iddquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:57 schreef milagro het volgende:
zo, kan Lies haar kunstje weer doen, 2 seconden wiegen en dan ophouden.
ze zijn al een beetje tipsy he dan hebben ze t al warmer denk ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:01 schreef MissTiger het volgende:
is het in aalsmeer nu een graadje of 25 buiten ofzo?
ja dat zal het wel zijn denk ik dan hahaquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef sannuh het volgende:
[..]
ze zijn al een beetje tipsy he dan hebben ze t al warmer denk ik
Die is goed los! Leukquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:04 schreef Lolalala het volgende:
Natte lie stond met d'r fles wijn te springen
Jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:02 schreef sportvlek het volgende:
Wat danst Lieske leuk!!!
regisseur van de Pin-up clubquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:04 schreef Maurisico het volgende:
Snap redactie wel... daar zit je dan.. met zijn 2-en.. net aangenomen bij talpa... moet je de hele avond op de BB-redactie Limmericks aanhoren.... dan kijk je elkaar aan en draai je -ondanks het uitdrukkelijke verbod van Hummie- gewoon een lekker potje muziek.... [ en droom je vervolgens van de tijden dat je gewoon nog regisseur was van Lingo......]
De WIJ dansquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:05 schreef Igraine het volgende:
Ik zie bij Lieske alleen maar d'r blonde staartje op en neer hupsen...
Nee als je zwanger bent, kun je alleen roken, zeiken, op de bank hangen, en depressief zijn... dat zie je toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:05 schreef wickie het volgende:
Als je zwanger bent kan je toch ook dansen en plezier hebben? Of ligt het nnu aan mij.......
Ja bij mij ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:04 schreef LissaP het volgende:
ist eindelijk een keer leuk, blijft die stream hele tijd hangen..![]()
Idd, Ingrid danst, Lieske kan 1 kunstjequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja![]()
ik hoop zó dat je dat ironisch bedoelde![]()
vorige week heeft ze al een show weggegevenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef CartWOman het volgende:
Ingrid mag wel eens laten zien dat ze professioneel heeft gedanst.
ze draait leuk met haar lekkere kontje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:04 schreef sannuh het volgende:
Lieske leuk dansen? Ze dauwt haar kont naar achter en hupst met r hoofd? Heb iemand wel eens leuker zien dansen
Ralph ken allein hakkuhquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef Igraine het volgende:
Ralph is wel een kjoetie, met z'n moves...![]()
ja echt wel!..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:06 schreef Igraine het volgende:
Ralph is wel een kjoetie, met z'n moves...![]()
Liever niet.... Lekker doorgaan met die movequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef MissX het volgende:
jezus lieske doe is een andere move
Hij begint steeds uitbundiger te dansen.... Haha, schudde met die bille!!!quote:
de drank begint al goed te werken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef sannuh het volgende:
zo dido!
Dat kan ze niet.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:08 schreef MissX het volgende:
jezus lieske doe is een andere move
Ik vind het wel lief.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef MissTiger het volgende:
ralph danst r&b-achtig
Over verkrachten van nummers gesprokenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Tiesto ft Kane - Let it rain on me (remix)
Ik vind het wel een lekker nummer.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over verkrachten van nummers gesproken![]()
Rob drinkt nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat een mongolen eigenlijk, alleen Rob is nuchter toch?
En dan te bedenken dat de bewoners ervan overtuigd zijn dat de enige reden dat Ralph niet weggestemd is omdat het leuk kan worden met Nathalie....quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef SlimShady het volgende:
Ralph is zeker mijn favo van de mannen.
lol, wat is daar nou lief aanquote:
Zonder die achterlijke beat erin wel ja.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker nummer.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Liever niet.... Lekker doorgaan met die move
Vind je het gek.... Voor je het weet heb je zijn arm in je gezicht...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef sannuh het volgende:
chantal durft niet te dansen met ralph
arm in je gezicht?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vind je het gek.... Voor je het weet heb je zijn arm in je gezicht...
Nee hoor... genoeg contact met de mannenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef Lolalala het volgende:
Ah Lieske heeft eigenlijk alleen contact met Linda, en met niemand van de andere dames, lijkt wel.
Ah.. zielig...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef CartWOman het volgende:
Wat houden ze zich allemaal in![]()
Ik zou het wel weten![]()
Hij staat zo te zwaaien af en toe....quote:
Dan had ze zeker niks anders meer te rokenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:14 schreef Marsepein het volgende:
Zag ik nou goed dat Tanja der haar bijna in de fik stond?
<-quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef Lolalala het volgende:
Als je met iemand van het huis zou MOETEN neuken, wie zou het dan zijn?
Niet echt lastigquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef Lolalala het volgende:
Euhm...quote:
RAAALUUUUUUUUFFFFFFFFFFFFquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef Lolalala het volgende:
Ze wilde der shaggie ff aanlichten, maar der kwam een steekvlam uit de aanstekerquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan had ze zeker niks meer te roken
moeten....nou als het dan echt moet...Lieskequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef Lolalala het volgende:
Ah, ja maar met bijna niemand van de dames.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor... genoeg contact met de mannen
Geweldig.. ik ben echt stapel op die jongen.quote:
Viel mij ook al op, geen enkele dame die eens 'danst' of aandacht schenkt aan onze Lieske..quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:13 schreef Lolalala het volgende:
Ah Lieske heeft eigenlijk alleen contact met Linda, en met niemand van de andere dames, lijkt wel.
Ah.. zielig...
Was vast een aanslag op haar levenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ze wilde der shaggie ff aanlichten, maar der kwam een steekvlam uit de aansteker![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef milagro het volgende:
jaaaaaaaaaaaa, Roxy Music!!!!!!!!!!!!!!
ja dat hoorde ik ook, maar wie het zeiquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef floopzz het volgende:
"schatje ik hou van je"?? hoorde ik dat nou goed?
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef SlimShady het volgende:
Ingrid ziet er goed uit vanavond.
Ach ja goede smaak komt met de jaren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Danzig het volgende:
Mmmmm de bewoners kunnen Roxy Music niet echt waarderen
Verbaast me niets, nu ik de dames een beetje kenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ah, ja maar met bijna niemand van de dames.
Rallufquote:
Brian Ferryquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Lolalala het volgende:
Wie is de zanger van RoXy Music?
Ja echt he, ik hoop echt dat hij er ook tot het eind in blijft.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geweldig.. ik ben echt stapel op die jongen.![]()
Dat was Roel, tegen wie hij dat zei weet ik niet... maar dat was een grapje, hij zei er iets daarna (wat, dat dat weet ik niet meer).quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef floopzz het volgende:
"schatje ik hou van je"?? hoorde ik dat nou goed?
Ja, dat lijkt me niet prettig voor haar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, geen enkele dame die eens 'danst' of aandacht schenkt aan onze Lieske..
Hij staat genomineerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:20 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja echt he, ik hoop echt dat hij er ook tot het eind in blijft.
Roel is echt aardig tegen Tanja, blijft proberen er te betrekken. Echt lief
Roel is mij te sloom, heeft geen lekker lijf, en geen lekkere leutertquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:19 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ralluf![]()
Als ie z'n mond houdt lijkt het bij eigenlijk ook best geil
Maar ik heb zin in Roel, best wel.
Tis inderdaad niet aan te horenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:21 schreef wickie het volgende:
ff geluid uit hoor
<--------quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:16 schreef Lolalala het volgende:
Geloof me... dat boeit haar voor geen meter. De dames zitten er meer meequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:20 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me niet prettig voor haar.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:22 schreef Pinball het volgende:
Die scheepshoorn van Linda er vals doorheen
Gebeurde mij net ook, dat ligt aan je provider waarschijnlijkquote:
Ooooh nee hoor, áls er nog interesse is gaat ze hard-to-get spelen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:21 schreef mijn23 het volgende:
Laat Dido het niet lukken Roel te krijgen vanavond alsjeblieft!!!! want dat is zker haar missie van nu iig zijn aandacht
doet ze zelf toch ook niet naar hun toequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, geen enkele dame die eens 'danst' of aandacht schenkt aan onze Lieske..
O god.... Ze lezen meeeeequote:Op zaterdag 17 september 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
O god....
Wat krijgen we zometeen, Paradise by the dashboard ligth?
Wel vreemd, op zaterdagavond na 10en, zou je denken dat het niet zo druk is op de streams toch?quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:23 schreef brummie34 het volgende:
[..]
Yep bij mij ook steeds in buffer![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
O god....
Eerste indruk van Natte Lie en Dido waren al walgelijke wijven. Maar ik geloofde mezelf eigenlijk nietquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Verbaast me niets, nu ik de dames een beetje ken
Bij mij juist niet. Garnier streams liepen steeds vast, maar de streams van mijn provider (xs4all) gaan gewoon goedquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:23 schreef BONG4002 het volgende:
Gebeurde mij net ook, dat ligt aan je provider waarschijnlijk
Ja, je had helaas gelijkquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
O god....
Komt denk ik omdat er veel meer mensen inloggen op de streams + dat het provider afhankelijk is wat de capaciteit isquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:24 schreef lillymoon het volgende:
Ik zit nu op gildesmit en hij blijft maar bufferen zal mijn connectie wel zijn wij hebben @home budget dus die is best langzaam en normaal is dat geen probleem maar als ze gaan dansen en er is muziek dan kan ie het allemaal niet meer aan of zo.
Je voorspellende kijk komt uit.....quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:22 schreef flugeltje het volgende:
O god....
kunnen we dat niet ff testen door een onvoorspelbaar nummer 'aan te vragen' ?quote:
met deze regie geef ik je weinig kansquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:19 schreef sannuh het volgende:
Als lieske zich gewoon op roel stort is er niks aan de hand.. en hebben wij ook iets te zien
Hmmm...heeft elke provider dan een eigen "oprit"? Ik gebruik Multikabel maar heb geen idee of die ook aparte gateways hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bij mij juist niet. Garnier streams liepen steeds vast, maar de streams van mijn provider (xs4all) gaan gewoon goed
Mensen blijven er maar van overtuigd dat je zonder dit lied géén sfeer kunt scheppen op een feestje... En vaak blijkt het nog te kloppen ook...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Wie zei dat net van Meatloaf.. Nog goed ook
Ik word van dit nummer altijd ZEER depressiefquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mensen blijven er maar van overtuigd dat je zonder dit lied géén sfeer kunt scheppen op een feestje... En vaak blijkt het nog te kloppen ook...
Radiohead - Creepquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:25 schreef floopzz het volgende:
[..]
kunnen we dat niet ff testen door een onvoorspelbaar nummer 'aan te vragen' ?
de sesamstraattune ofzo?
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef mijn23 het volgende:
Dido is zo overdreven bezig,zo doorzichtig,mense wat is een goedlopende streamssite nu??? mijn streams lopen vast
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Radiohead - Creep
Maar ja, dat zal wel weer niet![]()
Op 9 van de 10 bruiloftsfeesten breekt de pleuris uit als de 'dj' dit nummer opzet...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik word van dit nummer altijd ZEER depressief!
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef sannuh het volgende:
joost vindt t wel leuk
Bruiloftsfeestenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Op 9 van de 10 bruiloftsfeesten breekt de pleuris uit als de 'dj' dit nummer opzet...
Het nummer is kapot gedraaid. Ik vind andere nummers van Meatloaf beter. Maar deze is wel briljant.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik word van dit nummer altijd ZEER depressief!
Nee hoor, het is doortrapt en berekenend gedrag.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:30 schreef teamlead het volgende:
dildo gaat uit de kleren vanavonddat mens is zo ver heen dat ze zelfs joost nu niet afwijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |