Nou begrijp me niet verkeerd, ik ben echt geen fan van Tanja. Al is het maar, omdat ik vind dat je niet bezwangerd in het BB huis moet gaan zitten. En dan ook nog beweerd, terwijl ze een pakkie peuken per dag weg rookt, dat het allemaal een foutje was. En nu is ze heeel zielig want ze krijgt het heel zwaar in de toekomst met eenkind en 20.000 pleurie schuld.quote:Op zondag 18 september 2005 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sterk punt idd![]()
Tan wordt trouwens langzaam maar zeker wat populairder hier op fok, de ergste scheldpartijen naar haar toe zijn voorbij![]()
Als tanja lief blijft doen dan gaan we met de pet rond.quote:Op zondag 18 september 2005 10:04 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Nou begrijp me niet verkeerd, ik ben echt geen fan van Tanja. Al is het maar, omdat ik vind dat je niet bezwangerd in het BB huis moet gaan zitten. En dan ook nog beweerd, terwijl ze een pakkie peuken per dag weg rookt, dat het allemaal een foutje was. En nu is ze heeel zielig want ze krijgt het heel zwaar in de toekomst met eenkind en 20.000 pleurie schuld.
Sinds ik Roel gisteren tegen haar aan heb zien liggen ben ik wat milder geworden..quote:Op zondag 18 september 2005 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sterk punt idd![]()
Tan wordt trouwens langzaam maar zeker wat populairder hier op fok, de ergste scheldpartijen naar haar toe zijn voorbij![]()
Of mensen beseffen hier wél dat jezelf 1000 keer herhalen nogal stompzinnig overkomt. Ik hoef haar niet nóg een keer vieze cracksnol noemen als dat al 100 keer gedaan is.quote:Op zondag 18 september 2005 09:58 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig. Ik voelde eerst namelijk nog wel een beetje medelijden maar na vannacht echt niks meer.quote:Op zondag 18 september 2005 10:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of mensen beseffen hier wél dat jezelf 1000 keer herhalen nogal stompzinnig overkomt. Ik hoef haar niet nóg een keer vieze cracksnol noemen als dat al 100 keer gedaan is.
En misschien heb je ook wel een beetje gelijk. Bij mij is een gedeelte van de doodsimpele haat omgevormd in medelijden. Tanja is zo'n ontezettend triest geval, daar kan ik niet overheen kotsen zonder me toch ook af en toe af te vragen of ze last heeft van die brokjes in haar haar.
Schattig, triest, rijp voor opname, bijna hetzelfde. Ik vond het meelijwekkend om te zien dat Tanja klaar was om genoegen te nemen met een stomdronken Roel die (na volop met Lieske en Dido bezig geweest te zijn) net gebekt had met Linda, en nu lekker even aan haar zwangere tieten kwam voelen.quote:Op zondag 18 september 2005 10:15 schreef teun911 het volgende:
Sinds ik Roel gisteren tegen haar aan heb zien liggen ben ik wat milder geworden..![]()
Zag er zo schattig uit..![]()
Ik vond haar al niks maar nadat ze gister zo wanhopig in die asbakken zocht naar peuken en van papier vloei maakte heb ik er helemaal geen goed woord meer voor over.quote:Op zondag 18 september 2005 10:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Of mensen beseffen hier wél dat jezelf 1000 keer herhalen nogal stompzinnig overkomt. Ik hoef haar niet nóg een keer vieze cracksnol noemen als dat al 100 keer gedaan is.
En misschien heb je ook wel een beetje gelijk. Bij mij is een gedeelte van de doodsimpele haat omgevormd in medelijden. Tanja is zo'n ontezettend triest geval, daar kan ik niet overheen kotsen zonder me toch ook af en toe af te vragen of ze last heeft van die brokjes in haar haar.
Ik ook. Gezellig.quote:Op zondag 18 september 2005 10:01 schreef Debbus het volgende:
Robbie is wakker...
Arme jongen als dat in opgewonde staat is.quote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef marky het volgende:
[afbeelding]
Een opgewonde Menno. Dat gaan ze nooit uitzenden.
Jij kijkt daar waarschijnlijk wat anders tegenaan jaquote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef Luchtbel het volgende:
Grappig. Ik voelde eerst namelijk nog wel een beetje medelijden maar na vannacht echt niks meer.
volgens mij was ie zo bezopen dat ie niet meer omhoog kwam hoorquote:Op zondag 18 september 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Arme jongen als dat in opgewonde staat is.
Hoezo?quote:Op zondag 18 september 2005 10:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij kijkt daar waarschijnlijk wat anders tegenaan ja![]()
Volgens mij is dat z'n 'normale' staat. Ik meen me te herinneren dat de vrouwen behoorlijk lovend waren over het formaat. Dido riep uren later nog dat Menno haar helemaal nat had gemaaktquote:Op zondag 18 september 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
Arme jongen als dat in opgewonde staat is.
Omdat jij gedeeltelijk in dezelfde situatie zit? Misschien ben ik in de war met iemand anders, maar ik meen me wat uit OUD te herinneren.quote:
Omgquote:Op zondag 18 september 2005 10:36 schreef Remzz het volgende:
Wat is er trouwens ontzettend veel gepost
Vanaf 9 uur gisteravond tot nu 15 topic vol
15 x 300 = 4500
4500/12(uur)= 375 berichten per uur
375/60(minuten)= 6,25 post per minuut over 12 uur
Hij had gewoon zijn hand op dr tiet gelegd en zij vond dat okquote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Schattig, triest, rijp voor opname, bijna hetzelfde. Ik vond het meelijwekkend om te zien dat Tanja klaar was om genoegen te nemen met een stomdronken Roel die (na volop met Lieske en Dido bezig geweest te zijn) net gebekt had met Linda, en nu lekker even aan haar zwangere tieten kwam voelen.
Als Roel was begonnen met zoenen had Tanje gewoon meegedaan, zeker weten.
Waarom niet ook, ze zijn toch alle twee single.. En we hebben 't hier alleen over wat onschuldig gezoen. IRL maakt ze wel erger mee...quote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
.......
Als Roel was begonnen met zoenen had Tanje gewoon meegedaan, zeker weten.
Oh zo. Ik dacht even dat er gespot werd met m'n goedgelovigheid in den beginnequote:Op zondag 18 september 2005 10:35 schreef Pinball het volgende:
[..]
Omdat jij gedeeltelijk in dezelfde situatie zit? Misschien ben ik in de war met iemand anders, maar ik meen me wat uit OUD te herinneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |