifa ding..).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |