Heb je 'm toch gebruikt!quote:Op zondag 14 mei 2006 14:54 schreef Vava het volgende:
Happy Pill is 100 % zeker een blijvertje! Wat een heerlijk bad was dat! Hij bruist ook zo leuk, als een echte bruistablet, anders dan bij de gewone bruisballen![]()
En ik had niks in mijn oog
Jaquote:Op zondag 14 mei 2006 14:59 schreef JacMar het volgende:
[..]
Heb je 'm toch gebruikt!![]()
De beschrijving klinkt heel goed, ben benieuwd hoe lang ik 'm kan laten liggen![]()
![]()
Misschien dat ik 'm vanavond ook maar gebruikquote:Op zondag 14 mei 2006 17:30 schreef Anitra het volgende:
Hij is echt super lekker
En makkelijk te breken trouwens, gewoon net als een gewone pil alleen dan er op aan staan en dan breekt hij keurig door midden
En wat bruist hij lang
Ik had net een slok Ocean Salt, is ook af te raden. Het is heel moeilijk voor mij om te voorkomen dat als ik onder de douche mijn gezicht scrub met Ocean Salt om dan geen slok zeewater binnen te krijgen...quote:Op zondag 14 mei 2006 14:40 schreef noekje het volgende:
Ik heb zojuist BIG in mijn oog gehad. Dat bijt er ook lekker in kan ik melden.
Hij bruist idd heel anders en heel langquote:Op zondag 14 mei 2006 17:39 schreef Vava het volgende:
Hij bruist anders he? Echt als een bruistablet
Ik kan er gewoon niets aan doen...quote:Op zondag 14 mei 2006 17:45 schreef PeRi het volgende:
Ocean Salt is niet eens zo vies, maar je moet geen grote hoeveelheden naar binnen werken.
Ik heb een potje Smitten gescoord.
Nee, Engels forumquote:Op zondag 14 mei 2006 17:49 schreef Catwoman1967 het volgende:
Oh Smitten, is ook zo heerlijk. Aan het winkelen geweest bij Lush?
Van mij mogen ze vande Cleanliness-formule een Happy BBS maken, gewoon een hele Happy lijn met zeep, douchegels, jellies, BBS, Ballistics etc... Dan wordt ik echt Happyquote:Op zondag 14 mei 2006 17:30 schreef Anitra het volgende:
Hij is echt super lekker
En makkelijk te breken trouwens, gewoon net als een gewone pil alleen dan er op aan staan en dan breekt hij keurig door midden
En wat bruist hij lang
OMG.. ik moet daar ook eens gaan kijken...quote:
Moet je kijken bij de Swap-section. Maar het is wel goed neuzen hoor, ze swappen een heleboel, maar het is niet altijd iets leuks.quote:Op zondag 14 mei 2006 17:56 schreef Catwoman1967 het volgende:
[..]
OMG.. ik moet daar ook eens gaan kijken...![]()
Been there, looked and rushed away... Mij te onoverzichtelijk...quote:Op zondag 14 mei 2006 18:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Moet je kijken bij de Swap-section. Maar het is wel goed neuzen hoor, ze swappen een heleboel, maar het is niet altijd iets leuks.
Ja, maar dat vind ik sowieso van het IFquote:Op zondag 14 mei 2006 18:08 schreef Catwoman1967 het volgende:
[..]
Been there, looked and rushed away... Mij te onoverzichtelijk...![]()
Ik was aan het zoeken voor Cleanliness maar het hele searchsysteem is al een gedoe om uit te zoeken.... Laat dus maar...quote:Op zondag 14 mei 2006 18:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik sowieso van het IF.
Ocean Salt daarentegen vind ik wel lekker. Zout en Limoen. Ik ga dan even heel snel met mijn lap over mijn mond. Lekker!quote:Op zondag 14 mei 2006 17:40 schreef Catwoman1967 het volgende:
[..]
Ik had net een slok Ocean Salt, is ook af te raden. Het is heel moeilijk voor mij om te voorkomen dat als ik onder de douche mijn gezicht scrub met Ocean Salt om dan geen slok zeewater binnen te krijgen...![]()
Okay, ik zal daar even posten..quote:Op zondag 14 mei 2006 18:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ocean Salt daarentegen vind ik wel lekker. Zout en Limoen. Ik ga dan even heel snel met mijn lap over mijn mond. Lekker!
Ik heb nog een cleanliness. 2 zelfs maar over één heb ik mijn twijfels. Kop ligt eraf en hij kleurt bij die breuk een wittig raar kleurtje. Voor de verzendkosten mag je ze hebben en zelf gaan twijfelen over dat kleurtje. Hij ruikt nog wel goed. Kijk gelijk eventjes op mijn swappagina. Ik ben ontzettend aan het inkrimpen.
De groenequote:Op zondag 14 mei 2006 18:46 schreef MissFrodo het volgende:
Is die Cleanliness de paarse of de gele??
Ik snap niet dat ze daar geen normale, niet seizoensgebonden BBS van maken.. Ik vind hem weinig met Kerst te maken hebben, alleen de vorm dan...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:20 schreef Anitra het volgende:
Cleanliness was idd ook erg lekkerDaar heb ik nog een halve van liggen.
Helaas hebben ze alleen nog de Godliness in Duitsland...quote:Op zondag 14 mei 2006 19:26 schreef Anitra het volgende:
Ik vond de vorm niet eens wat met kerst te maken hebbenMis idd ook een fruitige frisse geur van BBS. Hebben ze in duitsland niet nog steeds de cleanlinnes op de site staan?
Had inderdaad ook nog gekundquote:Op zondag 14 mei 2006 19:35 schreef Anitra het volgende:
oh ik vond het meer bloemenmeisjes met dat kraagje
Zo zie je maar smaken verschillen...quote:Op zondag 14 mei 2006 21:25 schreef MissFrodo het volgende:
getsie Ruby ruikt naar kaneel en kruidnagel, yech!
Dat was toch meer Christmas Kisses?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:25 schreef MissFrodo het volgende:
getsie Ruby ruikt naar kaneel en kruidnagel, yech!
Lekker Ruby Red slippers!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef lotje11 het volgende:
Ik ga zo ff ruby red slipperen in bad met een rood wijntje erbij..... Als we het dan toch over kertstbaden hebben
De horror!quote:Op zondag 14 mei 2006 14:40 schreef noekje het volgende:
Ik heb zojuist BIG in mijn oog gehad. Dat bijt er ook lekker in kan ik melden.
quote:Op zondag 14 mei 2006 21:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Voelen jullie je vandaag, door dat stomme weer, ook zo loom en niks..?
Haha dat zou kunnen ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:08 schreef Elefes het volgende:
[..]![]()
Maar dat kan natuurlijk ook komen door het feestje van gisteravonden het feit dat ik lekker de komende weken superveel mag leren voor mijn 8 tentamens...
Er komen veel Lush-momenten aan gok ik zo
Oooh, die vind ik zo lekker!quote:Op zondag 14 mei 2006 22:59 schreef Maeghan het volgende:
Ik ga zo Aura Suavis uitproberen.
Die is ook heerlijk! Wijntje..goed idee!quote:Op zondag 14 mei 2006 21:00 schreef lotje11 het volgende:
Ik ga zo ff ruby red slipperen in bad met een rood wijntje erbij..... Als we het dan toch over kertstbaden hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |