quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef SlimShady het volgende:
Ingrid ziet er goed uit vanavond.
Ach ja goede smaak komt met de jaren.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Danzig het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mmmmm de bewoners kunnen Roxy Music niet echt waarderenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verbaast me niets, nu ik de dames een beetje kenquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ah, ja maar met bijna niemand van de dames.
Rallufquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Niet echt lastigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Brian Ferryquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Lolalala het volgende:
Wie is de zanger van RoXy Music?
Ja echt he, ik hoop echt dat hij er ook tot het eind in blijft.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Geweldig.. ik ben echt stapel op die jongen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eindelijk goede muziekquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef HellFreez het volgende:
Wat een kutmuziek zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ferryquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef CartWOman het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Brianom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat was Roel, tegen wie hij dat zei weet ik niet... maar dat was een grapje, hij zei er iets daarna (wat, dat dat weet ik niet meer).quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:17 schreef floopzz het volgende:
"schatje ik hou van je"?? hoorde ik dat nou goed?
Ja, dat lijkt me niet prettig voor haar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:18 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, geen enkele dame die eens 'danst' of aandacht schenkt aan onze Lieske..
Hij staat genomineerdquote:Op zaterdag 17 september 2005 22:20 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja echt he, ik hoop echt dat hij er ook tot het eind in blijft.
Roel is echt aardig tegen Tanja, blijft proberen er te betrekken. Echt lief
Oja!! Zo, goeie herinneringen aan, Bryan Ferry jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop