Hippoquote:
Nee. Juist niet kut.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Peri, je was later.
En een heeeeeeeele kutte TT
Neukloos showchat #311 - 701293quote:Op zondag 15 mei 2005 20:24 schreef Bupatih het volgende:
Peri, je was later.
En een heeeeeeeele kutte TT
Sorryquote:Op zondag 15 mei 2005 20:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neukloos showchat #311 - 701293
ShowChat #311: Muziek is voor sukkels! - 701294
Neuken is kut, als je toch alleen bent. Wat is er mis mee danquote:Op zondag 15 mei 2005 20:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry
Ik las het verkeerd om
Maar toch heb je een kut-TT
Neeeeequote:Op zondag 15 mei 2005 20:27 schreef Skaai het volgende:
Jeetje altijd dat gezeur en bewijzen welk topic eerder was.
Gooi deze maar dicht dan
de volgorde in de TT is een traditiequote:Op zondag 15 mei 2005 20:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neuken is kut, als je toch alleen bent. Wat is er mis mee dan
Dat is toch normaal hier?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:27 schreef Skaai het volgende:
Jeetje altijd dat gezeur en bewijzen welk topic eerder was.
Gooi deze maar dicht dan
Maar wel irritant. Ik klaag nooit als een ander topic eerder geopend is.quote:
De S en de C moeten met een hoofdletterquote:
Moet?quote:Op zondag 15 mei 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
De S en de C moeten met een hoofdletter![]()
Het is maar een TTquote:Op zondag 15 mei 2005 20:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
De S en de C moeten met een hoofdletter![]()
quote:HET BOEIEND!?
Minimaal 3 topics. Reken maar uitquote:Op zondag 15 mei 2005 20:36 schreef karoltje het volgende:
Hoeveel pagina's kunnen we hier nog mee vullen?
Juustemquote:
Houd je mond, SC-newbiequote:Op zondag 15 mei 2005 20:35 schreef The_Langolier het volgende:
Laat ik er eens een 'boeiend' tegenaan gooien.
Boeiend!![]()
Hey zo erg is het ook weer nietquote:Op zondag 15 mei 2005 20:40 schreef Bupatih het volgende:
KAROLTJE!!!!!!!
BAR_REL HEEFT EVEN JE AANDACHT NODIG!!!!
Lekker origineelquote:Op zondag 15 mei 2005 20:40 schreef Bupatih het volgende:
KAROLTJE!!!!!!!
BAR_REL HEEFT EVEN JE AANDACHT NODIG!!!!
Geniaalquote:Op zondag 15 mei 2005 20:45 schreef Skaai het volgende:
Dejavu, dan gebeurd iets nog een keer ofzo.
Anyway, die 'het boeiend' dejavu dus:
Ik was ooit met een groep vrienden uit eten, en toen ging het gesprek ineens over op hoe je de, het en een voor een zelfstandig naamwoord in een zin gebruikt.
En wij discussieren over het/de/een zout, totdat er eentje zo roept: "Het boeiend?!"
Memories
Beverwijk is mooie biosquote:Op zondag 15 mei 2005 20:46 schreef bar_rel het volgende:
Hoi Karoltje
Ik las toevallig in FIlm dat jij naar Beverwijk naar de bioscoop ging, en ik ga daar ook altijd heen![]()
Boeiende informatie
Ik had het over de spellingswijze van 'dejavu'quote:Op zondag 15 mei 2005 20:45 schreef Skaai het volgende:
Dejavu, dan gebeurd iets nog een keer ofzo.
Anyway, die 'het boeiend' dejavu dus:
Ik was ooit met een groep vrienden uit eten, en toen ging het gesprek ineens over op hoe je de, het en een voor een zelfstandig naamwoord in een zin gebruikt.
En wij discussieren over het/de/een zout, totdat er eentje zo roept: "Het boeiend?!"
Memories
Nou ik niet, onduidelijke prutser!quote:Op zondag 15 mei 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het over de spellingswijze van 'dejavu'![]()
Dat kan, dat kan. Jij woont in Haarlem zie ik dus, daar ga ik volgend jaar studerenquote:Op zondag 15 mei 2005 20:48 schreef karoltje het volgende:
[..]
Beverwijk is mooie bios. Maar sneaken in de Brinkmann (Haarlem)('s Werelds lelijkste en meest oncomfortabele bios) is gezelliger
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |