Maar is 't een zwarte uitvoering dan?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 15:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat ding is nieuw! Hij heeft 3 weken in een kast gelegen

dat filmpje ziet er best wel goed uitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:07 schreef Wessiej het volgende:
Net eerste 7 minuten van Just Cause gezien, toch niet zo lelijk als de screens.

Inderdaad, veel beter dan wat ik naar aanleiding van de screens verwachtte. Deze wil ik welquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:24 schreef thedude0 het volgende:
[..]
dat filmpje ziet er best wel goed uit

Lijkt me ook cool inderdaadquote:Op zaterdag 20 mei 2006 17:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
Inderdaad, veel beter dan wat ik naar aanleiding van de screens verwachtte. Deze wil ik wel
quote:Het meest opmerkelijke aan Just Cause is toch de immens grote wereld die het moet bezitten. Zo zal het 1.225 vierkante mijl bedekken en dat alles opgevuld met zee, bergen, jungle en dorpjes. Daarbij kun je ook nog de lucht in gaan met een vliegtuig en zullen er een aantal andere voertuigen inzitten om de grote afstanden af te leggen.

Ben benieuwd hoe de graphics zijn.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:39 schreef Retuobak het volgende:
Linkje naar dat Just Cause filmpje? Nu ben ik benieuwd

Was nix mis met de lens, want nu mn HDD weer opgeschoond is heb ik nergens meer last vanquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:47 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb daar altijd nog zo'n hendige cd voor met een soort van kleine bezemhaartjes eronder geplakt (of hoe je dat wilt noemen)
Doe je erin, gaat er een lomp muziekje spelen en hij maakt de lens schoon ed.

world cup 2006? hoeveel?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef Wessiej het volgende:
Ik ben dat Fifa helemaal zat.
100 fouten in 1, hoorayyy.
*Verkoopt

Damn... Das behoorlijk klote, ik wil op mn console geen PC gedoe hebben, daarom game ik op een console.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef GokuSFE het volgende:
Vanmiddag mn 360 maar es opgeschoond. Oblivion kwam niet meer door de laadschermen heen, en in het spel zelf ook om de 15m serieus 10sec blijven hangen. Totale traagheid dus...
Ff mn 2 laatste savegames op de memcard, samen met de savegames van andere games. Toen ff HDD format, gamertag recoveren, savegames terug gezet en alles loopt weer als een trein![]()
En ik kan niet wachten op tafeltennis volgende week, en MotoGP06. En Huxley uiteraard![]()

Welcome to the next generation.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Damn... Das behoorlijk klote, ik wil op mn console geen PC gedoe hebben, daarom game ik op een console.

Geen gezeik hoor, alelen oblivion is zo buggy als de tyfus en die wil nog weleens traag gaan lopen doordat die prutsers het geprogammeert hebben via een progamma die ze gekocht hebben bij TellSellquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Damn... Das behoorlijk klote, ik wil op mn console geen PC gedoe hebben, daarom game ik op een console.
Verplichte updates zijn prima mits ze binnenkomen zoals het op live gebeurt, Game erin . Do you want to update now? Yes, klaarquote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:26 schreef Wii het volgende:
[..]
Welcome to the next generation.
Vergeet trouwens ook de (verplichte) updates niet hè.

Ik erger me ook nog steeds de tering.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef Wessiej het volgende:
Ik ben dat Fifa helemaal zat.
100 fouten in 1, hoorayyy.
*Verkoopt

Verplichte updates? En wat nu als je niet op live zit?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:26 schreef Wii het volgende:
[..]
Welcome to the next generation.
Vergeet trouwens ook de (verplichte) updates niet hè.

Dan heb je ze niet nodig.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Verplichte updates? En wat nu als je niet op live zit?

Hoe denk je dat de console weet dat je updates nodig heeft?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]

je xbox360 gebruikt een deel van je HDD als cache. helaas kunnen de mensen van Bethesda daar niet helemaal lekker mee omgaan: ze slaan alles op en overschrijven weinig, dit leidt dan tot enorme laadtijden. je kan die cache ook gewoon legen door bij het opstarten van je 360 A in te blijven drukken. daarna loopt ie ook weer perfectquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:43 schreef GokuSFE het volgende:
Vanmiddag mn 360 maar es opgeschoond. Oblivion kwam niet meer door de laadschermen heen, en in het spel zelf ook om de 15m serieus 10sec blijven hangen. Totale traagheid dus...
Ff mn 2 laatste savegames op de memcard, samen met de savegames van andere games. Toen ff HDD format, gamertag recoveren, savegames terug gezet en alles loopt weer als een trein![]()
En ik kan niet wachten op tafeltennis volgende week, en MotoGP06. En Huxley uiteraard![]()

inbakken in nieuwe games?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:44 schreef Diablos79 het volgende:
[..]

wij danken Bethesda dan ook voor de brakke codequote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

Wel als je ermee op Live wilquote:

Ik zit toch alleen meer kei hard te vloeken op FIFA. Wat een waardeloos spel is het toch echt. De AI van mijn spelers is werkelijk zo sneu, maar de tegenstander staat bij elke pass gelijk met 3 man om de bal. Als de computer al passt zoals ik wil, werkelijk niets gaat daarheen waar het heen moet. 3 spelers vrij, dan passt ie wel naar degene die gedekt staat. Ongelofelijk wat een bullshit zegquote:Op zaterdag 20 mei 2006 22:52 schreef Wessiej het volgende:
Nog meer kansloze mensen die uit verveling UNO willen spelen.

Ja, het gaat totaal nergens over. Elke gigantische kans gaat wel op de paal plots of zo >_< Supersimpele kopballen gaan vrijwel altijd over.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 23:32 schreef Wessiej het volgende:
True, bagger spel.
En scoren willen ze ook niet, lekker 10x voor open goal staan en altijd 100 meter naast, sure _0/

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |