zeg dat tegen IGN, schijnbaar is het dus een RPG. (Misschien een shooter met flinke RPG elementen)quote:
RPGquote:Op zaterdag 20 mei 2006 11:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
zeg dat tegen IGN, schijnbaar is het dus een RPG. (Misschien een shooter met flinke RPG elementen)
Nu moet ik hem echt hebbenquote:This hybrid first-person shooter from the creators of System Shock 2 combines elements of sci-fi and role-playing genres.
Role, role, roleplaying games...!!111quote:
Ik ookquote:
Tsja, BMH, ik weet nog steeds eigenlijk niet wat voor games je tof vindtquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:10 schreef BMH het volgende:
Ik twijfel nog steeds over de aankoop van een limited edition Premium pack nieuw voor 250 euro.
Het is natuurlijk een goede investering voor de toekomst.. Mhhhh... ADVIES!
Dan moet het spel natuurlijk eerst geport worden naar de Xbox 360, en het is nog maar de vraag of er ook een markt is voor RTS games op consoles. Maar Ensemble schijnt wel bezig te zijn met een nieuw spel voor de Xbox 360 (naast dat ze Artoon helpen met Blue Dragon).quote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Nog even over dit stukje, waarom is AoE3 dan nooit op een console uitgebracht als het zo goed zou werken?
De Wii komt er sowieso. Ik ben altijd wel een multi-platform gamer geweest.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, BMH, ik weet nog steeds eigenlijk niet wat voor games je tof vindtDus das lastig advies geven. De 360 heeft vele grote titels in opkomst en die al uit zijn, maar of jij die leuk vindt. Volgens mij moet jij maar op de Wii wachten overigens
Voortaan net iets verder in de topic lezen Kabouter, het staat in de posts eronder al aangegevenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:17 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nope
Tis net zoals System Shock een hybrid. FPS/RPG combo.
Denk aan titels aan Splinter Cell, daar heb je je toch redelijk lang mee vermaakt toch?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:16 schreef BMH het volgende:
[..]
De Wii komt er sowieso. Ik ben altijd wel een multi-platform gamer geweest.
De grootste reden waarom ik een 360 wil kopen is de Wii. Dit klinkt logischer als je kijkt naar het spelaanbod van de Wii. Waar de wii vooral alternatieve en nieuwe soorten games krijgt vind je er geen klassieke of veel westerse games. De Wii60 is dankzij de prijs van de PS3 en deze geweldige aanbieding een haast perfecte oplossing.....
Maar toch twijfel ik omdat ik totaal teleurgesteld was door het zwakke (IMO) spelaanbod van de Xbox 1. Alle Triple A titels vielen mij tegen (Fable, Halo, Full spectrum, Kotor, PGR etc).
Had het topic al een tijdje open staanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Voortaan net iets verder in de topic lezen Kabouter, het staat in de posts eronder al aangegeven
Fable triple A titelquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:16 schreef BMH het volgende:
[..]
De Wii komt er sowieso. Ik ben altijd wel een multi-platform gamer geweest.
De grootste reden waarom ik een 360 wil kopen is de Wii. Dit klinkt logischer als je kijkt naar het spelaanbod van de Wii. Waar de wii vooral alternatieve en nieuwe soorten games krijgt vind je er geen klassieke of veel westerse games. De Wii60 is dankzij de prijs van de PS3 en deze geweldige aanbieding een haast perfecte oplossing.....
Maar toch twijfel ik omdat ik totaal teleurgesteld was door het zwakke (IMO) spelaanbod van de Xbox 1. Alle Triple A titels vielen mij tegen (Fable, Halo, Full spectrum, Kotor, PGR etc).
Splinter cell 2 & 3 waren de enige games die ervoor zorgten dat mijn Xbox niet weg ging na 2 maandquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk aan titels aan Splinter Cell, daar heb je je toch redelijk lang mee vermaakt toch?
De reden waarom ik PSP games afzeik is omdat ze slechte ports zijn van games die ik op me consoles kan spelen. Door de steeds groeiende hardware eis op PC gebied om een game te spelen vind ik ports voor de 360 geen negatieve factor meer.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:23 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar kijk naar wat de 360 te bieden heeft nu al en wat er nog gaat komen. Veel ports ja, das waar, (de reden dat je zo enorm op de PSP zit te zeiken),
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 08:41 schreef Sjotime het volgende:
Oblivion uitgespeeldWat een avontuur.... dikke 129 uur op de teller
Wat een oeverloos saai gelulquote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:46 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.insidegamer.nl(...)letennis/videos/365/
deze gaat hem worden
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat een oeverloos saai gelul
De spelers zuigen overigens allebei
TIS TAFELTENNIS!!quote:Wat kun je vertellen over het concept van deze game?
Agh ja, Insidegamer he, voor een fatsoenlijke video(p)review ga ik wel naar IGN, Gamespot of zelfs Gamekings.quote:
Gamekings... Die mensen kunnen elkaar niet laten uitpraten of elkanders mening accepteren... Het lijkt wel FOK!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh ja, Insidegamer he, voor een fatsoenlijke video(p)review ga ik wel naar IGN, Gamespot of zelfs Gamekings.
Ook de reacties. Deze game wordt beter dan Top Spin 2 want hij is mooier en goedkoper. 2006 en nog steeds dat soort opmerkingen -.-
Agh, tis iig stukken vermakelijker dan deze rotzooi.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Gamekings... Die mensen kunnen elkaar niet laten uitpraten of elkanders mening accepteren... Het lijkt wel FOK!
![]()
Op IG maken ze zóveel spelfouten. Ongelooflijk, het doet gewoon pijn aan mijn ogen. En het publiek is ook van 'Hoogst genoten opleiding? Antw: Basisschool' niveau....Alleen maar fanboys.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, tis iig stukken vermakelijker dan deze rotzooi.
Weer een reden om WEL een 360 te kopen. GAMEDEMON!!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:19 schreef Gamedemon het volgende:
BMH koop aub geen 360 anders ga je weer iedere week lopen kankeren op hoe hard M$$$ zuigt enzo, daar zit niemand op te wachten
Tsja koop voor die 250 euro liever een mooie wc bril, dan kan je er tenminste terecht op zeikenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:21 schreef BMH het volgende:
[..]
Weer een reden om WEL een 360 te kopen. GAMEDEMON!!
?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja koop voor die 250 euro liever een mooie wc bril, dan kan je er tenminste terecht op zeiken
Ik wacht het ff af, voorlopig niks meer gezien dan beeldmateriaal, over de gameplay weten we nog 0.0.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:23 schreef devv05 het volgende:
Nieuwe screenshots van Haze
Doet me wat denken aan Crysis en Far Cry, maar lijkt me erg leuk worden
250 euro om te kunnen pestenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:27 schreef Morthill het volgende:
Agh, je kunt prima een 360 kopen. Voor 250 doe je geen miskoop. Zeker Xbox Live Arcade is echt fantastisch. Hoe sneu het ook klinkt, maar UNO is echt een van de meest verslavende 360 games momenteel.
Ik zou toch zeker voor die van MS gaan, heb zeer goede verhalen dr over gehoord en gelezen. Een grote pluspunt boven die van Linksys is dat het geen aparte voeding nodig heeft, stroom gaat via usb-poort.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:56 schreef Martijn85 het volgende:
Ik wil de 360 draadloos aansluiten op mn netwerk voor XBOX Live, maakt het dan nog uit welke van de onderstaande 2 adapters ik koop?
LINKSYS WGA-54G Game adapter
[knip]
MICROSOFT Xbox 360 wireless netwerkadapter
[knip]
Die is best grappigquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tsja koop voor die 250 euro liever een mooie wc bril, dan kan je er tenminste terecht op zeiken
Zwarte 360? dan heb ik wel interesse!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 14:05 schreef BMH het volgende:
Een limited edition Premium pack en ook nog nieuw(ik weet niet welke limited.. Misschien zo'n zwarte of zo'n fifa ding..).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |