Ik heb hem in de afgelopen 3 weken niets anders zien doen!quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:47 schreef Damzzz het volgende:
Maareh waarom die Rob nou weer zo de moraalridder uit gaat lopen hangen
"ik heb geen zin me hier voor lul te zetten"quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:50 schreef pinkplatinum het volgende:
"Dan lijkt het alsof ik jaloers ben" Ze is ook jaloers.. overduidelijk..
Hij zou het in ieder geval aan Ingrid vragen hoe het nou zit..quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:50 schreef KRIBBET het volgende:
Zou Dido nu hopen dat Rob het aan roel gaat vertellen??![]()
![]()
Ja inderdaad, hij probeert door deze misselijke tactiek de winnaar te worden. Geef toch eens je mening manquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:49 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ik heb hem in de afgelopen 3 weken niets anders zien doen!
Allemans-vriendje...
Dit gesprek komt zeker bij andere bewoners terechtquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:51 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Hij zou het in ieder geval aan Ingrid vragen hoe het nou zit..![]()
Dido en Roel is niks passen niet bij elkaar.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:48 schreef Debbus het volgende:
Wel grappig hoor die Dido.
Bij meerdere gesprekken heeft ze gezegd dat ze nooit (in de buitenwereld) iets met Roel zou beginnen en hem zelfs compleet zou negeren. Maar nou vind ze het irritanter dat Roel bij Lieske zit en haar 'dumpt'...
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:55 schreef pinkplatinum het volgende:
haha geweldig..
"hebben ze nou gezoend?"
meer dan dat:quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:55 schreef pinkplatinum het volgende:
haha geweldig..
"hebben ze nou gezoend?"
quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:03 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat weet hij nou.. Hij doet net alsof hij alles weet en alle gesprekken heeft gehoord..
Ik mag hem steeds minder.. Irritant ventje
Serieus.. over wie heb je het? Misschien handig om af en toe een naam erbij te zettenquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:04 schreef pinkplatinum het volgende:
Neeh ik geloof wel dat ze de waarheid sprak toen ze zei dat ze verliefd was.. ze kan het gewoon niet hebben dat ze allemaal niet achter dr aan lopen
ik zou hem nooooooooooooooit meer aan doen als ik jou wasquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
Zo'n pyama als Nathalie heb ik ook
Het is wel een beetje jammer jaquote:Op zaterdag 17 september 2005 11:10 schreef teckeltje het volgende:
[..]
ik zou hem nooooooooooooooit meer aan doen als ik jou was![]()
snel verbranden maar.. inclusief hoofddoekjes...quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:08 schreef Tamaartje het volgende:
Zo'n pyama als Nathalie heb ik ook
Affectie? ze zijn gewoon als boter....quote:Op zaterdag 17 september 2005 11:12 schreef elskreeft het volgende:
Chan wijt het weer aan dat mensen jonger (dan zij) zijn dat ze affectie zoeken in 't huis....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |