Komt wel goed johquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:20 schreef Shirley het volgende:
Ik heb meteen even de Wiki aangepast. Al snap ik er weinig meer van, wat staat het er toch onhandig allemaal.
Oeh! Wat ga je gebruiken?!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:01 schreef Aarti het volgende:
Ik heb vanavond een bad tot mn beschikking!!
*hyper*
Uhm ik heb dus geen baddingen gekocht, nooit niet, omdatik geen bad hebquote:
Owquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
Uhm ik heb dus geen baddingen gekocht, nooit niet, omdatik geen bad heb![]()
Lief van je, maar ik woon amsterdam (en kan echt niet naar de lush nu...) en het hotel is in heemskerkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow
Als je in R'dam woont, kan je naar mij toekomen om iets te ruilen voor een badding?
Kun je niet ff in je pauze van je werk een bbs halen? Of als je thuis bent, nu als een speer op de fiets.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik woon amsterdam (en kan echt niet naar de lush nu...) en het hotel is in heemskerk
Ik heb inmiddels een Bonbomb gevonden, uit het Happy Pakket, die neemik mee
en snowfairyyyyyyyyyyyy![]()
*herkentquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Behalve Smitten. Daar doet ze heel zuinig mee en als ik stiekem zit te kijken door het kiertje van haar slaapkamer, dan snuift ze er aan en is ze helemaal gelukkig.
Wat?! Waar jij bij was?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:34 schreef Vava het volgende:
Pfff ben me echt rot geschrokkencollega van 46 kreeg vandaag een hersenbloeding
![]()
quote:
Wat een fantastische tip! Freeze is heerlijk op de hoofdhuid, ontzettend verkoelend.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:12 schreef Lotjeb het volgende:
Freeze en American Cream hebben mijn haar echt heel mooi gemaakt!
Nieuwe favo haarcombinatie
Ik zal het hier niet tot in de details neerzetten maar hij klaagde over hoofdpijn, wilde al naar huis gaan enz.. en toen zakte hij wegquote:
Getverderriequote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik zal het hier niet tot in de details neerzetten maar hij klaagde over hoofdpijn, wilde al naar huis gaan enz.. en toen zakte hij weg![]()
Ja ik ben zo geschrokkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Getverderrie
Heeft 'ie 't wel overleefd?
*op lijstje schrijft. Alle conditioners doen het best goed met frisse douchegels merk ik..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat een fantastische tip! Freeze is heerlijk op de hoofdhuid, ontzettend verkoelend.
Helmeaal top! Ben ik blij mee.
Ik had vanochtend ook HIWTK gebruiktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:37 schreef Elefes het volgende:
HIWTK is lekker![]()
Alleen doet 't wel pijn als je het in je oog krijgt (en het was maar een heel klein beetje...)
Wat lief MissFrodo van de snowcakequote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:32 schreef MissFrodo het volgende:
Marije, ik ben blij dat het pakket goed is aangekomen en op tijd voor de moeders hun dag![]()
Ben alleen vergeten om het stuk Snowcake erbij te doen, sorry.
Ik heb nog zo'n lading liggen en ik weet dat jij het erg lekker vind vandaar.
De volgende keer stop ik het erbij.
Aaah dankjequote:
Er is verder dus nog niets bekend over hoe het nu met hem gaat?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Aaah dankjehet idee is ook zo raar, in een enkele seconde gebeurt zoiets en alles is anders
![]()
Net weer even snel opgefrist onder de douche, ga morgen een bad nemen! Weet nog niet met wat trouwens
Operatie was goed gegaan iig, bloedvat snel gevonden en dicht gemaakt, bloeding was niet klein maar ook niet enorm. Hij ligt nu in een soort coma dus meer kon er niet over gezegd worden, echt afwachten dus....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:22 schreef JacMar het volgende:
[..]
Er is verder dus nog niets bekend over hoe het nu met hem gaat?
Ik denk trouwens dat je morgen lekker met de happypil in bad moet gaan![]()
![]()
Je kan ook de helft gebruiken?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... ik ben wel benieuwd naar HP dus misschien neem ik die idd wel mee, alleen zo jammer dat hij dan weg is, kan ik er niet meer snel even aan ruiken
Nou, in de eerste plaats vraag ik me al af hoe het doorsnijden zal gaanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:55 schreef JacMar het volgende:
Zou dat niet lukken met een halve??
IK heb nog geen ervaring![]()
Vooruit helemaal dan maar...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, in de eerste plaats vraag ik me al af hoe het doorsnijden zal gaanvolgens mij blijft er dan een verkruimelde Happy Pill over
Bruisballen doe ik eigenlijk altijd heel in bad, BBS halveer ik wel
Ik heb ook nog Golden Slumbers, misschien neem ik die wel, ligt er aan hoe laat ik aan het bad toe ben want die is meer voor de avond.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:06 schreef JacMar het volgende:
[..]
Vooruit helemaal dan maar...![]()
Weet iemand of ze in Duitsland al de pop in the bath hebben?![]()
Ja heb ik gekeken, maar zie 'm niet staan vandaar de vraagquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Golden Slumbers, misschien neem ik die wel, ligt er aan hoe laat ik aan het bad toe ben want die is meer voor de avond.
Ik kijk even op de Duitse website voor Pop in the Bath, of had je daar al gekeken?
Oja, vandaar dat ik ook niks kon vindenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:29 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ja heb ik gekeken, maar zie 'm niet staan vandaar de vraag![]()
En ze krijgt Lush van je?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:33 schreef zoalshetis het volgende:
bij deze wilde ik mijn moeder bedanken omdat het zo'n fijne vrouw is.
watte?quote:
Lush bezorgt ook thuis, moet je alleen wel ruim van te voren bestellen!quote:Op zondag 14 mei 2006 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
watte?
ze heeft wel vandaag, want morgen is er geen bezorging, een vette bos rozen gekregen via internet. de grootste bos die ik kon vinden.
Watte??? Lieverd, kijk eens in welk topic je zit. Het Lush topic! Als je nou in Amsterdam ofzo woont, kun je vast vandaag nog een lekker zeepje voor d'r kopen.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
watte?
ze heeft wel vandaag, want morgen is er geen bezorging, een vette bos rozen gekregen via internet. de grootste bos die ik kon vinden.
in lifestyle toch? sorry ik heb niks gelezen, dacht 'ha leuk! een onschuldig moederdagtopic!'quote:Op zondag 14 mei 2006 01:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Watte??? Lieverd, kijk eens in welk topic je zit. Het Lush topic! Als je nou in Amsterdam ofzo woont, kun je vast vandaag nog een lekker zeepje voor d'r kopen.
Ja, Lush in LIF.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in lifestyle toch? sorry ik heb niks gelezen, dacht 'ha leuk! een onschuldig moederdagtopic!'![]()
Lees de OP van dit topic anders evenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in lifestyle toch? sorry ik heb niks gelezen, dacht 'ha leuk! een onschuldig moederdagtopic!'![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Whehehe...quote:Op zondag 14 mei 2006 01:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben al weg lol
Het is anders ook wat als je een moeder, oma, schoonmoeder en schoon-oma hebt hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 10:11 schreef Sanne het volgende:
Rare dag moederdag. Ik ben geen moeder en heb geen moeder meer.
Weet nooit zo goed wat ik er mee aan moet.
omaquote:Op zondag 14 mei 2006 10:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is anders ook wat als je een moeder, oma, schoonmoeder en schoon-oma hebt hoor![]()
Och mijn ma geeft er niks om, die zit nu in Budapestquote:Op zondag 14 mei 2006 10:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
oma
schoonmoeder
schoon-oma
Nou ja, ik hoef in ieder geval de deur niet uit.
Een waar feestmaal!quote:Op zondag 14 mei 2006 10:40 schreef noekje het volgende:
Oh moet je dat blikje doen met vlees, erwten en wortels. Dat vreten de katten toch niet. Genoeg over voor jou dus.
Inderdaad, de mijne gebruikt Lush zolang ik het maar betaal....quote:
Hier nog geen muggen gezien..quote:Op zondag 14 mei 2006 13:57 schreef Anitra het volgende:
Ik heb vannacht het gevecht met een mug gewonnen
Mijn armen vond hij niet lekker want die had ik ingesmeerd met each peach, mijn hand darin tegen ond hij met helping hands wel lekker, hij had alleen niet op mijn andere hand gerekend.
Heb je 'm toch gebruikt!quote:Op zondag 14 mei 2006 14:54 schreef Vava het volgende:
Happy Pill is 100 % zeker een blijvertje! Wat een heerlijk bad was dat! Hij bruist ook zo leuk, als een echte bruistablet, anders dan bij de gewone bruisballen![]()
En ik had niks in mijn oog
Jaquote:Op zondag 14 mei 2006 14:59 schreef JacMar het volgende:
[..]
Heb je 'm toch gebruikt!![]()
De beschrijving klinkt heel goed, ben benieuwd hoe lang ik 'm kan laten liggen![]()
![]()
Misschien dat ik 'm vanavond ook maar gebruikquote:Op zondag 14 mei 2006 17:30 schreef Anitra het volgende:
Hij is echt super lekker
En makkelijk te breken trouwens, gewoon net als een gewone pil alleen dan er op aan staan en dan breekt hij keurig door midden
En wat bruist hij lang
Ik had net een slok Ocean Salt, is ook af te raden. Het is heel moeilijk voor mij om te voorkomen dat als ik onder de douche mijn gezicht scrub met Ocean Salt om dan geen slok zeewater binnen te krijgen...quote:Op zondag 14 mei 2006 14:40 schreef noekje het volgende:
Ik heb zojuist BIG in mijn oog gehad. Dat bijt er ook lekker in kan ik melden.
Hij bruist idd heel anders en heel langquote:Op zondag 14 mei 2006 17:39 schreef Vava het volgende:
Hij bruist anders he? Echt als een bruistablet
Ik kan er gewoon niets aan doen...quote:Op zondag 14 mei 2006 17:45 schreef PeRi het volgende:
Ocean Salt is niet eens zo vies, maar je moet geen grote hoeveelheden naar binnen werken.
Ik heb een potje Smitten gescoord.
Nee, Engels forumquote:Op zondag 14 mei 2006 17:49 schreef Catwoman1967 het volgende:
Oh Smitten, is ook zo heerlijk. Aan het winkelen geweest bij Lush?
Van mij mogen ze vande Cleanliness-formule een Happy BBS maken, gewoon een hele Happy lijn met zeep, douchegels, jellies, BBS, Ballistics etc... Dan wordt ik echt Happyquote:Op zondag 14 mei 2006 17:30 schreef Anitra het volgende:
Hij is echt super lekker
En makkelijk te breken trouwens, gewoon net als een gewone pil alleen dan er op aan staan en dan breekt hij keurig door midden
En wat bruist hij lang
OMG.. ik moet daar ook eens gaan kijken...quote:
Moet je kijken bij de Swap-section. Maar het is wel goed neuzen hoor, ze swappen een heleboel, maar het is niet altijd iets leuks.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:56 schreef Catwoman1967 het volgende:
[..]
OMG.. ik moet daar ook eens gaan kijken...![]()
Been there, looked and rushed away... Mij te onoverzichtelijk...quote:Op zondag 14 mei 2006 18:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Moet je kijken bij de Swap-section. Maar het is wel goed neuzen hoor, ze swappen een heleboel, maar het is niet altijd iets leuks.
Ja, maar dat vind ik sowieso van het IFquote:Op zondag 14 mei 2006 18:08 schreef Catwoman1967 het volgende:
[..]
Been there, looked and rushed away... Mij te onoverzichtelijk...![]()
Ik was aan het zoeken voor Cleanliness maar het hele searchsysteem is al een gedoe om uit te zoeken.... Laat dus maar...quote:Op zondag 14 mei 2006 18:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik sowieso van het IF.
Ocean Salt daarentegen vind ik wel lekker. Zout en Limoen. Ik ga dan even heel snel met mijn lap over mijn mond. Lekker!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:40 schreef Catwoman1967 het volgende:
[..]
Ik had net een slok Ocean Salt, is ook af te raden. Het is heel moeilijk voor mij om te voorkomen dat als ik onder de douche mijn gezicht scrub met Ocean Salt om dan geen slok zeewater binnen te krijgen...![]()
Okay, ik zal daar even posten..quote:Op zondag 14 mei 2006 18:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ocean Salt daarentegen vind ik wel lekker. Zout en Limoen. Ik ga dan even heel snel met mijn lap over mijn mond. Lekker!
Ik heb nog een cleanliness. 2 zelfs maar over één heb ik mijn twijfels. Kop ligt eraf en hij kleurt bij die breuk een wittig raar kleurtje. Voor de verzendkosten mag je ze hebben en zelf gaan twijfelen over dat kleurtje. Hij ruikt nog wel goed. Kijk gelijk eventjes op mijn swappagina. Ik ben ontzettend aan het inkrimpen.
De groenequote:Op zondag 14 mei 2006 18:46 schreef MissFrodo het volgende:
Is die Cleanliness de paarse of de gele??
Ik snap niet dat ze daar geen normale, niet seizoensgebonden BBS van maken.. Ik vind hem weinig met Kerst te maken hebben, alleen de vorm dan...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef Anitra het volgende:
Cleanliness was idd ook erg lekkerDaar heb ik nog een halve van liggen.
Helaas hebben ze alleen nog de Godliness in Duitsland...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:26 schreef Anitra het volgende:
Ik vond de vorm niet eens wat met kerst te maken hebbenMis idd ook een fruitige frisse geur van BBS. Hebben ze in duitsland niet nog steeds de cleanlinnes op de site staan?
Had inderdaad ook nog gekundquote:Op zondag 14 mei 2006 19:35 schreef Anitra het volgende:
oh ik vond het meer bloemenmeisjes met dat kraagje
Zo zie je maar smaken verschillen...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:25 schreef MissFrodo het volgende:
getsie Ruby ruikt naar kaneel en kruidnagel, yech!
Dat was toch meer Christmas Kisses?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:25 schreef MissFrodo het volgende:
getsie Ruby ruikt naar kaneel en kruidnagel, yech!
Lekker Ruby Red slippers!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef lotje11 het volgende:
Ik ga zo ff ruby red slipperen in bad met een rood wijntje erbij..... Als we het dan toch over kertstbaden hebben
De horror!quote:Op zondag 14 mei 2006 14:40 schreef noekje het volgende:
Ik heb zojuist BIG in mijn oog gehad. Dat bijt er ook lekker in kan ik melden.
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Voelen jullie je vandaag, door dat stomme weer, ook zo loom en niks..?
Haha dat zou kunnen ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:08 schreef Elefes het volgende:
[..]![]()
Maar dat kan natuurlijk ook komen door het feestje van gisteravonden het feit dat ik lekker de komende weken superveel mag leren voor mijn 8 tentamens...
Er komen veel Lush-momenten aan gok ik zo
Oooh, die vind ik zo lekker!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Maeghan het volgende:
Ik ga zo Aura Suavis uitproberen.
Die is ook heerlijk! Wijntje..goed idee!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef lotje11 het volgende:
Ik ga zo ff ruby red slipperen in bad met een rood wijntje erbij..... Als we het dan toch over kertstbaden hebben
quote:Op maandag 15 mei 2006 12:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow wat een goed cadeau, Miss Frodo!
Ik heb mijn moedertje ook wel verwend maar was niet zo creatief als voorgaande jaren.
Anitra, was dat diezelfde rok die je gisteren aan het afspelden was?
Wat een takkenwerk!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:10 schreef Anitra het volgende:
[..]ja, die idd. Heb gisteravond tot 23 uur zitten spelden, rijgen en belegnaadjes zitten rollen, de blaren staan op mijn vingers
Maar als de rok af is vanavond eerder mag ik niet naar bedga ik mezelf op een hele grote uitgebreide douche met veel Lush spulletjes trakteren
Ja zeker! Jammer dat ik net al besteld had, anders had ik een hele adressenlijst meegestuurd.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh en interessant trouwens dat against animal testing verhaal op lush.nl
it wasn't mequote:Op maandag 15 mei 2006 17:06 schreef PeRi het volgende:
Ja! En wie is er vanmiddag bij Lush langsgeweest en zat in de trein die om 16uur op Leiden was en stapte uit bij DH? Meisje tegenover me stapte uit en toen zag ik ineens een Lushtas voor mn snufferd voorbij vliegen..
Geniet er maar van, hij gaat er bijna uit!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:28 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb een groot stuk ginger gehad van mannetjelekker geurtje wel in het voorjaar
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee die kop van jou is me wel bijgebleven ja![afbeelding].
Ow Peri Peri toch..quote:Op maandag 15 mei 2006 19:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
kijk uit hoor, anders vertel ik de mensen hier over het periperidansjequote:Op maandag 15 mei 2006 19:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Pizza erbij?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
kijk uit hoor, anders vertel ik de mensen hier over het periperidansje![]()
ja als jullie stommerd het nou eens niet op vrijdag plandenquote:
En je komt na je dansen gewoon een drankje meedrinkenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja als jullie stommerd het nou eens niet op vrijdag planden![]()
![]()
![]()
Ik ga voor de picknick, wie weet, als het mooi weer is en ik ben in een goeie bui, doe ik het dansje
On topic: ik heb NU nieuwe skindrink nodig
Dan weten we nu hoe herbalism gemaakt werdquote:Op maandag 15 mei 2006 21:29 schreef Bob. het volgende:
Ik had gister een per ongeluk een plas water in mijn angels on bare skin gegooid en vandaag was wat van het water wat er op dreef opeens groenEn dan niet een beetje groen, nee FEL groen
![]()
De rest van mijn angels is nog wel gewoon grijs dus ik maak me nog maar geen zorgen![]()
Echt!? Waar had je het gekocht, en waarom heb je het nu niet meer???quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:44 schreef Maeghan het volgende:
Ha, dat zeil van die eerste foto had ik vroeger ook! (Zo hee, boeiend..!)
Oeh, vooral die laatste zeil klinkt spannend!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:04 schreef Maeghan het volgende:
Nou, dat weet ik niet want m'n ouders hebben het voor me gekocht. Ik was toen nog maar een kleuter. Maar ik vond het wel gaaf, want dan kon ik met een kleurpotlood over papier gaan op dat zeil, en dan had ik allemaal gekleurde rondjes. Da's heel spannend als je klein bent, blijkbaar. Het is weggegaan toen we gingen verhuizen.
Nu heb ik trouwens paars zeil met roze, zilverkleurige en goudkleurige spikkeltjes.
Ontopic: Lush is zo snel dat ik m'n bestelling gewoon al in huis heb voor ik m'n kortingsbon op de bus heb gedaan! Ik is een luie donder.
There is only one way to find outquote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overigens vraag ik mij oprecht af of je het chocoladestukje wat in Soft Coeur verborgen zit, kan eten.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:23 schreef PeRi het volgende:
Ik ga ze toch in hotels gebruiken, hoef me niet druk te maken om die glitters.
Ik ben er ook bang voor jaquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:23 schreef PeRi het volgende:
Ik ga ze toch in hotels gebruiken, hoef me niet druk te maken om die glitters.
Ja, die is er al af. Nu mezelf eens naar de brievenbus schoppen van de week.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oeh, vooral die laatste zeil klinkt spannend!
Hebben ze de korting er al afgehaald dan?
Dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:42 schreef debby1973 het volgende:
ja, ze zijn er ook nog niet tevreden over. Het is dus ook nog niet helemaal zeker dat ze er zo uit gaan zien.
Neequote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:45 schreef Vava het volgende:
Nou, normaal vind ik groen wel een mooie kleurmaar dit ziet er niet echt uitnodigend uit zo
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Schimmelkleur met een dot spinazie
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef noekje het volgende:
Vava, ik heb even een experimentje voor je gedaan. Het was niet makkelijk want ik moest er een Ruby Red voor gebruiken en nu heb ik er nog maar 8 of 9 ofzo.
Aaaaah geweldigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef noekje het volgende:
Vava, ik heb even een experimentje voor je gedaan. Het was niet makkelijk want ik moest er een Ruby Red voor gebruiken en nu heb ik er nog maar 8 of 9 ofzo. Iig, ik heb de ruby red eerst even onder de kraan gedaan, niet verkruimelen maar gewoon even onder stromend water houden. De glitters spoelen dan zo van de bbs af en dan heb je een glitterloze bbs. Zo weet je zeker dat ze niet in de leidingen van het bubbelbad komen. Moet je natuurlijk wel de bbs onder de kraan van de wasbak houden en niet in het bubbelbad.
Ik vind die groene wel leuk. Echt zo'n natuurlijke kleur groen. Dat is vast een heel gezond badje.
quote:
Mooi! En good to know dat de glitters dus alleen aan de buitenkant zittenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:19 schreef noekje het volgende:
Ja tuurlijk! Het was een heerlijk badje en ik heb het getest onder de kraan van het bad dus ik had wel lekker veel glitters!
Alleen bij RRS denk ik? Weet niet of het voor de anderen ook geldt.. Maarja, glitters zijn best leukquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Mooi! En good to know dat de glitters dus alleen aan de buitenkant zitten![]()
![]()
Okay!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:55 schreef MissFrodo het volgende:
Vava en XcUZ_ME, dat zou ik wel heel lekker vinden.........
Vava ik ga je even emailen!
RRS iig, en laat ik die nou net niet hebbenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:01 schreef Elefes het volgende:
[..]
Alleen bij RRS denk ik? Weet niet of het voor de anderen ook geldt.. Maarja, glitters zijn best leuk(als ze niet in leidingen gaan zitten dan
).
Ik denk het ook. En nu ik dit weet durf ik het wel aan. Mochten ze toch helemaal vol glitters zitten kan ik ze altijd nog in de douche gebruiken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat die andere nieuwe ook zo in elkaar steken. Die Frosty en whatever. Die zien er bijna hetzelfde uit alleen hebben ze een ander kleurtje. Turbo bubble weet ik niet maar die gaat er toch uit.
Hahaha, aan je hoeveelste doucherekje ben je al bezigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n zeepbakje lazert steeds omlaag. Zo'n goedkope van de Ikea. Vanochtend kwam m'n Jumping Juniper naar beneden zeilen. Echt, één en al rampspoed sinds ik JJ gebruik
Zal wel aan het weer liggen dat alle zuignappen ineens loslaten ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahaha, aan je hoeveelste doucherekje ben je al bezig![]()
Onu gaat het om het zeepbakje
![]()
![]()
Er staan al 5 dingen tussen die ik wil hebben, hebben, hebben... Ga er maar een baan bijzoeken denk ik..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:16 schreef PeRi het volgende:
Nieuwe produkten overzichtje: thx aan Deb
.
Still Life ballistic -it's really citrussy stronger than sicillian
Pop in the Bath -olive branch geur
Sunnyside bubble bar - citrus geur
Temple of Truth bubble bar -
Marathon Bar bubble bar -wiccy geur
The Comforter bubble bar -bosvruchten
Green Day bubble bar -gras geur
Flosty Gritter bubble bar -american cream geur
Soft Shampoo Bar
Hard Shampoo Bar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben verliefd op Flosty!! En ik wil echt heel graag Marathon! En ik wil een bad, dat sowieso
!
Hmm ja dat is zo, maar gras spreekt me ook inhoudelijk niet zo heel veel aanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik vind die twee nieuwe BBS er ook niet echt uitnodigend uitzien zeg maar. Maar je moet altijd verder kijken dan het uiterlijk hé.
Oooo nou, dat is nooit ergquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal wel aan het weer liggen dat alle zuignappen ineens loslaten ofzo
In ieder geval weer een reden om weer eens langs deIkea
te wippen.
Mwoah, ik lig er wel graag in te rollen op de weide tussen de boterbloempjes.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm ja dat is zo, maar gras spreekt me ook inhoudelijk niet zo heel veel aan![]()
Ja ik ook welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mwoah, ik lig er wel graag in te rollen op de weide tussen de boterbloempjes.
Dat is ook wel weer zoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja ik ook welalleen fris ik me daarna graag op en wil ik niet weer door een graslucht gaan
![]()
Ik liever niet. Er ligt altijd wel ergens een hondendrol of dood vogeltje.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mwoah, ik lig er wel graag in te rollen op de weide tussen de boterbloempjes.
Waar jij dan precies in gaat liggenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liever niet. Er ligt altijd wel ergens een hondendrol of dood vogeltje.
Nee, dat gaat me te verquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Waar jij dan precies in gaat liggen![]()
![]()
ja, komt me bekend voor![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me te ver
Vogelkak daarentegen... dat valt niet zo op...![]()
Ik heb hooikoorst en vooral van het groeiende en bloeiende gras in mei... Denk niet dat ik er dan me onder de douche ga staan...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm ja dat is zo, maar gras spreekt me ook inhoudelijk niet zo heel veel aan![]()
Of mierenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me te ver
Vogelkak daarentegen... dat valt niet zo op...![]()
Ja, dat vind ik ook heerlijk, maar ik vind Soap Sod daar in niks op lijkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
De geur van pasgemaaid gras...jammie
whehehe jij bent ook een muts hequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef Anitra het volgende:
Missfrodo ik heb nog een stuk sod soap liggen, ingepakt en wel!
Noekje super dat e dat uitgetest heb!!
Ik vind de greenday er wel leuk uit zien, maar ik durf de sod soap niet eens open te maken omdat ik bang ben dat die geur tegen vlt
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:59 schreef Lotjeb het volgende:
Ik was mijn Honey Trap al een tijdje kwijt... vind ik 'm net terug tussen het bestek![]()
Ik kan me Soap Sod niet eens meer herinneren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook heerlijk, maar ik vind Soap Sod daar in niks op lijken.
Ja, zuurstokroze.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:13 schreef gaai het volgende:
Was je water ook roze, Maeghan?
Sinds Lush ben ik verliefd op gekleurde watertjes![]()
Ja doei!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:04 schreef Natalie het volgende:
'k Begin nu toch wel erg benieuwd te worden naar Lush
Traag van begrip hierzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja doei!Ik heb je al wel 600x een envelopje met proefjes aangeboden
![]()
Jaaa nee, nou eis ik ook dat je alle voorgaande 106 delen terug gaat lezenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Traag van begrip hierzo
Ik ga even dit topic doorlezen
En ik een keer de autosleutels in de koelkastquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Ach, zo heb ik mijn afstandsbediening wel eens teruggevonden in de koelkast.
Schattigquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:49 schreef Bob. het volgende:
Er heeft een vogel zn nest gebouwd in onze badkamerZo in de vensterbank bij het raampje
En nu elke keer als ik onder de douche sta te lushen hoor ik die vogel op de achtergrond![]()
Komt die van mij of ben jij iemand anders?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:33 schreef gaai het volgende:
[..]
*yay*
![]()
en er komt eerdaags een comforter mijn kant op!![]()
Vogeltjesquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Schattig![]()
Bij mij hebben gierzwaluwen een nest onder de dakpannen gemaakt, mijn bed staat er precies onder dus ik hoor die vogels de hele tijd bezig in hun nestje.
Da's die van jou jahquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Komt die van mij of ben jij iemand anders?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |