Komt wel goed johquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:20 schreef Shirley het volgende:
Ik heb meteen even de Wiki aangepast. Al snap ik er weinig meer van, wat staat het er toch onhandig allemaal.
Oeh! Wat ga je gebruiken?!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:01 schreef Aarti het volgende:
Ik heb vanavond een bad tot mn beschikking!!
*hyper*
Uhm ik heb dus geen baddingen gekocht, nooit niet, omdatik geen bad hebquote:
Owquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:15 schreef Aarti het volgende:
[..]
Uhm ik heb dus geen baddingen gekocht, nooit niet, omdatik geen bad heb![]()
Lief van je, maar ik woon amsterdam (en kan echt niet naar de lush nu...) en het hotel is in heemskerkquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ow
Als je in R'dam woont, kan je naar mij toekomen om iets te ruilen voor een badding?
Kun je niet ff in je pauze van je werk een bbs halen? Of als je thuis bent, nu als een speer op de fiets.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik woon amsterdam (en kan echt niet naar de lush nu...) en het hotel is in heemskerk
Ik heb inmiddels een Bonbomb gevonden, uit het Happy Pakket, die neemik mee
en snowfairyyyyyyyyyyyy![]()
*herkentquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:34 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Behalve Smitten. Daar doet ze heel zuinig mee en als ik stiekem zit te kijken door het kiertje van haar slaapkamer, dan snuift ze er aan en is ze helemaal gelukkig.
Wat?! Waar jij bij was?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:34 schreef Vava het volgende:
Pfff ben me echt rot geschrokkencollega van 46 kreeg vandaag een hersenbloeding
![]()
quote:
Wat een fantastische tip! Freeze is heerlijk op de hoofdhuid, ontzettend verkoelend.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:12 schreef Lotjeb het volgende:
Freeze en American Cream hebben mijn haar echt heel mooi gemaakt!
Nieuwe favo haarcombinatie
Ik zal het hier niet tot in de details neerzetten maar hij klaagde over hoofdpijn, wilde al naar huis gaan enz.. en toen zakte hij wegquote:
Getverderriequote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:41 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik zal het hier niet tot in de details neerzetten maar hij klaagde over hoofdpijn, wilde al naar huis gaan enz.. en toen zakte hij weg![]()
Ja ik ben zo geschrokkenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Getverderrie
Heeft 'ie 't wel overleefd?
*op lijstje schrijft. Alle conditioners doen het best goed met frisse douchegels merk ik..quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat een fantastische tip! Freeze is heerlijk op de hoofdhuid, ontzettend verkoelend.
Helmeaal top! Ben ik blij mee.
Ik had vanochtend ook HIWTK gebruiktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:37 schreef Elefes het volgende:
HIWTK is lekker![]()
Alleen doet 't wel pijn als je het in je oog krijgt (en het was maar een heel klein beetje...)
Wat lief MissFrodo van de snowcakequote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:32 schreef MissFrodo het volgende:
Marije, ik ben blij dat het pakket goed is aangekomen en op tijd voor de moeders hun dag![]()
Ben alleen vergeten om het stuk Snowcake erbij te doen, sorry.
Ik heb nog zo'n lading liggen en ik weet dat jij het erg lekker vind vandaar.
De volgende keer stop ik het erbij.
Aaah dankjequote:
Er is verder dus nog niets bekend over hoe het nu met hem gaat?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 21:35 schreef Vava het volgende:
[..]
Aaah dankjehet idee is ook zo raar, in een enkele seconde gebeurt zoiets en alles is anders
![]()
Net weer even snel opgefrist onder de douche, ga morgen een bad nemen! Weet nog niet met wat trouwens
Operatie was goed gegaan iig, bloedvat snel gevonden en dicht gemaakt, bloeding was niet klein maar ook niet enorm. Hij ligt nu in een soort coma dus meer kon er niet over gezegd worden, echt afwachten dus....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:22 schreef JacMar het volgende:
[..]
Er is verder dus nog niets bekend over hoe het nu met hem gaat?
Ik denk trouwens dat je morgen lekker met de happypil in bad moet gaan![]()
![]()
Je kan ook de helft gebruiken?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... ik ben wel benieuwd naar HP dus misschien neem ik die idd wel mee, alleen zo jammer dat hij dan weg is, kan ik er niet meer snel even aan ruiken
Nou, in de eerste plaats vraag ik me al af hoe het doorsnijden zal gaanquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:55 schreef JacMar het volgende:
Zou dat niet lukken met een halve??
IK heb nog geen ervaring![]()
Vooruit helemaal dan maar...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:00 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, in de eerste plaats vraag ik me al af hoe het doorsnijden zal gaanvolgens mij blijft er dan een verkruimelde Happy Pill over
Bruisballen doe ik eigenlijk altijd heel in bad, BBS halveer ik wel
Ik heb ook nog Golden Slumbers, misschien neem ik die wel, ligt er aan hoe laat ik aan het bad toe ben want die is meer voor de avond.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:06 schreef JacMar het volgende:
[..]
Vooruit helemaal dan maar...![]()
Weet iemand of ze in Duitsland al de pop in the bath hebben?![]()
Ja heb ik gekeken, maar zie 'm niet staan vandaar de vraagquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:09 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb ook nog Golden Slumbers, misschien neem ik die wel, ligt er aan hoe laat ik aan het bad toe ben want die is meer voor de avond.
Ik kijk even op de Duitse website voor Pop in the Bath, of had je daar al gekeken?
Oja, vandaar dat ik ook niks kon vindenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:29 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ja heb ik gekeken, maar zie 'm niet staan vandaar de vraag![]()
En ze krijgt Lush van je?quote:Op zondag 14 mei 2006 01:33 schreef zoalshetis het volgende:
bij deze wilde ik mijn moeder bedanken omdat het zo'n fijne vrouw is.
watte?quote:
Lush bezorgt ook thuis, moet je alleen wel ruim van te voren bestellen!quote:Op zondag 14 mei 2006 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
watte?
ze heeft wel vandaag, want morgen is er geen bezorging, een vette bos rozen gekregen via internet. de grootste bos die ik kon vinden.
Watte??? Lieverd, kijk eens in welk topic je zit. Het Lush topic! Als je nou in Amsterdam ofzo woont, kun je vast vandaag nog een lekker zeepje voor d'r kopen.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
watte?
ze heeft wel vandaag, want morgen is er geen bezorging, een vette bos rozen gekregen via internet. de grootste bos die ik kon vinden.
in lifestyle toch? sorry ik heb niks gelezen, dacht 'ha leuk! een onschuldig moederdagtopic!'quote:Op zondag 14 mei 2006 01:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Watte??? Lieverd, kijk eens in welk topic je zit. Het Lush topic! Als je nou in Amsterdam ofzo woont, kun je vast vandaag nog een lekker zeepje voor d'r kopen.
Ja, Lush in LIF.quote:Op zondag 14 mei 2006 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in lifestyle toch? sorry ik heb niks gelezen, dacht 'ha leuk! een onschuldig moederdagtopic!'![]()
Lees de OP van dit topic anders evenquote:Op zondag 14 mei 2006 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in lifestyle toch? sorry ik heb niks gelezen, dacht 'ha leuk! een onschuldig moederdagtopic!'![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 01:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Whehehe...quote:Op zondag 14 mei 2006 01:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben al weg lol
Het is anders ook wat als je een moeder, oma, schoonmoeder en schoon-oma hebt hoorquote:Op zondag 14 mei 2006 10:11 schreef Sanne het volgende:
Rare dag moederdag. Ik ben geen moeder en heb geen moeder meer.
Weet nooit zo goed wat ik er mee aan moet.
omaquote:Op zondag 14 mei 2006 10:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Het is anders ook wat als je een moeder, oma, schoonmoeder en schoon-oma hebt hoor![]()
Och mijn ma geeft er niks om, die zit nu in Budapestquote:Op zondag 14 mei 2006 10:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
oma
schoonmoeder
schoon-oma
Nou ja, ik hoef in ieder geval de deur niet uit.
Een waar feestmaal!quote:Op zondag 14 mei 2006 10:40 schreef noekje het volgende:
Oh moet je dat blikje doen met vlees, erwten en wortels. Dat vreten de katten toch niet. Genoeg over voor jou dus.
Inderdaad, de mijne gebruikt Lush zolang ik het maar betaal....quote:
Hier nog geen muggen gezien..quote:Op zondag 14 mei 2006 13:57 schreef Anitra het volgende:
Ik heb vannacht het gevecht met een mug gewonnen
Mijn armen vond hij niet lekker want die had ik ingesmeerd met each peach, mijn hand darin tegen ond hij met helping hands wel lekker, hij had alleen niet op mijn andere hand gerekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |