Waarom onderdrukken? Haal er gewoon één!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:50 schreef Wii het volgende:
Ik moet iedere keer de neiging onderdrukken er eentje te kopen.
Dat zou redelijke cash-flow problemen opleveren waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom onderdrukken? Haal er gewoon één!
Mag UNO nog nog steedsquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:14 schreef Wessiej het volgende:
Iemand Burnout of Fifa of UNOOOOOOOOO nu?
online komen dan. Wie nog meer rondje UNO?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef Wessiej het volgende:
Maar natuurlijk, zit nu uit wanhoop hetsongfestival
te kijken.
demo kun je niet mee online, wij hebben dus allemaal de volledige versie aangeschaftquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef devv05 het volgende:
Speelt iedereen hier de Uno demo of heeft iedereen 'm al aangeschaft? Ik ga de demo maar eens binnenhalen want ik hoor wel erg enthousiaste geluiden.
Ehm, nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef Diablos79 het volgende:
Ik zat laatst trouwens game kings te kijken en die hadden het over xbox-live. En die hadden het erover dat je bij PGR3(weet of dat ook voor anders spellen is) soms moet verliezen om een betere rating te krijgen? Nu vraag ik me af, is dat echt waar?![]()
Volgens hun was je dan sympathiek, als je zo nu en dan verloor en daardoor ging je rating omhoog, of zoiets.. Vond het zelf maar vaag klinken.quote:
Het is Gamekingsquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Volgens hun was je dan sympathiek, als je zo nu en dan verloor en daardoor ging je rating omhoog, of zoiets.. Vond het zelf maar vaag klinken.
Niet? zijn die gasten van de PU beste gamesblad van nederlandquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is Gamekings(tof programma hoor, maar niet altijd even betrouwbaar)
Druk op start, klik op "help en options" (oid) en lees het eens door zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef devv05 het volgende:
Wat is die challenge in Uno? Opeens krijg je er soms dan een stuk of 4 kaarten bij. Verder zijn de standaard regels niet zo ingewikkeld maar dat heb ik nog ff niet door...
Er zijn zo weinig regels dat je best ff de helpfile kunt doornemenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef devv05 het volgende:
Wat is die challenge in Uno? Opeens krijg je er soms dan een stuk of 4 kaarten bij. Verder zijn de standaard regels niet zo ingewikkeld maar dat heb ik nog ff niet door...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:47 schreef Martijn85 het volgende:
Net even PGR 3 gespeeld maar die ziet er toch minder uit als dat ik had gehoopt (heb de settings van de 360 wel op 720p staan)
Niet slecht voor een console met slechts een geupgrade videokaart hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:23 schreef Sjotime het volgende:
Zoooooooo,.. net die Huxley trailer bekeken..... die downed hier een stuk sneller zeg... kippenvel trailer
http://xboxyde.com/news_3021_en.html
[afbeelding]
Gijs je hoeft mij de coolheid van de 360 niet uit te leggen hoor. Ben geen fanboy,... hou van alle consoles.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet slecht voor een console met slechts een geupgrade videokaart he
Ik denk het ook !quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:46 schreef masterdave het volgende:
FEAR is toch nog niet verkrijgbaar op de 360? Overigens is FEAR op de PC echt wel meesterlijk, dus ben bang dat het aan jou ligt.
Het ligt aan jou inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:37 schreef Sjotime het volgende:
FEAR stelde me echt teleur.... vind het spel niet mooi en het lijkt me echt niet cool. Dat terwijl iedereen zo laaiend was over de PC versie.... zal wel aan mij liggen !
Inderdaad, ik kijk echt zwaar naar F.E.A.R. uit. Hoop alleen dat de overgang naar 360 niet kut verloopt. Hoop dat ie net zo goed wordt als Condemned, maar dan nog mooier.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het ligt aan jou inderdaad.
F.E.A.R. is een van de beste shooters van de afgelopen jaren.
Grappig spelletje, maar vond het niet super bijzonder ofzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:09 schreef devv05 het volgende:
Een nieuw deel van Zone of the Enders zal overigens misschien naar PS3 en Xbox 360 komen. Niet dat ik de game ken, nouja alleen van naam...
Ik wacht Amerikaanse en Europese reviews af.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, nog mensen die voor Over G Fighters gaan?
nieuwe filmpjes
bovenste 2 zijn nieuwste
Had ik hier gister al gemeldquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
Klikkerdeklik
Dan toch meer Final Fantasy op de 360?
Het zal een actietitel worden, denk ik. Net zoals FFVII: Dirge of Cerberus. Niet heel bijzonder, dus. Ben meer benieuwd naar hun Project Sylph.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Had ik hier gister al gemeldMaar zou inderdaad mooi zijn, als het geen domme MMORPG wordt dan.
Overigens verschijnt de demo van prey op 22 juni
Dacht dat de titel ook in de winkel zou liggen in Juni, maar zie net dat 14 Juli is (op zn vroegst)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Had ik hier gister al gemeldMaar zou inderdaad mooi zijn, als het geen domme MMORPG wordt dan.
Overigens verschijnt de demo van prey op 22 juni
Too human lijkt me helemaal niksquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:03 schreef devv05 het volgende:
Ik hoop eigenlijk zowel SP als MP demo.
Overigens hier nog een multiplayer filmpje van Prey en hier een nieuwe trailer van Too Human die vandaag online is gezet.
Zonde. Je houdt niet van games van het type God of War/Devil May Cry?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zonde. Je houdt niet van games van het type God of War/Devil May Cry?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |