quote:Op maandag 15 mei 2006 12:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow wat een goed cadeau, Miss Frodo!
Ik heb mijn moedertje ook wel verwend maar was niet zo creatief als voorgaande jaren.
Anitra, was dat diezelfde rok die je gisteren aan het afspelden was?
Wat een takkenwerk!quote:Op maandag 15 mei 2006 12:10 schreef Anitra het volgende:
[..]ja, die idd. Heb gisteravond tot 23 uur zitten spelden, rijgen en belegnaadjes zitten rollen, de blaren staan op mijn vingers
Maar als de rok af is vanavond eerder mag ik niet naar bedga ik mezelf op een hele grote uitgebreide douche met veel Lush spulletjes trakteren
Ja zeker! Jammer dat ik net al besteld had, anders had ik een hele adressenlijst meegestuurd.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oh en interessant trouwens dat against animal testing verhaal op lush.nl
it wasn't mequote:Op maandag 15 mei 2006 17:06 schreef PeRi het volgende:
Ja! En wie is er vanmiddag bij Lush langsgeweest en zat in de trein die om 16uur op Leiden was en stapte uit bij DH? Meisje tegenover me stapte uit en toen zag ik ineens een Lushtas voor mn snufferd voorbij vliegen..
Geniet er maar van, hij gaat er bijna uit!quote:Op maandag 15 mei 2006 17:28 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb een groot stuk ginger gehad van mannetjelekker geurtje wel in het voorjaar
quote:Op maandag 15 mei 2006 19:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee die kop van jou is me wel bijgebleven ja![afbeelding].
Ow Peri Peri toch..quote:Op maandag 15 mei 2006 19:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
kijk uit hoor, anders vertel ik de mensen hier over het periperidansjequote:Op maandag 15 mei 2006 19:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Pizza erbij?quote:Op maandag 15 mei 2006 23:01 schreef Aarti het volgende:
[..]
kijk uit hoor, anders vertel ik de mensen hier over het periperidansje![]()
ja als jullie stommerd het nou eens niet op vrijdag plandenquote:
En je komt na je dansen gewoon een drankje meedrinkenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:13 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja als jullie stommerd het nou eens niet op vrijdag planden![]()
![]()
![]()
Ik ga voor de picknick, wie weet, als het mooi weer is en ik ben in een goeie bui, doe ik het dansje
On topic: ik heb NU nieuwe skindrink nodig
Dan weten we nu hoe herbalism gemaakt werdquote:Op maandag 15 mei 2006 21:29 schreef Bob. het volgende:
Ik had gister een per ongeluk een plas water in mijn angels on bare skin gegooid en vandaag was wat van het water wat er op dreef opeens groenEn dan niet een beetje groen, nee FEL groen
![]()
De rest van mijn angels is nog wel gewoon grijs dus ik maak me nog maar geen zorgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |