Echt!? Waar had je het gekocht, en waarom heb je het nu niet meer???quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:44 schreef Maeghan het volgende:
Ha, dat zeil van die eerste foto had ik vroeger ook! (Zo hee, boeiend..!)
Oeh, vooral die laatste zeil klinkt spannend!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:04 schreef Maeghan het volgende:
Nou, dat weet ik niet want m'n ouders hebben het voor me gekocht. Ik was toen nog maar een kleuter. Maar ik vond het wel gaaf, want dan kon ik met een kleurpotlood over papier gaan op dat zeil, en dan had ik allemaal gekleurde rondjes. Da's heel spannend als je klein bent, blijkbaar. Het is weggegaan toen we gingen verhuizen.
Nu heb ik trouwens paars zeil met roze, zilverkleurige en goudkleurige spikkeltjes.
Ontopic: Lush is zo snel dat ik m'n bestelling gewoon al in huis heb voor ik m'n kortingsbon op de bus heb gedaan! Ik is een luie donder.
There is only one way to find outquote:Op dinsdag 16 mei 2006 07:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overigens vraag ik mij oprecht af of je het chocoladestukje wat in Soft Coeur verborgen zit, kan eten.
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:23 schreef PeRi het volgende:
Ik ga ze toch in hotels gebruiken, hoef me niet druk te maken om die glitters.
Ik ben er ook bang voor jaquote:
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:23 schreef PeRi het volgende:
Ik ga ze toch in hotels gebruiken, hoef me niet druk te maken om die glitters.
Ja, die is er al af. Nu mezelf eens naar de brievenbus schoppen van de week.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oeh, vooral die laatste zeil klinkt spannend!
Hebben ze de korting er al afgehaald dan?
Dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:42 schreef debby1973 het volgende:
ja, ze zijn er ook nog niet tevreden over. Het is dus ook nog niet helemaal zeker dat ze er zo uit gaan zien.
Neequote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:45 schreef Vava het volgende:
Nou, normaal vind ik groen wel een mooie kleurmaar dit ziet er niet echt uitnodigend uit zo
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Schimmelkleur met een dot spinazie
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef noekje het volgende:
Vava, ik heb even een experimentje voor je gedaan. Het was niet makkelijk want ik moest er een Ruby Red voor gebruiken en nu heb ik er nog maar 8 of 9 ofzo.
Aaaaah geweldigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:47 schreef noekje het volgende:
Vava, ik heb even een experimentje voor je gedaan. Het was niet makkelijk want ik moest er een Ruby Red voor gebruiken en nu heb ik er nog maar 8 of 9 ofzo. Iig, ik heb de ruby red eerst even onder de kraan gedaan, niet verkruimelen maar gewoon even onder stromend water houden. De glitters spoelen dan zo van de bbs af en dan heb je een glitterloze bbs. Zo weet je zeker dat ze niet in de leidingen van het bubbelbad komen. Moet je natuurlijk wel de bbs onder de kraan van de wasbak houden en niet in het bubbelbad.
Ik vind die groene wel leuk. Echt zo'n natuurlijke kleur groen. Dat is vast een heel gezond badje.
quote:
Mooi! En good to know dat de glitters dus alleen aan de buitenkant zittenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:19 schreef noekje het volgende:
Ja tuurlijk! Het was een heerlijk badje en ik heb het getest onder de kraan van het bad dus ik had wel lekker veel glitters!
Alleen bij RRS denk ik? Weet niet of het voor de anderen ook geldt.. Maarja, glitters zijn best leukquote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Mooi! En good to know dat de glitters dus alleen aan de buitenkant zitten![]()
![]()
Okay!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:55 schreef MissFrodo het volgende:
Vava en XcUZ_ME, dat zou ik wel heel lekker vinden.........
Vava ik ga je even emailen!
RRS iig, en laat ik die nou net niet hebbenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:01 schreef Elefes het volgende:
[..]
Alleen bij RRS denk ik? Weet niet of het voor de anderen ook geldt.. Maarja, glitters zijn best leuk(als ze niet in leidingen gaan zitten dan
).
Ik denk het ook. En nu ik dit weet durf ik het wel aan. Mochten ze toch helemaal vol glitters zitten kan ik ze altijd nog in de douche gebruiken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:22 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat die andere nieuwe ook zo in elkaar steken. Die Frosty en whatever. Die zien er bijna hetzelfde uit alleen hebben ze een ander kleurtje. Turbo bubble weet ik niet maar die gaat er toch uit.
Hahaha, aan je hoeveelste doucherekje ben je al bezigquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:23 schreef CherryLips het volgende:
M'n zeepbakje lazert steeds omlaag. Zo'n goedkope van de Ikea. Vanochtend kwam m'n Jumping Juniper naar beneden zeilen. Echt, één en al rampspoed sinds ik JJ gebruik
Zal wel aan het weer liggen dat alle zuignappen ineens loslaten ofzoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Hahaha, aan je hoeveelste doucherekje ben je al bezig![]()
Onu gaat het om het zeepbakje
![]()
![]()
Er staan al 5 dingen tussen die ik wil hebben, hebben, hebben... Ga er maar een baan bijzoeken denk ik..quote:Op dinsdag 16 mei 2006 00:16 schreef PeRi het volgende:
Nieuwe produkten overzichtje: thx aan Deb
.
Still Life ballistic -it's really citrussy stronger than sicillian
Pop in the Bath -olive branch geur
Sunnyside bubble bar - citrus geur
Temple of Truth bubble bar -
Marathon Bar bubble bar -wiccy geur
The Comforter bubble bar -bosvruchten
Green Day bubble bar -gras geur
Flosty Gritter bubble bar -american cream geur
Soft Shampoo Bar
Hard Shampoo Bar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben verliefd op Flosty!! En ik wil echt heel graag Marathon! En ik wil een bad, dat sowieso
!
Hmm ja dat is zo, maar gras spreekt me ook inhoudelijk niet zo heel veel aanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:28 schreef Shirley het volgende:
Nou, ik vind die twee nieuwe BBS er ook niet echt uitnodigend uitzien zeg maar. Maar je moet altijd verder kijken dan het uiterlijk hé.
Oooo nou, dat is nooit ergquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal wel aan het weer liggen dat alle zuignappen ineens loslaten ofzo
In ieder geval weer een reden om weer eens langs deIkea
te wippen.
Mwoah, ik lig er wel graag in te rollen op de weide tussen de boterbloempjes.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm ja dat is zo, maar gras spreekt me ook inhoudelijk niet zo heel veel aan![]()
Ja ik ook welquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mwoah, ik lig er wel graag in te rollen op de weide tussen de boterbloempjes.
Dat is ook wel weer zoquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja ik ook welalleen fris ik me daarna graag op en wil ik niet weer door een graslucht gaan
![]()
Ik liever niet. Er ligt altijd wel ergens een hondendrol of dood vogeltje.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:39 schreef Shirley het volgende:
[..]
Mwoah, ik lig er wel graag in te rollen op de weide tussen de boterbloempjes.
Waar jij dan precies in gaat liggenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liever niet. Er ligt altijd wel ergens een hondendrol of dood vogeltje.
Nee, dat gaat me te verquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Waar jij dan precies in gaat liggen![]()
![]()
ja, komt me bekend voor![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me te ver
Vogelkak daarentegen... dat valt niet zo op...![]()
Ik heb hooikoorst en vooral van het groeiende en bloeiende gras in mei... Denk niet dat ik er dan me onder de douche ga staan...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm ja dat is zo, maar gras spreekt me ook inhoudelijk niet zo heel veel aan![]()
Of mierenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat gaat me te ver
Vogelkak daarentegen... dat valt niet zo op...![]()
Ja, dat vind ik ook heerlijk, maar ik vind Soap Sod daar in niks op lijkenquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
De geur van pasgemaaid gras...jammie
whehehe jij bent ook een muts hequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef Anitra het volgende:
Missfrodo ik heb nog een stuk sod soap liggen, ingepakt en wel!
Noekje super dat e dat uitgetest heb!!
Ik vind de greenday er wel leuk uit zien, maar ik durf de sod soap niet eens open te maken omdat ik bang ben dat die geur tegen vlt
quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:59 schreef Lotjeb het volgende:
Ik was mijn Honey Trap al een tijdje kwijt... vind ik 'm net terug tussen het bestek![]()
Ik kan me Soap Sod niet eens meer herinneren.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook heerlijk, maar ik vind Soap Sod daar in niks op lijken.
Ja, zuurstokroze.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:13 schreef gaai het volgende:
Was je water ook roze, Maeghan?
Sinds Lush ben ik verliefd op gekleurde watertjes![]()
Ja doei!quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:04 schreef Natalie het volgende:
'k Begin nu toch wel erg benieuwd te worden naar Lush
Traag van begrip hierzoquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja doei!Ik heb je al wel 600x een envelopje met proefjes aangeboden
![]()
Jaaa nee, nou eis ik ook dat je alle voorgaande 106 delen terug gaat lezenquote:Op woensdag 17 mei 2006 17:22 schreef Natalie het volgende:
[..]
Traag van begrip hierzo
Ik ga even dit topic doorlezen
En ik een keer de autosleutels in de koelkastquote:Op woensdag 17 mei 2006 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
Ach, zo heb ik mijn afstandsbediening wel eens teruggevonden in de koelkast.
Schattigquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:49 schreef Bob. het volgende:
Er heeft een vogel zn nest gebouwd in onze badkamerZo in de vensterbank bij het raampje
En nu elke keer als ik onder de douche sta te lushen hoor ik die vogel op de achtergrond![]()
Komt die van mij of ben jij iemand anders?quote:Op woensdag 17 mei 2006 17:33 schreef gaai het volgende:
[..]
*yay*
![]()
en er komt eerdaags een comforter mijn kant op!![]()
Vogeltjesquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Schattig![]()
Bij mij hebben gierzwaluwen een nest onder de dakpannen gemaakt, mijn bed staat er precies onder dus ik hoor die vogels de hele tijd bezig in hun nestje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |