De groenequote:Op zondag 14 mei 2006 18:46 schreef MissFrodo het volgende:
Is die Cleanliness de paarse of de gele??
Ik snap niet dat ze daar geen normale, niet seizoensgebonden BBS van maken.. Ik vind hem weinig met Kerst te maken hebben, alleen de vorm dan...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef Anitra het volgende:
Cleanliness was idd ook erg lekkerDaar heb ik nog een halve van liggen.
Helaas hebben ze alleen nog de Godliness in Duitsland...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:26 schreef Anitra het volgende:
Ik vond de vorm niet eens wat met kerst te maken hebbenMis idd ook een fruitige frisse geur van BBS. Hebben ze in duitsland niet nog steeds de cleanlinnes op de site staan?
Had inderdaad ook nog gekundquote:Op zondag 14 mei 2006 19:35 schreef Anitra het volgende:
oh ik vond het meer bloemenmeisjes met dat kraagje
Zo zie je maar smaken verschillen...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:25 schreef MissFrodo het volgende:
getsie Ruby ruikt naar kaneel en kruidnagel, yech!
Dat was toch meer Christmas Kisses?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:25 schreef MissFrodo het volgende:
getsie Ruby ruikt naar kaneel en kruidnagel, yech!
Lekker Ruby Red slippers!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef lotje11 het volgende:
Ik ga zo ff ruby red slipperen in bad met een rood wijntje erbij..... Als we het dan toch over kertstbaden hebben
De horror!quote:Op zondag 14 mei 2006 14:40 schreef noekje het volgende:
Ik heb zojuist BIG in mijn oog gehad. Dat bijt er ook lekker in kan ik melden.
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Voelen jullie je vandaag, door dat stomme weer, ook zo loom en niks..?
Haha dat zou kunnen ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:08 schreef Elefes het volgende:
[..]![]()
Maar dat kan natuurlijk ook komen door het feestje van gisteravonden het feit dat ik lekker de komende weken superveel mag leren voor mijn 8 tentamens...
Er komen veel Lush-momenten aan gok ik zo
Oooh, die vind ik zo lekker!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Maeghan het volgende:
Ik ga zo Aura Suavis uitproberen.
Die is ook heerlijk! Wijntje..goed idee!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef lotje11 het volgende:
Ik ga zo ff ruby red slipperen in bad met een rood wijntje erbij..... Als we het dan toch over kertstbaden hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |