Als ik zo de caps zag, wist Roel niet eens waar z'n hand lag... Misschien dat de streams een ander beeld gaven.quote:Op zondag 18 september 2005 10:38 schreef sannuh het volgende:
[..]
Hij had gewoon zijn hand op dr tiet gelegd en zij vond dat ok
ik zat al te kijken, wat ziet die Rob er op eens jong uit met natte haren..quote:Op zondag 18 september 2005 10:41 schreef Debbus het volgende:
[..]
Goeiemorge !!!
Alleen is Rob weer naar bed toe... maar Ralph is nu wel wakker.
Een halve harde dan.quote:Op zondag 18 september 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Arme jongen als dat in opgewonde staat is.
En z'n grote geheim was zeker dat hij geen nepbeen heeft maar een echtequote:Op zondag 18 september 2005 10:42 schreef teun911 het volgende:
[..]
ik zat al te kijken, wat ziet die Rob er op eens jong uit met natte haren..![]()
Hij snapte dan ook niet waarom Tanja over melk begonquote:Op zondag 18 september 2005 10:42 schreef Debbus het volgende:
[..]
Als ik zo de caps zag, wist Roel niet eens waar z'n hand lag...
Het lijkt me dan ook vrij zuur om iemand als Tanja te horen klagen dat ze geen Nike schoentjes kan kopen als je zelf hard werkt om in je eentje een kind op te voeden. En dat bedoelde ik dus.quote:Op zondag 18 september 2005 10:40 schreef Luchtbel het volgende:
Oh zo. Ik dacht even dat er gespot werd met m'n goedgelovigheid in den beginne![]()
![]()
Maar ik heb inderdaad een kindje in alleen (en nog van een halve Antiliaan ook maar pas na een ruime vijf jaar). Tanja maakt m'n hele situatie belachelijk![]()
Ik heb gewoon medelijden met het kind dat wel.
Oh ff voor de duidelijkheid, ja ik werk en studeer en heb geen schuld
En Rob en Tanja natuurlijk... Maar van de drinkers heb je gelijk.quote:Op zondag 18 september 2005 10:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgensmij is Ralph de enige die geen kater heeft
Hij dus gewoon met alcohol omgaan, in tegenstelling tot zijn X.quote:Op zondag 18 september 2005 10:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Volgensmij is Ralph de enige die geen kater heeft
Zuur is het niet hoor, dom wicht vind ik het dan welquote:Op zondag 18 september 2005 10:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het lijkt me dan ook vrij zuur om iemand als Tanja te horen klagen dat ze geen Nike schoentjes kan kopen als je zelf hard werkt om in je eentje een kind op te voeden. En dat bedoelde ik dus.
quote:Op zondag 18 september 2005 10:40 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Maar ik heb inderdaad een kindje in alleen (en nog van een halve Antiliaan ook maar pas na een ruime vijf jaar). Tanja maakt m'n hele situatie belachelijk![]()
![]()
Oh ff voor de duidelijkheid, ja ik werk en studeer en heb geen schuld
Nog even, dan kan ze hetzelfde geklaag aan horen van haar dochter, dat ze echt niet meer met Bristol schoenen op school kan aankomen: dat moeten merk X schoenen zijn mams...quote:Op zondag 18 september 2005 10:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het lijkt me dan ook vrij zuur om iemand als Tanja te horen klagen dat ze geen Nike schoentjes kan kopen als je zelf hard werkt om in je eentje een kind op te voeden. En dat bedoelde ik dus.
OMGquote:Op zondag 18 september 2005 10:24 schreef marky het volgende:
[afbeelding]
Een opgewonde Menno. Dat gaan ze nooit uitzenden.
Heeft Tanja zoveel gedronken dan?quote:Op zondag 18 september 2005 10:48 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij zijn Dido enTanja echt het meest ziek vandaag
Ik bedoel Lindaquote:Op zondag 18 september 2005 10:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heeft Tanja zoveel gedronken dan?
En dan te bedenken dat Talpa dit (zielige) moment waarschijnlijk gaat uitzenden om goodwill te kweken bij de kijkers. Nike en Mexx zullen direct opspringen en Tanja -als publiciteitsstunt- voor de komende jaren gratis kleertjes aanbieden.quote:Op zondag 18 september 2005 10:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Yepquote:Op zondag 18 september 2005 10:46 schreef Debbus het volgende:
[..]
En Rob en Tanja natuurlijk... Maar van de drinkers heb je gelijk.
quote:Op zondag 18 september 2005 10:47 schreef teun911 het volgende:
[..]
Hij dus gewoon met alcohol omgaan, in tegenstelling tot zijn X.![]()
Denk niet dat Natte Lee meteen voor de Corn Flakes gaat, eerder meteen voor de plee![]()
naast een ingebouwd nicotine filter, ook een alcohol filter..quote:Op zondag 18 september 2005 10:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heeft Tanja zoveel gedronken dan?
Ik moest vooral lachen om " en voor de duidelijkheid, ik studeer, heb werk en ik heb geen schuldquote:
Dat wordt lachen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |