Waarom zou je ingodesnaam een Xbox360 kopen als je vervolgens niet op live gaat?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Verplichte updates? En wat nu als je niet op live zit?
Alsof de 360 behalve Live niets te bieden heeft...quote:Op zondag 21 mei 2006 10:45 schreef Wii het volgende:
[..]
Waarom zou je ingodesnaam een Xbox360 kopen als je vervolgens niet op live gaat?
Live is een van de sterkste selling-points van 't ding.
Als dat ding geen live had dan had ik em waarschijnlijk niet gekochtquote:Op zondag 21 mei 2006 10:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alsof de 360 behalve Live niets te bieden heeft...
Ik zekerste weten nog wel. Ik zat ook nooit op Live met de Xbox. Nu wel ja, dus voor mij is het een flinke plus. Het zou pas gek worden als je helemaal niet online kon.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als dat ding geen live had dan had ik em waarschijnlijk niet gekocht
StarCraft Ghost gok ikquote:Op zondag 21 mei 2006 11:07 schreef devv05 het volgende:
Blizzard bezig met nieuwe Xbox 360 en Playstation 3 game?
Er vanuit gaande dat het zo is, welke Blizzard game zouden jullie het liefst op de 360 zien en welke leent zich er het best voor? Ik ga toch voor Warcraft 4. World of Warcraft nooit gespeeld dus weet niet goed wat dat inhoudt (maar maandelijks betalen is kut) en Starcraft: Ghost mja.. niet zoveel verwachtingen van, liever de oude Starcraft
Ik heb hem al voor de PS2, maar een SE met updated graphics voor een fijne console ga ik dan zeker wel opnieuw kopen.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:42 schreef devv05 het volgende:
Niet Devil May Cry 4 maar Devil May Cry 3 SE komt misschien naar de Xbox 360
Een geheel nieuwe franchise.quote:
Tis alleen weer een MoH serie.quote:Op zondag 21 mei 2006 08:12 schreef Bastard het volgende:
Was de HD trailer van MoH: Ariborne al langs gekomen?
Haze kan wel bijzonder worden.quote:
Doet me veel denken aan Crysis, en die was niet echt bijzonder op de 360.quote:
die bedoel ik inderdaadquote:Op zondag 21 mei 2006 12:59 schreef SToRM81 het volgende:
Is Crysis er al voor de 360 dan?![]()
Ik denk dat je FarCry bedoeld
Een MMO voor de x360 zou ik al helemaal niet voor willen betalen, je betaalt al 5 euro per maand voor LIVE, en dan ook nog 10 euro ofzo natuurlijk voor dat spel, en dat spel kost 60 euro, alsof ik al miljardair ben terwijl ik studeerquote:Op zondag 21 mei 2006 11:07 schreef devv05 het volgende:
Blizzard bezig met nieuwe Xbox 360 en Playstation 3 game?
Er vanuit gaande dat het zo is, welke Blizzard game zouden jullie het liefst op de 360 zien en welke leent zich er het best voor? Ik ga toch voor Warcraft 4. World of Warcraft nooit gespeeld dus weet niet goed wat dat inhoudt (maar maandelijks betalen is kut) en Starcraft: Ghost mja.. niet zoveel verwachtingen van, liever de oude Starcraft
Ik, maar ik speel met muis en joystick.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De eerstvolgende die nu zegt dat-ie Huxley voor de PC gaat kopen omdat muis/keyboard beter is verdient een ban.
ik kom niet verder op het einde, aan het begin dat je een sniper bent en veel punten moet veroverenquote:Op zondag 21 mei 2006 13:55 schreef Morthill het volgende:
Zit weer helemaal CoD2 te spelen, die game is zo extreem vet op Veteran.
Serieus? Speelt dat fatsoenlijk?quote:Op zondag 21 mei 2006 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik, maar ik speel met muis en joystick..
Zonder TB.
Bijna een soort Wii opstellingquote:Op zondag 21 mei 2006 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik, maar ik speel met muis en joystick..
Zonder TB.
Ja, joystick links om te lopen en te dodgen met de POV.quote:
Pff, ik heb pas net de Russische campaign op Veteran gedaan. Nu bezig met de Engelse.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik kom niet verder op het einde, aan het begin dat je een sniper bent en veel punten moet veroveren
Ik hoop em deze week binnen te krijgen, de demo speelde in ieder geval ERG lekkerquote:Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben CoD2 meteen op Veteran begonnen en heb hem zo ook helemaal uitgespeeld.Geweldige ervaring was dat
Ben ook erg blij dat ik hem op veteran ben begonnenquote:Op zondag 21 mei 2006 17:32 schreef H.Flick het volgende:
Ik ben CoD2 meteen op Veteran begonnen en heb hem zo ook helemaal uitgespeeld.Geweldige ervaring was dat
Ik ben op normal begonnen in december, maar daar was weinig aan. Op veteran is het echt zweten, stukje voor stukje de Duitsers terugdringen. Heerlijk.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Ben ook erg blij dat ik hem op veteran ben begonnen
Wacht maar tot je bij het eind van de britse campagne komt, of de Amerikaanse, de Russische is daar echt ontzettend makkelijk bij vergeleken.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben op normal begonnen in december, maar daar was weinig aan. Op veteran is het echt zweten, stukje voor stukje de Duitsers terugdringen. Heerlijk.
Wordt nog lachen dan, ik zat nu soms al half uur vast. Duitse bestorming van City Hall bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij het eind van de britse campagne komt, of de Amerikaanse, de Russische is daar echt ontzettend makkelijk bij vergeleken.
quote:Op zondag 21 mei 2006 17:56 schreef Tain het volgende:
PES 6 shots (wel pc)
[afbeelding]
[afbeelding]
en een scherpe shot
[afbeelding]
Bereid je maar voor op heel erg frustrerende momentenquote:Op zondag 21 mei 2006 17:59 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wordt nog lachen dan, ik zat nu soms al half uur vast. Duitse bestorming van City Hall bijvoorbeeld.
Another one bites the dust.quote:
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je verbinding is. Bij mij is het totaal geen probleem.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:41 schreef Martijn85 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met lag als hem draadloos op internet aansluit?
Maximaal haal ik 600+ kb/s (via kabels)quote:Op zondag 21 mei 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je verbinding is. Bij mij is het totaal geen probleem.
Ik bedoelde meer hoe je draadloze verbinding is. Of je veel storing hebt doordat alles door muren moet of omdat er andere draadloze dingen in de buurt staan.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:47 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Maximaal haal ik 600+ kb/s (via kabels)
Ah op die manierquote:Op zondag 21 mei 2006 19:48 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer hoe je draadloze verbinding is. Of je veel storing hebt doordat alles duur muren moet of omdat er andere draadloze dingen in de buurt staan.
Betonnen vloeren? Want dan kan je beter voor een kabeltje gaanquote:Op zondag 21 mei 2006 19:53 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ah op die manier
Hij moet wel naar de router die 2 verdiepingen lager staat, en verder staan geen draadloze dingen in de buurt, behalve de antenne van de digitale tv.
Ik zal volgende week wel zo'n adapter halen en dan zie ik wel hoe het gaat.
Nee geen betonnen vloer, de plafonts zijn gewoon gipsplaten.quote:Op zondag 21 mei 2006 19:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Betonnen vloeren? Want dan kan je beter voor een kabeltje gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |