voor zover ik weet niet, Roel wilde wel maar Dido nietquote:Op zondag 18 september 2005 11:00 schreef Rianne84 het volgende:
liggen er nog mensen bij elkaar?
Beetje eigen schuld natuurlijk van BB. Eerst volgooien met alcohol en dan zeuren dat ze dronken zijn...quote:Op zondag 18 september 2005 11:06 schreef nachtzuster het volgende:
Ben benieuwd of BB nog een sanctie voor Roel in petto heeft n.a.v. het bierflesje.
Allemaal één teruggooienquote:Op zondag 18 september 2005 11:06 schreef nachtzuster het volgende:
Ben benieuwd of BB nog een sanctie voor Roel in petto heeft n.a.v. het bierflesje.
Je moet maar zo denken: Hun zitten zelf in die rotzooi, wij nietquote:Op zondag 18 september 2005 11:08 schreef Pinball het volgende:
Dat is toch niet normaal. Zouden die andere megaule zich nou nooit eens afvragen waarom dat huis elke ochtend helemaal opgeruimd is? Denken die dat BB 's nachts een werkster het huis in stuurt of zo?
Right, hebben ze pas in de gaten als ze van hem af zijn...Ralph rules wat mij betreft...quote:Op zondag 18 september 2005 11:08 schreef Pinball het volgende:
Dat is toch niet normaal. Zouden die andere megaule zich nou nooit eens afvragen waarom dat huis elke ochtend helemaal opgeruimd is? Denken die dat BB 's nachts een werkster het huis in stuurt of zo?
Jawel, Rob is wakker, Dido ook.quote:Op zondag 18 september 2005 11:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Rob is nu ook wakker, en gaat douchen![]()
Onee zag het verkeert
Niks eigen schuldquote:Op zondag 18 september 2005 11:08 schreef Debbus het volgende:
Beetje eigen schuld natuurlijk van BB. Eerst volgooien met alcohol en dan zeuren dat ze dronken zijn...
Idd maar als het 1maal gezellig is dan denk je er gewoon niet meer aan.quote:Op zondag 18 september 2005 11:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Niks eigen schuld
Als je niet tegen drank kan moet je lekker spa drinken. Zeker druggie-fanboy Roel zou moeten weten dat alcohol slecht vor je is, ik heb het hem al 100 keer horen zeggen.
quote:Op zondag 18 september 2005 11:15 schreef Djoj het volgende:
Dido vind zichzelf zoooooo goed, als eerste vrouw wakker, en dat zonder haan...GROTE meid hoor...pfffff...grow up!!!
quote:Op zondag 18 september 2005 11:16 schreef Debbus het volgende:
Dido is lekker vroeg wakker en erg spraakzaam.
Misschien is dat wel een teken hoeveel alcohol er gisteravond *echt* is ingegaan bij haar...
Ze heeft gewoon voor zichzelf besloten van "ik laat 't niet op me zitten, ik doe gewoon alsof 't me niks kan schelen"quote:Op zondag 18 september 2005 11:17 schreef pinkplatinum het volgende:
Jeejte wat is ze vrolijk!! erg verdacht idd...
Nou ze heeft er nu 1, maar damn wat kan ze zeiken zegquote:Op zondag 18 september 2005 11:20 schreef Djoj het volgende:
Dido vind het belachelijk dat ze geen aansteeker kan vinden, en tot overmaat van ramp breekt ze haar sigaret....vind het schandalig dat ze geen vuur heeft...kweetni of het vol ga houden om naar haar te luisteren...krijg de neiging om haar te SLAAN!!!!
neeeeee joh, Dido is ZOOOOOO goed, die kan drinken wat ze wil zonder dat ze ook maar ergens last van krijgtquote:Op zondag 18 september 2005 11:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik verdenk haar er steeds van dat ze zich vooral dronken voordoet. Vorige week ook al, en gisteren weer.
Ingrid: ''Moet je ook eens doen de binnenkant van een emmer bekijken, is zeer interessant hoor "quote:Op zondag 18 september 2005 11:18 schreef nachtzuster het volgende:
Ingrid weet niks over gisteren, die heeft alleen een emmer gezien.
Moet Dido haar niet ff bijpraten?
Same here!quote:Op zondag 18 september 2005 11:13 schreef Tamaartje het volgende:
Jeeeeeeetje wat heb ik een hoop gemist gisteravond![]()
Ben een beetje bijgelezen in het streamtopic...
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat !!![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 11:21 schreef teun911 het volgende:
Daar is Linda het jankende dranken orgel..
Maar, het was wel een heel mooi liedjequote:Op zondag 18 september 2005 11:21 schreef teun911 het volgende:
Daar is Linda het jankende dranken orgel..
welke was ut dan, van wie?quote:Op zondag 18 september 2005 11:24 schreef Debbus het volgende:
[..]
Maar, het was wel een heel mooi liedje![]()
Kee..thanks, ff limeware aanzetten...quote:Op zondag 18 september 2005 11:26 schreef Debbus het volgende:
[..]
"Mooi liedje", van Acda en de Munnick
'mooi liedje' van Acda en de Munnikquote:
Vermoed ik ook, gaat mooie beelden opleveren aankomende week...quote:Op zondag 18 september 2005 11:27 schreef MissX het volgende:
volgens mij hebben ze echt al bijna geen sigaretten meer na gisteravond
Dat haar iddquote:Op zondag 18 september 2005 11:30 schreef lennardn het volgende:
Jesusss Natte lie loopt er bij als een levende vogelverschrikker...dat haar zeg !
quote:Op zondag 18 september 2005 11:30 schreef Remzz het volgende:
Zat Chantal, Linda op te jutten?
En ook misschien ontwikkelingen:quote:Op zondag 18 september 2005 11:30 schreef Djoj het volgende:
[..]
Vermoed ik ook, gaat mooie beelden opleveren aankomende week...![]()
Ja, heb ik ook, zij heeft overigens de neiging om alles ter verkleinen...quote:Op zondag 18 september 2005 11:33 schreef MissX het volgende:
hebben jullie trouwens ook zo een ontzettende hekel aan woord "badje' wat dido steeds gebruikt.
Het geeft me echt de kriebels
Dido geeft mij sowieso de kriebelsquote:Op zondag 18 september 2005 11:33 schreef MissX het volgende:
hebben jullie trouwens ook zo een ontzettende hekel aan woord "badje' wat dido steeds gebruikt.
Ze vind het denigerend idd (eh schrijf ik dat goed:?quote:Op zondag 18 september 2005 11:33 schreef MissX het volgende:
Nee, heeft het wel 600x geprobeerdquote:Op zondag 18 september 2005 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Menno nou ook gezoend of iets dergelijks met een ander Ingrid
quote:Op zondag 18 september 2005 11:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Menno is mijn nieuwe held in het BB-huis
En Dildo die ondertussen haar appel door at..quote:Op zondag 18 september 2005 11:36 schreef MissX het volgende:
Het hoogtepunt van gisteravond vond ik toch wel de douchescene met de plantjes toen heb ik echt zitten janken van het lachen.
Grappig, bij mij is hij juist van gewone loser naar über-loser gegaanquote:Op zondag 18 september 2005 11:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Zijn daar nog caps oid van?quote:Op zondag 18 september 2005 11:36 schreef MissX het volgende:
Het hoogtepunt van gisteravond vond ik toch wel de douchescene met de plantjes toen heb ik echt zitten janken van het lachen.
?????????????quote:Op zondag 18 september 2005 11:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze hebben toch officieel niks? dus waarom zou hi dan rekening met haar houden?quote:Op zondag 18 september 2005 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het wel komisch dat Menno in het begin zei dat ie niet zou neuken in het huis uit respect voor zijn ouders. Nou, ik ben er ondertussen van overtuigd dat ie nog echt wel een keer los gaat.
En met een beetje teasen is verder toch niks mis, zo lang je maar niet echt iets doet hoeft Ingrid er geen probleem mee te hebben...
Ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor.quote:Op zondag 18 september 2005 11:38 schreef lennardn het volgende:
Menno is idd een sletje, wilde zelfs Natte Lee pakken in het bad toen Dido niet lukte.
Dan klopt die band gewoon nietquote:Op zondag 18 september 2005 11:37 schreef MissX het volgende:
Ik denk dat Dido de band niet wil terugzien. Als ze dat doet, moet ze zichzelf echt doodschamen
Inderdaad hij was echt te triest voor woorden, wat een looser zeg.quote:Op zondag 18 september 2005 11:38 schreef MissX het volgende:
[..]
?????????????
Hij was echt super triest bezig, echt zo een gozer die je in de kroeg op een gegeven moment een klap op ze smoel geeft. Omdat ie ze handen niet kan thuis houden.
quote:Op zondag 18 september 2005 11:38 schreef Djoj het volgende:
Offtopic...mooi liedje is zeker een mooi liedje![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 11:36 schreef MissX het volgende:
Idd, ze heeft er spijt van en maakt zich gigantisch druk over wat anderen van haar denken (incl haar vrienden dus thuis voor de buis).quote:Op zondag 18 september 2005 11:39 schreef Remzz het volgende:
Dido wil gewoon van iemand horen dat het niet waar is, en dat zei zich heel netjes heeft gedragen. Als ze er zelf namelijk zo zeker van was dat het niet waar was, was ze de discussie ook niet aangegaan.
Nou. Dido en Nathalie leken er helemaal geen problemen mee te hebben.quote:Op zondag 18 september 2005 11:38 schreef MissX het volgende:
[..]
?????????????
Hij was echt super triest bezig, echt zo een gozer die je in de kroeg op een gegeven moment een klap op ze smoel geeft. Omdat ie ze handen niet kan thuis houden.
quote:Op zondag 18 september 2005 11:39 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan klopt die band gewoon niet
Dido heeft teveel klasse om zich te schamen
quote:Op zondag 18 september 2005 11:38 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Zijn daar nog caps oid van?
Dat was echt 10 m voordat ik ging slapen...
Echt prachtigquote:Op zondag 18 september 2005 11:36 schreef MissX het volgende:
Off topic, wie is die superheld in jouw avatar?quote:Op zondag 18 september 2005 11:41 schreef lennardn het volgende:
WHhahaa Ingrid zegt : Ik ben gewoon vergiftigd door iets,....ja de ALCOHOL muts !
Omat ze allebei dickteasers zijn die alleen om hem lachen. Menno wordt gewoon strontgeil van drank, die zie ik nog wel een keer op Chantal eindigen. Jouw heldquote:Op zondag 18 september 2005 11:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Nou. Dido en Nathalie leken er helemaal geen problemen mee te hebben.
Ze deden zelfs lekker mee.![]()
Degenererend... (wie zei dat ook alweer in bb rijk& arm?)quote:Op zondag 18 september 2005 11:34 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ze vind het denigerend idd (eh schrijf ik dat goed:?)
me too, hij heeft niets gedaan wat die vrouwen niet wilden hoor. Ze waren er ook zelf bij. En volgens mij is het lang niet zo serieus tussen Menno en Ingrid en weten ze dat ook van elkaar...quote:Op zondag 18 september 2005 11:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 11:41 schreef MissX het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die laatste foto is briljant. Ligt miss Dildo als een dweil op de grondquote:Op zondag 18 september 2005 11:41 schreef MissX het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jeanettequote:Op zondag 18 september 2005 11:43 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Degenererend... (wie zei dat ook alweer in bb rijk& arm?)
quote:Op zondag 18 september 2005 11:43 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Degenererend... (wie zei dat ook alweer in bb rijk& arm?)
Nou, hij riep er nog achteraan: Bewakertje! Vange!!quote:Op zondag 18 september 2005 11:45 schreef teun911 het volgende:
Roel een flesje over de shutting gegooid?
quote:Op zondag 18 september 2005 11:41 schreef MissX het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, BB dreigde meteen met sancties.quote:Op zondag 18 september 2005 11:45 schreef teun911 het volgende:
Roel een flesje over de shutting gegooid?
Off topic, dat ben ik !quote:Op zondag 18 september 2005 11:42 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Off topic, wie is die superheld in jouw avatar?
beetje jammer iddquote:Op zondag 18 september 2005 11:47 schreef Djoj het volgende:
O jezus, Joost biedt zijn excuses aan, Dido zegt dat ze daar op wachtte....kots kots kots
Hij heeft zichzelf alleen zwaar belachelijk gemaskt.quote:Op zondag 18 september 2005 11:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
me too, hij heeft niets gedaan wat die vrouwen niet wilden hoor.
Hij zei Geilquote:Op zondag 18 september 2005 11:50 schreef pinkplatinum het volgende:
Hahaha Roel: Ik voel me kei goed.. hahaha
die staan in het streamverslagen topicquote:Op zondag 18 september 2005 11:50 schreef Blue Thunder het volgende:
heeft iemand die linkjes met het gelal van roel?
Ja dat zei ik (nuutes), want dat had ik al gezien, maar is het uit een film oid?quote:Op zondag 18 september 2005 11:50 schreef lennardn het volgende:
[..]
Nee johmijn foto staat in mijn profiel.
Volgensmij staan die in 245.quote:Op zondag 18 september 2005 11:50 schreef Blue Thunder het volgende:
Jah.. in welke van de 30 van vannacht?!quote:Op zondag 18 september 2005 11:51 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
die staan in het streamverslagen topic![]()
deze:quote:Op zondag 18 september 2005 11:50 schreef Blue Thunder het volgende:
Dat was het tweede coupletquote:
Na deze screenies (thx Wup!) kon ze al bijna niet meer verder zakken:quote:Op zondag 18 september 2005 11:50 schreef TheVulture het volgende:
Dido zakt wel een paar puntjes, beetje arrogant....
Joostquote:Op zondag 18 september 2005 11:54 schreef antoinette het volgende:
Van wie is die hand bij dweil Dido in de douche-scene? Erg suggestief!
Weet niet, heb hem van geenstijl.nl vond hem wel lollig...quote:Op zondag 18 september 2005 11:52 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ja dat zei ik (nuutes), want dat had ik al gezien, maar is het uit een film oid?
ik vond dat jatten van die peuken toch wel zoi iets zieligs gewoonquote:Op zondag 18 september 2005 11:54 schreef Pinball het volgende:
[..]
Na deze screenies (thx Wup!) kon ze al bijna niet meer verder zakken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wel.quote:
Niet stijf... maar klein was ie ook niet. Zie foto streamverslagenquote:Op zondag 18 september 2005 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Maar heeft Joost nou serieus met een stijve schwanz in beeld gestaan vannachtLijkt me ook heel leuk om zo'n shot van jezelf terug te zien als je thuis bent
Was Menno, en niet stijf denk ik.quote:Op zondag 18 september 2005 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Maar heeft Joost nou serieus met een stijve schwanz in beeld gestaan vannachtLijkt me ook heel leuk om zo'n shot van jezelf terug te zien als je thuis bent
Nee, hij stond met ze rug naar de camera toe.quote:Op zondag 18 september 2005 11:56 schreef TheVulture het volgende:
Yup. Maar ik denk dat dit met Rikkert nooit was gebeurd. En als Chantal er niet was geweest was dit waarschijnlijk nog veel verder gegaan...quote:
kloptquote:Op zondag 18 september 2005 11:57 schreef Djoj het volgende:
Wie missen we nog...Lieske en Tanja??
was jammer dat chantal zich met de vrijparty van roel en linda bemoeide.quote:Op zondag 18 september 2005 11:58 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Yup. Maar ik denk dat dit met Rikkert nooit was gebeurd. En als Chantal er niet was geweest was dit waarschijnlijk nog veel verder gegaan...
Dat bedoel ik eigenlijk ook.. Rikkert voegde echt totaal niks toe in huis.... blij dat ie opgetieft is (sorry Tanja)quote:Op zondag 18 september 2005 11:58 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Yup. Maar ik denk dat dit met Rikkert nooit was gebeurd. En als Chantal er niet was geweest was dit waarschijnlijk nog veel verder gegaan...
Ze deed Lieske vannacht ook na, waar Lieske bij zat. Al dansend zong ze iets als "Ik ben Lieske en ik slijm met iedereen" .... (zoiets, ik heb het niet heel goed kunnen horen).quote:Op zondag 18 september 2005 11:58 schreef Rianne84 het volgende:
Dido probeert ook zo enig het Haags accent van Ralph na te doen![]()
hmm, wat een misselijk kreng is Dido toch... nomineren en wegwezen met die hap!quote:Op zondag 18 september 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze deed Lieske vannacht ook na, waar Lieske bij zat. Al dansend zong ze iets als "Ik ben Lieske en ik slijm met iedereen" .... (zoiets).
Dan had Roel om zijn statement te maken wel Chantal even op de bek gepakt ofzoquote:Op zondag 18 september 2005 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat Linda was gegaan donderdag, dan hadden we dit allemaal moeten missen...
Hij zei anders wel dat zn zwembroek was gestolen hahaquote:Op zondag 18 september 2005 12:02 schreef MissX het volgende:
Roel: Gelukkig heb ik geen onzin uitgekraamd![]()
![]()
Ik bedoelde gewoon streamverslagen topic.. niet commentaar op streamsquote:Op zondag 18 september 2005 11:53 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Jah.. in welke van de 30 van vannacht?!
quote:Op zondag 18 september 2005 12:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hmm, wat een misselijk kreng is Dido toch... nomineren en wegwezen met die hap!erin houden, zichzelf onsterfelijk belachelijk laten maken op TV, niks laten winnen
![]()
hij liep alleen maar onzin uit te kramen, hij was ook erg goed in kunstwerken te laten stuiterenquote:Op zondag 18 september 2005 12:03 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hij zei anders wel dat zn zwembroek was gestolen haha
Die wordt toch niet weggestemd.quote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef Rianne84 het volgende:
hoezo heeft Roel nomineren geen zin? de 3 met de meeste stemmen komen toch op de bank?
Roel zit sowieso al op de bank dank zij de stem van Rikkert. De rest zal dus wel iemand anders kiezen...quote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef Rianne84 het volgende:
hoezo heeft Roel nomineren geen zin? de 3 met de meeste stemmen komen toch op de bank?
Ik hoop niet dat ze de beelden bij Talpa weer zo weten te manipuleren dat het lijkt alsof Roel een hartenloze player is en Dido een zielig, gevoelig, lief meisje.quote:Op zondag 18 september 2005 12:03 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Roel blijft punten scoren, ook al heeft hij zichzelf vannacht enigszins voor lul gezet, en Dido blijft maar punten verliezen.
Ralph is ook geweldig!
Op zeker dat zij Lieske nomineert.quote:Op zondag 18 september 2005 12:01 schreef TheVulture het volgende:
Roel zet Dido even op haar plaats. "je bent leuk maar je moet niet overdrijven"
Ik zit in een half uur onwijs af te knappen op Dido
quote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef TRiXeS het volgende:
Is dat nou lekker? Kaas + Curry??
quote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef TRiXeS het volgende:
Egwel...is heerlijk, gewoon een keertje proberen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef TRiXeS het volgende:
Voor Lieske was het geen leuke avond idd. En dat ze bij Roel op de tweede of derde plaats komt is ze nu ook achter.quote:Op zondag 18 september 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze deed Lieske vannacht ook na, waar Lieske bij zat. Al dansend zong ze iets als "Ik ben Lieske en ik slijm met iedereen" .... (zoiets, ik heb het niet heel goed kunnen horen).
Volgens mij ging het ergens anders overquote:Op zondag 18 september 2005 12:07 schreef MissX het volgende:
Linda zit weer te beweren dat ze alleen moest janken omdat haar liedje werdt gedraaid.
En Roel heeft alle janktaferelen gemist en zit nu echt
Roel zit sowieso al op de bank, dus hem nomineren is deze week zinloos.quote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef Rianne84 het volgende:
Je hebt het vannacht niet gezien he?quote:Op zondag 18 september 2005 12:07 schreef TheVulture het volgende:
Mijn nieuwe favorietenlijstje:
Linda, Menno Roel, Ingrid en nog net op de valreep Dido maar ze zakt met stip....
Toch heeft ze 1 keer een hele vieze kant van zichzelf laten zien tijdens het roddelen. Ging volgens mij over Lieske, was voor de mij dé afknapper voor Linda (naast die stem). Daarvoor vond ik haar ook wel OK.quote:Op zondag 18 september 2005 12:06 schreef Lolalala het volgende:
Ik vind die Linda toch eigenlijk ook best oke, doet niet achterbaks (tenminste dat zou ik dan gemist hebben), heeft geen kutnijd, vraagt geen aandacht aan de mannen, gewoon relaxed. Doet niet zo moeilijk.
Ik vraag me af of ze nu Roel wel mogen nomineren van BB ,hij zit toch al op de bank dus heeft weinig zin.quote:Op zondag 18 september 2005 12:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roel zit sowieso al op de bank dank zij de stem van Rikkert. De rest zal dus wel iemand anders kiezen...
Dido bedoel je? Ik heb het vannacht niet gezien, alleen de streamverslagen daarstraks gelezen en ik zit nu te luisteren en daar wordt ik wat betreft Dido niet vrolijk vanquote:Op zondag 18 september 2005 12:09 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Je hebt het vannacht niet gezien he?
Anders zat ze er nu vast niet bij
Binnenkort pas? Een week geleden al, toen ze het zou 'laten doodbloeden' en er helemaal 'klaar mee was'. Dido is zó ontzettend standvastigquote:Op zondag 18 september 2005 12:10 schreef regenworm het volgende:
Dido begint nu wel irrie te worden.
Die valt binnenkort door de mand
Volgensmij zien de bewoners dat niet echt, echt balen. Wie heeft dat nou in de gaten?quote:Op zondag 18 september 2005 12:11 schreef Djoj het volgende:
Dido lult teveel om maar niet met haarzelf geconfronteerd te worden...
ooooo nee, ze vind het geweldig goed dat ze bij haar standpunt is gebleven...
voor ons is het duidelijk maarvoor de andere in het huis niet.quote:Op zondag 18 september 2005 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Binnenkort pas? Een week geleden al, toen ze het zou 'laten doodbloeden' en er helemaal 'klaar mee was'. Dido is zó ontzettend standvastig
Dido en Natte Lie? ik zit op de andere stream nlquote:Op zondag 18 september 2005 12:11 schreef Pinball het volgende:
Oh, de roddelhoeren zijn weer bezig in de badkamer
Ja Dido ja, omdat je net zei dat je dat in een half uurtje had gelezen, man het was 3 uur lang irritant, wat een wijfquote:Op zondag 18 september 2005 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dido bedoel je? Ik heb het vannacht niet gezien, alleen de streamverslagen daarstraks gelezen en ik zit nu te luisteren en daar wordt ik wat betreft Dido niet vrolijk van
Dat was vast voor het eerst in haar leven dan. Mevrouw 'ik ben er helemaal klaar mee'quote:Op zondag 18 september 2005 12:11 schreef Djoj het volgende:
ze vind het geweldig goed dat ze bij haar standpunt is gebleven...
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 18 september 2005 12:09 schreef flugeltje het volgende:
Mogge allemaal![]()
is er nog drank over voor vanavond?![]()
Je zag het met Rikkert een stem kan genoeg zijn om eruit te vliegen dus laten we hetquote:Op zondag 18 september 2005 12:12 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Volgensmij zien de bewoners dat niet echt, echt balen. Wie heeft dat nou in de gaten?
Wie zou haar nomineren? Ik denk alleen Lieske
Roel heeft het volgens mij ook door. gezien de steken onder water die hij zat uit te delen daarstraksquote:Op zondag 18 september 2005 12:13 schreef Djoj het volgende:
Denk wel dat meer in de gaten hebben hoe Dido echt is, maar niemand durft er openlijk iets van te zeggen...
irrie die twwe en dan gaan ze weer smoesenquote:Op zondag 18 september 2005 12:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dido en Natte Lie? ik zit op de andere stream nl
Inderdaad, volgens mij zei Dido (over Roel): "Van mij mag hij eruit"quote:Op zondag 18 september 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
irrie die twwe en dan gaan ze weer smoesen
tijd voor een sanctie (de tweede)
Na gisteren mag Tanja van mij nog even blijven. Er zijn een aantal figuren die het kijken naar de streams bijna ondraaglijk maken en die mogen er eerder uit.quote:Op zondag 18 september 2005 12:15 schreef TheVulture het volgende:
Dido hoeft er voor mij ook nog niet perse uit. Ik zie Natte Lie, Het Been en Trailer Trash Tanja liever vertrekken...
Ingrid is niet achterlijk en volgens mij heeft ze er niet zo'n probleem mee, er is toch verder helemaal niets gebeurd ook.quote:Op zondag 18 september 2005 12:16 schreef pinkplatinum het volgende:
Menno komt zo wel heel onschuldig over bij ingrid.. hij was supergeil en zag tegen iedereen aan te rijden
volgens mij is die gast echt wel klaargekomen gister in dat bubbelbadquote:Op zondag 18 september 2005 12:16 schreef pinkplatinum het volgende:
Menno komt zo wel heel onschuldig over bij ingrid.. hij was supergeil en zag tegen iedereen aan te rijden
Anders is 1 van de 'dames' vast zo 'aardig' om haar daar op te wijzen.quote:Op zondag 18 september 2005 12:17 schreef Flyduck het volgende:
vraag me af of ingrid weet dat menno de hele avond dido heeft geprobeerd te pakken
WTFquote:Op zondag 18 september 2005 12:18 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik ben iemand die staat op nummer 1 en die komt niet ergens als derde op een ranglijst"
Ingrid zou dat echt niet leuk vinden, ze heeft al gezegd ongeveer verliefd op Menno te zijn. En zat 2 dagen geleden heel hard te roepen dat ze Menno niet wou blokkeren als hij bij andere wou zitten. Maar ondertussen droop het er vanaf dat ze het niet leuk zou vinden.quote:Op zondag 18 september 2005 12:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ingrid is niet achterlijk en volgens mij heeft ze er niet zo'n probleem mee, er is toch verder helemaal niets gebeurd ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |