je hebt het leukste gemist, of was je aan het lurkenquote:
Foutjequote:Op zondag 18 september 2005 03:59 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Gedraag je kom terug doe normaal man (kus me wil die zeggen)
Dat is wat ze wil hequote:Op zondag 18 september 2005 04:00 schreef Coraatje het volgende:
ehhh hij haar volgde
Beetje jammer idd.quote:
Ik was bier drinken. De BB mensen kwamen vandaag mijn neus uitquote:Op zondag 18 september 2005 03:58 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt het leukste gemist, of was je aan het lurken
Het staat nu 1 - 1.quote:Op zondag 18 september 2005 03:59 schreef Coraatje het volgende:
lol ik ga uit het badje,jij blijft nog in het badje zitten ik ga echt uit het badje is ook wel dubbel kwam bij mij over alsof ze wilde dat ze hem volgde
Neu.quote:
Slim, meer water voor Ralphquote:Op zondag 18 september 2005 04:02 schreef snakelady het volgende:
Raplh wil dat Dido en Roel samen onder 1 straal gaan staan, dat is gezellig.
Dat heift Ralphie geleiâhrd op duh brandweiâhroplèding van duh Haagquote:
Lets hope soquote:Op zondag 18 september 2005 04:03 schreef bemeall het volgende:
Als hij haar dadelijk ook achterna de slaapkamer in gaat is de hele hut wakker
hier nietquote:Op zondag 18 september 2005 04:03 schreef Stroekie het volgende:
hebben jullie ook zeer iri geluid op de badkamer stream met echo en zo?
ja als een klein kind lopen jengelen dat tie z'n zin niet heeft gekregenquote:Op zondag 18 september 2005 04:04 schreef snakelady het volgende:
Ik vind Roel eigenlijk een stuk minder leuk nu moet ik zeggen, komt heel onvolwassen over.
Je denkt toch niet dat ie dat serieus meent hequote:Op zondag 18 september 2005 04:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja als een klein kind lopen jengelen dat tie z'n zin niet heeft gekregen
Ja Rob morgen weer boos. En dat alle bananen gelijk voor de helft op zijn.quote:
plus hersens ter grootte van die van een kanarie en een hart van goudquote:Op zondag 18 september 2005 04:05 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ralph is niet helemaal heleder (10 bier 2 wijn)
maar daar waren toen geen plantenbakken bij betrokkenquote:Op zondag 18 september 2005 04:09 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ralph heeft eerder getrokken zo te zien
Trustequote:Op zondag 18 september 2005 04:11 schreef snakelady het volgende:
mm, maar ik ga nu echt slapen, truste allemaal.
Effe d'r strategie met Natte Lie bespreken.quote:Op zondag 18 september 2005 04:11 schreef MissHobje het volgende:
Dido ligt te kletsen.. maar we horen natuurlijk niets ervan zo.
quote:Op zondag 18 september 2005 04:11 schreef snakelady het volgende:
mm, maar ik ga nu echt slapen, truste allemaal.
Doet ie expresquote:Op zondag 18 september 2005 04:13 schreef Rica het volgende:
Gaat hij er weer naar toe![]()
Roel verbutst het helemaal![]()
Welnee dit is gewoon een spel van Dido. zo heb je wel meerdere vrouwen die hard to get spelenquote:Op zondag 18 september 2005 04:13 schreef Rica het volgende:
Gaat hij er weer naar toe![]()
Roel verbutst het helemaal![]()
h-a-r-d t-o g-e-tquote:Op zondag 18 september 2005 04:15 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Welnee dit is gewoon een spel van Dido. zo heb je wel meerdere vrouwen die hard to get spellen
Kan Roel daar nog snel ff wat mee beginnenquote:Op zondag 18 september 2005 04:16 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
buik ook nog wakker
Zuurquote:Op zondag 18 september 2005 04:17 schreef milagro het volgende:
Ingrid nog met laarzen en broek aan in bed , emmer met of zonder kots ernaast
Aaahhquote:Op zondag 18 september 2005 04:17 schreef milagro het volgende:
Missie geslaagdquote:Op zondag 18 september 2005 04:17 schreef BorTheWolf het volgende:
Kijk ze viert het als een overwinning
wat moest ze doen dan?quote:Op zondag 18 september 2005 04:16 schreef style het volgende:
Gatver Dido, als je echt niets met die vent wil wees dan ook duidelijk.
Dit is echt niet om aan te zien.
hahaha, die was echt snel gevloerd......quote:Op zondag 18 september 2005 04:17 schreef milagro het volgende:
Ze had dat dan al veel eerder duidelijk moeten maken.quote:Op zondag 18 september 2005 04:18 schreef milagro het volgende:
[..]
wat moest ze doen dan?
als ze boos wordt, maakt ze iedereen wakker.
Neuh viel wel mee volgens mij.quote:Op zondag 18 september 2005 04:18 schreef Rica het volgende:
[..]
Aaahh
Ik heb het begin gemist. Had ze zoveel gezopen?
In wat voor bui hij is mag ze wel uitkijken idd.quote:Op zondag 18 september 2005 04:19 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Roel doet het met buik
hij heeft Tanja eerder vannacht bij d'r tiet gegrepenquote:
Ik ben blij dat ze geen geit hebbenquote:Op zondag 18 september 2005 04:21 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft Tanja eerder vannacht bij d'r tiet gegrepen![]()
hoe genant kan het worden nog nu dan
zie post hierboven en Tanja vond het maar wat ... grappig, zeg maarquote:Op zondag 18 september 2005 04:20 schreef Rica het volgende:
[..]
In wat voor bui hij is mag ze wel uitkijken idd.
Oh dat is wel makkelijk te raden, hoor. Ze vertelt over haar overwinning. En waarschijnlijk zal ze er niet bij vertellen dat ze langer dan een uur in zijn armen lag, terwijl ze hem 'afwees'.quote:Op zondag 18 september 2005 04:21 schreef MissHobje het volgende:
Ja jammer dat Dido en Natte alie niet te volgen zijn nu.
Ja dat hebben we op de fotoquote:Op zondag 18 september 2005 04:21 schreef milagro het volgende:
[..]
hij heeft Tanja eerder vannacht bij d'r tiet gegrepen![]()
hoe genant kan het worden nog nu dan
Ze heeft de laarzen iig uit nu.quote:Op zondag 18 september 2005 04:20 schreef milagro het volgende:
[..]
Neuh viel wel mee volgens mij.
Maar ms viel het verkeerd.... of ze heeft gewoon wel veel gedronken en ik heb dat gemist, maar ze was al vrij vroeg in de avond ziekjes ineens en wilde alleen gelaten worden.
Ze moest kotsen maar dat lukte niet echt en ze stak toen maar een vinger in de keel![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 04:22 schreef sam_the_man het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze geen geit hebben
Tis eigenlijk wel heel komisch ...quote:Op zondag 18 september 2005 04:25 schreef bemeall het volgende:
Nee, niet Roel weer op de slaapkamer
Echt die gast verlaagd zich met de minuut
Ja het maakt het idd wel grappigquote:Op zondag 18 september 2005 04:26 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tis eigenlijk wel heel komisch ...
Ik lig dubbel..
Trustequote:Op zondag 18 september 2005 04:27 schreef milagro het volgende:
Nou, Tanja kan morgen iig ook nog klagen dat ze weer wakker geworden is van de dames.
Eerst weer tegen Ralph aan zaniken over driekeer hetzelfde weer.
Ik dacht even dat het de goeie kant op ging met haar, maar helaas
Letten jullie opRalph
, ik ga nu echt
Tot mor... straks
Ja Tanja is nou eenmaal zo..quote:Op zondag 18 september 2005 04:27 schreef milagro het volgende:
Nou, Tanja kan morgen iig ook nog klagen dat ze weer wakker geworden is van de dames.
Letten jullie opRalph
, ik ga nu echt
Tot mor... straks
quote:Op zondag 18 september 2005 04:28 schreef Coraatje het volgende:
jah en volgens mij spelen ze allebij een spel
ik ga me bedje opzoeken weltrusten allemaal![]()
Trusten.quote:Op zondag 18 september 2005 04:27 schreef milagro het volgende:
Letten jullie opRalph
, ik ga nu echt
Tot mor... straks
Als Roel dadelijk die andere vrouwen niet kan krijgen, heeft ie altijd Tanja nogquote:Op zondag 18 september 2005 04:33 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Tanja en Roel lekker hoor
Tanja wil welquote:Op zondag 18 september 2005 04:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als Roel dadelijk die andere vrouwen niet kan krijgen, heeft ie altijd Tanja nog![]()
![]()
Ik zie geen bomenquote:Op zondag 18 september 2005 04:37 schreef wickie het volgende:
Zie de maan schijnt door de bomen.................
sigaretten kopenquote:Op zondag 18 september 2005 04:38 schreef wickie het volgende:
Waar is roel???
Nou, het was me 't nachtje wel zeg!quote:Op zondag 18 september 2005 04:39 schreef Stroekie het volgende:
en een zucht van verlichting gaat door het land
de streamwatchers kunnen het voorbeeld gaan volgen en mogen zich ook op 1 oor gaan begeven.
Hier kunnen ze de komende dagen weer mee vooruit.quote:Op zondag 18 september 2005 04:40 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, het was me 't nachtje wel zeg!
En morgen is er alle tijd voor schaamte, roddel en achterklap!
Oh ja, en woede van papa Rob.
Spannend!
Slaap lekker!quote:Op zondag 18 september 2005 04:41 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ik ga ook maar nog ff gamen BF2 slapen kan altijd nog
Truste allemaal![]()
Buitenquote:Op zondag 18 september 2005 04:49 schreef FBtje het volgende:
ik vraag me nog steeds af waar roel is..
Trustequote:Op zondag 18 september 2005 05:37 schreef BlaBlub het volgende:
Net gezien in de streamverslagenLigt nu iedereen op bed?
Ja okeeyquote:
Ik heb nog een een photo van (had het opgenomen) ga het nu namelijk weggooien (5GB)quote:Op zondag 18 september 2005 04:17 schreef BorTheWolf het volgende:
Kijk ze viert het als een overwinning
Ik dacht dat het echt zo was, ging direct kijken, wou namelijk net gaan gamen.quote:
Komop Talpa, tief ze d'r nest uit, brak, kotsen, schaamte, rommel, ruziequote:Op zondag 18 september 2005 07:53 schreef Debbus het volgende:
go haan
![]()
Ach ja, ze hebben in ieder geval wat te doen vandaag. ff de boel/rotzooi opruimen...
Nogalquote:Op zondag 18 september 2005 09:25 schreef Apie74 het volgende:
fout topic
Met een beetje geluk worden ze wakker van de kerkklokkenquote:Op zondag 18 september 2005 09:32 schreef Peter6000 het volgende:
Goedenmorgen iedereen![]()
Fantastische avond gisteren, maar ik vrees dat het nog wel ff gaat duren voordat het nababbelen in het BB huis begint
![]()
Of van een brandoefeningquote:Op zondag 18 september 2005 09:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Met een beetje geluk worden ze wakker van de kerkklokken
En dat dan het hek zogenaamd niet meer open kanquote:Op zondag 18 september 2005 09:46 schreef aardappelmoestuintje het volgende:
Zouden ze een bommelding onder of vlakbij het huis serieus nemen?![]()
Sterk punt iddquote:Op zondag 18 september 2005 09:54 schreef BtheBest het volgende:
Wat een prutser die Roel. Denkt ie "ik kan ze beter nu allemaal maar afwerken voordat ik misschien het huis uit moet?" Wat zal mama Roel hiervan zeggen. Mijn zoon is niet bepaald het lichtend voorbeeld voor andere jongeren? Zoiets zij ze nmlk wel over Tanja. En als je dan echt eerlijk bent![]()
Nou begrijp me niet verkeerd, ik ben echt geen fan van Tanja. Al is het maar, omdat ik vind dat je niet bezwangerd in het BB huis moet gaan zitten. En dan ook nog beweerd, terwijl ze een pakkie peuken per dag weg rookt, dat het allemaal een foutje was. En nu is ze heeel zielig want ze krijgt het heel zwaar in de toekomst met eenkind en 20.000 pleurie schuld.quote:Op zondag 18 september 2005 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sterk punt idd![]()
Tan wordt trouwens langzaam maar zeker wat populairder hier op fok, de ergste scheldpartijen naar haar toe zijn voorbij![]()
Als tanja lief blijft doen dan gaan we met de pet rond.quote:Op zondag 18 september 2005 10:04 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Nou begrijp me niet verkeerd, ik ben echt geen fan van Tanja. Al is het maar, omdat ik vind dat je niet bezwangerd in het BB huis moet gaan zitten. En dan ook nog beweerd, terwijl ze een pakkie peuken per dag weg rookt, dat het allemaal een foutje was. En nu is ze heeel zielig want ze krijgt het heel zwaar in de toekomst met eenkind en 20.000 pleurie schuld.
Sinds ik Roel gisteren tegen haar aan heb zien liggen ben ik wat milder geworden..quote:Op zondag 18 september 2005 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sterk punt idd![]()
Tan wordt trouwens langzaam maar zeker wat populairder hier op fok, de ergste scheldpartijen naar haar toe zijn voorbij![]()
Of mensen beseffen hier wél dat jezelf 1000 keer herhalen nogal stompzinnig overkomt. Ik hoef haar niet nóg een keer vieze cracksnol noemen als dat al 100 keer gedaan is.quote:Op zondag 18 september 2005 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig. Ik voelde eerst namelijk nog wel een beetje medelijden maar na vannacht echt niks meer.quote:Op zondag 18 september 2005 10:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of mensen beseffen hier wél dat jezelf 1000 keer herhalen nogal stompzinnig overkomt. Ik hoef haar niet nóg een keer vieze cracksnol noemen als dat al 100 keer gedaan is.
En misschien heb je ook wel een beetje gelijk. Bij mij is een gedeelte van de doodsimpele haat omgevormd in medelijden. Tanja is zo'n ontezettend triest geval, daar kan ik niet overheen kotsen zonder me toch ook af en toe af te vragen of ze last heeft van die brokjes in haar haar.
Schattig, triest, rijp voor opname, bijna hetzelfde. Ik vond het meelijwekkend om te zien dat Tanja klaar was om genoegen te nemen met een stomdronken Roel die (na volop met Lieske en Dido bezig geweest te zijn) net gebekt had met Linda, en nu lekker even aan haar zwangere tieten kwam voelen.quote:Op zondag 18 september 2005 10:15 schreef teun911 het volgende:
Sinds ik Roel gisteren tegen haar aan heb zien liggen ben ik wat milder geworden..![]()
Zag er zo schattig uit..![]()
Ik vond haar al niks maar nadat ze gister zo wanhopig in die asbakken zocht naar peuken en van papier vloei maakte heb ik er helemaal geen goed woord meer voor over.quote:Op zondag 18 september 2005 10:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of mensen beseffen hier wél dat jezelf 1000 keer herhalen nogal stompzinnig overkomt. Ik hoef haar niet nóg een keer vieze cracksnol noemen als dat al 100 keer gedaan is.
En misschien heb je ook wel een beetje gelijk. Bij mij is een gedeelte van de doodsimpele haat omgevormd in medelijden. Tanja is zo'n ontezettend triest geval, daar kan ik niet overheen kotsen zonder me toch ook af en toe af te vragen of ze last heeft van die brokjes in haar haar.
Ik ook. Gezellig.quote:Op zondag 18 september 2005 10:01 schreef Debbus het volgende:
Robbie is wakker...
Arme jongen als dat in opgewonde staat is.quote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef marky het volgende:
[afbeelding]
Een opgewonde Menno. Dat gaan ze nooit uitzenden.
Jij kijkt daar waarschijnlijk wat anders tegenaan jaquote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef Luchtbel het volgende:
Grappig. Ik voelde eerst namelijk nog wel een beetje medelijden maar na vannacht echt niks meer.
volgens mij was ie zo bezopen dat ie niet meer omhoog kwam hoorquote:Op zondag 18 september 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Arme jongen als dat in opgewonde staat is.
Hoezo?quote:Op zondag 18 september 2005 10:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij kijkt daar waarschijnlijk wat anders tegenaan ja![]()
Volgens mij is dat z'n 'normale' staat. Ik meen me te herinneren dat de vrouwen behoorlijk lovend waren over het formaat. Dido riep uren later nog dat Menno haar helemaal nat had gemaaktquote:Op zondag 18 september 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
Omdat jij gedeeltelijk in dezelfde situatie zit? Misschien ben ik in de war met iemand anders, maar ik meen me wat uit OUD te herinneren.quote:
Omgquote:Op zondag 18 september 2005 10:36 schreef Remzz het volgende:
Wat is er trouwens ontzettend veel gepost
Vanaf 9 uur gisteravond tot nu 15 topic vol
15 x 300 = 4500
4500/12(uur)= 375 berichten per uur
375/60(minuten)= 6,25 post per minuut over 12 uur
Hij had gewoon zijn hand op dr tiet gelegd en zij vond dat okquote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Schattig, triest, rijp voor opname, bijna hetzelfde. Ik vond het meelijwekkend om te zien dat Tanja klaar was om genoegen te nemen met een stomdronken Roel die (na volop met Lieske en Dido bezig geweest te zijn) net gebekt had met Linda, en nu lekker even aan haar zwangere tieten kwam voelen.
Als Roel was begonnen met zoenen had Tanje gewoon meegedaan, zeker weten.
Waarom niet ook, ze zijn toch alle twee single.. En we hebben 't hier alleen over wat onschuldig gezoen. IRL maakt ze wel erger mee...quote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
.......
Als Roel was begonnen met zoenen had Tanje gewoon meegedaan, zeker weten.
Oh zo. Ik dacht even dat er gespot werd met m'n goedgelovigheid in den beginnequote:Op zondag 18 september 2005 10:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omdat jij gedeeltelijk in dezelfde situatie zit? Misschien ben ik in de war met iemand anders, maar ik meen me wat uit OUD te herinneren.
Als ik zo de caps zag, wist Roel niet eens waar z'n hand lag... Misschien dat de streams een ander beeld gaven.quote:Op zondag 18 september 2005 10:38 schreef sannuh het volgende:
[..]
Hij had gewoon zijn hand op dr tiet gelegd en zij vond dat ok
ik zat al te kijken, wat ziet die Rob er op eens jong uit met natte haren..quote:Op zondag 18 september 2005 10:41 schreef Debbus het volgende:
[..]
Goeiemorge !!!
Alleen is Rob weer naar bed toe... maar Ralph is nu wel wakker.
Een halve harde dan.quote:Op zondag 18 september 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
En z'n grote geheim was zeker dat hij geen nepbeen heeft maar een echtequote:Op zondag 18 september 2005 10:42 schreef teun911 het volgende:
[..]
ik zat al te kijken, wat ziet die Rob er op eens jong uit met natte haren..![]()
Hij snapte dan ook niet waarom Tanja over melk begonquote:Op zondag 18 september 2005 10:42 schreef Debbus het volgende:
[..]
Als ik zo de caps zag, wist Roel niet eens waar z'n hand lag...
Het lijkt me dan ook vrij zuur om iemand als Tanja te horen klagen dat ze geen Nike schoentjes kan kopen als je zelf hard werkt om in je eentje een kind op te voeden. En dat bedoelde ik dus.quote:Op zondag 18 september 2005 10:40 schreef Luchtbel het volgende:
Oh zo. Ik dacht even dat er gespot werd met m'n goedgelovigheid in den beginne![]()
![]()
Maar ik heb inderdaad een kindje in alleen (en nog van een halve Antiliaan ook maar pas na een ruime vijf jaar). Tanja maakt m'n hele situatie belachelijk![]()
Ik heb gewoon medelijden met het kind dat wel.
Oh ff voor de duidelijkheid, ja ik werk en studeer en heb geen schuld
En Rob en Tanja natuurlijk... Maar van de drinkers heb je gelijk.quote:Op zondag 18 september 2005 10:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgensmij is Ralph de enige die geen kater heeft
Hij dus gewoon met alcohol omgaan, in tegenstelling tot zijn X.quote:Op zondag 18 september 2005 10:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgensmij is Ralph de enige die geen kater heeft
Zuur is het niet hoor, dom wicht vind ik het dan welquote:Op zondag 18 september 2005 10:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het lijkt me dan ook vrij zuur om iemand als Tanja te horen klagen dat ze geen Nike schoentjes kan kopen als je zelf hard werkt om in je eentje een kind op te voeden. En dat bedoelde ik dus.
quote:Op zondag 18 september 2005 10:40 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Maar ik heb inderdaad een kindje in alleen (en nog van een halve Antiliaan ook maar pas na een ruime vijf jaar). Tanja maakt m'n hele situatie belachelijk![]()
![]()
Oh ff voor de duidelijkheid, ja ik werk en studeer en heb geen schuld
Nog even, dan kan ze hetzelfde geklaag aan horen van haar dochter, dat ze echt niet meer met Bristol schoenen op school kan aankomen: dat moeten merk X schoenen zijn mams...quote:Op zondag 18 september 2005 10:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het lijkt me dan ook vrij zuur om iemand als Tanja te horen klagen dat ze geen Nike schoentjes kan kopen als je zelf hard werkt om in je eentje een kind op te voeden. En dat bedoelde ik dus.
OMGquote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef marky het volgende:
[afbeelding]
Een opgewonde Menno. Dat gaan ze nooit uitzenden.
Heeft Tanja zoveel gedronken dan?quote:Op zondag 18 september 2005 10:48 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij zijn Dido enTanja echt het meest ziek vandaag
Ik bedoel Lindaquote:Op zondag 18 september 2005 10:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heeft Tanja zoveel gedronken dan?
En dan te bedenken dat Talpa dit (zielige) moment waarschijnlijk gaat uitzenden om goodwill te kweken bij de kijkers. Nike en Mexx zullen direct opspringen en Tanja -als publiciteitsstunt- voor de komende jaren gratis kleertjes aanbieden.quote:Op zondag 18 september 2005 10:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Yepquote:Op zondag 18 september 2005 10:46 schreef Debbus het volgende:
[..]
En Rob en Tanja natuurlijk... Maar van de drinkers heb je gelijk.
quote:Op zondag 18 september 2005 10:47 schreef teun911 het volgende:
[..]
Hij dus gewoon met alcohol omgaan, in tegenstelling tot zijn X.![]()
Denk niet dat Natte Lee meteen voor de Corn Flakes gaat, eerder meteen voor de plee![]()
naast een ingebouwd nicotine filter, ook een alcohol filter..quote:Op zondag 18 september 2005 10:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heeft Tanja zoveel gedronken dan?
Ik moest vooral lachen om " en voor de duidelijkheid, ik studeer, heb werk en ik heb geen schuldquote:
Dat wordt lachen.quote:
Ja de rest ook. Was topicoontje vergetenquote:Op zondag 18 september 2005 10:52 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik moest vooral lachen om " en voor de duidelijkheid, ik studeer, heb werk en ik heb geen schuld"
Ik nam aan dat je dat zelf ook met een knipoog zei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |