Tuurlijk, ze vind hem ook gewoon leuk, heeft ze eerlijk toegegeven. Alleen Roel heeft het gewoon verpest door zijn acties, vrij logisch wat mij betreft.quote:Op zondag 18 september 2005 03:01 schreef Tarak het volgende:
Dido vindt het heerlijk om gelijk weer door Roel te worden vastgepakt. Zo hypocriet is ze dan weer wel.
Geef hem eens ongelijk.quote:Op zondag 18 september 2005 03:01 schreef Apie74 het volgende:
Zo Roel is weer terug voor de 2e zeur ronde
Reken er maar niet op, hooguit als Roel iets mocht proberen dat Dido het uiteindelijk zo zat is dat ze hem een klap verkooptquote:Op zondag 18 september 2005 03:02 schreef AMDFreak het volgende:
Nou.. gaat er nog wat spannends gebeuren? hoelang moeten we nog wa88..
nee het kwam niet door de sigaretten, het kwam door jou... sukkel... giechel......quote:Op zondag 18 september 2005 03:02 schreef Gert het volgende:
Dido: "Ik had gehoopt dat je vandaag zou denken: wat is er met Dido aan de hand."
Als een vent het mij verpest heeft, vind ik het niet logisch dat hij me aanraakt hoor, sorry.quote:Op zondag 18 september 2005 03:02 schreef bemeall het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze vind hem ook gewoon leuk, heeft ze eerlijk toegegeven. Alleen Roel heeft het gewoon verpest door zijn acties, vrij logisch wat mij betreft.
Mja goed helemaal logisch is het idd niet, moet ik je gelijk in gevenquote:Op zondag 18 september 2005 03:03 schreef Day het volgende:
[..]
Als een vent het mij verpest heeft, vind ik het niet logisch dat hij me aanraakt hoor, sorry.
quote:Op zondag 18 september 2005 03:02 schreef Gert het volgende:
Dido: "Ik had gehoopt dat je vandaag zou denken: wat is er met Dido aan de hand."
Dat was duidelijk, ze heeft heel de middag, zogenaamd, naast hem liggen slapen op de bank.quote:Op zondag 18 september 2005 03:03 schreef Wup het volgende:
[..]
nee het kwam niet door de sigaretten, het kwam door jou... sukkel... giechel......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |