Tuurlijk, ze vind hem ook gewoon leuk, heeft ze eerlijk toegegeven. Alleen Roel heeft het gewoon verpest door zijn acties, vrij logisch wat mij betreft.quote:Op zondag 18 september 2005 03:01 schreef Tarak het volgende:
Dido vindt het heerlijk om gelijk weer door Roel te worden vastgepakt. Zo hypocriet is ze dan weer wel.
Geef hem eens ongelijk.quote:Op zondag 18 september 2005 03:01 schreef Apie74 het volgende:
Zo Roel is weer terug voor de 2e zeur ronde
Reken er maar niet op, hooguit als Roel iets mocht proberen dat Dido het uiteindelijk zo zat is dat ze hem een klap verkooptquote:Op zondag 18 september 2005 03:02 schreef AMDFreak het volgende:
Nou.. gaat er nog wat spannends gebeuren? hoelang moeten we nog wa88..
nee het kwam niet door de sigaretten, het kwam door jou... sukkel... giechel......quote:Op zondag 18 september 2005 03:02 schreef Gert het volgende:
Dido: "Ik had gehoopt dat je vandaag zou denken: wat is er met Dido aan de hand."
Als een vent het mij verpest heeft, vind ik het niet logisch dat hij me aanraakt hoor, sorry.quote:Op zondag 18 september 2005 03:02 schreef bemeall het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze vind hem ook gewoon leuk, heeft ze eerlijk toegegeven. Alleen Roel heeft het gewoon verpest door zijn acties, vrij logisch wat mij betreft.
Mja goed helemaal logisch is het idd niet, moet ik je gelijk in gevenquote:Op zondag 18 september 2005 03:03 schreef Day het volgende:
[..]
Als een vent het mij verpest heeft, vind ik het niet logisch dat hij me aanraakt hoor, sorry.
quote:Op zondag 18 september 2005 03:02 schreef Gert het volgende:
Dido: "Ik had gehoopt dat je vandaag zou denken: wat is er met Dido aan de hand."
Dat was duidelijk, ze heeft heel de middag, zogenaamd, naast hem liggen slapen op de bank.quote:Op zondag 18 september 2005 03:03 schreef Wup het volgende:
[..]
nee het kwam niet door de sigaretten, het kwam door jou... sukkel... giechel......
trustequote:Op zondag 18 september 2005 03:04 schreef floopzz het volgende:
ik vertrouw op jullie dat ik t morgen lees als er wat is gebeurd
trusten alvast!
Ik ken het gevoel.quote:Op zondag 18 september 2005 03:04 schreef lillymoon het volgende:
Ik heb pijn in mijn rug en ik ben moe maar ik wil dit toch nog even volgen.
Ik denk dat meerderen er hier last van hebbenquote:
Same herequote:Op zondag 18 september 2005 03:05 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ik denk dat meerderen er hier last van hebben
Ik ook. Ik was laatst ook heel lang blijven kijken en toen gebeurde er niks.quote:Op zondag 18 september 2005 03:04 schreef lillymoon het volgende:
Ik heb pijn in mijn rug en ik ben moe maar ik wil dit toch nog even volgen.
Uit Heemstede - Aerdenhout natuurlijk?quote:Op zondag 18 september 2005 03:05 schreef Tarak het volgende:
"Ik ben gewoon een meisje met status"
Idd.quote:Op zondag 18 september 2005 03:02 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk.
1. Dido vindt hem lief
2. Zijn ballen staan op knappen
3. Dido vindt het geen probleem als hij haar aanraakt.
Da's het ergste, als je niet zou kijken zou je eigenlijk niks missen, maar je blijft toch kijkenquote:Op zondag 18 september 2005 03:06 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ik ook. Ik was laatst ook heel lang blijven kijken en toen gebeurde er niks.
Ik zit de hele tijd te twijfelen of ik wel of niet zal gaan![]()
omgquote:Op zondag 18 september 2005 03:05 schreef bloodymary het volgende:
Ik ben een meisje met status!
That's a woman-thing.quote:Op zondag 18 september 2005 03:06 schreef milagro het volgende:
[..]
Idd.
En wat betreft Dido, je mag verdorie toch wel én kwaad zijn op een vent, én hem nog steeds leuk vinden, maar NU EVEN NIET!
![]()
Hm, maar ik ga denk ik toch echt zo.quote:Op zondag 18 september 2005 03:07 schreef bemeall het volgende:
[..]
Da's het ergste, als je niet zou kijken zou je eigenlijk niks missen, maar je blijft toch kijken![]()
Goed ideequote:Op zondag 18 september 2005 03:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga nog ff met mijn hond wandelen in de volle maan, en weet zeker dat als ik terug ben er nog net zoveel aan de hand is.
Ze zei net dat ze er NU ECHT klaar mee was. Kijken hoe lang dat duurt.quote:Op zondag 18 september 2005 03:08 schreef bemeall het volgende:
Dido, verkoop die gast gewoon een klap, laat zien dat je er echt klaar mee bent
Trustequote:Op zondag 18 september 2005 03:08 schreef Shirley het volgende:
Ik ben er ook klaar mee. Ik ga slapen. Welterusten en tot een volgende keer
geeft heerlijk geile sex, hoor, naderhandquote:
Ik vrees dat ze niet gaat slaanquote:Op zondag 18 september 2005 03:08 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze er NU ECHT klaar mee was. Kijken hoe lang dat duurt.
Vuist is ook leukquote:Op zondag 18 september 2005 03:08 schreef bemeall het volgende:
Dido, verkoop die gast gewoon een klap, laat zien dat je er echt klaar mee bent
Waarom denk je dat ik hier nog zit te wachten op de vroege zondagmorgen.quote:Op zondag 18 september 2005 03:08 schreef milagro het volgende:
[..]
geeft heerlijk geile sex, hoor, naderhand![]()
![]()
Kijken of Roel terug slaatquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 03:09 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier nog zit te wachten op de vroege zondagmorgen.![]()
dat is het station.. de plaats heet gewoon heemstedequote:Op zondag 18 september 2005 03:06 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Uit Heemstede - Aerdenhout natuurlijk?![]()
quote:Op zondag 18 september 2005 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
Ik sta zooooo voor lul!Voor de zoveelste keer....pfffff ik ga naar bed, leuk om een te live streamen en posten! trusteee
![]()
Die keek toch naar de maan?quote:Op zondag 18 september 2005 03:10 schreef milagro het volgende:
[..]
moet eerst wel Ralph effe wieburuh
of Aerdenhoutquote:Op zondag 18 september 2005 03:11 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat is het station.. de plaats heet gewoon heemstede![]()
Roel staat helemaal niet voor lul. Hij hoeft het toch allemaal niet zo serieus te nemen?quote:Op zondag 18 september 2005 03:11 schreef bemeall het volgende:
[..]
Roel is eigenlijk gewoon degene die voor lul staat. Hij neemt het risico om met een paar anderen aan de gang te gaan en komt dan met trillende pootjes terug bij Dido
precies.....Roel hangt een beetje de player uit....gladde praatjes...en bij iedereen een beetje zoenen en knuffelen.....en zet Dido hem op z'n stuk......quote:Op zondag 18 september 2005 03:11 schreef bemeall het volgende:
[..]
Roel is eigenlijk gewoon degene die voor lul staat. Hij neemt het risico om met een paar anderen aan de gang te gaan en komt dan met trillende pootjes terug bij Dido
precies, en omdat er toch nog niets gebeurd is, boeiuh en doei, Roelquote:Op zondag 18 september 2005 03:11 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ze wil Roel een paar maanden zaad laten opsparen, om hem vervolgens keihard te dumpen als ze het huis uitgaat.quote:Op zondag 18 september 2005 03:12 schreef Day het volgende:
Met dit hele gesprek zegt Dido eigenlijk: ik wil niet dat je met de rest van de vrouwen in het huis omgaat. Maar ze zegt ook: ik ga niet zoenen of sexen in het huis. Dus, wat wil ze nou eigenlijk?
Mja is net hoe je het bekijkt. Ik zou zoiets wel serieus nemen. Hij schijnbaar nietquote:Op zondag 18 september 2005 03:12 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Roel staat helemaal niet voor lul. Hij hoeft het toch allemaal niet zo serieus te nemen?
niks helemaal niksquote:Op zondag 18 september 2005 03:12 schreef Day het volgende:
Met dit hele gesprek zegt Dido eigenlijk: ik wil niet dat je met de rest van de vrouwen in het huis omgaat. Maar ze zegt ook: ik ga niet zoenen of sexen in het huis. Dus, wat wil ze nou eigenlijk?
quote:Op zondag 18 september 2005 03:13 schreef Zapje het volgende:
[..]
precies.....Roel hangt een beetje de player uit....gladde praatjes...en bij iedereen een beetje zoenen en knuffelen.....en zet Dido hem op z'n stuk......
Nou het lijkt er wel op of hij er een datingshow van maaktquote:Op zondag 18 september 2005 03:14 schreef bloodymary het volgende:
Hij zit gewoon 100 dagen in dat huis en maakt er het beste van, een beetje plezier maken. Groot gelijk. Het is geen datingshow of zo.
Jawel, ze wil dat hij voor haar valt, zodat ze tegen zichzelf kan zeggen: zie je wel, ik heb \m, hij vindt mij het leukst. That's it! Meer wil ze niet, allemaal EGO!quote:
dus als hij niet binnen 2 dagen succes boekt, gaat hij naar een ander al toequote:Op zondag 18 september 2005 03:12 schreef Day het volgende:
Dat zégt ze toch ook gewoon?quote:Op zondag 18 september 2005 03:15 schreef MissHobje het volgende:
Dido lult.. het zit haar zoooooooooooooooo ontzettend dwars , kan niet anders
![]()
Je had inderdaad beter thuis kunnen blijven.quote:Op zondag 18 september 2005 03:14 schreef AMDFreak het volgende:
Ik mis altijd de leukste dingen.. ben extra vroeg thuis gekomen van het uitgaan.. om niks te missen.. ja hoor.. had beter thuis kunnen blijven geloof ik..
Alleen Rikkert nog.quote:Op zondag 18 september 2005 03:16 schreef BorTheWolf het volgende:
zijn ze nog aan het fietsen ?
Tot nu toe danquote:Op zondag 18 september 2005 03:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je had inderdaad beter thuis kunnen blijven.
Dit was de leukste BB avond ooit.
mag niet van didoquote:Op zondag 18 september 2005 03:16 schreef BorTheWolf het volgende:
zijn ze nog aan het fietsen ?
Net zoals wij, meeluisterenquote:Op zondag 18 september 2005 03:18 schreef Timmai het volgende:
wat doet ralph daar nog?
ja, en wat is daar mis mee? mag hij niet bij haar slapen ofzo? ze zit maar wat te lullen, want anders zat ze nu niet naast hem.. ze wil gewoon haar 'beschadigde' imagoquote:Op zondag 18 september 2005 03:16 schreef milagro het volgende:
[..]
dus als hij niet binnen 2 dagen succes boekt, gaat hij naar een ander al toe
hij had haar ook even een week kunnen paaien, had ze ws best wel toch gezwicht
maar meneer was op zijn pik getrapt en neemt prompt Lieske mee als slaapmaatje
wie doet er nu flauw? Roel dus, en Dido reageert daar weer op
de onschuldige chapperone spelen? als postiljon d'amourquote:Op zondag 18 september 2005 03:18 schreef Timmai het volgende:
wat doet ralph daar nog?
Nope, want Dido was irl nooit voor iemand als Roel gevallen. Maar ze heeft wel gezien dat hij de leukste man is in het huis (de man die alle vrouwen in het huis leuk vinden, zelfs Tanja). En zij wil bewijzen dat ZIJ hem krijgt. En haar plannetje is net even anders gelopen en daar kan ze ZO niet tegen.quote:Op zondag 18 september 2005 03:16 schreef milagro het volgende:
[..]
dus als hij niet binnen 2 dagen succes boekt, gaat hij naar een ander al toe
hij had haar ook even een week kunnen paaien, had ze ws best wel toch gezwicht
maar meneer was op zijn pik getrapt en neemt prompt Lieske mee als slaapmaatje
wie doet er nu flauw? Roel dus, en Dido reageert daar weer op
quote:Op zondag 18 september 2005 03:18 schreef snakelady het volgende:
goedenacht allemaal
nee, hoor dido's poort blijft gesloten.quote:Op zondag 18 september 2005 03:19 schreef snakelady het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat als Ralph nu naar bed zou gaan het voor ons een stuk leuker zal worden.
quote:Op zondag 18 september 2005 03:20 schreef BorTheWolf het volgende:
Volgens mij is Ralph gewoon een fokker en volgt ie ook alle streams LIVE. Alleen hij post weinig de laatste tijd.
Nee hoor, ze zwicht voor zijn doorgrondingsvermogen dat weer een beetje terug aan het komen is..quote:Op zondag 18 september 2005 03:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, hoor dido's poort blijft gesloten.
True.quote:Op zondag 18 september 2005 03:20 schreef milagro het volgende:
Als Roel slim is , zegt hij gewoon sorry, ik zal nu ophouden, maar ik probeer het morgen weer, en overmorgen en overovermorgen... tenminste als hij haar echt leuk vindt, zo niet dan moet hij gewoon een middelvinger opsteken en naast Lies kruipen.
hahaquote:Op zondag 18 september 2005 03:21 schreef MissHobje het volgende:
Volgens mij zijn het zo 3 mega rimpelige mensjes geworden![]()
Sowieso naast Lies kruipen vind ik.quote:Op zondag 18 september 2005 03:20 schreef milagro het volgende:
Als Roel slim is , zegt hij gewoon sorry, ik zal nu ophouden, maar ik probeer het morgen weer, en overmorgen en overovermorgen... tenminste als hij haar echt leuk vindt, zo niet dan moet hij gewoon een middelvinger opsteken en naast Lies kruipen.
Denk het niet hoor, ze zijn nu wel erg knus aan het doen.quote:Op zondag 18 september 2005 03:20 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, hoor dido's poort blijft gesloten.
Daar is ze toch ook heel eerlijk in geweest naar hem, dat heeft ze gewoon gezegd "Ik zou nooit op jou gevallen zijn, normaliter, ik had vooroordelen wb krakers en zo, en toch ben ik nu in de war van je"quote:Op zondag 18 september 2005 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, want Dido was irl nooit voor iemand als Roel gevallen. Maar ze heeft wel gezien dat hij de leukste man is in het huis (de man die alle vrouwen in het huis leuk vinden, zelfs Tanja). En zij wil bewijzen dat ZIJ hem krijgt. En haar plannetje is net even anders gelopen en daar kan ze ZO niet tegen.
Ik nok m zo ookquote:Op zondag 18 september 2005 03:23 schreef regenworm het volgende:
Zo ik heb mijn werkdag erop zitten.
De teller van de stream staat nu op 9:13.
Goedenacht![]()
![]()
![]()
![]()
En veel plezier.
gaat er toch nog iets gebeuren
hij is niet anders gewend daar , dus dat mag je hem niet aanrekenenquote:Op zondag 18 september 2005 03:24 schreef snakelady het volgende:
Voelt Ralph soms niet aan dat hij er niet bepaald bij hoord nu??
Drankquote:Op zondag 18 september 2005 03:25 schreef KonnieKipke het volgende:
EN maar blijven proberen, waar hebben die gasten last van (Menno, Roel)..
Nee.quote:Op zondag 18 september 2005 03:24 schreef snakelady het volgende:
Voelt Ralph soms niet aan dat hij er niet bepaald bij hoord nu??
Lieske daar valt niets te neuken alleenquote:
Ja, zul je zien dat lieske ook last van 'trots' krijgt.quote:
Ik vind jou ook lekkahquote:Op zondag 18 september 2005 03:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Daar is ze toch ook heel eerlijk in geweest naar hem, dat heeft ze gewoon gezegd "Ik zou nooit op jou gevallen zijn, normaliter, ik had vooroordelen wb krakers en zo, en toch ben ik nu in de war van je"
Wat is daar nu sneaky aan
Ik val ook vooral op mediterrane types, maar Ralph vind ik ook buitengewoon lekkah
ja ok, daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op zondag 18 september 2005 03:25 schreef Wup het volgende:
[..]
hij is niet anders gewend daar , dus dat mag je hem niet aanrekenen
Alles beter dan ijskoningin.quote:Op zondag 18 september 2005 03:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske daar valt niets te neuken alleen
Die wil slechts een maatje
precies.. en dat is nou net datgeen waar dido-tje zo moeilijk over doet..quote:Op zondag 18 september 2005 03:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske daar valt niets te neuken alleen
Die wil slechts een maatje
Geloof me, Dido is gewoon een teaser, ze vindt zichzelf geweldig. Ze is een vrouw met status, zegt ze zegt (vandaar dat ze elke zaterdag straalbezopen Jan en Alleman op loopt te geilen, yeah right). Dit gaat niet om verdriet hebben of gekwetst zijn omdat hij met anderen flirt, in bed ligt, etc. Dit gaat om haar mislukte plannetje. Er is altijd baas boven baas, en Roel speelt het spelletje slimmer dan zij. DAT is wat ze niet kan hebben. Zodra zij dat huis uit is, interesseert Roel haar geen moer. meer.quote:Op zondag 18 september 2005 03:23 schreef milagro het volgende:
[..]
Daar is ze toch ook heel eerlijk in geweest naar hem, dat heeft ze gewoon gezegd "Ik zou nooit op jou gevallen zijn, normaliter, ik had vooroordelen wb krakers en zo, en toch ben ik nu in de war van je"
Wat is daar nu sneaky aan
Ik val ook vooral op mediterrane types, maar Ralph vind ik ook buitengewoon lekkah
Zij blijft ook wel liggen natuurlijk.quote:Op zondag 18 september 2005 03:25 schreef KonnieKipke het volgende:
EN maar blijven proberen, waar hebben die gasten last van (Menno, Roel)..
quote:Op zondag 18 september 2005 03:27 schreef ThaPete het volgende:
heeft iemand anders ook last van de streams die blijven hangen?? zo ja wat kan ik hier aan doen?
Zet zoveel mogenlijk onnodige programma's uit.quote:Op zondag 18 september 2005 03:27 schreef ThaPete het volgende:
heeft iemand anders ook last van de streams die blijven hangen?? zo ja wat kan ik hier aan doen?
Ja en nee.quote:
alleen de fok en de streams draaienquote:Op zondag 18 september 2005 03:30 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Zet zoveel mogenlijk onnodige programma's uit.
Eigenlijk allebei onnodig............quote:Op zondag 18 september 2005 03:30 schreef ThaPete het volgende:
[..]
alleen de fok en de streams draaien
die was toch van de schoonheid en niet van de liefdequote:Op zondag 18 september 2005 03:30 schreef sam_the_man het volgende:
Aphrodite Ralph!
je neemt het veel te serieus allemaalquote:Op zondag 18 september 2005 03:28 schreef Day het volgende:
[..]
Geloof me, Dido is gewoon een teaser, ze vindt zichzelf geweldig. Ze is een vrouw met status, zegt ze zegt (vandaar dat ze elke zaterdag straalbezopen Jan en Alleman op loopt te geilen, yeah right). Dit gaat niet om verdriet hebben of gekwetst zijn omdat hij met anderen flirt, in bed ligt, etc. Dit gaat om haar mislukte plannetje. Er is altijd baas boven baas, en Roel speelt het spelletje slimmer dan zij. DAT is wat ze niet kan hebben. Zodra zij dat huis uit is, interesseert Roel haar geen moer. meer.
alleen zwarte schermenquote:Op zondag 18 september 2005 03:31 schreef SmoOfy het volgende:
http://www.gillesdesmit.com/bb/
hier heb je ook nog es!
Liefde schoonheid en vruchtbaarheid zoveel ik weet.....quote:Op zondag 18 september 2005 03:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die was toch van de schoonheid en niet van de liefde
had toch te maken met een wedstrijd tussen de mooiste Griekse vrouwen, en wie won kreeg een gouden appel of zo
Dat die mensen ook geen rekening met ons houden he? En zelf blijven ze natuurlijk morgen weer de halve dag in hun nest liggen.quote:Op zondag 18 september 2005 03:32 schreef lillymoon het volgende:
Inderdaad oprotten nou;naar bed kunnen wij ook slapen!
Mja, gewoon het ritme van jezelf op dat van de bewoners aanpassenquote:Op zondag 18 september 2005 03:33 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Dat die mensen ook geen rekening met ons houden he? En zelf blijven ze natuurlijk morgen weer de halve dag in hun nest liggen.![]()
Dat herken ik ook wel.quote:Op zondag 18 september 2005 03:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Volgens mij is Dido zo'n meisje dat niet onaardig tegen iemand kan zijn, hetgeen verwarrend kan werken voor manvolk.
quote:Op zondag 18 september 2005 03:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Volgens mij is Dido zo'n meisje dat niet onaardig tegen iemand kan zijn, hetgeen verwarrend kan werken voor manvolk.
begreep hij dat Ralph de plantjes water ging geven:)quote:Op zondag 18 september 2005 03:34 schreef lillymoon het volgende:
Even tussendoor een Amerikaanse vriend van mij die geen Nederlands spreekt heeft zich vanavond zelfs uitermate vermaakt met BB ik had hem de link voor de gein gestuurd, hij dacht ik kijk even maar heeft de hele avond gekeken.
Dacht het niet,nee. Ik hoor haar vaak genoeg onaardige en denigrerende kutopmerkingen maken tegen medebewoners.quote:
lijkt me eerder dat ze niet onaardig kan doen tegen Roel..quote:Op zondag 18 september 2005 03:32 schreef KonnieKipke het volgende:
Fatal Attraction!quote:Op zondag 18 september 2005 03:36 schreef snakelady het volgende:
Kijk maar eens naar didi's lichaamstaal, ze draait met haar lichaam naar roel toe, dat spreekt boekdelen.
Misschien kan ie het niet over zijn hart krijgen om Dido alleen met Roel te latenquote:Op zondag 18 september 2005 03:37 schreef lillymoon het volgende:
Ik snap ook niet dat Ralph daar maar bij blijft zitten
Ralph snapt het ook nietquote:Op zondag 18 september 2005 03:37 schreef lillymoon het volgende:
Stel je voor dat er "brand" uitbreekt.. moet Ralph toch bijzijnquote:Op zondag 18 september 2005 03:37 schreef lillymoon het volgende:
Dir gozer heeft echt een plank voor zijn kop.quote:Op zondag 18 september 2005 03:37 schreef lillymoon het volgende:
oi !!!!!!quote:Op zondag 18 september 2005 03:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dir gozer heeft echt een plank voor zijn kop.(of muur)
Raar, maar dat gevoel heb ik dus ookquote:Op zondag 18 september 2005 03:41 schreef milagro het volgende:
[..]
oi !!!!!!
Ralph was top de hele avond en halve nacht, hè
Hij zit er gewoon om Dido te beschermen
Mocht Roel raar gaan doen![]()
als bescherming voor didoquote:Op zondag 18 september 2005 03:37 schreef lillymoon het volgende:
Vuur doven is tenslotte zijn beroep!quote:Op zondag 18 september 2005 03:41 schreef milagro het volgende:
[..]
oi !!!!!!
hahaha, dat heb ik dan weer gemist.quote:Op zondag 18 september 2005 03:41 schreef milagro het volgende:
[..]
oi !!!!!!
Heb je nog evenquote:Op zondag 18 september 2005 03:41 schreef SmoOfy het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA ze gaan eruitt!!!!!!
quote:Op zondag 18 september 2005 03:41 schreef Day het volgende:
[..]
Raar, maar dat gevoel heb ik dus ook.
Zo'n vermoeden heb ik ook. Niet meteen maar wel over een tijdje.quote:Op zondag 18 september 2005 03:42 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Ralph wil dido gewoon voor hem zelf
Ze kan 'm alsnog zo krijgen hoor. Alleen ze wil hem exclusief. Geen ongewone eis vind ik.quote:Op zondag 18 september 2005 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, want Dido was irl nooit voor iemand als Roel gevallen. Maar ze heeft wel gezien dat hij de leukste man is in het huis (de man die alle vrouwen in het huis leuk vinden, zelfs Tanja). En zij wil bewijzen dat ZIJ hem krijgt. En haar plannetje is net even anders gelopen en daar kan ze ZO niet tegen.
Komt nog wel, maar Roel zit gewoon in de wegquote:Op zondag 18 september 2005 03:43 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden heb ik ook. Niet meteen maar wel over een tijdje.
Denk ook dat Ralph iets wil van didoquote:Op zondag 18 september 2005 03:43 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden heb ik ook. Niet meteen maar wel over een tijdje.
Een spalk achter de tandenquote:Op zondag 18 september 2005 03:44 schreef snakelady het volgende:
Wat hebben mongolen ook ??
een spalk schijn baar .. ( in mond)quote:Op zondag 18 september 2005 03:44 schreef snakelady het volgende:
Geen plank, een heel bos.quote:Op zondag 18 september 2005 03:44 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Komt nog wel, maar Roel zit gewoon in de wegRoel het een plank voor zijn hoofd
te lange/dikke tongquote:Op zondag 18 september 2005 03:44 schreef snakelady het volgende:
ok dan, hoe komt ze erop zeg.quote:Op zondag 18 september 2005 03:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
een spalk schijn baar .. ( in mond)
Lekkerr aardig van Dido om zo te zeggen.. doos is het!
Nog steeds ... alleen ze zegt het alweerquote:Op zondag 18 september 2005 03:47 schreef snakelady het volgende:
ze gaat eruit.
alweer of nog steeds ???
+2quote:Op zondag 18 september 2005 03:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nog steeds ... alleen ze zegt het alweer
Ach, het is niet zo dat er dan ooggetuigen zijn.quote:
In drievoud graag.quote:Op zondag 18 september 2005 03:51 schreef Stroekie het volgende:
breaking news
Dido die van zichzelf zegt dat ze uitgepraat is
mag ik dat hier dan op papier en ondertekend zien
hij wil zijn zin hebben, en als hij dat niet krijgt, gaat ie weer beledigd doenquote:Op zondag 18 september 2005 03:50 schreef BorTheWolf het volgende:
Roel wil het uit praten
quote:Op zondag 18 september 2005 03:52 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Dido: Ik vond je echt een klootzak
Ik vind het zwak van Roel dat ie zichzelf zo op wil dringenquote:Op zondag 18 september 2005 03:55 schreef snakelady het volgende:
weet je, ruzie maken helpt hem niet echt op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |