Nee jij?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gaan jullie wel zo'n onbeschrijfelijk lelijk Fok! shirt kopen?.
[afbeelding]
Waar kan ik dat shirt bestellen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Niks tegen in paint gemaakte shirts he?.
Hmmm, beetje matige prijs/kwaliteit-verhoudingquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maak 474 euro over op rekening nummer 54873486434 en je krijgt er een.
Het doet pijn aan mn ogenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het avatarblokje is asymmetrisch.
Mijn orde, wat doe je?
Oehquote:
Ja hallo hallo hallo!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:38 schreef ZOWIEE het volgende:
Hmmm, beetje matige prijs/kwaliteit-verhouding
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:45 schreef BVO het volgende:
Gezakt..
Maar wel drie daagjes alleen thuis nu.,
Ja maar, ik heb gisteren mn maximum bereiktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja hallo hallo hallo!
Je hebt een supertof uniek eenmalig collector's item edition special fucking edition T-shirt!
En ik signeer 'm voor je!
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:49 schreef BVO het volgende:
Heb geen échte fout gemaakt.
Wat ze zei kwam op het volgende neer: Zij en m'n instructeur zagen beiden wel dat ik het in me had en het kon, maar het kwam er door de spanning niet uit. Door de spanning wilde ik te goed rijden, te veel zoals ik het geleerd had en daardoor had ik te weinig oog voor wat er gebeurde in het verkeer..
Terwijl ik vorige keer helemaal niet zenuwachtig was..
Sneu johquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:49 schreef BVO het volgende:
Heb geen échte fout gemaakt.
Wat ze zei kwam op het volgende neer: Zij en m'n instructeur zagen beiden wel dat ik het in me had en het kon, maar het kwam er door de spanning niet uit. Door de spanning wilde ik te goed rijden, te veel zoals ik het geleerd had en daardoor had ik te weinig oog voor wat er gebeurde in het verkeer..
Terwijl ik vorige keer helemaal niet zenuwachtig was..
Ik reed ook kut, maar had gewoon heel veel geluk met mn examinatorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:57 schreef BVO het volgende:
Zoiets.. Nu reed ik ook wel kut hoor, maar 't is vooral zo zuur omdat ik (en zij ook wel) weet dat ik het kan.
. Kijk, als je iemand omver rijdt is het nog okay als je zak.. maar dit is gewoon zonde..
.
Maja, volgende keer beter..
Thanx iig..
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:26 schreef ZOWIEE het volgende:
Whihi
[afbeelding]
Ben ik het helemaal mee eens
Bron
lolquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:26 schreef ZOWIEE het volgende:
Whihi
[afbeelding]
Ben ik het helemaal mee eens
Bron
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Word je nou nog mod Bupa of hoe zit dat ?
Ik kom er bij omdat bvo het daar laast over had in een oud showtopicquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?
BVO begon er ook al over?
Alleen maar omdat een ONZ-mod mij toevoegde op MSN en in een topic vroeg of ik MSN kon aanzetten?
BVO = roddel'nicht'quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik kom er bij omdat bvo het daar laast over had in een oud showtopic![]()
Dan mag Luis wel uitkijken die woont ook in rhoonquote:
Wie? Wat? Waar? Waarom? Wanneer? Wortel?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan mag Luis wel uitkijken die woont ook in rhoon![]()
Ken je Luis nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Waarom? Wanneer? Wortel?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ken je Luis niet![]()
hij had toen Rikman laten rukken over die foto's van Yvonne
Ja ik weet het enge mensen daar in Rhoonquote:
Wat een Orginial-entree.quote:
aargh Rhoon eng !quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een Orginial-entree..
Ma goed, wat is er??
Succes, neem je wel even deo voor me meequote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:36 schreef Auticia het volgende:
[..]
Nou, mooi is dat.
Net nu ik om boodschappen moet..
.
Gebruik de mijne maar, poppekopjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:36 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Succes, neem je wel even deo voor me mee
Tozzooo cherais ma mo bellaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:37 schreef Auticia het volgende:
[..]
Gebruik de mijne maar, poppekopje.
Tozzo!
Godver, je hebt hem direct doorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een Orginial-entree..
Ma goed, wat is er??
Godver, wat een slet!!! Ik ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:40 schreef timbob het volgende:
ik ben zwanger van justin timberlake
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ben er alweer.
Heeft u uw fobo al bekeken?
jaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Godver, wat een slet!!! Ik ook. Hij bedriegt me
Oh geilquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:40 schreef timbob het volgende:
ik ben zwanger van justin timberlake
Heb jij je fotoboek al bekekenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ben er alweer.
Heeft u uw fobo al bekeken?
Ben jij ff wanhopig johquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:18 schreef bar_rel het volgende:
Sex, i wanna have sex, and i wanna have it now!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aantal posts: 5948 (gemiddeld 24 per dag)quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja bij mij wel, ik moet mijn verloren stage tijd inhalen
UhUHUhUhUhquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aantal posts: 5948 (gemiddeld 24 per dag)
Je haalt me zo in
Ik heb er ook nog 1100 van MissBliss hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:29 schreef bar_rel het volgende:
Jij hebt er maar in 7747 ofzo![]()
Ik haal je in
Oh stoerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 1100 van MissBliss hoor![]()
1368 (gemiddeld 12 per dag)quote:
Jezelf quotenquote:
Doet je snuiden!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:45 schreef Skaai het volgende:
Mijn deus is besdopt.
Dat mag altijd natuurlijkquote:
Ja je weet tochquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat mag altijd natuurlijk![]()
@ bar_rel: Whehehe
Vind je dat niet erg?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat mag altijd natuurlijk![]()
@ bar_rel: Whehehe
Ja ik weetquote:
Dat wélquote:
Was het wel leukquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat wél
Ik vond het zondag heul niet eng hoor
Voor jou ben ik niet zo bang, maar wel voor MBquote:
Nou als ik ga staan wordt je bang van me hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Voor jou ben ik niet zo bang, maar wel voor MBDie verhalen met die zwepen
![]()
Yep, zeer zekerquote:
Ik ben eigenlijk ook best engquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou als ik ga staan wordt je bang van me hoor
Tjakkaquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Voor jou ben ik niet zo bang, maar wel voor MBDie verhalen met die zwepen
![]()
Ja dat zie ik ook wel aan je foto's hoor dat hoef je er niet in te wrijvenquote:
Watjequote:
Vooral m'n duim is eng... als ik op de foto ga dan gaat ie omhoogquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja dat zie ik ook wel aan je foto's hoor dat hoef je er niet in te wrijven
Oeh Leonie en een zweep
Ik hoef van jouw niks om hoog zien te gaan hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:00 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vooral m'n duim is eng... als ik op de foto ga dan gaat ie omhooggoed he
Ik wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat wél
Ik vond het zondag heul niet eng hoor
Uiteraard. Ik ga er posten.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
Nummer 300 wordt wél speciaal, hè?
Ja met kaarsjes, en lichtjes, en meisjes, en mooie televisiesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
Bijna net zo nuttig als mijn bijdrage aan deze maatschappij.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:07 schreef Tranceptor het volgende:
hier komt dan de bijdrage van mij te staan aan dit topic
Ligt er aan wie hem opent.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
Flinke bijdragequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:07 schreef Tranceptor het volgende:
hier komt dan de bijdrage van mij te staan aan dit topic
Ik vond jou OP's altijd wel ok,... met die foto'squote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ligt er aan wie hem opent.
Ik mag hopen dat je die avatar van Nano ff fixt voor #300 [afbeelding]
http://img18.echo.cx/img18/2311/nano5mo.jpg
en die is?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bijna net zo nuttig als mijn bijdrage aan deze maatschappij.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:04 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja met kaarsjes, en lichtjes, en meisjes mannen, en mooie televisies![]()
Ik hoop voor je dat je dat inmiddels weetquote:
Maar daarmee evenaar je wel een vooraanstaand lid van de wereldgemeenschap als Yvonne... nou ja dat nog niet eensquote:
Neequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:14 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dat inmiddels weet
Moet je nagaan. Het is maar goed / jammer dat hier geen hoge bruggen in de buurt zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar daarmee evenaar je wel een vooraanstaand lid van de wereldgemeenschap als Yvonne... nou ja dat nog niet eens
Zal ik doen! Ik ga straks ff stemmenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef BVO het volgende:
Svurno! Je ken je sig wijzigen!
Kom anders hier meeten, we hebben zat hoge bruggen hier.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:17 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Het is maar goed / jammer dat hier geen hoge bruggen in de buurt zijn..
Ja, maar ik denk niet dat ik #300 openquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:10 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik vond jou OP's altijd wel ok,... met die foto'sEn die linkjes
Skaai, je denkt ook aan allesquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:16 schreef Skaai het volgende:
Voor in de OP:
[afbeelding]
Nano mag niet ontbreken he!
Jawel johquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat ik #300 open
Auticia of Qyroz past toch mooi in het hoekje?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dat is ech een mooie fotoquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:23 schreef Nano het volgende:
Hebben jullie mijn foto ook al in de OP staan![]()
Welke hoek?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Auticia of Qyroz past toch mooi in het hoekje?
Hmm, nu staat Qyroz rechtsboven in 'de hoek'quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:25 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh ik zie het al. Svens ava deed t even niet
Ik zag een leeg hoekje
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Da's van Michael Jackson.
Zou die op zichzelf gegeild hebben toen 'ie kind was, omdat 'ie daar een tekening van heeft gemaakt?.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Auticia of Qyroz past toch mooi in het hoekje?
Waar sta ik?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, nu staat Qyroz rechtsboven in 'de hoek'
Da's geen vierkant?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]][afbeelding]
Zo iets?
En wat wil je daar mee zeggen?quote:
En dat maakt wat uit?quote:
ZOWIEEEEEEEEEEEEE, je vriend zoent anderenquote:
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ZOWIEEEEEEEEEEEEE, je vriend zoent anderen![]()
![]()
![]()
Ik had het tegen ZOWIEE, niet tegen een derderangs newbiequote:
Hij heeft Nano als wormvormig aanhangselquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:18 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Pardon?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij heeft Nano als wormvormig aanhangsel
En het kruisje is ook al Nano
2 keer Nano en 2 keer fout
Derderangs? Dit is pas mn tweede accountquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het tegen ZOWIEE, niet tegen een derderangs newbie
Ben ik de enige die het zo ziet dan?quote:
Nee, nog steedsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
Ctrl+F5?
Toch ff plek 16quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:51 schreef Arcee het volgende:
Wie hebben het vaakst in ShowChat gepost? (t/m 9 mei 2005)
Ach, Sven zal wel gaan grienen dat hij achteraan staatquote:
Moet helemaal naar rechts scrollen, wil ik wat intypenquote:
Ksstquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:07 schreef PeRi het volgende:
HE HALLO!
Ik wil wel naast mijn soortgenoot blijven staan ja. Soort zoekt soort, groepsvorming, etc. Okay.
ik heb er meer als airellequote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:51 schreef Arcee het volgende:
Oh dat scheeltquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:13 schreef BVO het volgende:
Airelle heeft natuurlijk ook dunn0w erbij he.
Totaal staan er in dat lijstje 86915 posts..
Komen de topics bij die niet letterlijk "ShowChat" in de titel hadden uiteraard.
Ook de gesloten topics zitten in de lijst.
Komt af van 'spuit elf zijn'. Dat je naderhand als iedereen iets al weet, of gezegd heeft, jijzelf er ook nog een keer mee komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:13 schreef mark_03 het volgende:
Misschien heel dom,... maar dat SPUIT... waar slaat dat eigenlijk op?
Vind 't wel geinig klinken...
Ha!quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
er staat eigenlijk een spatie voor mijn naam waardoor ik dus officieel
nog vóór Airelle en dus op nr1 hoor te staan....
Spuit 11 ...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Komt af van 'spuit elf zijn'. Dat je naderhand als iedereen iets al weet, of gezegd heeft, jijzelf er ook nog een keer mee komt.
Ik zeg altijd spuit 12 of 13, dat ik nóg later ben met mededelen.
Jij mag datquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:15 schreef babette21 het volgende:
er staat eigenlijk een spatie voor mijn naam waardoor ik dus officieel
nog vóór Airelle en dus op nr1 hoor te staan....
Supertof! Waar had ie die vandaan?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ha!
Ik heb heel retro een 30-in-1 spel voor de gamboy[de aller oudste] van me broer gekregen.
Ding steekt een halve meter boven mijn Advance uit maargoed.
Retro gameconsoles zijn best hipquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ha!
Ik heb heel retro een 30-in-1 spel voor de gamboy[de aller oudste] van me broer gekregen.
lol ik had vroeger ook 'n gameboy.... en 'n nintendo, zo'n simpelequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef Airelle het volgende:
Daarom wil ik liever (als ik ooit een console ga kopen) een Gamecube dan een Xboxquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Retro gameconsoles zijn best hipSpeelde laatst nog met zo'n grijze Nintendo
Niks geen goeie graphics... doe mij die oude troep maar
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
lol ik had vroeger ook 'n gameboy.... en 'n nintendo, zo'n simpele
toen heb ik alles verkocht en ben als 'n echte breezer naar Lloret gegaan....
en sindsdien ben ik genezen van beide vormen van goedkoop vermaak
[hoewel die gameboy best tof was]
Bij ons hebben ze zo'n winkel met al die oude gameconsoles... en nie eens duur. Je betaalt maar ¤ 20,- voor zo'n Nintendo met 2x controllers en een pistool en een gamequote:
Mag ik bij je komen spelen?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze zo'n winkel met al die oude gameconsoles... en nie eens duur. Je betaalt maar ¤ 20,- voor zo'n Nintendo met 2x controllers en een pistool en een game(duckhunt en mario)
Ik ga er bij nader inzien binnenkort maar s een halen
Ik dacht dat ie die ergens gekocht had voor je ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weeknie.
Gewoon al heel lang thuis.
Maar met tetris enzo...
Lekker simpel maar toch verslavend.
Nee johquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Svurno zet zichzelf in zijn eigen OP tóch wel op 1
Der is nu WEER een nieuwe.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:21 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie die ergens gekocht had voor je ofzo.
Ik heb ook al mn spellen nog. De oudste gameboy, nintendo plus spellen. Geweldig.
Alhoewel de Gameboy Advance en Color ook vet zijn
Ik zal de mijnes nooit wegdoen. Ik hou teveel van ze mên.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
lol ik had vroeger ook 'n gameboy.... en 'n nintendo, zo'n simpele
toen heb ik alles verkocht en ben als 'n echte breezer naar Lloret gegaan....
en sindsdien ben ik genezen van beide vormen van goedkoop vermaak
[hoewel die gameboy best tof was]
Ja 10 inderdaad.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha toen was jij pas eh.... 10 ofzo?! [7 jaar geleden]
Die nieuwe vind ik stom. Ik ben opgehouden met bijhouden bij Advance. Ik vind ze stom en ik heb er toch geen geld voorquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Der is nu WEER een nieuwe.
Dat houd ik echt niet bij.
Dat laatste is bij mij ook het probleem.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die nieuwe vind ik stom. Ik ben opgehouden met bijhouden bij Advance. Ik vind ze stom en ik heb er toch geen geld voor
daarmee kon je eenden neerknallenquote:
Dat past nooitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
daarmee kon je eenden neerknallen
trouwens ff wat anders, hoe lang mag een TT zijn...????
want dan kunnen we gezellig álle namen erin knallen [goed idee he? he? ja toch? zeg dan...???]
quote:
Groepsopdrachten zijn stomquote:
zekers... er is dan ook iets daadwerkelijk misgegaan bij de genenverdeling:quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:24 schreef Airelle het volgende:
dat ben ik ook (soms).
geen idee, ik zeg toch dat ik ben opgehouden bij de gewone Advancequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat laatste is bij mij ook het probleem.
Je bedoelt die Dual screen?
...of die nieuwste Advance SP?
Alle namen in 1 TT gaat niet lukken. Er staat idd een max op het aantal tekens in een TT.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
daarmee kon je eenden neerknallen
trouwens ff wat anders, hoe lang mag een TT zijn...????
want dan kunnen we gezellig álle namen erin knallen [goed idee he? he? ja toch? zeg dan...???]
Nintendo DS tochquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
geen idee, ik zeg toch dat ik ben opgehouden bij de gewone Advance
Ik zag laatst iets, ik weet niet meer wat, maar dat zag er echt suf uit.
Nee?!??!quote:
Ja! Die is tofquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:27 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Nintendo DS toch
Heb er van de week nog mee gespeeld... wel hip, maar het ziet er gewoon te mooi uit
Met zo'n pennetje enzo
Was het lekker?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:29 schreef BVO het volgende:
Bupa heeft me van de eerste plaats gestoten..
Post jij het volgende topic helemaal vol, ben je weer eerstequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:29 schreef BVO het volgende:
Bupa heeft me van de eerste plaats gestoten..
Gesloten topics wel, ja. Topics die geen "ShowChat" in de titel hadden niet, maar dat zijn er volgens mij maar heel weinig.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:13 schreef BVO het volgende:
Airelle heeft natuurlijk ook dunn0w erbij he.
Totaal staan er in dat lijstje 86915 posts..
Komen de topics bij die niet letterlijk "ShowChat" in de titel hadden uiteraard.
Ook de gesloten topics zitten in de lijst.
Jijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:30 schreef Dizer het volgende:
Wie gaat #300 doen?
Vrolijke niksan is weer van de partijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:26 schreef niksan het volgende:
[..]
Groepsopdrachten zijn stom
Huiswerk is stom
Tentamens zijn stom
Ik moet nog 9 hoofdstukken leren en dat is stom
En nee het ligt niet aan mij
En post dit topic eens vol
Ik wil SC # 300
Hoe gaat het met jullie??
Komt voor de spreekwoordelijke, vrouwelijke bakkerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:32 schreef Skaai het volgende:
Bupatih, een waar kunstwerk!![]()
Alleen is Tranceptor wat klein uitgevallen
En mijn icon is niet meer up to date.
Ik sta gewoon op 6quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:26 schreef QyRoZ het volgende:
Lang leve Arcee
001 8278 Bupatih
002 7984 BVO
003 6006 Svensational
004 5464 ZOWIEE
005 5095 Tania18
006 4660 Dizer
007 4001 bar_rel
008 3937 Christine
009 3278 timbob
010 2943 niksan
Bron: Arcee's ultieme Fok!lijstjes #16: mét compleet overzicht!
nou zoo lief ben ik ook weer niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
zekers... er is dan ook iets daadwerkelijk misgegaan bij de genenverdeling:
waarom heb ík al die cynische rotzooi gekregen en jíj alle liefheid?!?!?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |