Eensch.quote:Op maandag 19 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
Ze weten niet op wie ze moeten stemmen, jahoor, geloof je het zelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze weten het dondersgoed echt wel, maar zitten gewoon een beetje te slijmen.
Lieske met d'r eczeem, die mag voortaan niet meer in bad en in de jacuzziquote:Op maandag 19 september 2005 01:07 schreef Shirley het volgende:
Linda heeft schimmel!
Ze heeft de hele avond in de kamer gezeten en meegedaan met hints..quote:Op maandag 19 september 2005 01:02 schreef FlowKey het volgende:
Ik heb Lieske nog helemaal niet gezien vanavond ...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En truste maar weerquote:Op maandag 19 september 2005 01:06 schreef Pardoes- het volgende:
Hallo !om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chantal komt aan met de NRC.quote:Op maandag 19 september 2005 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Psychologen die je karakters uitpluizen bij NSE?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fok!kers die jullie als South Park poppetjes tekenen!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
doe's lief!quote:Op maandag 19 september 2005 01:09 schreef kissa het volgende:
[..]
En truste maar weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hm ... hintsquote:Op maandag 19 september 2005 01:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft de hele avond in de kamer gezeten en meegedaan met hints..
Het was een hele flauwe versie van hints en daarom wel leuk eigenlijkquote:Op maandag 19 september 2005 01:13 schreef FlowKey het volgende:
[..]
hm ... hintsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop