quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:24 schreef flugeltje het volgende:
O god.... Ze lezen meeeeeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
met deze regie geef ik je weinig kansquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:19 schreef sannuh het volgende:
Als lieske zich gewoon op roel stort is er niks aan de hand.. en hebben wij ook iets te zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmmm...heeft elke provider dan een eigen "oprit"? Ik gebruik Multikabel maar heb geen idee of die ook aparte gateways hebbenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bij mij juist niet. Garnier streams liepen steeds vast, maar de streams van mijn provider (xs4all) gaan gewoon goed
Mensen blijven er maar van overtuigd dat je zonder dit lied géén sfeer kunt scheppen op een feestje... En vaak blijkt het nog te kloppen ook...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Wie zei dat net van Meatloafom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies... Nog goed ookJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik word van dit nummer altijd ZEER depressiefquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mensen blijven er maar van overtuigd dat je zonder dit lied géén sfeer kunt scheppen op een feestje... En vaak blijkt het nog te kloppen ook...
Radiohead - Creepquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:25 schreef floopzz het volgende:
[..]
kunnen we dat niet ff testen door een onvoorspelbaar nummer 'aan te vragen' ?
de sesamstraattune ofzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef mijn23 het volgende:
Dido is zo overdreven bezig,zo doorzichtig,mense wat is een goedlopende streamssite nu??? mijn streams lopen vast
quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Radiohead - Creep
Maar ja, dat zal wel weer nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Op 9 van de 10 bruiloftsfeesten breekt de pleuris uit als de 'dj' dit nummer opzet...quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:27 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik word van dit nummer altijd ZEER depressiefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop