Yep, en dat was dan ook meteen het enige leuke van de avond.quote:Op zondag 18 september 2005 22:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zie dat ik een goede actie van Ingrid heb gemist??
Dat weten we toch al lang.quote:Op zondag 18 september 2005 22:43 schreef ImPrEzA het volgende:
Joost denkt dat Dido's hand van Roel is, waar blijven de opmerkingen "zie je! Dido is de man!" ?
Jij ook al?quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 22:43 schreef pinkplatinum het volgende:
22:00Het geheim
Menno en Ingrid verzinnen een plan om hun mede-Bewoners in de maling te nemen. Ze willen de anderen laten geloven dat ze elkaar al acht jaar kennen en dat Ingrid zwanger van hem is. "Dat zou echt leuk zijn. Dan doen we alsof we het wel goed hebben, maar dat we de geldbonus goed kunnen gebruiken", zegt Menno. Ze denken het helemaal uit en kunnen niet wachten tot ze hun plan ten uitvoering kunnen brengen.
Zou BB hieraan meewerken het staat nu wel al op big-brother.nl
Moeten ze vooral doen..levert ze vroeg of laat een nominatie opquote:Op zondag 18 september 2005 22:43 schreef pinkplatinum het volgende:
22:00Het geheim
Menno en Ingrid verzinnen een plan om hun mede-Bewoners in de maling te nemen. Ze willen de anderen laten geloven dat ze elkaar al acht jaar kennen en dat Ingrid zwanger van hem is. "Dat zou echt leuk zijn. Dan doen we alsof we het wel goed hebben, maar dat we de geldbonus goed kunnen gebruiken", zegt Menno. Ze denken het helemaal uit en kunnen niet wachten tot ze hun plan ten uitvoering kunnen brengen.
Zou BB hieraan meewerken het staat nu wel al op big-brother.nl
en een vrijbrief voor sex?quote:Op zondag 18 september 2005 22:47 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Moeten ze vooral doen..levert ze vroeg of laat een nominatie op
Dat heeft hij al vaker gezegd. Als hij dat echt gaat doen heeft ie wat mij betreft heel erg afgdaan.quote:Op zondag 18 september 2005 22:44 schreef pinkplatinum het volgende:
Menno niest wie hij gaat nomineren haha lieske
Leuk hè.. die filters van Adobe..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |