Niet slecht voor een console met slechts een geupgrade videokaart hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:23 schreef Sjotime het volgende:
Zoooooooo,.. net die Huxley trailer bekeken..... die downed hier een stuk sneller zeg... kippenvel trailer
http://xboxyde.com/news_3021_en.html
[afbeelding]
Gijs je hoeft mij de coolheid van de 360 niet uit te leggen hoor. Ben geen fanboy,... hou van alle consoles.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet slecht voor een console met slechts een geupgrade videokaart he
Ik denk het ook !quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:46 schreef masterdave het volgende:
FEAR is toch nog niet verkrijgbaar op de 360? Overigens is FEAR op de PC echt wel meesterlijk, dus ben bang dat het aan jou ligt.
Het ligt aan jou inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:37 schreef Sjotime het volgende:
FEAR stelde me echt teleur.... vind het spel niet mooi en het lijkt me echt niet cool. Dat terwijl iedereen zo laaiend was over de PC versie.... zal wel aan mij liggen !
Inderdaad, ik kijk echt zwaar naar F.E.A.R. uit. Hoop alleen dat de overgang naar 360 niet kut verloopt. Hoop dat ie net zo goed wordt als Condemned, maar dan nog mooier.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het ligt aan jou inderdaad.
F.E.A.R. is een van de beste shooters van de afgelopen jaren.
Grappig spelletje, maar vond het niet super bijzonder ofzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:09 schreef devv05 het volgende:
Een nieuw deel van Zone of the Enders zal overigens misschien naar PS3 en Xbox 360 komen. Niet dat ik de game ken, nouja alleen van naam...
Ik wacht Amerikaanse en Europese reviews af.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, nog mensen die voor Over G Fighters gaan?
nieuwe filmpjes
bovenste 2 zijn nieuwste
Had ik hier gister al gemeldquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
Klikkerdeklik
Dan toch meer Final Fantasy op de 360?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |