Ja, heb ik ook, zij heeft overigens de neiging om alles ter verkleinen...quote:Op zondag 18 september 2005 11:33 schreef MissX het volgende:
hebben jullie trouwens ook zo een ontzettende hekel aan woord "badje' wat dido steeds gebruikt.
Het geeft me echt de kriebels
Dido geeft mij sowieso de kriebelsquote:Op zondag 18 september 2005 11:33 schreef MissX het volgende:
hebben jullie trouwens ook zo een ontzettende hekel aan woord "badje' wat dido steeds gebruikt.
Ze vind het denigerend idd (eh schrijf ik dat goed:?quote:Op zondag 18 september 2005 11:33 schreef MissX het volgende:
Nee, heeft het wel 600x geprobeerdquote:Op zondag 18 september 2005 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Menno nou ook gezoend of iets dergelijks met een ander Ingrid
quote:Op zondag 18 september 2005 11:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Menno is mijn nieuwe held in het BB-huis
En Dildo die ondertussen haar appel door at..quote:Op zondag 18 september 2005 11:36 schreef MissX het volgende:
Het hoogtepunt van gisteravond vond ik toch wel de douchescene met de plantjes toen heb ik echt zitten janken van het lachen.
Grappig, bij mij is hij juist van gewone loser naar über-loser gegaanquote:Op zondag 18 september 2005 11:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Menno is mijn nieuwe held in het BB-huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |