quote:Op zondag 18 september 2005 21:16 schreef Knurkie het volgende:
is het ooit zo saai geweest als vanavond?
ik zit gewoon in te dutten tot Linda dr scheur weer open trekt dan schrik ik wakkerquote:Op zondag 18 september 2005 21:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
er wordt nog niet eens geroddeld
*zucht* *zwijmel*quote:
Roel zit te liegenquote:Op zondag 18 september 2005 21:18 schreef kwakveense het volgende:
roel had een veel ernstiger gesprek verwacht in de dbk
Dan kun je beter deze nemen. Die is nog iets groter:quote:Op zondag 18 september 2005 21:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*zucht* *zwijmel*
Raad eens wie er ineens een nieuwe achtergrond op d'r pc heeft...![]()
Ik begin dat gevoel ook een beetje te krijgen...quote:
quote:Op zondag 18 september 2005 21:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan kun je beter deze nemen. Die is nog iets groter:
http://img4.picsplace.to/img4/6/ScanBig67a.jpg
Dat topic staat bij mij nu gedeeld op één met de 'fok bijbel' in mijn leukste topic allertijden top10quote:Op zondag 18 september 2005 21:22 schreef Wup het volgende:
[..]
die poppetjes van Flakkie zijn echt geweldig
Ik heb deze week nog vakantie en denk dat ik ook maar eens ergens dat programma vandaan ga halen en het mezelf eigen maken... De fake-pics zijn ook al zo leuk. Wil ik ook allemaal kunnen...quote:Op zondag 18 september 2005 21:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga maar eens wat meer photosjoppen... Bij gebrek aan actie in het huis
Wat dan?quote:Op zondag 18 september 2005 21:27 schreef Knurkie het volgende:
Ingrid zegt dat ze met een geheim is binnen gekomen en dat ze niet mag zeggen wat het is tot ze er zelf achterkomen
Ingrid heeft een baarmoeder.quote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef mijn23 het volgende:
ingrid is de vent!
nee ze denkt dat de mensen thuis het wel wetenquote:Op zondag 18 september 2005 21:30 schreef BullyŠ het volgende:
Volgens Ingrid weten de mensen thuis haar geheim![]()
Pronoster?quote:Op zondag 18 september 2005 21:30 schreef mijn23 het volgende:
ze is een prostituee
zoenen is niet gevaarlijk als je allebei geen wondje hebtquote:Op zondag 18 september 2005 21:34 schreef mijn23 het volgende:
bij het zoenen zei ze:"dit is al gevaarlijk ,toch de hiv patient
Jullie zijn toch niet serieus he.. ze gaan toch echt niet iedereen gevaar laten lopen.. talpa zou echt een groot probleem hebbenquote:Op zondag 18 september 2005 21:35 schreef mijn23 het volgende:
als het uit de hand loopt komt hij erachter! hiv
iedereen gevaar laten lopen als je HIV + zou zijnquote:Op zondag 18 september 2005 21:37 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Jullie zijn toch niet serieus he.. ze gaan toch echt niet iedereen gevaar laten lopen.. talpa zou echt een groot probleem hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |