Waar zie je dat? Beetje last van fantasietjes?quote:Op zaterdag 17 september 2005 01:58 schreef brummie34 het volgende:
de buik begint te rijen op het dekbed zo te zien
We zijn ook nog amper op éénderde.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:04 schreef Coos het volgende:
Ik zit ook op stream 3 maar het valt wel mee allemaal.
Nog geen Bart en Sabine dingen, maar wie weet later!!
Is prima kom net thuis, als dat de meest boeiende beelden waren ben ik weer helemaal bij! Was Roel nog een beetje relaxed onder zijn nominatie?quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:06 schreef Wup het volgende:
[..]
ow van een uur gelden ofzo al, sorry
denk dat Dido dan wel gelijk weer een downgevoel heeft.........ach jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:01 schreef Showtime het volgende:
Gezellig als Dido morgenochtend de mannenslaapkamer binnenwandeld.
BOEIUHquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:10 schreef Zapje het volgende:
[..]
denk dat Dido dan wel gelijk weer een downgevoel heeft.........ach ja![]()
Das helemaal niet ergquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:10 schreef Zapje het volgende:
[..]
de enigste single vrouw die nog niet geknuffeld in bed heeft is Chantal.....maarja...wie in het huis valt er op een kraai...........en de rest mag niet/wil niet/durft niet....quote:
ik heb hem er vanavond niet over gehoord, en overdag had ik geen streams.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:09 schreef BBscanner het volgende:
Is prima kom net thuis, als dat de meest boeiende beelden waren ben ik weer helemaal bij! Was Roel nog een beetje relaxed onder zijn nominatie?
Dido speelt met gevoelens............maarja...wie niet trouwens in dat huisquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:13 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Das helemaal niet ergMoet ze maar niet zo vaag doen over dr gevoelens
niet zo leuk want dat gaat ze weer op Liesje afreageren; en Roel lacht zich natuurlijk rotquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:10 schreef Zapje het volgende:
Sigaret roken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:15 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
ooow ik zie beweging, Tanja naar de wc daarna gaat ze vast naar de koelkast
Mooi morgen weer genotsmiddelen! dus Lol!, Verwacht niet meer zo veel van die Buik en dat geschuiflel van Roel en Lieske!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:14 schreef Wup het volgende:
[..]
, sigaretten waren op dus iedereen ging vroeg slapen
asbak plunderen dusquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:17 schreef BB-King het volgende:
Sigaret roken?
Dido mag wel bij mijn uithuilenquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:16 schreef Wup het volgende:
[..]
niet zo leuk want dat gaat ze weer op Liesje afreageren; en Roel lacht zich natuurlijk rot
ik zag Roel voor het knuffelen slapen gaan nog een sigaret uit de asbak in z'n pakje doen....quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:14 schreef Wup het volgende:
[..]
sigaretten waren op dus iedereen ging vroeg slapen
Zeker de zender van Roel die zit er niet goed inquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:19 schreef BBscanner het volgende:
Hoop gekraak op de streams???? Zender onder de dekens?
truste..ik ga ook....eens naar m'n eigen dekbed kijken...quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:22 schreef BBscanner het volgende:
Tanja BOEIUH!!!Truste Streamers!
Tot morgen!
![]()
Alles goed! Leuk dat je er weer bent! Weet niks van een apart kastje! Ze had wel een apart huisje ff maar het blijft een apart wijf die Tanja!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
Ben even weggeweest maar had begrepen dat Tanja een eigen kastje had met eten??
Is het dat kastje of pakt ze eten van de andere bewoners![]()
er was allemaal ruzie van Tanja over de boodschappenquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:22 schreef KRIBBET het volgende:
Ben even weggeweest maar had begrepen dat Tanja een eigen kastje had met eten??
Is het dat kastje of pakt ze eten van de andere bewoners![]()
Heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn zussen deden niet anders. En dan niet braaf yoghurt, maar vette hap, zoals bami, macaroni e.d. Ik ben menigmaal midden in de nacht voor mijn zussen naar de afhaal geweest om bami te halen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb er geullig geen verstand van maar is het normaal dat als je zwanger bent, midden in de nacht gaat eten?![]()
Runderlappen om 2:30quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:26 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
aaaja gaat die bellen over de runderlappen
Ze krijgt, voor zover ik het begrepen heb, een apart bakje met snoep. Omdat ze daar af en toe trek in heeft en het vaak na 2 dagen al op is.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:25 schreef Wup het volgende:
[..]
er was allemaal ruzie van Tanja over de boodschappen
ze wilde gezond eten plus chocolade + ander snoep vanwege haar zwangerschap.
er is besloten dat Tanja een apart kastje krijgt maar volgens mij geldt dat pas bij de nieuwe lading boodschappen [morgen dus]
Alles ziet er goed uit, nu weer 2 weken wachten op de uitslagquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:25 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Alles goed! Leuk dat je er weer bent! Weet niks van een apart kastje! Ze had wel een apart huisje ff maar het blijft een apart wijf die Tanja!
Ga nu echt slapen!![]()
Apart kastje voor Tanja... dat zal wel weer spanningen op gaan leveren!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:25 schreef Wup het volgende:
[..]
er is besloten dat Tanja een apart kastje krijgt maar volgens mij geldt dat pas bij de nieuwe lading boodschappen [morgen dus]
Ook naar de koelkastquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:30 schreef BBscanner het volgende:
Ingrid wakker!
Had ik het toch goed begrepenquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:25 schreef Wup het volgende:
[..]
Wie weetquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ie een kunstgebit heeft hè...
Het is dus redelijk normaalquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:26 schreef Day het volgende:
[..]
Heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn zussen deden niet anders. En dan niet braaf yoghurt, maar vette hap, zoals bami, macaroni e.d. Ik ben menigmaal midden in de nacht voor mijn zussen naar de afhaal geweest om bami te halen.
Daarbij komt ook dat je in de laatste weken van je zwangerschap slecht slaap, omdat je buik echt in de weg gaat zitten.
Want vindt je van de exit van Rikkert? Vond hem iets te relaxed. Had me buurman kunnen zijn, die zie ik elke dat dus wat mij betreft prima dat hij exit is!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alles ziet er goed uit, nu weer 2 weken wachten op de uitslag![]()
Gelukkig kan k me met BB bezighouden![]()
Van mij mag ze er gelijk uit, je hebt er niets aan![]()
De cammeraman heeft het door hij zoomt ff inquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:32 schreef Paultjehh het volgende:
Lieske streelt Roel zijn leuter...duidelijk!
Is dat echt waar?? Het is zo'n goede aanstaande moeder, een model voor alle vrouwen in Nederlandquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat is eigenlijk het enige wat ik over Tanja weet, dat ze een kunstgebit heeft door haar drugsverleden...
Was absoluut niet mijn eerste keus voor de exitquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:33 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Want vindt je van de exit van Rikkert? Vond hem iets te relaxed. Had me buurman kunnen zijn, die zie ik elke dat dus wat mij betreft prima dat hij exit is!
Ik denk dat Ralph nog heel ver komt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was absoluut niet mijn eerste keus voor de exitVan de genomineerde had Ralph weg mogen gaan, brengt niets wat kan boeien
![]()
Ik heb net al een zure bom gegetenquote:
Juist de stress die Ralph met zich mee brengt tav Nathalie, Rob (bang voor zijn leiderspositie) maakt hem voor mij interessant. Zegt weinig maar heeft een belangrijke (irritatie) factor in het huis, zonde om die te missen! imoquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:38 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Was absoluut niet mijn eerste keus voor de exitVan de genomineerde had Ralph weg mogen gaan, brengt niets wat kan boeien
![]()
Ik vraag me af wat voor types bellen om hem erin te houden, kijken ze geen streams danquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:41 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Ik denk dat Ralph nog heel ver komt.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:41 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb net al een zure bom gegeten![]()
Juist de streamer waren dol op hem afgelopen week heeft hij echt punten gescoord! poeierde zowel Rob als Chantal af!quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat voor types bellen om hem erin te houden, kijken ze geen streams dan![]()
Er komen nooit meer dan 6 woorden uit die knul, wat heb je eraan![]()
Daar heb je wel weer gelijk in maar denk dat we een hele andere Nat zouden zien zonder Ralph om haar heen, ze heeft wel haar op haar tanden maar houdt alles een beetje binnenquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:43 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Juist de stress die Ralph met zich mee brengt tav Nathalie, Rob (bang voor zijn leiderspositie) maakt hem voor mij interessant. Zegt weinig maar heeft een belangrijke (irritatie) factor in het huis, zonde om die te missen! imo
quote:
Dat heb ik dus moeten missenquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Juist de streamer waren dol op hem afgelopen week heeft hij echt punten gescoord! poeierde zowel Rob als Chantal af!
Precies, tv krijg je een verkeerd beeld van, als je een beetje de streams bij houd ben je juist voor Ralph.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:45 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Juist de streamer waren dol op hem afgelopen week heeft hij echt punten gescoord! poeierde zowel Rob als Chantal af!
Haha heb je bestellijst al doorgegevenquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Jammer genoeg staat die niet op mijn lijste voor de komende week
![]()
Eet smakelijk![]()
Daar had ik een paar weken geleden al een topic over geopendquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:49 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Precies, tv krijg je een verkeerd beeld van, als je een beetje de streams bij houd ben je juist voor Ralph.
En Rob mag van mijn direct exit weg ermee.
Gelukkig kan ik bestellen zoveel ik wil, zolang het op de lijst van de dokter staatquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:50 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Haha heb je bestellijst al doorgegeven![]()
Ze kunnen hehoorlijk de boel zo maken zoals hun willen helaas.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar had ik een paar weken geleden al een topic over geopend![]()
Talpa stuurt je die kant op die ze willen, de laatste 3 bewoners zijn bij hun al bekend![]()
![]()
Ik kon internet volgen de laatste week, er kon geen laptop op mijn bed in het ziekenhuis![]()
Ik kijk via een klein beeld maar zie ik geen tattoo van Linda?quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:54 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Stream 2 Dido billetjes ?
Ik ook!! ik zal in noveber nog een weekje moeten missen maar de rest van de weken ben ik erbijquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:55 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Ze kunnen hehoorlijk de boel zo maken zoals hun willen helaas.
Ik vind BB op tv ook niet veel aan, volg liever de streams.
Lekker hoorquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kijk via een klein beeld maar zie ik geen tattoo van Linda?![]()
Had Dido dan last van het doorschijnende broekje met konthaar (achterhaar)quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:59 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Nee is dido, linda ligt geloof ik links van dido (achterhaar dus)
Vind ze een beetje groot maar het past wel bij haar, zou toch geen gezicht (rug) voor Lieske zijnquote:
Nee bah daar kan ik niet aan denken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 03:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Had Dido dan last van het doorschijnende broekje met konthaar (achterhaar)![]()
![]()
Of was het Natte Lee die konthaar haar had?? (het is alweer een week of 3 geleden, erg warm terwijl vannacht, nachtvorst kan voorkomenquote:Op zaterdag 17 september 2005 03:05 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Nee bah daar kan ik niet aan denken.
Dan moet het linda zijn![]()
Trustequote:Op zaterdag 17 september 2005 03:15 schreef KRIBBET het volgende:
Het is een kort nachtje maar ga even wat slaap inhalen![]()
Hoopdat er morgenavond veel drank en feest in het huis is en dat ik het wat langer kan volgen![]()
Voor de nachtploeg..............................sterkte![]()
Je ziet toch wel een hele grote vlek op je schermpje want die tattoo is ongeveer zo groot als haar hele onder lichaamquote:Op zaterdag 17 september 2005 02:55 schreef KRIBBET het volgende:
Ik kijk via een klein beeld maar zie ik geen tattoo van Linda?![]()
Maar d'r poes krijgt wel ademnood in deze pozequote:Op zaterdag 17 september 2005 03:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linda is tenminste de naakte waarheid in BB
[afbeelding]
Zitten die keukenkastjes nu al waterpas?????quote:Op zaterdag 17 september 2005 03:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je ziet toch wel een hele grote vlek op je schermpje want die tattoo is ongeveer zo groot als haar hele onder lichaam![]()
Bah, ik haat tattoo's![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:13 schreef Debbus het volgende:
Geheime opdracht van Lieske: geslaagd!![]()
Dat dacht ik ook al .quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:13 schreef phileine het volgende:
Zou Roel dit doen zodat hij niet wordt weggestemd?
Het is wel ineens een paar versnellingen hoger, en ik zie Roel er best voor aan.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:13 schreef phileine het volgende:
Nee ze moest het vermengen met het zaad van Menno, zodat Chantal in een jetlag komt bij de inseminatie.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:15 schreef Pinball het volgende:
Dat zou wat zijn, als ze met Roel's kwakje in haar hand naar de DBK loopt om haar ¤ 5.000 op te halen![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:48 schreef Debbus het volgende:
Der is er een wakker, hoera, hoera.
Dat kun je wel zien, dat is RobRoel!
Wat een aparte usernaamquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:28 schreef johanvonnie het volgende:
goedemorgen allemaal, ik heb geloof ik wat gemist?
Mis jij hem ook zo?quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:56 schreef Tamaartje het volgende:
Neeeeeeee DAT kan niet meerhelaas
![]()
johanvonniebreggiedetleffieorangie?quote:
nee, sorry dat zijn er te veel voor mijquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
johanvonniebreggiedetleffieorangie?
Dikke kans. Gisteren zei hij nog dat als iemand tegen hem zou zeggen dat hij de hoofdprijs niet zou krijgen dat ie dan liever meteen naar huis ging om muziek te maken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:13 schreef phileine het volgende:
ik vond hem ook een leuke aanvulling in de groep...met z'n woordspelletjes, en nuchterheid....quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:04 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou eigenlijk best wel.. hij kon altijd zo droog uit de hoek komen![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:07 schreef Zapje het volgende:
[..]
ik vond hem ook een leuke aanvulling in de groep...met z'n woordspelletjes, en nuchterheid....
Ja, paarlen voor de zwijnen helaas. Toch blij dat hij weg is. Hij was weliswaar slim en sympathiek, maar ook dodelijk saai voor BB.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:04 schreef Tamaartje het volgende:
Nou eigenlijk best wel.. hij kon altijd zo droog uit de hoek komen![]()
Alleen Rikkert.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:15 schreef BlackSunday het volgende:
Zijn ze nog aan het fietsen?
Vorige week was het een uurtje of vijf.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:21 schreef Pinball het volgende:
Laat BB alstjeblieft flink lang wachten met die boodschappen. Ik wil het wel zien als iedereen zonder sigaretten zit
haha ja ergens aan het einde van de middag ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:21 schreef Pinball het volgende:
Laat BB alstjeblieft flink lang wachten met die boodschappen. Ik wil het wel zien als iedereen zonder sigaretten zit
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:21 schreef Pinball het volgende:
Leukquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:22 schreef Marrije het volgende:
Vorige week was het een uurtje of vijf.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:20 schreef Zapje het volgende:
Rob tegen Dido...ja en Roel slaap naast Lieske..... oei oei oei....wat zal er nu weer allemaal door Dido's slaapkoppie heen gaan...........
Zo zit Roel ook helemaal niet in elkaar.. dus dat kan ze wel vergetenquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:46 schreef pinkplatinum het volgende:
Als Roel iets bereiken bij Dido moet hij 24uur achter haar kont aanlopen.. Ik vind het goed voor dr dat Roel dat niet doet![]()
Ik heb hem in de afgelopen 3 weken niets anders zien doen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:47 schreef Damzzz het volgende:
Maareh waarom die Rob nou weer zo de moraalridder uit gaat lopen hangen
"ik heb geen zin me hier voor lul te zetten"quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:50 schreef pinkplatinum het volgende:
"Dan lijkt het alsof ik jaloers ben" Ze is ook jaloers.. overduidelijk..
Hij zou het in ieder geval aan Ingrid vragen hoe het nou zit..quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:50 schreef KRIBBET het volgende:
Zou Dido nu hopen dat Rob het aan roel gaat vertellen??![]()
![]()
Ja inderdaad, hij probeert door deze misselijke tactiek de winnaar te worden. Geef toch eens je mening manquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:49 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ik heb hem in de afgelopen 3 weken niets anders zien doen!
Allemans-vriendje...
Dit gesprek komt zeker bij andere bewoners terechtquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:51 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hij zou het in ieder geval aan Ingrid vragen hoe het nou zit..![]()
Dido en Roel is niks passen niet bij elkaar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:48 schreef Debbus het volgende:
Wel grappig hoor die Dido.
Bij meerdere gesprekken heeft ze gezegd dat ze nooit (in de buitenwereld) iets met Roel zou beginnen en hem zelfs compleet zou negeren. Maar nou vind ze het irritanter dat Roel bij Lieske zit en haar 'dumpt'...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:55 schreef pinkplatinum het volgende:
haha geweldig..
"hebben ze nou gezoend?"
meer dan dat:quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:55 schreef pinkplatinum het volgende:
haha geweldig..
"hebben ze nou gezoend?"
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:03 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat weet hij nou.. Hij doet net alsof hij alles weet en alle gesprekken heeft gehoord..
Ik mag hem steeds minder.. Irritant ventje
Serieus.. over wie heb je het? Misschien handig om af en toe een naam erbij te zettenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:04 schreef pinkplatinum het volgende:
Neeh ik geloof wel dat ze de waarheid sprak toen ze zei dat ze verliefd was.. ze kan het gewoon niet hebben dat ze allemaal niet achter dr aan lopen
ik zou hem nooooooooooooooit meer aan doen als ik jou wasquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
Zo'n pyama als Nathalie heb ik ook
Het is wel een beetje jammer jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:10 schreef teckeltje het volgende:
[..]
ik zou hem nooooooooooooooit meer aan doen als ik jou was![]()
snel verbranden maar.. inclusief hoofddoekjes...quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
Zo'n pyama als Nathalie heb ik ook
Affectie? ze zijn gewoon als boter....quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:12 schreef elskreeft het volgende:
Chan wijt het weer aan dat mensen jonger (dan zij) zijn dat ze affectie zoeken in 't huis....
En Chantal had 6!!quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:15 schreef pinkplatinum het volgende:
Tanja: Ik vond die sigaretten zeer oneerlijk verdeelt, Ing had niks, Ik had 1.
dat wordt 1 peuk uitpoepen vandaag voor haarquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:17 schreef Debbus het volgende:
Tanja: Ik rook er vandaag wel 4 minder.
Toch vreemde uitspraak als je 3 peuken per dag wegwerkt...
dat zei ze nadat Chantal vertelde dat al gebruikte shag extra kankerverwekkend was...quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:17 schreef Debbus het volgende:
Tanja: Ik rook er vandaag wel 4 minder.
Toch vreemde uitspraak als je 3 peuken per dag wegwerkt...
BBquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:15 schreef J-net het volgende:
Zow zijn de peuken nu al op.... wow dat doen ze snel dan
maar ja shag en sigaretten zijn sowieso kankerverwekkend.......quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:18 schreef elskreeft het volgende:
[..]
dat zei ze nadat Chantal vertelde dat al gebruikte shag extra kankerverwekkend was...
Ik word helemaal gek van die travo-geruchtenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:19 schreef Rianne84 het volgende:
nathalie heeft echt een jongenshoofd zo
Ook goedemorgenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:20 schreef Maurisico het volgende:
goedemorgen......Lees net dat vannacht vlees het thema was..... rob met zijn runderlappen en Lieske met de worst van roel!![]()
Is er een travo danquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:20 schreef Debbus het volgende:
Ik word helemaal gek van die travo-geruchten![]()
![]()
nee, roel en lieske.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:20 schreef Maurisico het volgende:
goedemorgen......Lees net dat vannacht vlees het thema was..... rob met zijn runderlappen en Lieske met de worst van roel!![]()
En dat zal jij nooit meemakenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:22 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Chantal "Het lijkt me wel heel vreemd als er melk uit je borsten komt"
Lijkt me dat je als baby daar ook niet aan wil sabbelenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:24 schreef teckeltje het volgende:
[..]
En dat zal jij nooit meemaken![]()
tis hier ook mooi weer hoor! (ca. 20 km van Aalsmeer)quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:24 schreef Bergie het volgende:
He....dat BB-huis staat toch in Nederland?
Hier lopen de mussen met sjaals en bontmussen op en op de stream zie ik Ralph in zijn korte broek zonder shirt in de tuin zitten???!!!!
Hier in vlaardingen schijnt de zon ook hoor dus in je tuin cq op je balkon in de zon is het gewoon heerlijk warmquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:24 schreef Bergie het volgende:
He....dat BB-huis staat toch in Nederland?
Hier lopen de mussen met sjaals en bontmussen op en op de stream zie ik Ralph in zijn korte broek zonder shirt in de tuin zitten???!!!!
Hier aan de kust schijnt het zonnetje.quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:26 schreef teckeltje het volgende:
hier aan de kust komt het met bakken de lucht uit
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:27 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Lieske en Roel zijn aan het knuffelen![]()
Hier aan de kust met duitsland ookquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:28 schreef BlackSunday het volgende:
[..]
Hier aan de kust schijnt het zonnetje.
ze smeert hem ook ff inquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:30 schreef Rianne84 het volgende:
zozo natte praat met ralph
die Ralph rookte toch ineens na dat etentje is dat bij 1 sigaret gebleven of heeft hij er daarna meer gerookt?quote:
Volgens mij 1.. ik heb hem daarna niet meer zien roken..quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:33 schreef teckeltje het volgende:
[..]
die Ralph rookte toch ineens na dat etentje is dat bij 1 sigaret gebleven of heeft hij er daarna meer gerookt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |