Waarom onderdrukken? Haal er gewoon één!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:50 schreef Wii het volgende:
Ik moet iedere keer de neiging onderdrukken er eentje te kopen.
Dat zou redelijke cash-flow problemen opleveren waarschijnlijk.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Waarom onderdrukken? Haal er gewoon één!
Mag UNO nog nog steedsquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:14 schreef Wessiej het volgende:
Iemand Burnout of Fifa of UNOOOOOOOOO nu?
online komen dan. Wie nog meer rondje UNO?quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:34 schreef Wessiej het volgende:
Maar natuurlijk, zit nu uit wanhoop hetsongfestival
te kijken.
demo kun je niet mee online, wij hebben dus allemaal de volledige versie aangeschaftquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:36 schreef devv05 het volgende:
Speelt iedereen hier de Uno demo of heeft iedereen 'm al aangeschaft? Ik ga de demo maar eens binnenhalen want ik hoor wel erg enthousiaste geluiden.
Ehm, nee.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:46 schreef Diablos79 het volgende:
Ik zat laatst trouwens game kings te kijken en die hadden het over xbox-live. En die hadden het erover dat je bij PGR3(weet of dat ook voor anders spellen is) soms moet verliezen om een betere rating te krijgen? Nu vraag ik me af, is dat echt waar?![]()
Volgens hun was je dan sympathiek, als je zo nu en dan verloor en daardoor ging je rating omhoog, of zoiets.. Vond het zelf maar vaag klinken.quote:
Het is Gamekingsquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:53 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Volgens hun was je dan sympathiek, als je zo nu en dan verloor en daardoor ging je rating omhoog, of zoiets.. Vond het zelf maar vaag klinken.
Niet? zijn die gasten van de PU beste gamesblad van nederlandquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is Gamekings(tof programma hoor, maar niet altijd even betrouwbaar)
Druk op start, klik op "help en options" (oid) en lees het eens door zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef devv05 het volgende:
Wat is die challenge in Uno? Opeens krijg je er soms dan een stuk of 4 kaarten bij. Verder zijn de standaard regels niet zo ingewikkeld maar dat heb ik nog ff niet door...
Er zijn zo weinig regels dat je best ff de helpfile kunt doornemenquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:57 schreef devv05 het volgende:
Wat is die challenge in Uno? Opeens krijg je er soms dan een stuk of 4 kaarten bij. Verder zijn de standaard regels niet zo ingewikkeld maar dat heb ik nog ff niet door...
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:47 schreef Martijn85 het volgende:
Net even PGR 3 gespeeld maar die ziet er toch minder uit als dat ik had gehoopt (heb de settings van de 360 wel op 720p staan)
Niet slecht voor een console met slechts een geupgrade videokaart hequote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:23 schreef Sjotime het volgende:
Zoooooooo,.. net die Huxley trailer bekeken..... die downed hier een stuk sneller zeg... kippenvel trailer
http://xboxyde.com/news_3021_en.html
[afbeelding]
Gijs je hoeft mij de coolheid van de 360 niet uit te leggen hoor. Ben geen fanboy,... hou van alle consoles.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niet slecht voor een console met slechts een geupgrade videokaart he
Ik denk het ook !quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:46 schreef masterdave het volgende:
FEAR is toch nog niet verkrijgbaar op de 360? Overigens is FEAR op de PC echt wel meesterlijk, dus ben bang dat het aan jou ligt.
Het ligt aan jou inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:37 schreef Sjotime het volgende:
FEAR stelde me echt teleur.... vind het spel niet mooi en het lijkt me echt niet cool. Dat terwijl iedereen zo laaiend was over de PC versie.... zal wel aan mij liggen !
Inderdaad, ik kijk echt zwaar naar F.E.A.R. uit. Hoop alleen dat de overgang naar 360 niet kut verloopt. Hoop dat ie net zo goed wordt als Condemned, maar dan nog mooier.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het ligt aan jou inderdaad.
F.E.A.R. is een van de beste shooters van de afgelopen jaren.
Grappig spelletje, maar vond het niet super bijzonder ofzoquote:Op vrijdag 19 mei 2006 10:09 schreef devv05 het volgende:
Een nieuw deel van Zone of the Enders zal overigens misschien naar PS3 en Xbox 360 komen. Niet dat ik de game ken, nouja alleen van naam...
Ik wacht Amerikaanse en Europese reviews af.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Btw, nog mensen die voor Over G Fighters gaan?
nieuwe filmpjes
bovenste 2 zijn nieuwste
Had ik hier gister al gemeldquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:41 schreef Mystikvm het volgende:
Klikkerdeklik
Dan toch meer Final Fantasy op de 360?
Het zal een actietitel worden, denk ik. Net zoals FFVII: Dirge of Cerberus. Niet heel bijzonder, dus. Ben meer benieuwd naar hun Project Sylph.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Had ik hier gister al gemeldMaar zou inderdaad mooi zijn, als het geen domme MMORPG wordt dan.
Overigens verschijnt de demo van prey op 22 juni
Dacht dat de titel ook in de winkel zou liggen in Juni, maar zie net dat 14 Juli is (op zn vroegst)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Had ik hier gister al gemeldMaar zou inderdaad mooi zijn, als het geen domme MMORPG wordt dan.
Overigens verschijnt de demo van prey op 22 juni
Too human lijkt me helemaal niksquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:03 schreef devv05 het volgende:
Ik hoop eigenlijk zowel SP als MP demo.
Overigens hier nog een multiplayer filmpje van Prey en hier een nieuwe trailer van Too Human die vandaag online is gezet.
Zonde. Je houdt niet van games van het type God of War/Devil May Cry?quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zonde. Je houdt niet van games van het type God of War/Devil May Cry?
35 euro in Europa toch?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 13:29 schreef Wessiej het volgende:
Zal er vast niet komen, komt volgende week al uit of hij komt pas een stuk daarna.
Maar hé, hij is maar 30 euro als je even zoekt, dus budget+top game (ja, heb het zelf gespeeld) = table tennis.
Kaartspel. Is gewoon pesten met een ander type kaarten. Hier vind je ook nog een korte uitleg over het spel.quote:
VETquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef Martijn85 het volgende:
Eventjes los van de spellen
Casemod je XBOX 360 zonder te kloten met spuitbussen etc..
http://www.360covers.com/(...)=XBOX+360+full+skins
Stickersquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef Martijn85 het volgende:
Sommige zijn best cool.. maar ik denk niet dat het heel lekker blijft plakken op een apparaat wat steeds warm word en weer koud. Ik denk dat het op den duur beetje los gaat zitten. Maar goed tis inderdaad niet veel geld.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef Martijn85 het volgende:
Doe maar nietquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:23 schreef BMH het volgende:
Ik kan een limited edition 360 premium pack kopen voor 250 euro... Nieuw....
Dat is wel heel erg verleidelijk
If things seem to good to be true....quote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:23 schreef BMH het volgende:
Nee, ik hoef geen wekelijkse anti-360 rant van jouw kantquote:Op vrijdag 19 mei 2006 15:23 schreef BMH het volgende:
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:18 schreef devv05 het volgende:
Controller presteert beter dan toetsenbord en muis
We maken ze af die PC nerdjes
Lijkt me nogal logisch.. Toetsenbord is voor typen, muis is bedoeld om dingen mee te kunnen aanwijzenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:18 schreef devv05 het volgende:
Ja, stuur maar een invite, tot die tijd hou ik me wel bezig met Oblivion.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:11 schreef Wessiej het volgende:
UNO nu?
Hij is inmiddels 2 euro duurderquote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:19 schreef Wessiej het volgende:
Daarom zeg ik, als je even zoekt.
Had hem bij zuiderpark voor 31 gekocht.
De eerstvolgende die nu zegt dat-ie Huxley voor de PC gaat kopen omdat muis/keyboard beter is verdient een banquote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:18 schreef devv05 het volgende:
Ik heb hetzelfde een keer gehoord van Ensemble Studios. Die hadden aardig wat geld gestoken in het ontwikkelen van een configuratie waarmee je op de controller RTS games kon spelen. Diegene die Age of Empires 3 met de controller spelen wonnen altijd van de mensen die het met muis en keyboard speelden.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 16:18 schreef devv05 het volgende:
Daggla is verdacht stil inderdaadquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De eerstvolgende die nu zegt dat-ie Huxley voor de PC gaat kopen omdat muis/keyboard beter is verdient een ban.
Ik koop hem voor de PC, maar niet om die redenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De eerstvolgende die nu zegt dat-ie Huxley voor de PC gaat kopen omdat muis/keyboard beter is verdient een ban.
Agh ja, het is erger dat we verslagen worden door diezelfde pc >_<quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:34 schreef Heintje het volgende:
Uno is wel leuk online, Alleen jammer dat als je niet met 4 man bent je steeds op de computer moet wachten.
En geen enkele volledige zwarte?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 14:56 schreef Martijn85 het volgende:
Ik wil hem in het zilver, past het tenminste naast mijn zilveren cube en zilveren ps2quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:47 schreef Wii het volgende:
[..]
En geen enkele volledige zwarte?
Ben ik dan de enige die ( bij eventuele aanschaf van zo'n ding) die z'n 360 graag zwart wil hebben?
Volgens kan je dan je garantie wel vergeten.quote:For those of us who aren't afraid to crack open our Xbox 360, we're pleased to offer you a choice in case colors. This kit includes everything you need to give your bland white console a total facelift: a new gloss black faceplate, gloss black replacement case and two special tools to allow easy dissasembly and detailed step-by-step instructions.
Dat denk ik ook ja, die van mij loopt af in december, dus dan kan het prima.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:54 schreef Wii het volgende:
[..]
Volgens kan je dan je garantie wel vergeten.
Jij hebt je Xbox-360 in december al 2 jaar?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, die van mij loopt af in december, dus dan kan het prima.
Ik geloof dat ik maar 1 jaar garantie heb. (Of zit er standaard 2 op?)quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:02 schreef Wii het volgende:
[..]
Jij hebt je Xbox-360 in december al 2 jaar?
meldtquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:05 schreef Wessiej het volgende:
Standaard 2, iemand zo nog UNO (wel minimaal 3 mensen)?
Wat is UNO?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:05 schreef Wessiej het volgende:
Standaard 2, iemand zo nog UNO (wel minimaal 3 mensen)?
Was inderdaad leuk.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:59 schreef Wessiej het volgende:
Potje UNO met zijn 4-en was tof.
5x 2 kaarten pakken doorgeven.
Klopt helemaalquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:27 schreef Framed het volgende:
Je moet toch betalen ofzo voor Uno full? Ik heb de trial gespeeld en vind het verdomde leuk. Maar je moet die points waar je hem mee kan downloaden dus kopen?
80 euro vind ik ook te deur, plus het feit dat we nog geen draadloze router hebben, dus kost nog meerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 21:10 schreef kubi55 het volgende:
Ik wil nog een wireless adapter halen voor mn xboxje. Mijn vraag is nu of er geen alternatief bestaat voor die van MS, aangezien deze 80 pleuros kost..Hoe bedoel je monopolie
![]()
Zo een ding lijkt me namelijk wel handiggg![]()
jup, met je creditcard of gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:27 schreef Framed het volgende:
Je moet toch betalen ofzo voor Uno full? Ik heb de trial gespeeld en vind het verdomde leuk. Maar je moet die points waar je hem mee kan downloaden dus kopen?
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:36 schreef Morthill het volgende:
UNO is echt te verslavend, van 17.00-23.30 gespeeld
Zijn jullie nog een uur doorgegaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:36 schreef Morthill het volgende:
UNO is echt te verslavend, van 17.00-23.30 gespeeld
Muis en toetsenbord >>> controllerquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:50 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Bioshockquote:Quote:
Beste actie game: Gears of War
Beste FPS: Brothers In Arms: Hell's Highway
Beste MMO: Huxley
Beste racegame: MotoGP 06
Beste RPG: BioShock
Beste strategie game: Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth 2
Beste sports game: NBA 2K7
Beste Xbox Live Arcade Game: Lumines Live!
Beste grafische technologie: Mass Effect
Beste artistic design: BioShock
Beste multiplayer game: Gears of War
Technological Excellence: Live Anywhere
Meest innovatief: Mass Effect
Beste niet-speelbare presentatie: Halo 3
Grootste verrassing: De hoge kwaliteit van de Xbox 360 games
Beste overall game: BioShock
Lijkt mij gewoon een scene uit die trailer?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:53 schreef devv05 het volgende:
Nou eindelijk de eerste echte screenshot van Halo 3
Gewoon stukjes geknipt uit de trailerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:53 schreef devv05 het volgende:
Hehe ik kan er zo nog 100 voor je schieten als je wilt, de trailer staat op mijn harde schijfquote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:53 schreef devv05 het volgende:
Nog even over dit stukje, waarom is AoE3 dan nooit op een console uitgebracht als het zo goed zou werken?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:24 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde een keer gehoord van Ensemble Studios. Die hadden aardig wat geld gestoken in het ontwikkelen van een configuratie waarmee je op de controller RTS games kon spelen. Diegene die Age of Empires 3 met de controller spelen wonnen altijd van de mensen die het met muis en keyboard speelden.
Zeg, waarom is AoE3 dan niet op de 360 verschenen? Het lijkt me dat een timed exclusive AoE3 voor de 360 heel wat beter zou zijn voor Microsoft's doeleinden dan een PC exclusive. Iets zegt mij dat wat je gehoord hebt bullshit isquote:Op vrijdag 19 mei 2006 18:24 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde een keer gehoord van Ensemble Studios. Die hadden aardig wat geld gestoken in het ontwikkelen van een configuratie waarmee je op de controller RTS games kon spelen. Diegene die Age of Empires 3 met de controller spelen wonnen altijd van de mensen die het met muis en keyboard speelden.
maar het is nog steeds een stukje uit de trailerquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:32 schreef devv05 het volgende:
Heb even gekeken en is toch echt een screenshot die vandaag is vrijgegeven op de officiele Bungie website
www.bungie.net
Ziet er leuk uitquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:32 schreef devv05 het volgende:
Heb even gekeken en is toch echt een screenshot die vandaag is vrijgegeven op de officiele Bungie website
www.bungie.net
RTS op console, mja.. Ben eerst wel eens benieuwd hoe die LOTR uitpakt, en dan vooral qua controls enzoquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Zeg, waarom is AoE3 dan niet op de 360 verschenen? Het lijkt me dat een timed exclusive AoE3 voor de 360 heel wat beter zou zijn voor Microsoft's doeleinden dan een PC exclusive. Iets zegt mij dat wat je gehoord hebt bullshit is.
Ja, maar als zoals Ereinion zegt het beter werkt dan op de PC dan zie ik geen enkele reden voor een PC exclusive. Als dat echt zo was dan zou Microsoft AoE3 timed exclusive hebben gemaakt voor de 360. En gezien het feit dat dat niet gebeurd is durf ik best dat gerucht als zijnde bullshit te verklarenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:55 schreef devv05 het volgende:
[..]
RTS op console, mja.. Ben eerst wel eens benieuwd hoe die LOTR uitpakt, en dan vooral qua controls enzo
Welke site?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 09:48 schreef Wessiej het volgende:
E3 awards voor de 360:
[..]
Bioshock, al had ik daar eerder GoW gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |