Dikke kans. Gisteren zei hij nog dat als iemand tegen hem zou zeggen dat hij de hoofdprijs niet zou krijgen dat ie dan liever meteen naar huis ging om muziek te maken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 09:13 schreef phileine het volgende:
Zou Roel dit doen zodat hij niet wordt weggestemd?
ik vond hem ook een leuke aanvulling in de groep...met z'n woordspelletjes, en nuchterheid....quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:04 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou eigenlijk best wel.. hij kon altijd zo droog uit de hoek komen![]()
inderdaadquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:07 schreef Zapje het volgende:
[..]
ik vond hem ook een leuke aanvulling in de groep...met z'n woordspelletjes, en nuchterheid....
Ja, paarlen voor de zwijnen helaas. Toch blij dat hij weg is. Hij was weliswaar slim en sympathiek, maar ook dodelijk saai voor BB.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:04 schreef Tamaartje het volgende:
Nou eigenlijk best wel.. hij kon altijd zo droog uit de hoek komen![]()
Alleen Rikkert.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:15 schreef BlackSunday het volgende:
Zijn ze nog aan het fietsen?
Vorige week was het een uurtje of vijf.quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:21 schreef Pinball het volgende:
Laat BB alstjeblieft flink lang wachten met die boodschappen. Ik wil het wel zien als iedereen zonder sigaretten zit
haha ja ergens aan het einde van de middag ofzoquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:21 schreef Pinball het volgende:
Laat BB alstjeblieft flink lang wachten met die boodschappen. Ik wil het wel zien als iedereen zonder sigaretten zit
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:21 schreef Pinball het volgende:
Leukquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:22 schreef Marrije het volgende:
Vorige week was het een uurtje of vijf.
quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:20 schreef Zapje het volgende:
Rob tegen Dido...ja en Roel slaap naast Lieske..... oei oei oei....wat zal er nu weer allemaal door Dido's slaapkoppie heen gaan...........
Zo zit Roel ook helemaal niet in elkaar.. dus dat kan ze wel vergetenquote:Op zaterdag 17 september 2005 10:46 schreef pinkplatinum het volgende:
Als Roel iets bereiken bij Dido moet hij 24uur achter haar kont aanlopen.. Ik vind het goed voor dr dat Roel dat niet doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |